Новият Форд S-Max

Предимно, но не само за Форд.
Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Новият Форд S-Max

Мнение от Polly » 07 юни 2006, 20:05

Съвсем скоро се очаква да се състои представянето на новия Ford C-Max в България. Кола мечта е :lol:

За най-запалените е възможен test- drive :lol: Дизайна на таблото и цялостния вътрешен дизайн е много красив и поне за мен е изненада от Форд :lol:
Последна промяна от Polly на 09 юни 2006, 14:18, променено общо 1 път.
FORD - Feel the difference.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Новият Форд C-Max

Мнение от paci » 07 юни 2006, 21:26

==>
Последна промяна от paci на 08 юни 2006, 08:55, променено общо 1 път.

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 07 юни 2006, 21:48

Абе смени лещите :shock:
Кое му е грозно на фокуса :roll: или МК7 :twisted:

Потребителски аватар
Focus-TDDI
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 11 юни 2005, 23:17
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 sedan
Местоположение: Asenovgrad
Status: Извън линия

Мнение от Focus-TDDI » 08 юни 2006, 18:27

не е ли Ford S-Max

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 08 юни 2006, 20:07

Focus-TDDI написа:не е ли Ford S-Max
Точно! :wink:

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 08 юни 2006, 21:13

Focus-TDDI написа:не е ли Ford S-Max
за ес-макс става дума, не за си макс :) ес макса е по-голямо купе :) мен лично не ме радват такива ванчета :) истината е в 3те врати и 2.5 турбо двигателя ;)
Играчките се променят,
момчетата - не.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 23 юни 2006, 19:35

Ето повече :arrow:
И вановете могат да са спортни
Такъв е духът на новия S-Max на Форд
-----------------------------------------------------
Новият S-Max има амбицията да бъде по-различен от всички останали ванове. Той е по-нисък и със силно изразен спортен нрав, но едновременно с това с достатъчно обширно вътрешно пространство. Излиза, че и прагматичните возила могат да излъчват индивидуализъм
-----------------------------------------------------------
Оказа се, че въпреки огромното разнообразие от видове върху картата на световното автомобилостроене, все още има бели петна и Форд успя да запълни едно от тях. Според хипотезите на маркетинговите експерти от компанията класическите
седани от типа на Мондео постепенно излизат от мода защото голяма част от младата потенциална клиентела намира тези автомобили за недостатъчно практични или за скучни.
В същото време въпреки наличието на множество алтернативи не всички желания на претенциозния модерен потребител могат да бъдат удоволeтворени изцяло. Появиха се логични въпроси, като: Какво се случва, когато няма смисъл от покупката на SUV, компактният ван е твърде малък, а пълноразмерният се оказва прекалено голям? Специалистите на Форд вече имат отговор на този въпрос и той се нарича S-Max. Вярно е, че този модел може да бъде причислен към категорията на вановете, познати и като MPV (от Multi Purpose Vehicle - многофункционални возила), само че за разлика от основната част от неговите конкуренти, философията му не е подчинена изцяло на изискването за максимална практичност. S-Max предлага по-просторен и по-гъвкав интериор от сравнимо по размери комби, но не му отстъпва по отношение на динамиката на пътя. На самостоятелни седалки в новия ван могат да се настанят до седем пътници, но съвсем не е задължително човек да има многочленно семейство, за да се заинтересува от него. Метафорично казано, ако останалите ванове са за обикновени бащи, то S-Max е за бащи трепачи...
S-Max е малко по-дълъг (4,77 м) и малко по-широк (1,88 м) от Мондео, но е с повече от 10 см по-нисък в сравнение с обичайното за този клас ванове (само 1,66 м). Заострената предница с агресивно оформени отвори за въздух и страничните вентилационни "хриле" създават усещане за динамика, а пропорциите на каросерията с грациозно извита дъга на покривната линия добавят допълнителна доза напрежение. S-Max определено е красив и едва ли ще бъдат много онези, които няма да оценят подобаващо добрата работа на стилистите на компанията върху външността на новия модел.
Въпреки спортния дух интериорът радва пътниците с изключително ценената от почитателите на вановете висока позиция на седалките, но това определено не е най-силното му качество. Много по-изненадващ в положителен смисъл се оказва вътрешният дизайн, където стилистите са сътворили ярък и неповторим дух. Вътрешното оформление на S-Max се нарежда сред най-добрите образци по отношение на интериора. Както обикновено, при тези возила най-добре се чувстват пътниците на втория ред, които получават възможност да се насладят на комфорта, осигурен от трите еднакви инидивидуални седалки с възможност за надлъжно регулиране и промяна на наклона на облегалките. При нужда от допълнително товарно пространство
седалките могат да бъдат "потопени" в пода само с няколко елементарни движения, a след изпълнението на тази проста процедура подът на багажника остава напълно равен. Няма да ви се наложи да се чудите какво да правите с демонтираните седалки - те остават в купето, без при това да се намалява товарният обем.
Това в пълна степен важи и за предлаганите по желание две допълнителни седалки на третия ред. Те биха могли да бъдат полезни предимно за превоз на хора на съвсем кратки разстояния и прекарват по-голямата част от времето в предопределените за целта ниши в пода. Прави добро впечатление фактът, че конструкторите на Форд са се погрижили да затворят неизбежните при подобни системи за трансформация на интериора фуги в пода с елегантни капачета, които препречват пътя на събиращия се в тях боклук.
Независимо от сравнително ниския покрив товарният капацитет на S-Max се оказва достатъчен и за по-сериозни транспортни задачи. При петместна конфигурация отзад остават минимум 854 л багажно пространство, а при наличие на седем пътници тази стойност се намалява до скромните 285 л. Когато в автомобила пътуват само водачът и пътникът до него, а седалките на втория и третия ред са сгънати, различният ван на Форд може да предложи до 2100 л полезен обем.
За улесняването на превоза на различни видове товари инженерите на компанията са разработили разнообразни практични детайли, по-голямата част от които могат да бъдат открити в листата с допълнителното оборудване. Товаренето на тежки предмети например се улеснява чрез подвижното дъно на багажника, което може да се издърпа назад, да бъде натоварено и да се прибере с лекота, спестявайки значителни усилия. На разположение са и комплекти за надеждно и удобно фиксиране на най-различен спортен и хоби инвентар от рода на стойки за велосипеди, ски, сноубордове и прочее играчки за свободното време на модерния човек. Именно на спортния дух акцентира и доста активната рекламна кампания на Форд.
Определено не може да се говори и за недостиг на ниши за съхранение на по-дребните предмети, съпътстващи ежедневието - те са 26 на брой и имат обща вместимост 90 л. В технологично отношение S-Max следва познатите от други модели на Форд решения, без обаче да е изграден изцяло на платформата на някой от тях. Основната цел при разработката на ходовата част (отпред окачването е тип "Mакферсън", задното се отличава с познатите от Фокус характерни дълги надлъжни носачи, а кормилната уредба е с електрохидравличен усилвател) е била постигането на баланс между добра динамика на пътя и комфорт, като по желание настройката се оптимизира допълнително с помощта на системата IVDC, позволяваща безстепенно регулиране на твърдостта на амортисьорите.
За задвижването на новия модел се грижат добре известни мотори от гамата на Форд - три дизелови агрегата със 100, 130 и 140 к.с. и два бензинови двигателя, първият от които двулитров четирицилиндров със 145 к.с., а вторият 2,5-литров петцилиндров с мощност 220 к.с., взет от Фокус ST. Турбодвигателят осигурява сериозна пъргавина на 1,7-тонния S-Max -
максималната скорост на топмодела е 230 км/ч а времето за ускорение от място до 100 км/ч е едва 7,9 сек. Първоначално моделът ще се предлага само с механична 6-степенна предавателна кутия, вероятно на по-късен етап в листата с допълнително оборудване ще се появи и автоматична трансмисия.
Богато е и серийното оборудване. Освен с традиционния пълен комплект от въздушни възглавници S-Max разполага и с още една за коленете на водача, а по желание автомобилът може да бъде комплектован и с предлагания за пръв път в този сегмент на пазара активен темпомат, който известява водача при опасно намаляване на дистанцията и дори разполага с възможност за намеса в спирачната система при нужда. Базовата екипировка на линиите на обзавеждане Ambiente, Trend и Titanium е доста щедра, а допълнителното оборудване обхваща почти всичко, от което човек би имал нужда - като се почне от панорамен покрив, и се стигне до DVD плейър с дистанционно управление и цветни монитори на гърба на предните подглавници.
Изграденият на същата технологична платформа ван Галакси е малко по-голям от S-Max - при запазване на междуосното разстояние от 2,85 м той е с 5 см по-дълъг и с 6,5 см по-висок. В комбинация с по-ъгловатата задна част това го доближава плътно до класическата представа за ван, а по-големите външни размери са довели до по-висока позиция на седалките и до чувствително повече място за пътниците на третия ред, който при Галакси се предлага серийно. По-голямо е и багажното пространство, чийто обем достига до 2325 л, а дори и при наличието на седем пътници на разположение остават доста сериозните 435 л.
ИНЖ. ГЕОРГИ КОЛЕВ
От 7 дни спорт
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

S-MAX

Мнение от chaosdd » 26 юни 2006, 18:16

Момчета, S-MAX е уникален автомобил. Той няма конкурентен аналог и на практика слага началото на нов сегмент. Това е комбинация между ван и спортен автомобил. Притежава огромното вътрешно пространство и функционалността на MPV, но не наследява никой от недостатъците му (консервативен, скучен дизайн и каросерия с форма на кутия за обувки). В същото време, S-MAX е взел това което ценим в спортните автомобили - спираща дъха динамична визия и спортно поведение на пътя, което няма аналог и което е присъщо на всички Ford-ове, особено от Focus насам. Изграден е на платформата на идващото догодина ново Mondeo (и Volvo S80) с междуосие 2.85 и технологии, на които завиждат и премиум автомобилите. Адаптивен темпомат с радар, активно окачване, задно окачване Control Blade, монтирано върху изолирана подрама и най-добрите инженери по окачването, вкл. от Porsche. Резултатът не може да се опише - трябва да се усети -шофирането му е невероятно удоволствие - на пътя S-MAX е толкова стабилен и активен, без да е пожертван комфорта, че човек започва да не вярва на възприятията си и да се чуди как по дяволите са я направили тази работа. За интериора няма да говоря - достатъчно е просто да седнете в S-MAX - няма да ви се излиза.
Всички - от автомобилната критика, до клиентите са очаровани. Спортен автомобил със 7 места, в който можете да натоварите всичко необходимо за активни забавления и да изпитате удоволствие от шофирането доскоро беше невъзможна комбинация. Ford обаче брилянтно са се справили с този шпагат.

Отговори

Върни се в “НОВИНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта