Забравяме за коли под 6 бона
- foxy
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 25 юни 2008, 21:17
- Модел на автомобила: Ford Ka'97, ENDURA EFI 1.3i
- Местоположение: София, Дружба 2
- Status: Извън линия
Забравяме за коли под 6 бона
Колите от Германия на цена под 6000 лева ще бъдат забравени.
Причината за това е, че от няколко дни правителството на Германия стимулира собствениците на стари возила на възраст над 9 години да ги предават в автоморгите, срещу което получават 2500 евро, като условието е да си купят нови. Така Германия стимулира продажбите на коли в страната в условията на световна криза. В Италия пък всеки, който смени старата си кола с нова, ще получи 1500 евро. Резултатът за България ще бъде, че всеки германец ще предпочете да върне трошката си в моргата срещу 2500 евро, вместо да я продаде на българските автотърговци за 1000 евро. Тъй като към цената от 2500 евро трябва да се прибавят и транспортни разходи и печалба за българския търговец, скоро в страната едва ли ще бъде внесено возило от Германия, което да се продава срещу по-малко от 6000 лв. Все пак е възможно кола, предадена в автоморга, да дойде у нас и да се предлага на много по-ниска цена. Веднъж предадена за скрап, колата повече не може да бъде регистрирана като МПС законно, каза за “Стандарт“ председателят на Асоциацията на вносителите на автомобили Анастас Тодоров. Съществува вариант да бъдат извадени някакви документи, с които тя да дойде у нас и да бъде пусната на пазара. Това обаче със сигурност ще е част от измамна схема, която не може да мине и без човек от моргата в Германия. Така че търсете причината защо колата е толкова евтина, съветва Тодоров.
Източник:http://dnes.dir.bg
Причината за това е, че от няколко дни правителството на Германия стимулира собствениците на стари возила на възраст над 9 години да ги предават в автоморгите, срещу което получават 2500 евро, като условието е да си купят нови. Така Германия стимулира продажбите на коли в страната в условията на световна криза. В Италия пък всеки, който смени старата си кола с нова, ще получи 1500 евро. Резултатът за България ще бъде, че всеки германец ще предпочете да върне трошката си в моргата срещу 2500 евро, вместо да я продаде на българските автотърговци за 1000 евро. Тъй като към цената от 2500 евро трябва да се прибавят и транспортни разходи и печалба за българския търговец, скоро в страната едва ли ще бъде внесено возило от Германия, което да се продава срещу по-малко от 6000 лв. Все пак е възможно кола, предадена в автоморга, да дойде у нас и да се предлага на много по-ниска цена. Веднъж предадена за скрап, колата повече не може да бъде регистрирана като МПС законно, каза за “Стандарт“ председателят на Асоциацията на вносителите на автомобили Анастас Тодоров. Съществува вариант да бъдат извадени някакви документи, с които тя да дойде у нас и да бъде пусната на пазара. Това обаче със сигурност ще е част от измамна схема, която не може да мине и без човек от моргата в Германия. Така че търсете причината защо колата е толкова евтина, съветва Тодоров.
Източник:http://dnes.dir.bg
Компютърна поддръжка, VOIP и сервиз за компютри и друга техника
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Ми добре се грижи правителството за германските шофери
Ние тука ще си караме 100 годиншите таралясници, какво да не би да ни е зле
Ние тука ще си караме 100 годиншите таралясници, какво да не би да ни е зле
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Да, но сега ще ги продаваме за 2-3 000 Евро, вместо за 1500 лв.
Ей най-после и Форда ще се продава като Пасата - по-скъпичко.
Ей най-после и Форда ще се продава като Пасата - по-скъпичко.
- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Ми ще внасят от Австрия, Холандия, Франция, Испания и др. не е като да останем без барачки
- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Правилна немска политика.Аман от бракми и 20 годишни кошници по пътищата...гоуфове,кадети и тем подобни тровят природата според мен и в България трябва да се спрат от движение коли,произведени например преди 1995 г.!
Така ще се намали и войната по пътищата и нахаканите селяни с наточените брички
Така ще се намали и войната по пътищата и нахаканите селяни с наточените брички
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Що? Нали затова има технически преглед - когато си редовен и емисиите ти са в норма защо да не си караш колата, ако ще и на 100 години да е? Техническия преглед е именно, за да се спират "бричките", а такива има и сред новите коли.Bijutera написа:Правилна немска политика.Аман от бракми и 20 годишни кошници по пътищата...гоуфове,кадети и тем подобни тровят природата според мен и в България трябва да се спрат от движение коли,произведени например преди 1995 г.!
