Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от янко » 19 мар 2013, 15:06

Колко ти гори?Имах ауди 80 1,8 с ке жетроник и с бай пас и измислен изпарител гореше 11-12градско.Моите кабели ги сменям когато засветят,въпреки че съм с пласмасов колектор.Задействането може да е и с подходяща вакуумна мембрана и ел клапан

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 19 мар 2013, 23:58

На кое викаш газова, маркуча които отива от задния капак на изпарителя (допълнително се прави изход) към филтърната кутия ли?

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от янко » 20 мар 2013, 08:17

Бай пас от задната страна на голямата мембрана до възгуховода между дебитомера и дросела,но с подпиране на клапата е по добре ако се задейства от купето

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 20 мар 2013, 23:38

Аз имам подпиране и байпас, проблем ли е?

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от янко » 21 мар 2013, 09:01

Не е проблем,а и щом гори и върви нормално значи е добре.С бай паса агу става нечувствително към въздушния филтър

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 21 мар 2013, 10:31

Разхода е що годе нормален, с 10лв изминавам 42-45километра, но колата се кара на много къси разстояния, да речем, че се пали за километър два и после се гаси, извънградския разход идва около 10, което за този двигател мисля е добре.

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от янко » 21 мар 2013, 13:43

Вижда ми се че ти е доста завишен разхода,градско идва 17-18,той транзита ми гореше около 15 градско и 10 извънградско.В момента съм фиат марея 1,6 16в и гори 10-11градско и падна на 7,5 на дълго при скорост около 120 ,между 3500-4500 оборота ,а фиатите не се славят като много икономични.Паля и карам само на газ,бензина е само ако свърши газта

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от fordmaniac » 21 мар 2013, 18:35

Това е на моята управлението, вакуумния клапан е вързан към газоввия като сигнал. Повдига клапата на макс. Но на някои Ауди и Фолксваген не става като място под капака. За тях се прави с изравняване на налягане на мембраната на втора степен на изпарителя и си работят!

в червеното кръгче е вакуумния клапан
Изображение

вакумния привод
Изображение

Поздрави

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от янко » 21 мар 2013, 22:45

По този начин директно на газ пали ли?

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 22 мар 2013, 02:48

Пали, моята поне. А това клапанче откъде си го купувал и как се управлява вакуума? Като разход твоята как е?

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 26 мар 2013, 17:36

Преди няколко дни забелязах нещо странно, когато припомпя спирачката вдига обротите с около 100/150. При нормално каране не го прави, това се случва само ако припомпя няколко пъти спирачката умишлено на свбоден ход, нормално ли е?

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от fordmaniac » 01 апр 2013, 14:56

denises26, ако те интересува клапата за инжекциона, в момента в София я има само в една фирма и струва колкото като я слагах на моята 120лВ. Мога да тия взема и да ти я пратя. За Форда има малко престъргване, ама мога да ти го подготвя. За разход мен не ме питай, че всички, дето ме познават знаят как карам и казват че даже малко ми гори на това юркане.
Поздрави

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 01 апр 2013, 23:35

Бе то и аз си я юркам доволно, пък на такива къси отсечки, затова казах, че ми се струва нормален разхода. А така с повдигната клапа има ли смисъл от изравняването на налягането или да го запуша този байпас?

seekon
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 30 яну 2012, 13:32
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от seekon » 02 апр 2013, 11:11

Смени кабели и свещи, ако е делко капачката и палеца също.Задължително смени и изпарител.От лош реглаж също киха.

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от янко » 02 апр 2013, 22:03

denises26 написа:Бе то и аз си я юркам доволно, пък на такива къси отсечки, затова казах, че ми се струва нормален разхода. А така с повдигната клапа има ли смисъл от изравняването на налягането или да го запуша този байпас?
Може и без байпаса

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от fordmaniac » 03 апр 2013, 09:54

Байпаса се изключва. По-лесно се настройва и има по-добра реакция на рязко подаване на газта без него.
Поздрави

yanev1990
потребител
потребител
Мнения: 401
Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
Местоположение: Банкя, София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от yanev1990 » 08 апр 2013, 13:00

Щом гърми отвий кранчето(кранчетата) преди плочката с половин оборот, ако се наложи с по 1 оборот.Гърменето идва най вече от бедна смес, ако е богата гърми в изпускателя.следващата стъпка е да настроиш сместа от винта на изпарителя, щом си с Ловата е един 10 мм черен пластмасов винт на изпарителя, въртиш наляво надясно докато празния ход ти хареса, на изпарителя има още един метален по малък винт, ако не е пренатяган и счупен от което, почваш да навиваш пластмасовия винт докато оборотите паднат, после от металния възстановяваш оборотите до нормалните.След това отвиваш тройника повече, даваш газ до към 3000 об и започваш да навиваш винта на тройника докато усетиш че оборотите падат и връщаш половин оборот.В това се състои настройването на обикновенна АГУ, по този начин Сиерата ми 2,0 ДОХЦ 125 магарета дава 11 в града.
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта