Добри инсталатори на LPG инжекцион

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Obersturmbahnfuehrer
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 08 авг 2005, 11:13
Status: Извън линия

Добри инсталатори на LPG инжекцион

Мнение от Obersturmbahnfuehrer » 02 сеп 2005, 10:39

Днес чашата на търпението ми преля. С тази цена на бензина, по-добре на ракия да карам.

Двигателят ми е 1,25 zetec и разглеждам двете алтернативи Autogasitalia CNG http://www.autogasitalia.it/db/kit2.asp?lan=eng&id=14" onclick="window.open(this.href);return false; и BRC LPG инжекциони.

За метановата ми търсят 2250 кинта със 60 кг бутилка + 10 кг. капацитет за 150 км пробег. Нещо не ми харесва идеята да сложа този кютук и да ми изяде багажника и да ми тежи, при такъв мижав пробег. Освен това, изляза ли извън София ще е на бензин, поради "развитата" мрежа от метанстанции.

Затова смятам, че е по-разумно да е BRCто и съм се насочил към тези юнаци http://brc.hit.bg/gasinj.htm" onclick="window.open(this.href);return false;.

Въпросът ми е дали знаете други изпитани майстори, които да не ми освинят колата и дали имате лоши впечатления от въпросните "Алекс", които засега съм избрал.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

За инсталаторите...

Мнение от kEFi » 02 сеп 2005, 11:55

Моята е купена и монтирана в STAR GAZ преди 3 години. От тогава до сега нищо не е пипано по нея (като настройки). Тогава им беше май първия двигател пълна инжекция. Свършиха си добре работата, но докато търсиха 12V ми оголиха и нараниха половината кабели в коша. Е, това беше само болката - изолирах си ги. Малката, но важна подробност е, че с монтажа и настройката се занимаваше едно точно определено момче и определено си разбираше от работата. Не мога да кажа същото за останалите. Първите дни след монтажа (докато си разработвах АГУ-то) и настройките след това за всякакви въпроси и забележки от моя страна се налагаше да се обръщам към въпросното момче. Естествено мнението ми е субективно (за останалите).
С това мое дълго писание искам да ти кажа, че до голяма степен това, за което питаш е въпрос на късмет и най-вече добро желание от монтажника. За съжаление в повечето случаи дори да може, не го прави като хората...

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 02 сеп 2005, 14:18

Ами мненията за софийския клон на БРЦ са отрицателни. За пловдивския е точно обратното. Имай предвид че препредавам казано от хора по форумите, т.е. нямам личен опит. Иначе asj слага сравнително скоро газова и предполагам ще те ориентира за това къде и колко.

Поздрави
Поздрави
Изображение

knite
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2005, 23:11
Status: Извън линия

Газаджии

Мнение от knite » 09 сеп 2005, 00:18

Тук се цитирам от др. форум:
(http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=597" onclick="window.open(this.href);return false;)
За всички маниаци на Форд Мондео, които се чудят как да минимизират разходите за бензин. Днес ходих в севиза в Левски Г(бул.Владимир Вазов - намира се до църквата в кв. Левски Г), за да ми монтират газовата уредба(500лв). Като пари не излезе много, на базата на това че ми искаха за газов инжекцион 1600-1800лв. Уредбата е стандартна. Като за първи ден не може да се каже много. Сипах 5 литра и изминах 50км, което си е направо супер-никаква промяна спрямо бензина.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 23 сеп 2005, 13:43

Братлета в момента проектирам нещо страшно-1.6cvh-на базата на стария мотор-пълна инж.-модел от 86г.-чисто газов мотор!!!Трябва да се получи около 130к.с!!!За сега не искам да разбулвам подробностите защото е още в проект!!!Промените са конструктивни(до последна крайност) и електрически-също до крайност(междуелектродно разстояние около 1.9мм-бобина за всеки цилиндър и ....)!!!Цялото това чудо качено на фиеста3
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта