Страница 1 от 1

focus 1.6 ?

Публикувано: 13 май 2006, 02:04
от gogonk
Здравейте колеги по форд,
Мисля евентуално да заменя старата си фиеста с форд фокус. В крайна сметка да разбирам ли, че двигателя zetec 1.6 става за газова уредба. За 1.8 и 2.0 става ясно че им прогарят клапаните. А за 1.6 ?

Публикувано: 13 май 2006, 16:04
от kEFi
Мисля, че проблема с клапаните е при всичките двигатели, особено след 1997.....

Публикувано: 13 май 2006, 18:18
от greek
това го бях качил някаде ама ето хвърли едно око

Яснооооо

Публикувано: 14 май 2006, 11:00
от gogonk
Благодаря колеги, май работите отиват към дизел. Много лошо ограничение на избора, язък защото фокуса е първия модел на форд който е без забележки.

Публикувано: 29 май 2006, 21:40
от jordj
Има Фокус физел.Перфектен и икономичен е.Погледни в раздел моята кола и ще се увериш.Успех с избора.

Публикувано: 30 май 2006, 23:04
от fordfen
Колеги сигурно имате право,не знам.Аз карам вече 25х. км. на газ и нямам никакви проблеми от газта.Е,само гърненцата...

Публикувано: 31 май 2006, 09:23
от Brock
fordfen написа:Колеги сигурно имате право,не знам.Аз карам вече 25х. км. на газ и нямам никакви проблеми от газта.Е,само гърненцата...
Ти пък въобще не влизаш нито в категорията ФОКУС, нито в ДВГ след 1997г.
Моля те - първо чети въпросите, а после пиши отговори :idea:

:twisted:

Публикувано: 31 май 2006, 23:10
от fordfen
Май ставаше дума за Zetec 1.6 ? Хайде няма значение......

Публикувано: 31 май 2006, 23:39
от DigiPro
fordfen написа:Май ставаше дума за Zetec 1.6 ? Хайде няма значение......
Да за Zetec става дума но ние сме със Zetec II а Фокуса е със Zetec III

Публикувано: 04 юни 2006, 21:54
от nino217041
ако се сложи газов инжекцион за 1,6 16 1998 година няма ли да стане?

Публикувано: 04 юни 2006, 21:57
от DigiPro
nino217041 написа:ако се сложи газов инжекцион за 1,6 16 1998 година няма ли да стане?
Казват че неможе понеже клапаните на по новите двигатели като твоя са от друг материал който не издържа на високата температура на горене на газта (на бензина е по ниска).От това прегарят клапаните. Може би ако се сменят самите клапани, но дали става това незнам.

Публикувано: 16 юни 2006, 21:00
от nino217041
Двигателя на външен вид е като на по старите ескорти,с хидравлични повдигачи е,а на фокуса е с пулове,няма пласмасов капак а фокуса има .ангренаба е с три ролки а на фокуса е с една.къде може да се намери повече информация по темата?

Публикувано: 16 юни 2006, 21:10
от paci

Публикувано: 03 май 2007, 22:50
от nino217041
DigiPro написа:
nino217041 написа:ако се сложи газов инжекцион за 1,6 16 1998 година няма ли да стане?
Казват че неможе понеже клапаните на по новите двигатели като твоя са от друг материал който не издържа на високата температура на горене на газта (на бензина е по ниска).От това прегарят клапаните. Може би ако се сменят самите клапани, но дали става това незнам.
това само за ескортите ли се отнася,а за мондео след 98г. той е с пластмасови колектори 1,6 16v?

Публикувано: 04 май 2007, 09:18
от Атанас
Лошото в цялата работа е, че няма пълна информация за проблема. Газаджиите (и те едни пишман майстори ) казват, че прегарят клапаните. А дали е така?... За себе си не мога да намеря смислен отговор. Имам връзки с много добри сервизи, но те не се занимават с Форд и не могат да кажат нищо по въпроса. Моята идея е да сменям мондьо пак с такъв и да му сложа метан.
Това, което съм открил до момента е, че за някои от новите двигате се предлагат всумактелни клапани за LPG (на който му се рови в Microcat ще ги види), което за мен означава, че от Форд имат решение на проблема. За мен основния проблем е следния - ако изгарят клапаните при работа на LPG, защо се предлагат оригинални всумактелни клапани предназначени за LPG, а не изпускателни. Близко до ума е, че изпускателните са много по-натоварени термично от колкото всумактелните.
Такива работи...

Публикувано: 04 май 2007, 11:31
от kEFi
Да, така е! Еднозначен отговор няма - мнения, колкото щеш! По тази причина очакваме да мине известно време, за да знаем със сигурност има ли оплаквания или последствия от монтиране на АГУ на нови фордове - няколко клубари си сложиха (модели 1999 и нагоре). Та като покарат - ще си имаме и опит по темата. Поне аз доколкото съм запознат - засега не са възникнали сериозни проблеми....
П.П. Има коли с обикновено АГУ, с емулатор, с ламбда контрол и газови инжекциони....

Публикувано: 05 май 2007, 13:20
от S@sel@
В МП имат следната обява

http://www.motopfohe.bg/PfoeAutoML/phpC ... Benzin/Gaz" onclick="window.open(this.href);return false;

Колата лично съм я гледал! Притежание е на един от дилърите на МП и е с най- обикновенна газова! Дори не е и газов инжекцион! Ако не ме лъже паметта нямаше и ламбда контрол система!!!!! Е това мисля, че отговаря на твоя въпрос.

До голяма степен всичко зависи от монтажа.

Аз съм с газов инжекцион, изминати 5000 км от мотажа. За сега работи. Тествах го- 190 на газ няма проблеми, ама не ми устиска за повече- с тия слухове за гърмежи и изгаряния...

Разход на извънградско
120- 130- 140 + климатик (често пускане) 9/100
180- 190 + клима 15/100
80- 100 + клима (рядко пускане) 7.5/100

Публикувано: 07 май 2007, 11:17
от Атанас
По работа бях на една метанстанция, и докато бях там видях един фокус и една фиеста 2005 - 2006 да зареждат, и двете бяха таксита. Но докато отида да ги разпитам и те изчезнаха.

Публикувано: 08 фев 2008, 01:41
от tisho_tbk
S@sel@ написа:В МП имат следната обява

http://www.motopfohe.bg/PfoeAutoML/phpC ... Benzin/Gaz" onclick="window.open(this.href);return false;

Колата лично съм я гледал! Притежание е на един от дилърите на МП и е с най- обикновенна газова! Дори не е и газов инжекцион! Ако не ме лъже паметта нямаше и ламбда контрол система!!!!! Е това мисля, че отговаря на твоя въпрос.

До голяма степен всичко зависи от монтажа.

Аз съм с газов инжекцион, изминати 5000 км от мотажа. За сега работи. Тествах го- 190 на газ няма проблеми, ама не ми устиска за повече- с тия слухове за гърмежи и изгаряния...

Разход на извънградско
120- 130- 140 + климатик (често пускане) 9/100
180- 190 + клима 15/100
80- 100 + клима (рядко пускане) 7.5/100
ясно е, че темата е стара.....

Какво е положението с газовата? има ли изгорели гумички на клапани , абе изобщо някакви проблеми?

Публикувано: 08 фев 2008, 19:52
от yorgo
Вече 54000км. на метан.Никакъв проблем