Страница 1 от 1

ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 15 авг 2011, 22:46
от sierr4otoo
Колеги интересуваме къде се свързва датчика за вакуума при газов инжекцион БСМ. Между двигателя и дросел клапата или между дросел клапата и въздушния филтър. При мене май не е свързан но не сигурно.Ако някой ме светне ще съм много благодарен.

Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 17 авг 2011, 15:42
от baro
Здравей вакум имаш само между дросела и и главата (смукателни клапани), погледни от къде взема вакум сервото за спирачките и ще ти стане ясно.

Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 17 авг 2011, 16:34
от sierr4otoo
Благодаря колега.Това е така за вакума ама като натиснеш педала и се отвори дросел клапата и вакума стига до въздушния филтър. Ако стига е правилния израз.За това не съм сигурен как трябва да е свързан този датчик.Кога трябва да сработи при отворена дросел клапа или при затворена.

Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 19 авг 2011, 12:48
от energy76us
Колега попитай във форума на bsm-bg.com

Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 20 авг 2011, 10:42
от HACKO
Всички вакуми, за каквото и да е, винаги се вземат СЛЕД ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА.

Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 21 авг 2011, 22:42
от sierr4otoo
Хубаво да питам в форума на БСМ ама 1 месец чакам да ми одобрят регистрацията.
Не всички вакуми са преди дросела.Вакума който отваря втората камера при някой карбове е след дросел капата.

Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 22 авг 2011, 00:00
от HACKO
Посоката е по посока на движение на сместа (въздуха при пълен инджекцион), след дросела означава между дросела и двигателя. Вакума за отваряне на втората клапа на карбуратора пак идва отзад.
На газовия инджекцион също се взема след дроселовата клапа.

Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 22 авг 2011, 11:03
от tropper
За този "вакуум" ти трябва налягането в колекторите, т.е. след дроселовта клапа. Количеството впръскана газ се определя от диференциалното налягане (налягането в колекторите минус налягането на пропан-бутана след изпарителя), дебита на инжектора (константа от размера му) и времето за което е отворен инжектора.

П.С. Хубаво си тръгнал сам да си слагаш газовата, но имай предвид че след това някой трябва да ти направи и подпише прегледа. Обикновено се дърпат, ако монтажа на е извършен от доверен сервиз и може да се каже че са прави. Един приятелски съвет - нека да ти проверят цялата инсталация с онези пиукащите детектори за изтичане на газ.

Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 22 авг 2011, 11:23
от HACKO
И сапунената пяна върши същата работа не по-зле.
За легализацията, може би не трябва да го коментирам, но в Б-я всичко е възможно.

Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 22 авг 2011, 17:36
от sierr4otoo
Въпроса с вакуума вече датчика взима този вакуум от колекторите м-у дросела и двигателя. Зададох въпроса защото се бях заблудил че не свързан там и газовия инжекцион правеше проблеми.Проблема се оказа счупено бутало на газова дюза.Газовия инж. е монтиран на колата на един приятел - Сеат Ибиза 1.6. Моя газов инжекцион е в процес на монтаж.Купих комплект на БСМ без бутилка защото на сиерата ми бутилката е на 2 г.и е редовна. Относно това дали ще ми заверят бутилката и газовата надявам се да я заверят.Монтажа съм то направил или ще го донаправя по-добре от половината сервизи. Едва ли някой ще отхлабва резервоар за да прекара тръбата както аз го направих.Такива монтажи съм виждал че съм се чудил как хората им дават пари на тия хора.Виждал съм клапан за газ монтиран на алтернатора на Гопф ,тръба прекарана в нишата на задна дясна гума на Мондео 1 и други но тия бяха най-фрапиращите.Не искам да обиждам никой но където и да съм правел коли после винаги съм доизкусорявал.

Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН

Публикувано: 22 авг 2011, 17:40
от HACKO
sierr4otoo написа:......Монтажа съм то направил или ще го донаправя по-добре от половината сервизи. Едва ли някой ще отхлабва резервоар за да прекара тръбата както аз го направих.Такива монтажи съм виждал че съм се чудил как хората им дават пари на тия хора.Виждал съм клапан за газ монтиран на алтернатора на Гопф ,тръба прекарана в нишата на задна дясна гума на Мондео 1 и други но тия бяха най-фрапиращите.Не искам да обиждам никой но където и да съм правел коли после винаги съм доизкусорявал.
Споделям напълно твоето мнение.