Мембрани на изпарителя

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
tseco
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 08 авг 2006, 20:05
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мембрани на изпарителя

Мнение от tseco » 29 сеп 2006, 09:30

Имам форд фиеста с газ. уредба Старгаз.Напоследък ми прави проблеми.Може ли някой да ми каже по какво се разбира че мембраните са за смяна.Благодаря.

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 29 сеп 2006, 22:05

Ами най често когато няма мощност не може да се изфорсира и няма друга причина за това.Това се случва когато мембраната се е раздула тя е от два слоя (първата голямата мембрана).или пък ако ти сменя оборотите и като я регулираш на ниски обороти и е ок след няколко километра пробег оборотите пак се менят там вътре не е една мембрана а са няколко и има клапани за налягането които също не са за пренебрегване.но на мембраните им дават най-добра производителност да 25-30 000 км.поне така аз знам надявам се да съм полезен:)
П.С. АЗ СЪМ СЪС ЛОВАТО, НО АКО ИСКАШ ЩЕ ТИ КАЧА СНИМКИ ДА ВИДИШ КАКВИ СА НА ВИД : 3бр. МЕМБРАНИ И 2 бр. КЛАПАНЧЕТА.

Потребителски аватар
sharo_baro
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от sharo_baro » 01 окт 2006, 02:24

ако си над 35000 км си ги смени
ако не си прожери филтара ж газовия клапан

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 01 окт 2006, 11:27

На мен са ми казвали, че мембраните са за смяна, ако не може да се регулират оборотите от врътката на изпарителя.. :-B:

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 01 окт 2006, 17:26

е ми значи сме на едно мнение,за оборотите и аз съм го споменал :lol:
но по принцип не е нужно да се чака да се скапе на 100% изпарителя и тогава да се ремонтира защото като тръгнат мембраните започва да вдига
разхода на гориво :!:

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 02 окт 2006, 10:12

Дам , а и комплект мембрани варира в ценовия диапазон 12-20 лв , все ще ви се откъснат от сърцето :P :D
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

tseco
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 08 авг 2006, 20:05
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от tseco » 02 окт 2006, 12:38

Мисля че си абсолютно прав и при мен нещата са точно такива.В един момент се вдигат много оборотите а в следващия падат много.Без да има причина и не могат до се контролират от врътката на изпарителя.Ще ги сменям тези мембрани-време им е.

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 02 окт 2006, 14:25

С карбуратор ли си или с инжекцион?
Първо хвърли един поглед на стъпковия мотор (ако имаш такъв)...
Налице е нужда от смяна на мембраните например ако изпарителят не може да влезе в норми за настройка на количеството вредни емисии в изгорелите газове , или пък влиза в норми , но след няколко форсирания вече ги е променило коренно.
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

Потребителски аватар
zelen4uka
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
Местоположение: SOFIA
Контакти:
Status: Извън линия

Ловато

Мнение от zelen4uka » 11 окт 2006, 21:08

Здравейте!Аз карам Сиера инжекцион и съм с газова Ловато.Как да си я реголирам сам? Ниските обороти мириши на газ и са около 700.
Как става реголирането ? Искам сам да го направя.
Благодаря предварително.

mtel11
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 17 яну 2005, 18:26
Модел на автомобила: MOndeo 2.0
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от mtel11 » 01 ное 2006, 23:59

Ако колата ти дава голяма разлика в разхода в града и извън града значи мембраните са за смяна.Когато мембраната устарее става много трърда и в града на малки разтояния не може да се отпусне и колата гори много( както при мен 15 ) а когато караш продължително време извън града мембраната се отпуска и гори нормално.


Изображение
България - страната на мечтите. Всечки мечтае да се махне от нея..........но не и аз!!!!!

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 14 ное 2006, 14:28

А колко километра издържат мембраните (над 30 000 х.км.), за смяна ли са ако при различните бензиностанции (шел, омв, лукойл) трябва да правя различна настройка на оборотите на празния ход - не гасне но се получава едно неприятно тресене, четох че ако са за смяна не върви на газ и неможе да се изфорсира - върви си нормално, само че разхода е нещо е много голям - 14-15 градско.

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 09 дек 2006, 09:10

кажете добър газаджия в софия че и мойте са а смяна
NO PAIN NO GAIN

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта