Дайте мнение за газова за Фиеста 1.1 моноинжекцион

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Дайте мнение за газова за Фиеста 1.1 моноинжекцион

Мнение от BOROOO » 21 юни 2006, 13:05

Че ще слагам газова това вече ми е ясно, само дето изскочиха куп въпроси, та ако дадете някакво компетентно мнение много ще сте ми от полза.
Фиестата е 1994г. 1.1 моноинжекцион. Има ли проблем с монтирането на газова уредба при моноинжекциона?
Интересува ме също дали някой е правил замяна на моноинжекциона с карбуратор и въобще възможно ли е това? Питам, защото имам и допълнителен проблем с моторчето за поддържане на оборотите на свободния ход, а то е $$$ и започва да ми се реве от тази кола.

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 21 юни 2006, 13:17

Здравей, аз съм със същата фиеста и с газова Ловато, и съм много доволен. Взех я втора ръка и нови си купих само плочката и ключето(ръчно превключване). Навъртях и вече 20000 км и сега ще сменям гумичките на изпарителя, това е единственият проблем който имам. Като цяло си работи перфектно, само дето ми е малко спъната и като карам на бензин все едно съм с не 50 а с 75 кончета. :lol: Иначе някъде около 400 лв ти се връзва монтаж и настройка на газова за моноинжекция и не би трябвало да имаш никакви проблеми 8)

А за празният ход, пробвай да си изчистиш моторчето с wd40, може само да е замърсено, аз също си мислех че имам проблеми с него но при мен се оказа изпарителя :oops:

BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Мнение от BOROOO » 21 юни 2006, 13:41

jasonsmith написа:карам на бензин все едно съм с не 50 а с 75 кончета.
И друг път ми е правило впечатление и много ви се чудя какви са тези цифри - моята е 36kW или 45 кончета по книжка.
Иначе за газовата притесненията са ми свързани с това, че трябва да се лъже компютъра и незнам това как ще се отрази на автомобила при работа на бензин. Колкото до моторчето може и да е клеясало, не знам със сигурност. В един сервиз го пръскаха с някакъв спрей за свалят нагара или бог знае какво. Поработи известно време после пак започна да дава проблеми. Сега колата понякога ми гасне по време на движение, дори и да е загряла, а не работи ли мотора не работи и хидравликата на спирачките и ставам опасен. Пак ще ходя на преглед специално за моторчето и ако наистина е за смяна май е по-добре да бия шута на инжекциона и да минавам на карбуратор. В този случай и газовата трябва да е по-различна, а и по-евтина.

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 21 юни 2006, 13:49

Исках да кажа, че ми е толкова спъната на газ, че като карам на бензин, ми се струва че все едно летя и все едно двигателя ми е не 50 а 75 коня

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 21 юни 2006, 14:30

Ем колега то и на газ може да върви много стига да са ти я направили добре настройката.А и както си казал така са ти я направили.Мен ме питаха:Да върви много или да гори малко.Аз казах да върви-и гореше 15.Направих си я да не върви-гори ми 10.Миналия ден ходих в Софииско-420км-30лв.На който му се смята да смята.

BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Мнение от BOROOO » 18 юли 2006, 10:48

Вече съм горд собственик на газова уредба.
Преди да ми я поставят нищо не знаех за газовите (не че сега съм в час) и нещата станаха малко на сляпо, но мисля, че всичко приключи успешно. Четох тук, а и на други места къде има добри газаджии и в крайна сметка послушах съветите дадени ми от приятели.
На едното място поставяха Landi и като попитах има ли проблем с моноинжекциона газаджията самоуверено ми каза: "ние какви коли лъжем, та твоята ли няма да излъжем?". Каза ми цена, че ставало със записване и разговора приключи, защото на него му беше по-интересно да обяснява тънкостите на една сладурана дето разбираше от газови по-малко и от мен, но поне беше хубава. Аз съответно врътнах кръгом с идеята, че е малко вероятно да оставя пари при този майстор след като интереса му е някъде другаде.
Второто място беше някъде около сервиз "Дружба". Там поставяли уредби BRC, но нищо не намерих (т.е. не съвсем, защото се направих на луд и попитах в Промобил :D). Все пак един работник се сети какво търся и ми каза, че въпросните двама братя са се преместили в горната част на кв. "Дружба" и ми обясни точно къде са, та лесно ги открих. Оказа се, че въпросния сервиз е BRC България. След като и тук ми обявиха цена, без абсолютно никакви разяснения се прибрах да помисля и да взема решение. Цената за Landi-то и BRC беше почти еднаква - 470лв. и 450лв. и понеже нямам впечатления от двете марки (само косвени) натежаха аргументите в полза на по-доброто отношение към клиента.
Отидох на следващия ден, записах се, платих 20лв. капаро за ангажиране на графика на сервиза и получих час за след седмица, че било много натоварено.
В Петък отидох към 9:10ч. и за 10 минути ми бяха измерени газовете, определено какво ще се слага по колата, подписах договора и чао до вечерта. Към 16:00ч. ми се обядиха, че всичко е готово и мога да си взема колата. Дадох още 15лв. за узаконяване и 5лв. за газ, която бяха заредили.
Не се случи нищо от описаното тук. Напротив, дори бях писал и за проблем със стъпковия отговарящ за празния ход, който вече нямам. Разход около 7, 7+ (не съм сигурен колко е точно) и спад в мощността, но не е чак толкова страшно.
Доволен съм, та даже и предоволен. Вече имам изминати около 350км. и започвам да усещам разликата :wink: .

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта