Страница 1 от 1

АГУ C-MAX 1.8

Публикувано: 22 фев 2016, 09:06
от igpetkov
Здравейте, колеги!
Има много писано на темата за АГУ, изчетох доста, но искам, да напиша за моя случай, за да получа мнение по конкретната ситуация.
От юни месец съм собственик на Фокус Ц-макс 2004 1,8 125к.с. Имах проблеми с горенето на масло , гореше доста без да имам проблем с вървене, прекъсване и т.н. и направих ремонт на двигателя и проблема спря. Нямах никакви проблеми с маслото и вървенето, така че реших да мина на следващата стъпка - поставяне на АГУ, тъй като затова си бях взел бензинка.

Монтираха ми АГУ Landi, в Изгрев до стадиона (ако някой е от Бургас). При първото излизане на магистрала до Пловдив и обратно нямах проблеми и разхода беше 11- 11,5 при скоротст 130-140 км/ч. След около две седмици отново пътувах и още на излизане от Бургас ми светна лампата за двигателя, но колата си вървеше и отидох до Пловдив и се върнах с нормална скорост , разходът беше същия. При посещението на газаджиите ми казаха, че проблемът бил във втората ламбда сонда след каталиозаторът, но нямало проблем и мога да си карам.

Та въпросът ми е, нормално ли е това и как ви се струва разходът на гориво (11,5 по магистралата Бургас - Пловдив при скорост 135-140 км/ч). И някой може ли да даде съвет какво да правя с тази лампа, има ли начин за премахване на тази грешка.

Предварително, благодаря за мненията ви

Re: АГУ C-MAX 1.8

Публикувано: 22 фев 2016, 15:09
от ieiei
Разхода е голям.Донастройка на газта вероятно ще реши и 2та проблема.

Re: АГУ C-MAX 1.8

Публикувано: 22 фев 2016, 18:34
от synthez 3D
Просто трябва да настояваш да ти настроят газовата. При нормална работа не трябва да светят никакви лампи.

Re: АГУ C-MAX 1.8

Публикувано: 23 фев 2016, 07:57
от igpetkov
Благодаря за мненията.

Ще отида пак за настройка. Предния път ми загасиха лампата и ми казаха, че било от задната ламбда сонда (след катализатора). Но и на мен ми се стори, че разхода е голям. От какво мислите, че свети , сместа е богата или бедна или нещо друго?

Re: АГУ C-MAX 1.8

Публикувано: 23 фев 2016, 09:07
от mclsdreal
Голяма грешка правят много хора, когато им светне нещо на таблото да ходят при газаджията.... Първо се качва на една диагностика в сервиз, и след това се ходи на газаджия...те могат да ти извадят от 9 кладенеца вода и да те убеждават в какво ли не! Все пак не забрявайте, че газовата уредба е второто гориво!

Re: АГУ C-MAX 1.8

Публикувано: 23 фев 2016, 10:43
от slavei2003
mclsdreal написа:Голяма грешка правят много хора, когато им светне нещо на таблото да ходят при газаджията.... Първо се качва на една диагностика в сервиз, и след това се ходи на газаджия...те могат да ти извадят от 9 кладенеца вода и да те убеждават в какво ли не! Все пак не забрявайте, че газовата уредба е второто гориво!


Прав си колега ,а и няма настройка на газов инжекцион,която да свали разхода с близо 30- 40%. :twistednew:


http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=7320


http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=17964

Re: АГУ C-MAX 1.8

Публикувано: 15 мар 2016, 08:50
от igpetkov
Колеги, реших да споделя , какво стана с моя проблем, за да има отправна точка за други в същата ситуация.
След последното ми посещение при газаджиите съм много доволен. Те нулираха и настроха отново системата, а аз направих тестово каране от 90 км (Бургас - Надлеза за Карнобат - Бургас по магистралата) със около 95 - 100 км/ч, като зарердих на Газпром до Метро в Бургас. След като се върнах и заредих пак се оказа е разходът е 8,1. Това стана при загрял двигател, толкова колкото да се включи газовото. Разходомерът на бордкомпютъра показваше с един литър по - малко , но това е бял кахър. По - важното е, че и лампата за ламбда сондата не свети вече. След това съм пътувал по магистралата два пъти като разходът се вдига с около 1л на всеки 15-а километъра повишаване на скороста, което мисля че е нормално.
Надявам се да нямам повече проблеми и дано тази тема помогне на хора които търсят инфо по случая

Благодаря на всички участвали в темата и леко и безпроблемно шофиране

Re: АГУ C-MAX 1.8

Публикувано: 27 мар 2016, 11:28
от geromessi
Колега все пак е добре да направиш една диагностика и на самата кола (не при газаджиите). Предполагам , че светнатата лампа на таблото се дължи от кофти настройките , които са ти направили 1я път. Но все пак ако бях на твое място бих се уверил , че всичко по бензиновата система е наред и в норми , защото това е отправна точка при работата на една кола на газ :)
Поздрави !