Забравяме за коли под 6 бона

Предимно, но не само за Форд.
Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от Mondeo18TDI96 » 18 фев 2009, 11:24

кой пък говори за забрана на старите автомобили !?

германците искат да си стимулират авто индустрията - затова предлагат на собственниците (шваби) на стари таралясници да им ги изкупят !

няма нищо общо с екология, безопастност и т.н. ... просто бизнес предложение на което няма как да устоят :)

Потребителски аватар
pirx
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 08 дек 2008, 12:44
Модел на автомобила: Ford Escort explorer 1996, 1.8i 16v, 115hp
Местоположение: София-Княжево-Бояна
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от pirx » 25 фев 2009, 12:03

Аман от бракми и 20 годишни кошници по пътищата...
е сега де те френците си търкалят масово deux chevaux и де голките Ситроени при това масово, може да се видят въвв всеки град.

Това е временно явление в Германско за да стимулират автоиндустрията.

А и мисля, че всеки иска да кара нов автомобил ама нашего брата няма мангизи за повече и поне аз карам 12 годишен Escort комби и си ми върши чудесна работа.

Сигурността по путищата си я правиме ние с поведението си по пътя най-вече и отношението къл колегите по пътя, я изправния автомобил е само необходимото условие за това.
Не можем да решим проблемите, като използваме същия начин на мислене, който сме използвали, когато сме ги създавали.

Две неща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За Вселената все пак не съм сигурен.

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от pantata » 25 фев 2009, 14:39

pirx написа:
Аман от бракми и 20 годишни кошници по пътищата...
е сега де те френците си търкалят масово deux chevaux и де голките Ситроени при това масово, може да се видят въвв всеки град.

Това е временно явление в Германско за да стимулират автоиндустрията.

А и мисля, че всеки иска да кара нов автомобил ама нашего брата няма мангизи за повече и поне аз карам 12 годишен Escort комби и си ми върши чудесна работа.

Сигурността по путищата си я правиме ние с поведението си по пътя най-вече и отношението къл колегите по пътя, я изправния автомобил е само необходимото условие за това.
Те французите са съвсем друга работа... като и англичаните, на тия две нации има да им се чудиш за всичко :lol:
Французите от коли не се интересуват. Те винаги са слагали по 100 франка бензин и това е, за тях колата е да ти върши работа. Може би и затова няма една френска марка с наистина голям престиж и доказана с годините.
А англичанина си пада малко по ретро модели и трудно можеш да го разделиш със старата му кола.
Ето няколко красноречиви снимки. Една малка част... те са навсякъде.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
teodor_89
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 29 яну 2008, 21:55
Модел на автомобила: ford orion 1.3 1990
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от teodor_89 » 03 мар 2009, 19:16

И моето мнение е че много от старите коли са много по надежни от пове4ето нови.не го казвам само защото карам стара кола почти ми е набор.
не е важно колко коня има под капака,а какво магаре зад волана

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от S_C » 03 мар 2009, 23:32

Нещо не сте допрочели.Как точно си представяте германското правителство да плаща толкова пари на всеки избушляк,дето реши да си върне кочината за желязо?Това първо е временна мярка,второ е с някакъв ограничен бюджет...четох нещо за милиард и половина евро.Като свърши бюджета на програмата,свършва и "прИмоцията".

Ако разбира се преди това кризата не довърши германското автомобилостроене в цялост...защото точно натам са тръгнали нещата.Кризата показа колко неустойчива е станала тази индустрия.Половината автомобилни заводи в Германия са ходещи мъртъвци,на другата половина ще им изнасяме 40 дена скоро...Сега ще се преструктурират с години и не е ясно колко ще оцелеят.

Американските заводи практически вече са на финалната права преди "вечните ловни полета".GM се разделя с Опел,Мерцедес спира кранчето на ликсозните версии поетапно,поделенията на VW не само в Германия,но и в Европа много грубо глътнаха вода...това Шкода,мода..какви бяха там лицензни измишльотини...Керванът направо е поел за гробището и в тая ситуация ако някой изобщо спечели,това ще са собствениците на всичко де що има документи и може да се движи...все тая за модел марка и година...просто ще им се вдигне цената.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от Mondeo18TDI96 » 04 мар 2009, 07:27

S_C написа:Нещо не сте допрочели.Как точно си представяте германското правителство да плаща толкова пари на всеки избушляк,дето реши да си върне кочината за желязо?Това първо е временна мярка,второ е с някакъв ограничен бюджет...четох нещо за милиард и половина евро.Като свърши бюджета на програмата,свършва и "прИмоцията".

....
1.5e9EUR / 2500EUR = 600000 таралясника, които ако отидат за скрап - се надяват да бъдат заменени с нови (най-вероятно - швабско производство) !

ако това ти се вижда малко ... чудя се какво ли е голямо :)

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от debug » 04 мар 2009, 10:21

Според Wikipedia в Германия има 53 600 000 :shock: автомобила на 82 200 000 население... 600 000 са малко над един процент от автомобилния парк. Годишната продукция е към 5 500 000 авномобила. Малко ли са, много ли са - вие кажете.
Изображение

Изображение

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от Mondeo18TDI96 » 04 мар 2009, 13:36

debug написа:Според Wikipedia в Германия има 53 600 000 :shock: автомобила на 82 200 000 население... 600 000 са малко над един процент от автомобилния парк. Годишната продукция е към 5 500 000 авномобила. Малко ли са, много ли са - вие кажете.
хубаво смяташ .. ама забрави да кажеш че това са и повече от 20% от годишното им производство (тазгодишното не е кЪт миналогодишното :))

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от debug » 04 мар 2009, 13:52

Процентите вярвам всеки може да си ги сметне... Друга ми беше мисълта - таралясници ще останат в изобилие и за износ...
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от pepy1 » 04 мар 2009, 22:09

debug написа:Процентите вярвам всеки може да си ги сметне... Друга ми беше мисълта - таралясници ще останат в изобилие и за износ...
пък и освен Германия и Италия има и Австрия ,Холандия , ...... и много други европейски страни
времето е като парите-никога не стига

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от Mondeo18TDI96 » 05 мар 2009, 01:49

pepy1 написа:
debug написа:Процентите вярвам всеки може да си ги сметне... Друга ми беше мисълта - таралясници ще останат в изобилие и за износ...
пък и освен Германия и Италия има и Австрия ,Холандия , ...... и много други европейски страни
май не сте схванали идеята - целта е подпомагане на германската автоиндустрия ... а не да ви направят таралясниците скъпи (все им е тая) или пък екологична !

не се надявайте ... и таралясниците ви .... да поскъпнат от това :)

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Забравяме за коли под 6 бона

Мнение от pepy1 » 06 мар 2009, 21:25

схванали сме идеята отлично ,за подпомагане на германската автомобилна индустрия
аз исках да кажа защо няма да се качат цените на колите 2 ръка ,или ако се качат-ще се продават ,но няма да се купуват защото има алтернатива,още повече сега за нас (българите)европейски граници няма
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “НОВИНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта