Страница 1 от 1

Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Публикувано: 28 фев 2017, 16:35
от gsp
Моля запознатите да споделят къде е най правилно да се свърже кабела за сигнал за оборотите(r.p.m.). Системата е Фобос 4. Автомобила е Фокус 1.6 2000г. Някъде бях чел че е най-добре да се привърже за минус от бобината. Обаче там са два минуса и един плюс между тях. Та на кой по-точно е най-добре да се закачи въпросния кабел?Изображение

Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Публикувано: 28 фев 2017, 17:35
от Муцев
На единия от двата минуса, друг удачен вариант е на датчик Колянов вал или датчик разпределителен вал. После софтуерно нагласяш оборотите и си в джаза.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком


Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Публикувано: 28 фев 2017, 17:44
от gsp
Муцев написа:
28 фев 2017, 17:35
На единия от двата минуса, друг удачен вариант е на датчик Колянов вал или датчик разпределителен вал. После софтуерно нагласяш оборотите и си в джаза.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком
Благодаря!!! *00134*

Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Публикувано: 28 фев 2017, 21:30
от HACKO
В настройките му дай да взима информация от първия инжектор и готово.

Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Публикувано: 28 фев 2017, 22:38
от OgiDogi
HACKO написа:
28 фев 2017, 21:30
В настройките му дай да взима информация от първия инжектор и готово.
От бобината е по-добре, импулсите на инжекторите спират при cut-off (спирачен режим на двигателя) и може да предизвикат превключване на бензин. Това е само спасителен вариант, за коли с големи изкривявания на импулсите (кофти бобина), водещи до неправилно броене.

Миналата година слагах газови уредби EmmeGas ESI-10 (нямат опция за импулси от инжектор) на 36 броя Лада Нива за горските и въпреки "модерната" им запалителна система, хубави импулси за инжекциона имаше само на входа на оборотомера - трябваше да им свалям таблата и да свързвам към буксата. Сега има едни евтинджоси EmmeGas Simple, които броят само от инжекторите и на малолитражки от рода на Opel Corsa веднъж броят 800 оборота, на следващото палене броят 400 и съответно можеш да бръмчиш из града цял ден на бензин, ако не вдигнеш над 3200 оборота при стандартна настройка 1600 за превключване.

Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Публикувано: 01 мар 2017, 06:35
от Муцев
При фобоса сигнала от първи инжектор не е много коректен и докато се движиш оборотите отчитани от газовия контролер подскачат много рязко, което от своя страна води понякога до странни придърпвания. Затова е препоръчително сигнала за оборотите да се връзва или на бобина или на датчик колянов вал или разпределителен. Имал съм случай при който и от бобината даваше такива проблеми и се наложи да го превързвам към датчика на разпределителния вал.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком


Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Публикувано: 01 мар 2017, 13:38
от streem
Здравейте,
оборотите при системата на Фобос се вземат от сигналните кабели(един от тях) на бобината.След което трябва да се зададе софтуерно от къде да чете обороти.