трицилиндров двигател от семейство EcoBoost, с работен обем
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
трицилиндров двигател от семейство EcoBoost, с работен обем
Start - високотехнологична концепция на Ford
22.04.2010 08:04
Ford показа официално новата си концепция, наречена Start.
Автомобилът е с изцяло нов трицилиндров двигател от семейство EcoBoost, с работен обем един литър. Този автомобил е част от плана „One Ford plan”, като разширява приложението на двигателите EcoBoost. С него се засилва тенденцията към намаляване на двигателите и повишаване на тяхната ефективност.
22.04.2010 08:04
Ford показа официално новата си концепция, наречена Start.
Автомобилът е с изцяло нов трицилиндров двигател от семейство EcoBoost, с работен обем един литър. Този автомобил е част от плана „One Ford plan”, като разширява приложението на двигателите EcoBoost. С него се засилва тенденцията към намаляване на двигателите и повишаване на тяхната ефективност.
- Според експертите във Ford, Start Concept е перфектна възможност за представяне на новия EcoBoost 1.0, който има мощност и динамични характеристики подобна на тази при четирицилиндровия двигател с обем 1.6 литра - 120 к.с. и максимален въртящ момент 152 Nm.
- Новият двигател EcoBoost с три цилиндъра не само ще даде максимална мощност равна на тази при двигателя 1.6 литра, но ще има значително по-нисък разход на гориво и вредни емисии СО2 по-ниски от 100 г/км.
От Ford заявяват, че появата на Start Concept цели разрешаване на проблемите идващи от масовата урбанизация. Според данните на Ford, сега 50% от световното население живее в големи градове, а до 2050 този процент ще достигне до 75%. „Целта ни беше да създадем автомобил с практични характеристики, подходящ за използване в мега градовете”, казва Фриимън Томас (Freeman Thomas), директор по дизайна във Ford.
- От Ford поясняват, че при Start Concept показват и нова технология, наречена MyFord Mobile Concept. При нея се комбинира технологията на ново поколение smart phones с различни автомобилни системи. Това е увеличаване на обхвата на сега използваната от фирмата технология, наречена MyFord. Тя е със специален сензорен дисплей и изпълнява гласови команди и ще я видим за първи път серийно при Ford Edge 2011.
- При MyFord Mobile Concept в колата ще има вграден (но и мобилен) smart phone, с който ще може да се говори, да се използва навигация, да се пращат sms съобщения, да се ползва e-mail и интернет, като всичко може да се реализира и чрез гласови команди.
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: трицилиндров двигател от семейство EcoBoost, с работен обем
Смайващо. Това се вика концепция от бъдещето. Смарт Фоун в колата си е равносилно на компютър, с който да работиш и то докато караш (гласови команди). Мощността е смазваща. Трицилиндрови автомобили винаги е имало, но този е убийствен. Това ли е дизайна на новия автомобил? Определено е убийствен
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: трицилиндров двигател от семейство EcoBoost, с работен обем
Трицилиндров Ecoboost агрегат с емисии на Со2 под 100гр./км. Според дизайнера на концепцията J Mays, този модел няма за цел да спаси света, нито да покаже линиите на бъдещите модели на марката и слава богу. Но дали все пак това не е заявка за това как ще изглежда следващия Ford KA . Сегашния си е направо разкошен - оставете го така!
- http://kamuscoop.blogspot.com/2010/04/f ... ncept.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: трицилиндров двигател от семейство EcoBoost, с работен обем
Според мен това е нещо като С1 на Ситроен. В този ред на мисли Ка се явява нещо като С2, Фиестата - С3, Фокуса е в класа на С4 и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта