Страница 1 от 1
някой знаели нещо по този въпрос
Публикувано: 12 юни 2006, 20:35
от биго
Колеги дилемата е следната.Купувам нова кола която ще карам като такси. Предлагат ми газов инжекцион за 1700лв и метанов такъв за 2500лв.Карал съм на газ- знам ги проблемите. Сега съм на метан и 220 000км не е пипано абсолютно нищо.Само че се говори че докрая на годината цената щяла да се изравни и на всичкото отгоре обществения транспорт/ каквито са и такситата/ нямали да имат право на два вида горива.Някой ако знае нещо нека сподели Всяко мнение ще е от полза
Re: някой знаели нещо по този въпрос
Публикувано: 12 юни 2006, 22:47
от snaiperisto
биго написа:Колеги дилемата е следната.Купувам нова кола която ще карам като такси. Предлагат ми газов инжекцион за 1700лв и метанов такъв за 2500лв.Карал съм на газ- знам ги проблемите. Сега съм на метан и 220 000км не е пипано абсолютно нищо.Само че се говори че докрая на годината цената щяла да се изравни и на всичкото отгоре обществения транспорт/ каквито са и такситата/ нямали да имат право на два вида горива.Някой ако знае нещо нека сподели Всяко мнение ще е от полза
Фъляй смело МЕТАНО у багажнико...на моя "отговорност"
Ама вземи тури малко повече инфо в профила ти...та да те знам от де си , що си...ако си от София , значи си "моя" човек...ше си лафиме яко.
Публикувано: 13 юни 2006, 10:33
от mrdds
абе тои човека да нее като нас да стои цал ден пред компа и да си лафите.Освен ако не си сложи лаптоп в таксито,пусне безжичен интернет и като чака за поръчка не си пише с тебе.Нали имаше един таксиджия дето слави го беше поканил,щото колата му била "компютърен клуб".
Сори са офтопика.
Публикувано: 13 юни 2006, 13:45
от snaiperisto
mrdds написа:абе тои човека да нее като нас да стои цал ден пред компа и да си лафите.Освен ако не си сложи лаптоп в таксито,пусне безжичен интернет и като чака за поръчка не си пише с тебе.Нали имаше един таксиджия дето слави го беше поканил,щото колата му била "компютърен клуб".
Сори са офтопика.
Возил съм се при тоя....черпи ме с бонбонче...а си прав за колегата: с новото такси ше му се "земе акъла" от лизинг...
Публикувано: 13 юни 2006, 17:20
от kEFi
....може да имат предвид допълнително монтирани уредби, но ако фабрично колата си е на метан....доста компании продават такива, и Форд включително (ама в БГ незнам....)
Публикувано: 13 юни 2006, 17:51
от asdimar
Здравейте, карам от 1 година Форд Ескорт произв. 1993 г , с метан, вкаран от Италия, 1.4 моно инжекция 75 коня, гори на метан извън града при спокойно каране около 3.80 до 4,00 лв на 100 км. Много съм доволен почти не слизам от колата. И доста км минах вече....
Но едно нещо ме тормози откакто съм я купил, като сменя от метан на бензин, все едно спира, ходих по сервизи и какво ли не и ламда сонда сменях и инжектор за бензина и нищо, а много трудно се изпреварва с метан само, бавничка е, е ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и най-вече ако го е отстранил ще се радвам да го сподели...
някой знаели нещо по този въпрос
Публикувано: 13 юни 2006, 19:07
от биго
Здравейте отново.Исках да си взема Форд фокус но всички бяха на съмнително малко километри а нов на лизинг от мото пфое за такси трябваше да взема най - малко 10бр Тези от Мото пфое нещо не са добре за боядисване в жълто-500 евро. Колкото до колегата с Форда на метан-щом колата е моно значи има делко което е центровано на метан и за това като обърнеш на бензин не ще. Ако искаш да върви на бензин трябва да се центрова но пък ще спре да върви на метан.Фабричен метан не съм чувал да има тоест без бензин изобщо както Сонатата но там е LPG Въпреки че не карам Форд този форум най ме кефи. В шкода-форум когато им намекнах че Фабията не струва щяха да ме изядат.
Публикувано: 14 юни 2006, 10:05
от asdimar
Относно проблема ми с метана и бензина, в един сервиз ми казаха че компютъра трупал грешки от разликата в октановото число при превключване на бензина спрямо метана, тогава ме посъветваха ако ще карам продължително време на бензин да махна клемата на акомулатора, демек да рестартирам компа. Пробвах го няколко пъти и наистина става, за това не виждам причината да е в делкото. Но в сервиза ФАГУ в гр. Пловдив ми казват че компа на Форд не трупа грешки и направо много се обърквам и не зная кой да послушам, а не върви като пътувам и се наложи да изпреваря да спра и да рестартирам компа, нали.....

Публикувано: 26 юни 2006, 14:01
от Любо
Ако компа не трупа грещките, като идеш в сервиза за диагностика с компютър те откъде четат кодовете на грешките, според теб!?!???? Във Фару да не са ти казали случайно, че не са открили грешки на твоя комп? (Ако си го рестартирал преди да отидш при тях е нормално). Или нещо не сте се разбрали или те нещо те зарибяват за постоянен клиент (ела днес - ела утре, па ще видим...)
П.П. Както се вижда не съм от Пловдив и за Фару не съм и чувал досега, но си мисля, че в автосервиз немогат да ти кажат такова нещо, освен ако говорите за различни неа или не те хвърлят в тъч.
П.П.П. Май се получи малко извън темата за метана и бензина, съжалявам.
Публикувано: 26 юни 2006, 14:20
от kEFi
Да! Трупа грешки. И ресета има действие няколко минути - след това компа си е разпознал и прочел данните и при различен показател от стандартния - прави запис. И толкова. После се оправя с наличните параметри, така, че да ти е добре
Въобще при всяка друга присадена горивна система най-малко изисква за коректна работа емулатор. Най-добре, но пък скъпо е ламбда контрол.
Аз съм с емулатор и въпросната грешка си ми е перманентна...и не пречи
Публикувано: 26 юни 2006, 14:47
от mrdds
и мойта газова ми я сложиха във ФАГУ.Уж са едни от най-добрите в Пловдив.И аз ги питах за емулатора,казаха ми че няма нужда от него.И да го сложат и да не его сложат работата няма да се промени с него и без него.И затова предпочетох без него.Мога да кажа че колата е перфектна на газ.На бензин искам само да може да запали-нищо повече.На 2 месеца я опвам на бензин да и се "позагреят" дюзите на 4500-5000 об.и съм си ок.Този сервиз е наистина добър.Чувал съм какви ли не историй за много сервизи в Пловдив,но за този все хубави.