Така ще се намали и войната по пътищата и нахаканите селяни с наточените брички
Аз селянин ли съм като си карам 84-набор Маздата? А всички от раздел "ретро"? Хайде без крайни мнения...
И в Германия няма ограничения за възрастта на автомобилите, доколкото знам.
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Това стимулиране в Германия ще е временно - докато отмине кризата.
А по българските автокъщи има толкова много коли, че и 2-3 години да не се внася нищо пак ще има за всеки. Да не забравяме и хората, които ще си сменят колите с по-нови и ще продават старите.
Така че много ме съмнява това решение в Германия да се отрази на нас.
А по българските автокъщи има толкова много коли, че и 2-3 години да не се внася нищо пак ще има за всеки. Да не забравяме и хората, които ще си сменят колите с по-нови и ще продават старите.
Така че много ме съмнява това решение в Германия да се отрази на нас.
- _bioHAZArd_
- потребител
- Мнения: 286
- Регистриран: 28 мар 2008, 13:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI, Ford Mondeo 1995 2.0 136 hp 16V Ghia ГИ Фобос
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Само дето има една уловка.... ресурсите които са нужни за производството на една нова кола, старата ти бричка ще ги изгори на бензин/дизел/газ за 10-15 години.Bijutera написа:Правилна немска политика.Аман от бракми и 20 годишни кошници по пътищата...гоуфове,кадети и тем подобни тровят природата според мен и в България трябва да се спрат от движение коли,произведени например преди 1995 г.!
Така ще се намали и войната по пътищата и нахаканите селяни с наточените брички
Тук екологична идея няма - има идея за стимул на автомобилното производство.
Една страна, един народ, единна вяра, нов живот!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1325
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
бижутера ,що избра точно 95г ? щот твойта е произведена тогава.и от каде си сигорен ,че една 20 годишна кола неможе да бъде технически по-изправна от твойта.Bijutera написа:Правилна немска политика.Аман от бракми и 20 годишни кошници по пътищата...гоуфове,кадети и тем подобни тровят природата според мен и в България трябва да се спрат от движение коли,произведени например преди 1995 г.!
Така ще се намали и войната по пътищата и нахаканите селяни с наточените брички
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Пропускате най-важното!
Германците си решават техни проблеми..по германски!
Нашите джамбази само се чудят как да си задържат високи цените, в случая се оправдават с решението на германците....
И накрая - и тройна цена да думнат на бричките, ако никой не я купи...да си я лъска няколко години...
Германците си решават техни проблеми..по германски!
Нашите джамбази само се чудят как да си задържат високи цените, в случая се оправдават с решението на германците....
И накрая - и тройна цена да думнат на бричките, ако никой не я купи...да си я лъска няколко години...
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
cougar-а ми беше по-малко изправен от проба, макар че проба е с 7 години по-стар
Продавам си колата !
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
нама значение възраста на колата както каза колегата за това се минава технически преглед,след като колата мине прегледа значи тя е изправна да се движи по пътищата.по тая логика трябва да се спрат от употреба и ретро автомобилите което няма да стане.
- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
а вие нали знаете как се правят тия технически прегледи,особено по нашите ширини ?
Понеже съм бил близко до тая дейност,там `черпенето` и братските истории са всекидневие.И за тва някой `уж` изправен гоуф ше се забие в стълб,щото няма спирачки или хлабини по ходовата част.Да не казвам,че вчера една УЧЕБНА кола,паркирана пред училището нямаше ДВА болта на предна лява гума нали е минала технически преглед,защо не е изправна?
Понеже съм бил близко до тая дейност,там `черпенето` и братските истории са всекидневие.И за тва някой `уж` изправен гоуф ше се забие в стълб,щото няма спирачки или хлабини по ходовата част.Да не казвам,че вчера една УЧЕБНА кола,паркирана пред училището нямаше ДВА болта на предна лява гума нали е минала технически преглед,защо не е изправна?
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1325
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
тва с подкупите е друг вяпрос. по скоро трябва да се вземат мерки по този въпрос с подкупите в тая сфера,от колкото да се спират всички стари коли.по скоро за инцидентите по бг пътищата са виновни зад кормилните устройства ане старите коли.Bijutera написа:а вие нали знаете как се правят тия технически прегледи,особено по нашите ширини ?
Понеже съм бил близко до тая дейност,там `черпенето` и братските истории са всекидневие.И за тва някой `уж` изправен гоуф ше се забие в стълб,щото няма спирачки или хлабини по ходовата част.Да не казвам,че вчера една УЧЕБНА кола,паркирана пред училището нямаше ДВА болта на предна лява гума нали е минала технически преглед,защо не е изправна?
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Аз пък викам да са след 2000, от това хилядолетие поне да са.Bijutera написа:Правилна немска политика.Аман от бракми и 20 годишни кошници по пътищата...гоуфове,кадети и тем подобни тровят природата според мен и в България трябва да се спрат от движение коли,произведени например преди 1995 г.!
Така ще се намали и войната по пътищата и нахаканите селяни с наточените брички
Всичко преди това- за скрап, и без това са остатъци от кола.
Ко' ще кажеш?
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
това за подкупа го има.аз където ходя на преглед човека ми е приятел и вика въобще не я вкарвай само дай документите,а аз не нека мине за да знам в какво състояние е колата,еми 89-та година е"стар таралясник" ама всичко и е наред и напълно законно се движа с нея по пътя,докато има коли които са след 2000 година и едва се движат по пътя,или друг пример имам шкода 120л 81-а година еми който не вярва нека дойде да я види по купето няма грам изгнило,ходовата част е перфектна,а двигателя е на 150000 килоетра и е на около 100 км след основен ремонт.така че в случая годината на производство не е важна.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1325
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
е колега,, и аз имам една ладичка 81ви набор ,и също си е перфектна,със сменени всички ламарини, без тавана преден и заден капак и врати.на тех. преглед ми реголираха фаровете ,обаче едното болтче превъртя ,и ония вика ще го вържеш с тел. от идъх в една морга ,взех друга каска за фар и се върнах на ново да направят реглажа. ония се смее и вика : нямаше нужда и с тел става ,било 25 год.кола и било нормално да има тел,казах му че по колата ми няма тел ма ония не вярва, слезна в канала да оглежда гърнетата и да търси тел,ама ненамери и бая се учудиivailo rachev написа:това за подкупа го има.аз където ходя на преглед човека ми е приятел и вика въобще не я вкарвай само дай документите,а аз не нека мине за да знам в какво състояние е колата,еми 89-та година е"стар таралясник" ама всичко и е наред и напълно законно се движа с нея по пътя,докато има коли които са след 2000 година и едва се движат по пътя,или друг пример имам шкода 120л 81-а година еми който не вярва нека дойде да я види по купето няма грам изгнило,ходовата част е перфектна,а двигателя е на 150000 килоетра и е на около 100 км след основен ремонт.така че в случая годината на производство не е важна.
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
ами точно за това говоря,в случая ладата ти е перфектна,та понеже е 81-и набор давай да я спираме ама примерно някоя очукана вектра ТАКСИ понеже е 98-а да речем нека си се движи нали е нова ама това че тракат карета и лопат шарнири няма значение нали е 98-а все пак
- aldov
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 03 мар 2007, 14:04
- Модел на автомобила: ford escort 1.3, OHV, 1987; ford fiesta 1.3i, 1994
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Както обикновенно на Бижутера мнението е "много умно". Отностно старите коли само мога да кажа, че са далеч по-добри и надеждни от новите. Освен това в България автопарка е около 14-15 годишен.
- Stefak
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 22 фев 2006, 09:44
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.6 2000 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Забравяме за коли под 6 бона
Според мен няма как да се забранят старите коли, а и няма нужда. Който иска да кара кола над 10 или 15г да си плаща по високи данъци и да минава на стриктни технически прегледи. Проблема е, че у нас почти никой не минава читав технически преглед, всички са на принципа " с талона при един приятел" или дори и да не е така тези от сервизите не си дават зор въобще. Това трябва да е така, защото като процент старите коли са по ненадеждни от сравнително по новите/това за по здравите и качествени стари коли е някакъв недоказан мит/, а освен това са и доста по неекологични/омръзнало ми е от разни пушещи и смърдящи "преминали преглед" по светофарите/.
А относно германците, това го правят за да може държавата да помогне на закъсалите си автомобилни гиганти, защото все пак атомобилните производители са едни от най-големите данъкоплатци, а и осигуряват десетки хиляди работни места и шока от фалита на който и да било би бил огромен за икономиката им.
А относно германците, това го правят за да може държавата да помогне на закъсалите си автомобилни гиганти, защото все пак атомобилните производители са едни от най-големите данъкоплатци, а и осигуряват десетки хиляди работни места и шока от фалита на който и да било би бил огромен за икономиката им.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта