АГУ C-MAX 1.8
Публикувано: 22 фев 2016, 09:06
Здравейте, колеги!
Има много писано на темата за АГУ, изчетох доста, но искам, да напиша за моя случай, за да получа мнение по конкретната ситуация.
От юни месец съм собственик на Фокус Ц-макс 2004 1,8 125к.с. Имах проблеми с горенето на масло , гореше доста без да имам проблем с вървене, прекъсване и т.н. и направих ремонт на двигателя и проблема спря. Нямах никакви проблеми с маслото и вървенето, така че реших да мина на следващата стъпка - поставяне на АГУ, тъй като затова си бях взел бензинка.
Монтираха ми АГУ Landi, в Изгрев до стадиона (ако някой е от Бургас). При първото излизане на магистрала до Пловдив и обратно нямах проблеми и разхода беше 11- 11,5 при скоротст 130-140 км/ч. След около две седмици отново пътувах и още на излизане от Бургас ми светна лампата за двигателя, но колата си вървеше и отидох до Пловдив и се върнах с нормална скорост , разходът беше същия. При посещението на газаджиите ми казаха, че проблемът бил във втората ламбда сонда след каталиозаторът, но нямало проблем и мога да си карам.
Та въпросът ми е, нормално ли е това и как ви се струва разходът на гориво (11,5 по магистралата Бургас - Пловдив при скорост 135-140 км/ч). И някой може ли да даде съвет какво да правя с тази лампа, има ли начин за премахване на тази грешка.
Предварително, благодаря за мненията ви
Има много писано на темата за АГУ, изчетох доста, но искам, да напиша за моя случай, за да получа мнение по конкретната ситуация.
От юни месец съм собственик на Фокус Ц-макс 2004 1,8 125к.с. Имах проблеми с горенето на масло , гореше доста без да имам проблем с вървене, прекъсване и т.н. и направих ремонт на двигателя и проблема спря. Нямах никакви проблеми с маслото и вървенето, така че реших да мина на следващата стъпка - поставяне на АГУ, тъй като затова си бях взел бензинка.
Монтираха ми АГУ Landi, в Изгрев до стадиона (ако някой е от Бургас). При първото излизане на магистрала до Пловдив и обратно нямах проблеми и разхода беше 11- 11,5 при скоротст 130-140 км/ч. След около две седмици отново пътувах и още на излизане от Бургас ми светна лампата за двигателя, но колата си вървеше и отидох до Пловдив и се върнах с нормална скорост , разходът беше същия. При посещението на газаджиите ми казаха, че проблемът бил във втората ламбда сонда след каталиозаторът, но нямало проблем и мога да си карам.
Та въпросът ми е, нормално ли е това и как ви се струва разходът на гориво (11,5 по магистралата Бургас - Пловдив при скорост 135-140 км/ч). И някой може ли да даде съвет какво да правя с тази лампа, има ли начин за премахване на тази грешка.
Предварително, благодаря за мненията ви