Не прехвърля на газ
Публикувано: 07 юли 2020, 23:12
Здравейте колеги. От доста време не съм писал във форума, но тези дни имам един проблем с ГИ - Тартарини. Ако е от значение.
Проблема е ,че неще да ми прехвърли на газ. Забелязах че най-често го прави когато е топло времето. Днес например след дъждовете беше прохладно и ми позволи да покарам 10км и пак тогава изпиука и прехвърли на бензин. Натискам копчето за газ, чувам клапана как щрака отзад в евросондата, повишавам обороти след 2000 но неще да се задържи на газ.
Какво съм направил до тук:
1. Смених филтрите( бяха сравнително чисти)
2. Почистих и двата клапана на бобините( в бутилката и до изпарителя. И те бяха сравнително добре. Без нагар)
3. Измерих съпротивлението на бобината в евросондата показа стойност 13 ома. Също така до клемите идва 12 волта.
4. Нивото на антифриза е в норми
Кое ме озадачи ,че като свали бобинката от изпарителя и и подадох 12в сложих една отвертка посредата не ще да залепи. Измерих съпротивлението. Стойностите плаваха от 200 до 100 ома. Нищо конкретно не отчете. Някой ако знае какво съпротивление трябва да покаже. Да сподели.
Другото което съм забелязал , че до като беше вс наред като преминаваше на газ около 2000 оборота из под жабката се чуваше някакво реле. Сега не се чува. Извадих таблото. Има само 2 релета. И двете работят. Принудително като им дам 12в си цъкат.
Та такива ти ми проблеми. Утре съм при газаджия, но нито го знам човека добър ли е ,какъв е . До сега съм нямал проблеми по ГИ.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Проблема е ,че неще да ми прехвърли на газ. Забелязах че най-често го прави когато е топло времето. Днес например след дъждовете беше прохладно и ми позволи да покарам 10км и пак тогава изпиука и прехвърли на бензин. Натискам копчето за газ, чувам клапана как щрака отзад в евросондата, повишавам обороти след 2000 но неще да се задържи на газ.
Какво съм направил до тук:
1. Смених филтрите( бяха сравнително чисти)
2. Почистих и двата клапана на бобините( в бутилката и до изпарителя. И те бяха сравнително добре. Без нагар)
3. Измерих съпротивлението на бобината в евросондата показа стойност 13 ома. Също така до клемите идва 12 волта.
4. Нивото на антифриза е в норми
Кое ме озадачи ,че като свали бобинката от изпарителя и и подадох 12в сложих една отвертка посредата не ще да залепи. Измерих съпротивлението. Стойностите плаваха от 200 до 100 ома. Нищо конкретно не отчете. Някой ако знае какво съпротивление трябва да покаже. Да сподели.
Другото което съм забелязал , че до като беше вс наред като преминаваше на газ около 2000 оборота из под жабката се чуваше някакво реле. Сега не се чува. Извадих таблото. Има само 2 релета. И двете работят. Принудително като им дам 12в си цъкат.
Та такива ти ми проблеми. Утре съм при газаджия, но нито го знам човека добър ли е ,какъв е . До сега съм нямал проблеми по ГИ.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk