метан

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
srm
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 яну 2006, 17:04
Модел на автомобила: fiesta 1.1
Местоположение: kn
Status: Извън линия

метан

Мнение от srm » 22 мар 2006, 18:55

здравеите на всички чувал съм че за газ препорачителните атмосвери в цилиндрите трябва да са около 10 а за метана колко са?
благодаря предварително

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 22 мар 2006, 22:36

Чувал си глупости. Няма препоръчителни атмосвери... слагай смело метана и се не бой.
Надявам се искренно да не си от балъците дето плащат по 1700-2200 лв. за тая работа (правят го такситата , защото им ги дават на лизинг , а те са гладни кучета и все нямат пари кеш).
...дрън-дрън...мноо важно...

srm
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 яну 2006, 17:04
Модел на автомобила: fiesta 1.1
Местоположение: kn
Status: Извън линия

Мнение от srm » 23 мар 2006, 00:12

аз на метан карам вече половин година ама ми изпадна евтино двг 1.4 и ште го слагам него и сам го разглобил за профилактика та ако се налагат промени да ги направя сегя докато не сам го зглобил и качил на фестата

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 23 мар 2006, 00:17

Слагай смело...на моя отговорност...ако имаш проблеми...ще мина в нелегалност... :lol:
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Lupo
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 09 фев 2005, 14:55
Модел на автомобила: Escort CL 1.4i (92г,CVH) (BRC AT90E) --> Opel Astra G 1.7DTL
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Lupo » 26 мар 2006, 00:11

Препорачителните атмосфери са тези които ги пише в спецификацията на ДВГ...За бензинов двигател като нашия (и по-принцип за бензиновите) трябва да са 12-14 атм. Това 10 атм е много малко ...значи ти е издухан двигателя. При меренето на компресията трябва да са изпълнени няколко условия.
Щом си го разглобил предполагам че му правиш основен ремонт.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 210 госта