Въпросче!(Няма достатъчно място да го опиша)
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Въпросче!(Няма достатъчно място да го опиша)
За какво са малките кабелчета вързани върху кабелите на лулите за ВН?Мисля да си сменям кабелите за ВН и гледам от газовата идват некви малки кабелчета вързани и увити с тиксо върху тях.И се чудя за какво са те?Ако ги развия и после на новите как да ги сложа?И мисля че са само на 2 кабела,има ли някаква закономерност на кои кабели трябва да се сложат?
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
кефиии,помагай!
Смених ги както каза стриктно навих намотките както си бяха на старите,обаче започна да превключва на мнооого високи об.Опитвах се да настройвам от контроленра малко паднаха но пак са високи а онази врътка вече неможе да се върти.Сега какво да правя?Да махам намотки или да слагам???И на всеки кабел намотките са различен брой.На 2-ри-9,на 3-ти-6 и на 4-ти-5.
вероятно изолацията на новите е по добра ли ,де да знам ама включва на газ на 2500 об.
Смених ги както каза стриктно навих намотките както си бяха на старите,обаче започна да превключва на мнооого високи об.Опитвах се да настройвам от контроленра малко паднаха но пак са високи а онази врътка вече неможе да се върти.Сега какво да правя?Да махам намотки или да слагам???И на всеки кабел намотките са различен брой.На 2-ри-9,на 3-ти-6 и на 4-ти-5.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
вероятно изолацията на новите е по добра ли ,де да знам ама включва на газ на 2500 об.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
- Модел на автомобила: ВАЗ 21011
- Местоположение: София/Слатина
- Контакти:
- Status: Извън линия
- 2v6
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
- Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
mrdds,
Броя на намотките няма почти никакво значение. Трябва да са достатъчни за да прехвърли сигнал към контролерчето - примерно 7-8. Има значение на кои кабели ще се сложат.
Когато запалването е с една бобина и дистрибутор се слага само един кабел около изходния кабел на бобината.
Когато запалването и с двойни бобини се слагат два кабела съответно на един от кабелите на всяка бобина.
Броя на намотките няма почти никакво значение. Трябва да са достатъчни за да прехвърли сигнал към контролерчето - примерно 7-8. Има значение на кои кабели ще се сложат.
Когато запалването е с една бобина и дистрибутор се слага само един кабел около изходния кабел на бобината.
Когато запалването и с двойни бобини се слагат два кабела съответно на един от кабелите на всяка бобина.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
- Модел на автомобила: ВАЗ 21011
- Местоположение: София/Слатина
- Контакти:
- Status: Извън линия
Управление на изпарителя?Tuz написа:От намотките не зависи на колко оборота ще превключи.От тях се взима сигнал за управление на изпаритела колкото повече намотки иматолкова по-силен е сигнала![]()
А за превключването играе роля само ключа.... но на 2500 е добре..
даже на 3200-3500 е най-добре за двигателя..
Успех..
Абе момче , ти в какъв хай-тек филм си влезнал?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
А от намотките зависи , вярвай ми... и аз смятах , че няма значение , но ми дойде един Мерцедес , който превключваше на около 5000 оборота без потенциометърче за настройка на оборотите на превключване , и познай - след малко баене по броя на намотките настроих на 2200 оборота
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне
София, Горубляне
- Tuz
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Мондео 2004
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Когато мяна потинциометър силата на сиганала е опредляща за превключванетоThe_Machine написа:Управление на изпарителя?Tuz написа:От намотките не зависи на колко оборота ще превключи.От тях се взима сигнал за управление на изпаритела колкото повече намотки иматолкова по-силен е сигнала![]()
А за превключването играе роля само ключа.... но на 2500 е добре..
даже на 3200-3500 е най-добре за двигателя..
Успех..
Абе момче , ти в какъв хай-тек филм си влезнал?![]()
![]()
![]()
А от намотките зависи , вярвай ми... и аз смятах , че няма значение , но ми дойде един Мерцедес , който превключваше на около 5000 оборота без потенциометърче за настройка на оборотите на превключване , и познай - след малко баене по броя на намотките настроих на 2200 оборота, първият опит свали на под 1000 - веднага след паленето колата скачаше на газ , после станаха над 3000...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
затова се получило от броя намотки, а сигнала се обработва от ключа и от там се командва изпаритела (ако е електронен)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Карай бавно, Стигни жив и здарав
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Вдигни си оборотите над 2200 (врътни оше 1-2 намотки), иначе зимата още при потегляне на първа ще скочиш на газ при студен изпарител. Не, че е зле, ама след няколко такива ще сменяш платна...mrdds написа:проблема е решен пичове,мерси за съветите,има значение намотките какъв брой са.....явно.Настройката ми е добра сега-на 1600 някъде превключва,но друг проблем се яви сега:С новите кабели колата пали трудно когато нее карана 4-5 дни.Мойе би тази тема нее за тук.
Колкото до паленето....виж да не ти е умряла някоя клетка на акумулатора. Също и колко ти е консумацията на алармата (мериш при всичко изключено и активирана аларма). Трудното палене е от малък стартови ток!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта