Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
gsp
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 15 апр 2013, 10:52
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek 16v
Местоположение: tenovo
Status: Извън линия

Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Мнение от gsp » 28 фев 2017, 16:35

Моля запознатите да споделят къде е най правилно да се свърже кабела за сигнал за оборотите(r.p.m.). Системата е Фобос 4. Автомобила е Фокус 1.6 2000г. Някъде бях чел че е най-добре да се привърже за минус от бобината. Обаче там са два минуса и един плюс между тях. Та на кой по-точно е най-добре да се закачи въпросния кабел?Изображение

Муцев
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 15 фев 2010, 17:50
Модел на автомобила: Форд Транзит '07,Форд Галакси '98+LPG FOBOS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Мнение от Муцев » 28 фев 2017, 17:35

На единия от двата минуса, друг удачен вариант е на датчик Колянов вал или датчик разпределителен вал. После софтуерно нагласяш оборотите и си в джаза.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком


gsp
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 15 апр 2013, 10:52
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek 16v
Местоположение: tenovo
Status: Извън линия

Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Мнение от gsp » 28 фев 2017, 17:44

Муцев написа:
28 фев 2017, 17:35
На единия от двата минуса, друг удачен вариант е на датчик Колянов вал или датчик разпределителен вал. После софтуерно нагласяш оборотите и си в джаза.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком
Благодаря!!! *00134*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Мнение от HACKO » 28 фев 2017, 21:30

В настройките му дай да взима информация от първия инжектор и готово.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Мнение от OgiDogi » 28 фев 2017, 22:38

HACKO написа:
28 фев 2017, 21:30
В настройките му дай да взима информация от първия инжектор и готово.
От бобината е по-добре, импулсите на инжекторите спират при cut-off (спирачен режим на двигателя) и може да предизвикат превключване на бензин. Това е само спасителен вариант, за коли с големи изкривявания на импулсите (кофти бобина), водещи до неправилно броене.

Миналата година слагах газови уредби EmmeGas ESI-10 (нямат опция за импулси от инжектор) на 36 броя Лада Нива за горските и въпреки "модерната" им запалителна система, хубави импулси за инжекциона имаше само на входа на оборотомера - трябваше да им свалям таблата и да свързвам към буксата. Сега има едни евтинджоси EmmeGas Simple, които броят само от инжекторите и на малолитражки от рода на Opel Corsa веднъж броят 800 оборота, на следващото палене броят 400 и съответно можеш да бръмчиш из града цял ден на бензин, ако не вдигнеш над 3200 оборота при стандартна настройка 1600 за превключване.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Муцев
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 15 фев 2010, 17:50
Модел на автомобила: Форд Транзит '07,Форд Галакси '98+LPG FOBOS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Мнение от Муцев » 01 мар 2017, 06:35

При фобоса сигнала от първи инжектор не е много коректен и докато се движиш оборотите отчитани от газовия контролер подскачат много рязко, което от своя страна води понякога до странни придърпвания. Затова е препоръчително сигнала за оборотите да се връзва или на бобина или на датчик колянов вал или разпределителен. Имал съм случай при който и от бобината даваше такива проблеми и се наложи да го превързвам към датчика на разпределителния вал.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком


streem
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 09 ное 2015, 14:55
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6

Мнение от streem » 01 мар 2017, 13:38

Здравейте,
оборотите при системата на Фобос се вземат от сигналните кабели(един от тях) на бобината.След което трябва да се зададе софтуерно от къде да чете обороти.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта