Проблем с паленето Форд Ескорт 1992 1.4 моно!
- AngelKadreev
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 14 апр 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i
- Status: Извън линия
Проблем с паленето Форд Ескорт 1992 1.4 моно!
Здравейте колеги, имам проблем с паленето от много време и колата не съм я карал доста време, защото не ми трябваше.Дойде моментът, в който ми трябва и ще я стягам. Аз паля само на газ, на бензин много рядко пък и сега нямам бензин. Сутрин не пали трябва да се бутне 2 метра и веднага пали ама си гасне и трябва с малко повече газ докато загрее двигатела ако съм на свободна предавка. През деня си пали безпроблемно на газ, но оставя ли я да пренощува на сутринта същата работа трябва да се бута! Кажете дали знаете нещо по моя проблем??? Газовата е на БРЦ!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето Форд Ескорт 1992 1.4 моно!
Проблема се решава с бензин!
П.П. Добре е да си тестваш и акумулатора!
П.П. Добре е да си тестваш и акумулатора!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето Форд Ескорт 1992 1.4 моно!
Първото палене за деня, задължително паля на Бензин. Хем пазя акумулатора, хем овлажнявам горивната система.
На газ палеше сравнително трудно, дори и когато е топла, след смяна на платната и пружините им и реглаж с газанализатор, пали без проблем.
На газ палеше сравнително трудно, дори и когато е топла, след смяна на платната и пружините им и реглаж с газанализатор, пали без проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 18 фев 2015, 10:57
- Модел на автомобила: ескорт
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето Форд Ескорт 1992 1.4 моно!
Колеги имам абсолютно същия проблем,с тази разлика че не мога да паля на бензин - спукан резервоар.Някъде бях чел че може да регулирам изпарителя от врътката,но при мен са две,една по дебела и по-тънка,незнам коя и накъде,понеже според един колега колата ми се давела малко на газ защото и миришело когато се загаси.Дайте съвети моля.AngelKadreev написа:Здравейте колеги, имам проблем с паленето от много време и колата не съм я карал доста време, защото не ми трябваше.Дойде моментът, в който ми трябва и ще я стягам. Аз паля само на газ, на бензин много рядко пък и сега нямам бензин. Сутрин не пали трябва да се бутне 2 метра и веднага пали ама си гасне и трябва с малко повече газ докато загрее двигатела ако съм на свободна предавка. През деня си пали безпроблемно на газ, но оставя ли я да пренощува на сутринта същата работа трябва да се бута! Кажете дали знаете нещо по моя проблем??? Газовата е на БРЦ!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта