Ще видим обновен Ford Mondeo в края на годината

Предимно, но не само за Форд.
Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Ще видим обновен Ford Mondeo в края на годината

Мнение от vargala81 » 22 яну 2010, 12:33

Ford планира да представи модернизирана версия на всички членове от семейство Mondeo (седан, хечбек и комби) в края на тази година.
Първите шпионски снимки вече се появиха в изданието Autoweek. Както може да се очаква Mondeo ще получи относително малки промени във външния вид. – нова предна броня с големи трапецовидни отвори за въздух, обновена радиаторна решетка, нови фарове с LED секция и променени задни светлини.
Модернизиран ще бъде и интериора на Mondeo. Главната промяна в технически аспект е появата на нов двулитров турбодвигател от серия EcoBoost, който заменя двигателят с обем 2.5 литра и 5 цилиндъра. Новият агрегат ще има мощност 203 к.с. и максимален въртящ момент от 300Nm. Той ще се комбинира с роботизираната трансмисия с два съединителя PowerShift.
Наред с този нов двигател с обновеното Mondeo ще видим и двулитров дизелов агрегат с мощност 163 к.с. Той ще се предлага само на пазара в Европа.

Вече се знае и това, че новото поколение на Ford Mondeo ще бъде на пазара през 2014 г. Макар да се планира бъдещето поколение на Mondeo да се произвежда на сегашната платформа, то ще бъде с различни размери, различна колесна база и различна следа.

Според все още непотвърдена информация, бъдещето поколение на Mondeo ще получи и версия купе с четири врати. Разработката на новото поколение Ford Mondeo е поверена на американската дизайнерска студия на Ford.
http://news.automedia.bg/read/8784.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ще видим обновен Ford Mondeo в края на годината

Мнение от PcMan » 22 яну 2010, 13:03

супер, ще си имаме facelift-че :)
Само едно ме притеснява: Разработката на новото поколение Ford Mondeo е поверена на американската дизайнерска студия на Ford.
Същите, които имат пръст и във Фокус 3, и най-вече 5вратия който за мен е крачка назад откъм външен вид говоря (вътре е 10на крачки напред), а като кола със сигурност няколко напред. Форд обмислят все по-голяма глобализация на автомобилите, дано само тези ам.студия да не почнат да правят всичките им модели.. Или да оплескат новото мондео като фокус 3 5врати. Не знам, притеснявам се и дано подозренията ми са грешни. По-добре европейските студия да правят глобалната кола, която да има 2 фейслифта от началото си - за Европа, и за Америка да речем. Нищо лошо към САЩ, просто досега всичко е 6 със европейско конструираните форд-чета, освен да спестят пари с конструирането им в САЩ, не виждам какво други биха постигнали (по-скоро съсипали..) :mrgreen:
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ще видим обновен Ford Mondeo в края на годината

Мнение от vargala81 » 22 яну 2010, 14:11

ще стане както при Фокуса,ще се направи група от Европейски и Американски екип.Най-важното е ,че доста смело варвят на пред и ще успеят за разлика от GM-(OPEL) вежте какво става с тях....
  • Какво не е наред с Opel?
      Нашата агенция има един любим анализатор - дългогодишният автор във Forbes - Джери Флинт, който от време на време радва любителите на автомобилите и бизнеса с тях с интересните си разсъждения. Той е и председател на International Motor Press Association. Този път будещите му въпроси размишления са на тема проблемите на Opel.

      Германското звено на GM явно е толкова важно за членовете на борда на автопроизводителя /GM/, че те си позволиха да се опълчат на нашето правителството и на собствения си президент, само и само да го запазят. General Motors плати на 4-и януари EUR 650 милиона на Opel/Vauxhall да покрие инженерните му услуги в процеса на реструктуриране, стъпка, която се прави обикновено през април и юли. Планът за реструктуриране, обявен от новия бос Ник Рейли, съдържа съкращаване на 8300 работни места от общо 50 000.

      През ноември GM плати EUR 600 милиона, връщайки част от задълженията на Opel към германската държава. Решавайки да задържи Opel/Vauxhall, GM има нужда от EUR 3.3 милиарда плюс други 2.7 милиарда под формата на помощ от европейските правителства в страните където има производства.

      И така - какво не е наред с Opel? Той наистина е важен - имаше почти два милиона продажби да речем преди 10 години, а и днес остава основата за инженерното развитие на автомобилите с предно предаване на GM.

      Но Opel е голям прахосник на пари. GM Europe, който всъщност е Opel, загуби $3.6 милиарда преди данъчното облагане още три години преди кризисната 2009-а. Американското правителство избавяйки от фалит GM, очевидно натискаше да се продаде Opel. Но бордът на GM обърна нещата и изгони президента си, който искаше да осъществи продажбата.

      Това не премахна въпросите. Германия е страна с висока цена на труда, както и повечето от западноевропейските държави. Но останалите масови производител там правят пари. Volkswagen, Fiat и дори европейския филиал на Ford, които предлагат подобни продукти за подобни клиенти. И те имат проблеми, но намират решения. Ето четири от тях и как го правят.

      1. Купуват компании и марки в страни с по-ниски производствени разходи. VW купи Skoda в Чешката република и SEAT в Испания. Renault купи румънската Dacia. А Fiat дори купи нашият Chrysler. Opel не направи нищо подобно.

      2. Придвижване нагоре в пазара, за да се печели от по-скъпи автомобили. Това е в основата на стратегията на VW - разширявайки и издигайки Audi, същевременно придобивайки Bentley и други. Opel не расте нагоре.

      3. Cъревновавайки се глобално, особено в пазарите с растеж. Fiat е голям в Бразилия, VW в Китай, Opel не е там.

      4. Правене на камиони, пикапи, търговски автомобили, ванове за доставки. От години Европейският Ford прави повече пари от тези автомобили, отколкото от всичките си леки коли заедно. Opel не. Той има малък джойнт-венчър за ванове с Renault, но това не е много.

      На пазара няма лесни стратегии, но проблемите на Opel продължават от години. GM има Opel от 80 години, но марката притежава едва 8% oт домaшния си немски пазар. Това навярно също предизвика гняв там, когато GM промени намерението си за продажбата на Opel.

      За германците детройтският GM изглежда като “убийствената ръка на бюрокрацията, задушаваща Opel, презрително отнасяща се към съдбата му и държащ операциите му надалеч".

      Но GM има нужда от успешен Opel и за собственото си възстановяване. Тогава какво трябва да се направи?

      Opel има производства в Испания, Полша, Обединеното кралство /Vauxhall/, но 40% oт продукцията на Opel е в скъпата Германия. Немските профсъюзи се борят срещу изкарването на производството от държавата, а половината от надзорният борд представлява работниците. По немските закони надзорниците са независими, нещо, което в Детройт понякога забравят.

      Но VW успя да заобиколи този проблем. Навярно е време GM и Opel да намерят малка компания за купуване в Източна Европа или Русия за да създадат нови марки за нискобюджетни автомобили. И да натиснат силно в областта на комерсиалните коли, независимо че ще трябва да се върви срещу добре разположената на пазара конкуренция като Ford и Fiat. Трудно е, но там са печалбите, а този жизнен пазар бе много игнориран години. Време е това да се промени.

      Развитие във външни пазари? Тази посока изглежда GM oт Детройт е резервирал само за себе си. Дали има смисъл GM Opel да се конкурира с GM Детройт в Бразилия или Китай? Защо не? Ако немският Opel отмъкне продажби от GM в Китай, навярно ще отмъкне доста повече от VW или Toyota. Tова правят германците - винаги напират навън и се мъчат да завладеят света - вижте VW, Mercedes и BMW. Защо не и Opel ?

      А какво по въпроса за по-скъпите модели? Toyota го направи с Lexus. VW и Fiat също го правят. Не е лесно, Honda и Nissan още се борят да наложат подобни изделия с нови марки. Пътят не е нещо специално - нов тип двигатели, разширена гама хибриди на базата на Volt, или нещо друго, което отделя луксозния автомобил от "тълпата".

      GM помпа близо $2 милиарда за да поддържа Opel активен. Има нужда от някоя от тези нови стратегии. Символът на Opel е светкавицата /Blitz/ и е време тя да вече да удари.

      Oще нещо интересно - новият бос на Opel е Ник Рейли, британец. Има добър послужен списък, но доста споделят че Opel, немската компания, би вървяла по-добре, ако начело беше германец. Други казват, че няма значение, защото германците знаят как да изпълняват заповеди.

      Бих каза че има нужда от дързост, да се поемат рискове. Audentes fortuna iuvat /съдбата обича смелите - лат./.

    Отговори

    Върни се в “НОВИНИ”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта