Франкфурт 2011 - Ford Focus ST
- Ford_Lord
- потребител
- Мнения: 202
- Регистриран: 13 яну 2010, 18:12
- Модел на автомобила: Ford Orion 91',Mondeo 02'
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Франкфурт 2011 - Ford Focus ST
За първи път и в комби версия.
Новият Ford Focus ST, който за първи път ще се предлага и във версия комби, бе официално представен на автомобилното изложение във Франкфурт. Моделът ще стартира продажбите си през 2012 година, като ще се предлага в над 40 страни на шест континента.
Очаквано ST-версията на Ford Focus получава отличителен бодикит. Той включва редица аеродинамични елементи, които подсказват за динамичните възможности на колата. Радиаторната решетка е по-голяма и има агресивен дизайн, задната броня е с интегриран дифузер, изпускателната система е централно разположена, поставен е спойлер, нови прагове, отличителни 18-инчови джанти и други. В салона са налични спортни седалки Recaro, спортни педали и спортен волан.
Под капака на Ford Focus ST работи 2.0-литров четирицилиндров двигател с принудително пълнене, който генерира 250 к.с. и 360 Нм. Двигателят демонстрира с 20% по-добра икономия на гориво, сравнен с предшественикът си - 2.5-литровия агрегат с пет цилиндъра, но от Ford все още не са съобщили динамичните му възможности.




Новият Ford Focus ST, който за първи път ще се предлага и във версия комби, бе официално представен на автомобилното изложение във Франкфурт. Моделът ще стартира продажбите си през 2012 година, като ще се предлага в над 40 страни на шест континента.
Очаквано ST-версията на Ford Focus получава отличителен бодикит. Той включва редица аеродинамични елементи, които подсказват за динамичните възможности на колата. Радиаторната решетка е по-голяма и има агресивен дизайн, задната броня е с интегриран дифузер, изпускателната система е централно разположена, поставен е спойлер, нови прагове, отличителни 18-инчови джанти и други. В салона са налични спортни седалки Recaro, спортни педали и спортен волан.
Под капака на Ford Focus ST работи 2.0-литров четирицилиндров двигател с принудително пълнене, който генерира 250 к.с. и 360 Нм. Двигателят демонстрира с 20% по-добра икономия на гориво, сравнен с предшественикът си - 2.5-литровия агрегат с пет цилиндъра, но от Ford все още не са съобщили динамичните му възможности.




- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Франкфурт 2011 - Ford Focus ST
салона е ок обаче външно
не гледа лошо и това си е .. стария гледа много по лошо .. даунсайзинга на мотора е в крак с модата ,само като надеждност не знам как ще е, 250 коня от 2 литра .. простили са се и с уникалния рев на петака ..

- G_Lynx
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 09 яну 2009, 00:22
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 2008 1.4L Duratec 16V EFI DOHC (80PS) Tango (metallic)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Франкфурт 2011 - Ford Focus ST
Абсолютно съгласен. Екстериора няма агресивния вид на предишния. А и този жълт цвят не му ходи изобщо. Може би след фейслифта ще го оправят. Фиестата ST изглежда доста по настървена.Alexi написа:салона е ок обаче външноне гледа лошо и това си е .. стария гледа много по лошо .. даунсайзинга на мотора е в крак с модата ,само като надеждност не знам как ще е, 250 коня от 2 литра .. простили са се и с уникалния рев на петака ..
"Melius est prudenter tacere, quam inaniter loqui" - "по-добре е да мълчиш разумно, отколкото да говориш глупаво"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта