Ford e с най-голям растеж на имиджа си сред клиентите
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ford e с най-голям растеж на имиджа си сред клиентите
Ford много подобри положението си в очите на клиентите през последните няколко години с доста интересни, висококачествени, здрави и високотехнологични продукти, които определено се забелязват и харесват от купувачите. Това прави марката реалният победител в проучването на Consumer Reports за мнението на клиентите за автомобилните марки, въпреки второто й място, на много малко след водача Toyota. Това е обявено в изследването на Consumer Reports - 2011 Car Brand Perception Survey, което класира автопроизводителите в няколко главни шопинг-категории.
Ford е успял само за две години да добави 35 точки към класирането си, докато японците са загубили 46. За миналата година Toyota е с една идея пред Ford, на трето място е Honda. Toyota води доста пред другите в категорията на "зелените" автомобили, но да си много приятелски настроен към природата днес явно не е толкова важно за потребителите. Най-важни според тях са безопасността - 65%, качеството - 57%, цената - 51%, следвани от динамичността - 47%, екологичността 28%, дизайн и стил - 25% и технологичност и иновативност - 17%.
Cпоред Consumer Reports тежестта на критерия екологичност е намаляла с 12% от 2008-а година насам, най-вече заради кризата и нежеланието да се плаща по-високата цена на "зелените екстри". Honda води в класирането за качество, Ford в категорията цена-качества, BMW в две категории -стил-дизайн и възприемане на динамичните качества, Volvo е лидер в категорията безопасност пред класираният на второ място Ford.
В генералното класиране по имидж на марките все още води Toyota, следвана от Ford, Honda, Chevrolet, BMW, Mercedes-Benz, Volvo, Lexus, Cadillac и Subaru. Сред тях е интересно положението на Subaru, която беше отбелязала напредък от 23 точки през 2009-а, а миналата година е загубила 31. http://auto-press.net/a:Consumer_Report ... 1%82%D0%B5" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford е успял само за две години да добави 35 точки към класирането си, докато японците са загубили 46. За миналата година Toyota е с една идея пред Ford, на трето място е Honda. Toyota води доста пред другите в категорията на "зелените" автомобили, но да си много приятелски настроен към природата днес явно не е толкова важно за потребителите. Най-важни според тях са безопасността - 65%, качеството - 57%, цената - 51%, следвани от динамичността - 47%, екологичността 28%, дизайн и стил - 25% и технологичност и иновативност - 17%.
Cпоред Consumer Reports тежестта на критерия екологичност е намаляла с 12% от 2008-а година насам, най-вече заради кризата и нежеланието да се плаща по-високата цена на "зелените екстри". Honda води в класирането за качество, Ford в категорията цена-качества, BMW в две категории -стил-дизайн и възприемане на динамичните качества, Volvo е лидер в категорията безопасност пред класираният на второ място Ford.
В генералното класиране по имидж на марките все още води Toyota, следвана от Ford, Honda, Chevrolet, BMW, Mercedes-Benz, Volvo, Lexus, Cadillac и Subaru. Сред тях е интересно положението на Subaru, която беше отбелязала напредък от 23 точки през 2009-а, а миналата година е загубила 31. http://auto-press.net/a:Consumer_Report ... 1%82%D0%B5" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта