Проблем с газова и парно

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
kabalo86
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Проблем с газова и парно

Мнение от kabalo86 » 05 окт 2010, 20:49

Купих си фиеста 1992г 1.3 бензин с газова.Газовата беше вързана последователно с едни маркучи от по 1,20м за маркуча преди парното и от това нямах парно.Откачих ги и възстанових всичко по старо му ,парно дойде идеално.Идеята ми сега е проблем ли ще е да го вържа водата последователно за маркуча след парното ,изпарителя е на макс 50 см от него .Ще работят ли нещата така?

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с газова и парно

Мнение от S_C » 05 окт 2010, 20:56

Ти пак си го вържи изпарителя за парното,но го сложи колкото се може по-близо до двигателя.50 см маркучи вече е много.
Освен това спазвай вътрешния диаметър на маркуча-ако стесняването в тройника е прекалено голямо,или търси друг тройник,или разпробий този до по-голям диаметър.Иначе пак няма да имаш парно.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
kabalo86
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проблем с газова и парно

Мнение от kabalo86 » 05 окт 2010, 20:59

тройници нямаше ,свързано беше последователно .Не разбрах проблем ли е ако го вържа след парното?Много по лесно ,ще ми е тръбичката за газта е откарана там.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с газова и парно

Мнение от S_C » 05 окт 2010, 21:03

Проблем е.Изпарителя трябва да е максимално близо до мотора.Иначе ще се вкараш във филм със загряването.Зима идва!Ако до третата минута работа на мотора нямаш вече лееко хладка вода в изпарителя,нищо не си направил.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1613
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с газова и парно

Мнение от fordmaniac » 05 окт 2010, 22:46

И на мотора да го вържеш се тая!
Проблема е в циркулацията.
Газаджиите обичат последователното свързване. И ми обясняват, че като е първо радиатора, а после изпарителя, няма проблем с парното. Аз им показах такъв случай и те се чудят! А обясни им на такива за дебит?!
Изпарителя се вързва с тройници.

Потребителски аватар
ftall
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 11 мар 2010, 14:33
Модел на автомобила: Fusion 1.4 TDCi
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с газова и парно

Мнение от ftall » 05 окт 2010, 23:07

Моят изпарител беше над нивото на двигателя. Мислех да го свалям, но се оказа, че не е нужно. Парното и изпарителя си се топлеха нормално. Имаше тънкаж при обезвъздушаването при смяна на антифриза, но това не се прави всеки ден. В изпарителя трябва да е горещо :) Не е редно да е след радиатора.
Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с газова и парно

Мнение от Любо » 06 окт 2010, 09:02

Най-читаво е изпарителя да е вързан преди термостата, на малкия кръг. Така охладителната течност от двигателя ще мине първо през него после през термостата и от там накъдето я насочи термостатния клапан. Парното ако се не лъжа е вързано от другата страна преди влизането в двигателя?

Потребителски аватар
kabalo86
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проблем с газова и парно

Мнение от kabalo86 » 06 окт 2010, 14:09

Колега от скромния ми опит знам ,че парното е в малкия кръг на всички коли

Потребителски аватар
kabalo86
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проблем с газова и парно

Мнение от kabalo86 » 09 окт 2010, 15:25

Благодаря на всички за помоща,свързах газовата с тройници всичко е ок.

Само имам един друг въпрос-как да промия системата защото цялата вода е ръждава .

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с газова и парно

Мнение от essex » 10 окт 2010, 01:17

аз те съветвам да източиш водата/антифриза и налей 3 литра антифриз и каквото трее долей с вода, ако започнеш да чистиш системата на тази кола най-навярно нещо ще даде фира ( ще протече и ще си е*е мамата старичка си е колата)
На моя орион беше няма такава ръжда, просто източих и сипах само антифриз и така си перкам :lol:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта