Труден студент старт вследствие на АГУ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Труден студент старт вследствие на АГУ

Мнение от Roy » 26 юли 2016, 12:29

Здравейте!

Колата ми е Форд Пума 1,7 1998 г.

Имам проблем със студения старт на колата. Колата има монтирана обикновена АГУ, вече повече от 50 000 км. Направена е профилактика на изпарителя преди 8-10000 км.

Проблема е следния. Като паля колата студена на бензин или ако я оставя да престои малко стартера върти твърде много за да запали. Как локализирах проблема в АГУ системата? Изолирах АГУ - то и пали от раз при всякакво време и условия, направо от четвърт оборот. Също така на газ не работи много равномерно от време на време и то по-скоро празния ход.

Чудя се дали при загасен двигател изпарителя да не пропуска газ в двигателя и от там да се дави.
Кое да заподозра първо - газовият клапан или изпарителя.

Имам желанието сам да поправя автомобила си, но в краен случай ще отида на сервиз

Предварително Ви благодаря за помощта!
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Труден студент старт вследствие на АГУ

Мнение от HACKO » 26 юли 2016, 16:14

А директно на Газ как пали?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Труден студент старт вследствие на АГУ

Мнение от Roy » 26 юли 2016, 17:09

Пак много трудно, след престой!
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Труден студент старт вследствие на АГУ

Мнение от HACKO » 26 юли 2016, 20:45

Възможно е и да се случва това в което се съмняваш.
Защо не помислиш за преминаване към ГИ? При положение че имаш налична уредба ти трябва само изпарител, компютър и рейка. Монтажа е елементарен слагаш изпарителя на мястото на настоящия и свързваш компютъра по приложената схема, после отиваш някой да я настрои.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Труден студент старт вследствие на АГУ

Мнение от Roy » 27 юли 2016, 08:56

Наско, има логика в това което предлагаш. Смятам преди да премина през този вариант да сваля клапана и изпарителя и да ги прегледам. Само се чудя дали първо да не прегледам и пробвам да сменя клапана първо или най-малкото да го отворя да го видя в какво състояние е преди да премина към изпарителя.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Труден студент старт вследствие на АГУ

Мнение от HACKO » 27 юли 2016, 17:33

Клапана ми е правил такъв проблем, не затваря добре и при палене на Бензин дави.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
slavei2003
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 27 юли 2012, 12:06
Модел на автомобила: FORD GALAXY 2.3 16V 146кс. 1999г. LPG FOBOS 2 OPEL VECTRA X16SZ LPG 1995г.
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: Труден студент старт вследствие на АГУ

Мнение от slavei2003 » 29 юли 2016, 08:00

Спри газта от крана на бутилката и изчакай колата да изгасне.Ако след време колата запали на бензин нормално,значи смесва газ и бензин.Преди да смениш клапана провери своя,като развиеш тръбата към изпарителя и сложиш сапунена вода.За тази проверка трябва да си отворил крана на бутилката. :twistednew:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта