ФОБОС Недоволни Клиенти

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
luv4eto
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 09 фев 2017, 13:58
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от luv4eto » 09 фев 2017, 13:59

Здравейте колеги, извинявам се за дългият пост но искам да споделя и моето негативно мнение за фирма Фобос Авто ООД главен път Е79 на изхода на Долни Богров 0897921625. На 03.02.2017г. Имах записан час в 14.00ч при тях да оправят газта на колата тъй като работеше зле на газ. 30мин преди до отида при тях съм бил на диагностика на колата в Опел – Булвария Холдинг за което имам протокол. След моето пристигане във въпросната фирма Фобос в 14.00ч. колата ми беше приета за диагностика и отстраняване на проблема на газ. Няколко минути по- късно идва служител от фирмата и ми казва че трябва да се сменят газовите инжектори, маркучите и филтъра. Аз му казах да ги сменят само и само колата да заработи правилно на газ тъй като е малко тегаво да се кара в днешно време на бензин. След 3 часа в 17.00 идва въпросният служител и ми казва че колата ми е готова и да си платя, плащам взимам си документите и си тръгвам щастлив с мисълта че колата ми е оправена. Но щастието ми беше много кратко, 15мин след като излязох от сервиза колата започна да притриса, глъхне, да пука нещо, да не върви и накрая изгасна. Паля пак колата и не мога да ви опиша за какво става дума, колата е в трагично работно състояние както на бензин така и на газ. Обаждам им се в 17:18мин да им кажа че колата е много зле както на газ така вече и на бензин и служителя ми предлага да се върна да видели какво става. Аз отказах да се върна защото трябваше да взема детето ми от градина и нямаше как да стане, и се разбрахме на другият ден 04.02.2017г да отида отново при тях за диагностика. Отивам аз в определеният ми час от тях, закачват ме на диагностиката и ми казват че ламбда сондата на колата не работи вече, тук искам да припомня че НА 03.02.2017г ПРЕДИ ДА ОТИДА ВЪВ ФОБОС СЪМ БИЛ В БУЛВАРИЯ И НЕ СА ОТКРИТИ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ПО КОЛАТА КАКТО ПО РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ, СЕНЗОРИ И ДАТЧИЦИ! СЪЩО ТАКА ПРИ ВЛИЗАНЕТО МИ В ФОБОС ОТ ТЕХНИЯТ ПРОТОКОЛ СЪЩО Е УСТАНОВЕНО ЧЕ КОЛАТА РАБОТИ ДОБРЕ НА БЕНЗИН И НЕ Е ЗАПИСАНО ЧЕ КОЛАТА Е С НЕ РАБОТЕЩА ЛАМБДА СОНДА ИЛИ ЧЕ СВЕТИ ЧЕК ЛАМПА НА ТАБЛОТО. Започнахме да се разправяме и аз им предложих да ми оправят колата или да си ми върнат парите защото от това което са направили за ми нанесли технически проблеми по колата. Те определено са пипали по ламбда сондата защото имаше превързвани, снаждани кабели по жиците. Питам ги аз каква работа са имали по ламбда сондата и защо са пипали без да бъда уведомен за това а те ми отговарят че така трябвало, газовата трябвало да се върже към ламбда сондата на колата. Е да ама тази кола 4години си е работила супер на газ без газта да е била връзвана никога към сондата. Наложи се да звъня на 0898999333 на управителя на фирмата, който по това време не беше там, за да го уведомя за некадърния "ремонт" извършен от неговите некомпетентни служители и да искам да разреши проблема причинен от тях. Той категорично отказа да съдейства по какъвто и да било начин и каза да се оправям както знам, въпреки че призна че те са пипали ламбда сондата. Държанието на всички от този сервиз е изключително нагло, безхаберно и се чувстват абсолютно безнаказани за всички проблеми, които причиняват поради некадърността си. Обърнал съм се към КЗП и прокуратурата и смятам да се обърна и към Господари на Ефира, търся и други ужилени и недоволни пострадали от този тъй наречен "сервиз" за да видят че не са недосегаеми и да си понесат последствията за некадърността и наглото отношение към клиентите. Моля всеки, който иска да се включи да пише тук и да се свърже с мен.Разполагам с всички необходими доказателства, протоколи включително и аудио и видеозаписи, доказващи твърденията ми, за да не си помисли някой че правя антиреклама.

Потребителски аватар
slavei2003
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 27 юли 2012, 12:06
Модел на автомобила: FORD GALAXY 2.3 16V 146кс. 1999г. LPG FOBOS 2 OPEL VECTRA X16SZ LPG 1995г.
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от slavei2003 » 09 фев 2017, 14:55

Търсиш под вола теле.Дал съм ти отговор в друг форум.



''Питам ги аз каква работа са имали по ламбда сондата и защо са пипали без да бъда уведомен за това а те ми отговарят че така трябвало, газовата трябвало да се върже към ламбда сондата на колата. Е да ама тази кола 4години си е работила супер на газ без газта да е била връзвана никога към сондата.''


Виж схемите за монтаж и после задавай ''умни'' въпроси! https://fobosgas.com/instruktsii-za-montazh :twistednew:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от HACKO » 09 фев 2017, 17:00

На практика сигнала на от Ламбдата е само информативен и не влияе на настройката на газовата. И докато при Фобос 4 само се взема сигнал от Ламдата, то подхода при Фобос 2 с рязане на кабела и прекарване на сигнала през контролера ми се вижда твърде краен. Преди 20дена на Фокуса на дъщерята монтирах Фобус 2 без да свързвам ламбдата и се настройва и работи перфектно без проблем или да изписва съобщение за грешка при теста на газовия контролер и работи не по-зле от моя фокус на който е свързана. Разликата е само в картинката на програмата за настройка, не показва сигнала от ламбдата.
На колегата проблема най-вероятно идва точно от прекъсването на проводника от ламдата и прекарването на сигнала през контролера. Или не са свързали правилно проводниците или няма контакт в местото на свръзката ( кабелите на ламбдата не могат да се запояват, трябва да се кримпват) или газовия контролер е повреден и оттам бензиновия компютър не получава правилна информация и бърка сместа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Муцев
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 15 фев 2010, 17:50
Модел на автомобила: Форд Транзит '07,Форд Галакси '98+LPG FOBOS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от Муцев » 09 фев 2017, 18:52

Никой не прекъсва ламда сондата с фобос, докато не видим реално какво са направили колегите, неможем да твърдим нищо. Само от закачане на сигналния кабел обаче не може да се повреди сондата. Аз лично се закачам преди буксата и там вече може да се запоява.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком


Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от OgiDogi » 09 фев 2017, 21:14

HACKO написа:
09 фев 2017, 17:00
...
На колегата проблема най-вероятно идва точно от прекъсването на проводника от ламдата и прекарването на сигнала през контролера...
Това се правеше на старите системи, с обикновена газова - да се симулира правилна работа, без значение каква е гориво-въздушната смес. Газовите инжекциони само четат сигнала, за да може при настройката да се прецизира дозирането на газта.

Не съм имал вземане-даване с монтажниците в сервиза на Фобос, но съм разговарял по телефона с поддръжката - технически грамотни хора, връщал съм гаранционен дефектирал контролер - бърза реакция.
Твърде възможно е, чисто механично при смяната на инжекторите да са бутнали някоя букса или вакуумен маркуч, може и маркуча за газта на някой цилиндър да не е бил натикан добре и от вибрациите да се е измъкнал след посочените 15 минути, от там и ще идва много бедна смес на двете горива и кислородният датчик ще дава показания като умрял...

Като цяло, темата е за оплюване на Фобос и потребителят се е регистрирал във форума само с тази цел, дори заглавието е подбрано като за търсещи машини. Тъй че, може и да е опит за анти-реклама от някаква нещастна конкуренция. "Колата 4 години е работела супер на газ, ама ние отиваме да ни я правят, само и само да заработи правилно на газ"... :?


За сега само във форума на Тойота се е индексирало съдържанието - текстът е 1:1 с този тук :)

Последното за момента мнение гласи:
tora написа:
luv4eto написа:
за да не си помисли някой че правя антиреклама.
Е какво е? Постнато е в 20 форума днес...
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от dimkar » 10 фев 2017, 00:10

Хм, че ако на мен ми погоди някой подобен номер не в 20, ами в 200 форума ще го разнеса. А за Фобос и моето мнение е негативно. Не са стока.

Потребителски аватар
slavei2003
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 27 юли 2012, 12:06
Модел на автомобила: FORD GALAXY 2.3 16V 146кс. 1999г. LPG FOBOS 2 OPEL VECTRA X16SZ LPG 1995г.
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от slavei2003 » 10 фев 2017, 09:12

От вчера има регистрация във всички форуми и това му е първо мнение! Освен целенасочена анти-реклама,какво друго може да бъде? Както се казва: '' конкуренцията не спи''

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от OgiDogi » 10 фев 2017, 17:36

dimkar написа:
10 фев 2017, 00:10
... А за Фобос и моето мнение е негативно. Не са стока.
За монтажниците в сервиза им или за газовите системи се отнася мнението ти?
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от dimkar » 11 фев 2017, 08:47

За газовите им системи говоря. Имаха доста проблеми преди години. Сега може и да са ги пооправили, но това вече не ме интересува.

Потребителски аватар
slavei2003
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 27 юли 2012, 12:06
Модел на автомобила: FORD GALAXY 2.3 16V 146кс. 1999г. LPG FOBOS 2 OPEL VECTRA X16SZ LPG 1995г.
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от slavei2003 » 11 фев 2017, 09:27

Ако един минус е бил голям проблем,добре!Аз съм с добро мнение за ГИ FOBOS.За сервиз и персонал нямам мнение.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от HACKO » 11 фев 2017, 15:10

dimkar написа:
11 фев 2017, 08:47
За газовите им системи говоря. ....
В сравнение с Зенит на АГ, Фобуса е по-добре откъм възможности за настройка. Като работа са на едно ниво.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от dimkar » 11 фев 2017, 15:53

Може и така да е. Но когато ти изгърми компютърът и от фирмата се правят на застреляни, то няма как мнението да е добро. А с AG и на 2-те Примери досега не съм имал никакви проблеми, нито ми се е налагало да правя някакви настройки. Така че, Наско, "Фобуса е по-добре откъм възможности за настройка" въобще не е плюс за мен.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от S_C » 11 фев 2017, 23:48

Недоволните от фобос, които срещам, засега водят с огромно мнозинство пред доволните. Не бих инвестирал в такова чудо. Не знам от къде идват рисковете- кофти система, кофти монтажници или просто някакви кофти партиди с железария, но определено не бих рискувал да сложа в колата си нещо за толкова много пари...което в един момент да се окаже, че не работи и няма кой да поправи, настрои или пък да прецака нещо друго, дотогава нормално работещо. От колата искам да запали и да ме закара от точка А в точка Б. Нямам време да обикалям по сервизи и майстори защото супер невероятната българска разработка на газов инжекцион изведнъж е решила да прояви характер, при това още гаранционна.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от HACKO » 12 фев 2017, 13:21

В Хасково имам двама приятели, които имат сервизи и са монтирали много Фобуси (включително и техните коли са с Фобус) и нямат някакви големи проблеми по време на експлоатацията. Аз от година и половина карам Фобус (при това евтиния вариант компютър и изпарител) и нямам проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от dimkar » 12 фев 2017, 13:40

Наско, между другото, като каза за AG, някакви проблеми да си имал с Фиестата?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от HACKO » 12 фев 2017, 14:11

Към уредбата нямам особени възражения, монтажа обаче беше леко небрежен, не знам как е създадена таблицата на газ без вакум към мапа. Кабела за данни е много капризен към операционна система и компютър (на единия лаптоп се инсталира без проблем а на другия трудно), след преинсталация на лаптопа не иска да се инсталира. Ама темата е друга, както казах, функционално са еднакви с Фобуса. Сигурно Фобуса и от другите не е по-зле ама как инак да се оправдае двойната цена бе да се оплюе.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от dimkar » 12 фев 2017, 15:25

Между другото, след 2014 г. AG-то също го развалиха. Затова на Алмерата съм с друг ГИ. Това, според мнението на моя майстор в Сопот.

fobos.marketing
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 09 окт 2015, 12:16
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от fobos.marketing » 20 фев 2017, 14:04

Като фирма, развиваща се на пазара от 2000г, можем да споделим, че за съжаление има не добросъвестни клиенти, които се опитват да направят ремонт на автомобилите си на гърба на сервизи, чрез скандали, обиди и заплахи.
Ние като колектив с дългогодишен опит с клиенти, няма да позволим, да се опетнява името на фирмата и механиците, чрез лъжливи “писаници” във форуми и затова си позволяваме да ви представим нашата истина.
След посещение в сервиза ни, по ЖЕЛАНИЕ на клиента, е направена диагностика, за откриване на проблем с газовата му инжекционна система монтирана “някъде”. По време на диагностиката колегите откриват няколко проблема - разбита инж.рейка и напукани газови маркучи, като смяната им е извършена след изричното съгласие на клиента, удостоверено с подпис върху документ. След което, колегите преминават към настройка, за която както всички знаем или по скоро тези, който малко от малко се интересуват как ”става”, свързват информацията на ламбда сондата към нашия контролер, което е задължително действие за професионална и качествена настройка.
Това действие,по никакъв начин НЕ може да повлияе на работата на ламбда сондата.
Когато автомобила е предаден на клиента,той е работил перфектно,за което той самия се подписва и заплаща услугата.
Незнайно след какви негови действия, автомобила спира да работи и на двете горива малко след излизането от сервиза…., странно постигнат ефект, за който клиента се обажда отново в приемната на фирмата, но на поканата да се върне същия ден, той отказва с предлога че е много далеч от нас, Нещо, невъзможно предвид, времето на тръгване и времето на обаждането, но това няма да коментираме.
На следващия ден, колегите бяха готови да прегледат автомобила , за да открият и отстранят проблема, но бяха провокирани от “мъжът” каращ автомобила ( собственика на автомобила е друг, не господина писал във форумите) с обиди, псувни, заплахи, а в последствие с размахване на бухалка - действия заснети от видеонаблюдението ни в сервиза. Колегите са принудени да извикат и полиция. За всички тези действия има надлежно подадени жалби и сигнали към съответните органи.
В случая има още нещо странно, според клиента, автомобила е минал диагностика предните дни в Булвария, но незнайно защо!!!,не му бил издаден документ за това. Много странно как е пропуснато, до сега не сме чували подобен случай.
Друго странно в този “работещ без грешка” автомобил беше, прихванатата с лустер клема ламбда сондата, което ще оставя без коментар, но на въпрос зададен от колега, кой е направил тази глупост, отговора бил “Аз,щооо”...което оставям без коментар!

И за да ни ви отегчаваме повече с обяснения, само искаме да споделим, че този опит за безплатен ремонт от този господин, не е първия. Същия се опита по аналогичен начин да изнудва друг сервиз, където ние давахме обяснения по институциите, но като трета страна. Смятаме това за недопустимо и надявам се и вие да сте съгласни.

Потребителски аватар
Lancer
потребител
потребител
Мнения: 366
Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
Модел на автомобила: Ford Focus '99
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнение от Lancer » 20 фев 2017, 16:24

Значи всичко е наред? Взели сте парите, извикали сте полиция, колата не работи... Идилия.
Сокол скитник

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта