Една интересна тема от клубовете на дир-а ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Една интересна тема от клубовете на дир-а ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН

Мнение от Brock » 12 сеп 2006, 11:30

Тъйкато тази тема ми се стори интересна, ще си позволя да я постна тука. Иначе адреса, на който се намира е :arrow: http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... sb=5&part=

*****
Тема Fiat Marea 1.8 16V вече с Фобос газов инжекцион
Автор Marea 18.16V (Нерегистриран)
Публикувано 09.09.06 13:49



И така,
След няколкомесечно проучване на пазара за газови уредби и инжекциони най-накрая взех решението да сложа Фобос - газов инжекцион.
Първоначално проверих всички останали възможности за поставянето на стандартна уредба на Мареата 1.8 16V, но след като получавах все уклончиви отговори от газаджии, които естествено слагат само стандартни уредби се насочих към газовите инжекциони - естественно и тук нещата трябваше да бъдат огледани отвсякъде за да мога да си направя извода кой какво предлага и естествено на каква цена.
Много искам да благодаря на Иво с Браво GT и колегата Everton, макар че мненията им бяха коренно противоположни за Фобос-а.
И така вчера петък в 6 часа сутринта натоварих благоверната и маненкия и поехме към Плевен.Прдполагам веднага ще ме питате а защо не в София.Вднага отговарям - най-добре е да пиеш вода от извора, макара че и Софийския сервиз където са слагали Фобоса на Иво098 са също изключително педантични към работата си и си разбират от занаята.Но аз реших че една разходка до Плевен няма да ми коства нищо а не бях ходил от както престоях една година в ШЗО-то на онзи баир над града.
Естествено не можех да се ориентирам къде се намира сервиза въпреки изключително точното и любезно напътствие от една госпожа от сервиза и самата тя дойде да ме вземе от Шел-а на входа на града.
Оставих Мареата в сервиза и цял ден се отдадохме на разходка из града-честно казано бях позабравил е е много приятно място.Мацките са все още така свежи........ама бях с жената
Към 17 часа се завлякохме обратно и оттук до 19 часа любезно бях поканен от собственика на Фобос, Ивайло да се включа в настройката на газовото ЕКУ.Трябва да призная, че от много време насам не бях срещал такъв професионализъм и отзивчивост към всеки зададен от мене въпрос.Карах ме колата със закачен лаптоп около 40 минути и Ивайло направи нужните настройки като постоянно ме осведомяваше и за най-малките детайли от това какво всъщност прави (да си призная имаше и неща които не разбрах но при все ми бяха обяснени на разбираем от мене лаика език).
Мога да кажа само за Фобос сервиз че е едно място където хората знаят какво правят и как да го направят, много съм доволен от проявения професионализъм и отношението на всички от сервиза-от госпожата която ме посрещна , самите майстори и най-вече от собственика Ивайло ( така и не разбрах фамилията му).
В Плевен още докато тествахме коата сипахме първоначално 20 лева на ОМВ, и след всички тестове и пали-гаси горивото ми свърши на Долни Богоров.
Сега за самата система от първоначалните ми наблюдения-малко в Плевен и до София.На Нормален режим колата се държи както на бензин, като се усеща съвсем малко затормозяване което според мене е не повече от 2-3% разлика спрямо вървежа на бензин.Ще питате как го усети-ами опит колеги.
На споретен режим колата върви малко по-бързо отколкото на бенц също не повече от 4-5% в полза на газта
НА икономичен режим се усеща около 14-15% "спъване" спрямо бенц-а но Ивайло си каза че това е режим който е само за Софийските задръствания
Като цяло съм много приятни изненадан от Фобос сервиз, досега, а и от инжекционната система като работа за първия ми преход с нея .Естествено да ви кажа и колко ми струва -1174 лева като ми беше сменен въздушния филтър, долят антифриз и по мое желание ми беше сложена тороидална бутилка - на мястото на резервната гума, иначе с обикновенна бутилка и без друго наложителни неща като филтър и антифриз цената е 1100 лева с италианските инжектори VALTEK и BRC изпарител , ако това миниатюрно нещо може да се нарече изпарител.
Ми това е от мене засега






Тема Re: Fiat Marea 1.8 16V вече с Фобос газов инжекцион [re: Marea 18.16V]
Автор PRlNCEZANDOR (vodoun)
Публикувано 09.09.06 19:29



Интересни впечатления и аз съм учуден от настройката с лаптопа. Добра цена!






Тема Re: Fiat Marea 1.8 16V вече с Фобос газов инжекцион [re: PRlNCEZANDOR]
Автор Fiat Marea 1.8 16V (Нерегистриран)
Публикувано 09.09.06 19:53



Колега пипат момчетата много порфесионално, още веднъж казвам и аз бях много приятно изненадан.






Тема Re: Fiat Marea 1.8 16V вече с Фобос газов инжекцио [re: Marea 18.16V]
Автор moryk (Нерегистриран)
Публикувано 11.09.06 08:55



Molya za adresa na saita na serviza ?Blagodarya predvaritelno.






Тема Re: Fiat Marea 1.8 16V вече с Фобос газов инжекцион [re: Marea 18.16V]
Автор DiMB (Нерегистриран)
Публикувано 11.09.06 09:02



това е сайта на фирмата http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3" onclick="window.open(this.href);return false;






Тема Re: Fiat Marea 1.8 16V вече с Фобос газов инжекцион [re: Marea 18.16V]
Автор c дpyr БГ инжekциoн (Нерегистриран)
Публикувано 11.09.06 09:25



Честито колега!
Безаварийно да си я караш!
Като минеш повече километри сподели какъв е разхода спрямо бензин....
....само една забележка имам - как усети 2-3 процента разлика - направо ме уби






Тема Re: Fiat Marea 1.8 16V вече с Фобос газов инжекцио [re: DiMB]
Автор moryk (Нерегистриран)
Публикувано 11.09.06 14:20



Mersi za adresa!






Тема Re: Fiat Marea 1.8 16V вече с Фобос газов инжекцион [re: Marea 18.16V]
Автор Fiat Marea 1.8 16 V (Нерегистриран)
Публикувано 12.09.06 00:13



И такаа,
След два три дни каране из София, още не мога да дам отговор какво става с разхода поради простата причина , че още не съм изгорил сипаната в петък газ, но вече мога да кажа как се държи колата на трите режима на работа:
1.Икономичен - както бях уверен от шефа на Фобос сервиз Ивайло, това си е режим за София без да се напъвам и без да се пъна по светофарите - ето го и момента при който изпитах дискомфорт от управлението на Мареата.От 750 оборота (тихия ход) до 1500 при рязко подаване на газ колата започва да придърпва и да се чуди дали да върви или да гасне. Но както казах , а и бях предупреден това е за таксиметрови коли.
2.Нормален - както и преди писах 2-3% по слаба динамика, но това честно казано в града е почти невъзможно да го почувства човек, няма придърпвания или мислене като при икономичен режим.Колата си работи перфектно както на бензин.
3.Спортен - лелелеле, кво да кажа и аз не знам, евала на тези момчета-колата отлепя качествено-по бърза е от на бенц.

В заключение искам да кажа на тези които още се двуомят ако имат пълен инжекцион под капака, да не се чудят дали да слагат обикновена уредба и да си превърнат колата в карбураторна, а да слагат газов инжекцион - разликата е от земята до небето.

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 12 сеп 2006, 12:08

Признавам че собственика на сервиза е магьосник направо. Но ако ходите в този сервиз, помолете лично той да се занимава с вашия автомобил, защото съм страшно разочарован от някои от останалите работници там.
Два пъти ходих на газ анализатор там, след всички подобрения и регулирания на моята газова уредба резИлтата беше 17-19/100 разход градско.
След като собственика се намеси на третия път разхода падна на 9,5/100.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта