Алманах на младия газаджия 2
Публикувано: 30 окт 2012, 16:11
И така ето я дългоочакваната тема за монтаж на газов инжекцион. Значи колата е 1600 кубика, пълна инжекция, с независимо управление на
инжекторите т.е. не е фул-груп или семи-груп , а всяка дюза се управлява от комп. според обороти, натоварване, дросел и показание на ламбда
сондата. Слагането на агу не кой знае каква философия, но се налага да се използват някои похвати, които аз лично не знаех , но отбивайки се в
наколко сервиза "уж да питам за нещо" и си набавих нужната информация. Самия монтаж без да си давам зор стана за 3 седмици, като в това
време е с времето когато съм бил на работа и когато ме е мързяло да работя.
Самата подготовка е много важна , това са бор-корона за "големи дупки" , чрез нея се реже дъното на колата за да минат тръбите и кабелите на
агу-то. После бормашина, пили, отверки и солидно количество "приятели за да ви се пречкат".
При мен монтажа започна с монтирането на газовата рейка. За целта свалих бензиновата рейка и кабелите на дюзите и колектора лъсна пред
мен готов за работа http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz07.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , от тук на сетно с бургия 4,5 мм / най добре с 4,8 / пробивате
колекторите на не повече от 3 см от бензиновата дюза / според упътването на бсм - наличнмо на техния сайт /. После минавате с метчик до 5,8
мм стандартна резба. На самата дюза се слага осигурител и се навива до скосената си част.
Сега следва сложната част , отваряте кутията на кабели на инжекторите и намирате общия плюс - и НЕ ГО ПИПАТЕ а режете минуса на всеки
инжектор и следвате схемата на агу-то http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ga%201.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; . Първоначален монтаж
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... az04-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; и окончателен монтаж на рейката с монтиран термо датчик на нея
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... az04-2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .
Сега следва монтажа на бутилката, която при мен е 40 литра тороидална с размери 550 на 180 и кофтито е че нямаше на 600 иначе съм довален
малко повдига пода , http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ма голяма работа. По интереснето е монтажа на тръбите и евро
сондата - голяма мъка щото ползвах термопластична тръба на 6 и 8 мм, хайде 8 стана , обаче за изпарителя тръбата си е.а м....а но се оправихме
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; от там на сетне е лесно кабели жици и сте ток.
Прокарването на водата за изпарителя е с "паралелно" включване на не последователно, верно че е играчка но поне е по-добре за изпарителя
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz03.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; е сега няки ще кажат че може и последователно, е може и да става ма аз НЕ искам.
Вакумите на компа се вземата от изпарителя и от вакума на дросела http://store1.data.bg/lordextra/picture ... az06-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , като се
внимава за посоката на вакумите. Тук е мястото да Благодаря на ivan_pop от форума на Опел за оказаната помощ "
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... %20pic.doc" onclick="window.open(this.href);return false; " . А тук може да видите и самия монтаж на вакумите
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz05.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .
Накрая търсите подходящо място за компа http://store1.data.bg/lordextra/picture ... az06-2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; кабелажа
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz08.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; и бутона http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz09.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .
Най-голямата тайна е кабела на бардолини е там некви си 200 лева !!! леле ми значи нема да стане ползвате помощна литература на форума на
нисан например http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic ... 17&t=28533" onclick="window.open(this.href);return false; и сте ОК. Аз си сгобих такъв каблел от кабел на сименс и се получи
това http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz10.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; за доказателство мнение номер 32 http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic ... 3&start=30" onclick="window.open(this.href);return false; . За повече информация може на лична или на сайта http://lordextra.data.bg/p/files/pictures/gaz%20vega" onclick="window.open(this.href);return false; . После ще обсъдим и
темата с настройките, защото засега съм съм преоцес на налучкване. Темата я пускам първо тук по-разбираеми причини. Лека и безаварийна.
инжекторите т.е. не е фул-груп или семи-груп , а всяка дюза се управлява от комп. според обороти, натоварване, дросел и показание на ламбда
сондата. Слагането на агу не кой знае каква философия, но се налага да се използват някои похвати, които аз лично не знаех , но отбивайки се в
наколко сервиза "уж да питам за нещо" и си набавих нужната информация. Самия монтаж без да си давам зор стана за 3 седмици, като в това
време е с времето когато съм бил на работа и когато ме е мързяло да работя.
Самата подготовка е много важна , това са бор-корона за "големи дупки" , чрез нея се реже дъното на колата за да минат тръбите и кабелите на
агу-то. После бормашина, пили, отверки и солидно количество "приятели за да ви се пречкат".
При мен монтажа започна с монтирането на газовата рейка. За целта свалих бензиновата рейка и кабелите на дюзите и колектора лъсна пред
мен готов за работа http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz07.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , от тук на сетно с бургия 4,5 мм / най добре с 4,8 / пробивате
колекторите на не повече от 3 см от бензиновата дюза / според упътването на бсм - наличнмо на техния сайт /. После минавате с метчик до 5,8
мм стандартна резба. На самата дюза се слага осигурител и се навива до скосената си част.
Сега следва сложната част , отваряте кутията на кабели на инжекторите и намирате общия плюс - и НЕ ГО ПИПАТЕ а режете минуса на всеки
инжектор и следвате схемата на агу-то http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ga%201.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; . Първоначален монтаж
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... az04-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; и окончателен монтаж на рейката с монтиран термо датчик на нея
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... az04-2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .
Сега следва монтажа на бутилката, която при мен е 40 литра тороидална с размери 550 на 180 и кофтито е че нямаше на 600 иначе съм довален
малко повдига пода , http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ма голяма работа. По интереснето е монтажа на тръбите и евро
сондата - голяма мъка щото ползвах термопластична тръба на 6 и 8 мм, хайде 8 стана , обаче за изпарителя тръбата си е.а м....а но се оправихме
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; от там на сетне е лесно кабели жици и сте ток.
Прокарването на водата за изпарителя е с "паралелно" включване на не последователно, верно че е играчка но поне е по-добре за изпарителя
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz03.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; е сега няки ще кажат че може и последователно, е може и да става ма аз НЕ искам.
Вакумите на компа се вземата от изпарителя и от вакума на дросела http://store1.data.bg/lordextra/picture ... az06-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , като се
внимава за посоката на вакумите. Тук е мястото да Благодаря на ivan_pop от форума на Опел за оказаната помощ "
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... %20pic.doc" onclick="window.open(this.href);return false; " . А тук може да видите и самия монтаж на вакумите
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz05.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .
Накрая търсите подходящо място за компа http://store1.data.bg/lordextra/picture ... az06-2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; кабелажа
http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz08.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; и бутона http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz09.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .
Най-голямата тайна е кабела на бардолини е там некви си 200 лева !!! леле ми значи нема да стане ползвате помощна литература на форума на
нисан например http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic ... 17&t=28533" onclick="window.open(this.href);return false; и сте ОК. Аз си сгобих такъв каблел от кабел на сименс и се получи
това http://store1.data.bg/lordextra/picture ... ntaz10.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; за доказателство мнение номер 32 http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic ... 3&start=30" onclick="window.open(this.href);return false; . За повече информация може на лична или на сайта http://lordextra.data.bg/p/files/pictures/gaz%20vega" onclick="window.open(this.href);return false; . После ще обсъдим и
темата с настройките, защото засега съм съм преоцес на налучкване. Темата я пускам първо тук по-разбираеми причини. Лека и безаварийна.