Въпросче!(Няма достатъчно място да го опиша)

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Въпросче!(Няма достатъчно място да го опиша)

Мнение от mrdds » 06 юли 2006, 11:09

За какво са малките кабелчета вързани върху кабелите на лулите за ВН?Мисля да си сменям кабелите за ВН и гледам от газовата идват некви малки кабелчета вързани и увити с тиксо върху тях.И се чудя за какво са те?Ако ги развия и после на новите как да ги сложа?И мисля че са само на 2 кабела,има ли някаква закономерност на кои кабели трябва да се сложат?

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 06 юли 2006, 11:16

Развиваи само запомни как са да си ги направиш пак така.Да ти превкл.автоматично на гас след някви обороти са.Запомни колко витки са и тва е

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 06 юли 2006, 11:18

Чрез тях се взема сигнал за автоматичното преминаване от бензин на газ. Според броя на намотките - на колко оборота да става това. По индукция се мери честота. Запомни на кои кабели са вързани и броя на намотките (кабела е един), смени си кабелите ВН и си навий и изолирай кабелчето отново...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 06 юли 2006, 11:23

ей *00106* тоз КЕФИ бее,точно твоя отговор очаквах.
И аз си мислех че са за това,но оборотите си ги настройвам от контролера в купето.От зад има една врътка която се върти и променя включването-зимата на по високи,лятото на по ниски.
А казваш че има значение колко пъти е намотан кабела *00106*

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 06 юли 2006, 11:31

Да...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 06 юли 2006, 11:39

благодарско!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 10 юли 2006, 09:19

кефиии,помагай!
Смених ги както каза стриктно навих намотките както си бяха на старите,обаче започна да превключва на мнооого високи об.Опитвах се да настройвам от контроленра малко паднаха но пак са високи а онази врътка вече неможе да се върти.Сега какво да правя?Да махам намотки или да слагам???И на всеки кабел намотките са различен брой.На 2-ри-9,на 3-ти-6 и на 4-ти-5. :roll:
вероятно изолацията на новите е по добра ли ,де да знам ама включва на газ на 2500 об.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 10 юли 2006, 10:32

Доколкото се сешам (взех да забравям) - намаляш намотките (ако не-увеличаваш :wink: ). Но преди това пробвай, но само на 2 кабела (съседни) и трябва да са на равен брой!
Пиши после...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 10 юли 2006, 10:38

да са равен брой намотките ли???
Ами в сервиза що са ги направили така-неравен????И на първи кабел няма нищо вързано.Довечера ще ги въртя-суча и ако не се оправя утре ще пиша пак.
Каква е логиката на 3 кабела да има жица?Сумира се честотата ли,дали неможе само на 1 да се навият>?????

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 30 юли 2006, 21:24

Намотай още малко кабел , ако вече не си решил проблема :)
Успех!
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

Потребителски аватар
2v6
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от 2v6 » 10 авг 2006, 16:50

mrdds,
Броя на намотките няма почти никакво значение. Трябва да са достатъчни за да прехвърли сигнал към контролерчето - примерно 7-8. Има значение на кои кабели ще се сложат.
Когато запалването е с една бобина и дистрибутор се слага само един кабел около изходния кабел на бобината.
Когато запалването и с двойни бобини се слагат два кабела съответно на един от кабелите на всяка бобина.

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 10 авг 2006, 17:18

От намотките не зависи на колко оборота ще превключи.От тях се взима сигнал за управление на изпаритела колкото повече намотки иматолкова по-силен е сигнала :D
А за превключването играе роля само ключа.... но на 2500 е добре..
даже на 3200-3500 е най-добре за двигателя..
Успех..

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 10 авг 2006, 20:02

Tuz написа:От намотките не зависи на колко оборота ще превключи.От тях се взима сигнал за управление на изпаритела колкото повече намотки иматолкова по-силен е сигнала :D
А за превключването играе роля само ключа.... но на 2500 е добре..
даже на 3200-3500 е най-добре за двигателя..
Успех..
Управление на изпарителя?
Абе момче , ти в какъв хай-тек филм си влезнал? :roll: :twisted: :lol:
А от намотките зависи , вярвай ми... и аз смятах , че няма значение , но ми дойде един Мерцедес , който превключваше на около 5000 оборота без потенциометърче за настройка на оборотите на превключване , и познай - след малко баене по броя на намотките настроих на 2200 оборота :lol: , първият опит свали на под 1000 - веднага след паленето колата скачаше на газ , после станаха над 3000...
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 11 авг 2006, 10:39

The_Machine написа:
Tuz написа:От намотките не зависи на колко оборота ще превключи.От тях се взима сигнал за управление на изпаритела колкото повече намотки иматолкова по-силен е сигнала :D
А за превключването играе роля само ключа.... но на 2500 е добре..
даже на 3200-3500 е най-добре за двигателя..
Успех..
Управление на изпарителя?
Абе момче , ти в какъв хай-тек филм си влезнал? :roll: :twisted: :lol:
А от намотките зависи , вярвай ми... и аз смятах , че няма значение , но ми дойде един Мерцедес , който превключваше на около 5000 оборота без потенциометърче за настройка на оборотите на превключване , и познай - след малко баене по броя на намотките настроих на 2200 оборота :lol: , първият опит свали на под 1000 - веднага след паленето колата скачаше на газ , после станаха над 3000...
Когато мяна потинциометър силата на сиганала е опредляща за превключването :lol: :lol:
затова се получило от броя намотки, а сигнала се обработва от ключа и от там се командва изпаритела (ако е електронен) :wink:
Карай бавно, Стигни жив и здарав

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 11 авг 2006, 13:00

проблема е решен пичове,мерси за съветите,има значение намотките какъв брой са.....явно.Настройката ми е добра сега-на 1600 някъде превключва,но друг проблем се яви сега:С новите кабели колата пали трудно когато нее карана 4-5 дни.Мойе би тази тема нее за тук.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 11 авг 2006, 13:02

Според мен повечето коли палят по-трудно ако не са карани 4-5 дни.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 авг 2006, 16:29

mrdds написа:проблема е решен пичове,мерси за съветите,има значение намотките какъв брой са.....явно.Настройката ми е добра сега-на 1600 някъде превключва,но друг проблем се яви сега:С новите кабели колата пали трудно когато нее карана 4-5 дни.Мойе би тази тема нее за тук.
Вдигни си оборотите над 2200 (врътни оше 1-2 намотки), иначе зимата още при потегляне на първа ще скочиш на газ при студен изпарител. Не, че е зле, ама след няколко такива ще сменяш платна...
Колкото до паленето....виж да не ти е умряла някоя клетка на акумулатора. Също и колко ти е консумацията на алармата (мериш при всичко изключено и активирана аларма). Трудното палене е от малък стартови ток!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 11 авг 2006, 16:45

зимата си ги вдигам,но лятото няма проблем с температурата на газта.А не ми се вижда добре на студен двигател да вдигам 2-3000об.През зимата поне 5мин загрява на бензин и тогава минавам на газ.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 авг 2006, 16:50

...хабиш излишно гориво да загряваш....за 5 минути ще си си преполовил пътя :wink: нашите двигатели нямат нужда от подгряване на място - палиш и бегаш! Затова и маслото му е 5W30 - докато врътне и го е разкарало навсякъде...и на третия светофар можеш да пилиш гуми :D

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 11 авг 2006, 16:52

5W30 ама като го взех форда това масло го изгори за 1 месец.Тогава ми казаха че автомобили над 100х километра не са за тънко масло.Сега съм с 15W40

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта