Ford Focus минава на три цилиндъра

Предимно, но не само за Форд.
Потребителски аватар
<StarDust>
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 14 яну 2011, 10:34
Модел на автомобила: Focus Zetec-E 1.8 1998
Status: Извън линия

Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от <StarDust> » 05 фев 2012, 12:11

Компанията Ford продължава плановата трансформация на своята двигателна гама и сега на смяна на популярния 1.6-литров атмосферен четирицилиндров мотор дойде еднолитров трицилиндров агрегат. Става дума за новата разработка на Ford, която е част от семейството EcoBoost.

Този агрегат ще започне да се монтира на новия Focus още от следващия месец. Трицилиндровото двигателче не претендира за спортен нрав, но според инженерите на компанията за тази цел е предназначен вече познатия от Focus 1.6-литров EcoBoost с мощ 182 к.с.

Трицилиндровото моторче ще се предлага в две мощностни характеристики - 105 и 125 к.с. Най-голямото им предимство е, че са изключително екологични е икономични. По-мощната версия, тази притежаваща 125 коня, ще харчи по-малко от пет литра на сто километра пробег в смесен цикъл на движение.

Иначе конструктивно трицилиндровото моторче е значително по-сложно от досегашния 1.6-литров атмосферен двигател, но предвид тенденциите за намаляване на обем за сметка на турбо компресори явно ще наложи и тези двигатели.


http://www.youtube.com/watch?v=vQH9B9rs ... r_embedded

Информацията е актуална от 31 Януари.
Много ми хареса видеото _friends_ *00940*
...и някой бе написал: "Факт е че возих 5 момичета във форда после в бмвто и всички казаха форда ми е по готин от бмвто!!! После гъзетата ми тръгват да свалят мацки с умрелите си е36ци! Абе слезте на земята бе хора!!!"

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от ceco georev » 05 фев 2012, 14:01

:shock: Ангр. ремък се върти потопен в масло.Да вземат да продават такива и за наште масларки :D

Потребителски аватар
<StarDust>
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 14 яну 2011, 10:34
Модел на автомобила: Focus Zetec-E 1.8 1998
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от <StarDust> » 06 фев 2012, 22:55

"Производството на първия Focus с 1,0 литров EcoBoost двигател е важен момент за Ford",каза Стивън Одел,председател и изпълнителен директор на Ford-Европа.
"Разработвайки толкова малък и икономичен двигател,който едновременно с това осигурява добре мощност и удоволствие от управлението в автомобил с размера на Focus,изглеждаше невъзможно само допреди няколко години."
Новия EcoBoost двигател се произвежда в завода на Ford в Кьолн,Германия,където Ford са инвестирали за нова високо-технологична линия 134 млн. евро.По-късно през годината агрегатът ще се произвежда и в Крайова,Румъния.Капацитетът на производството в Европа може да достигне 700 000 двигателя годишно.
1.0 литровия EcoBoost двигател е разработен от специалисти на Ford от цяла Европа включително инженери от Европейския изследователски и инженерен център в Аахен,Германия и от Техническия център в Дънтан,Великобритания.

Страшна карта извадиха инженерите от Ford :) Много се радвам че развиват все повече и повече марката и в частност Focus *00940* *00134* _friends_
...и някой бе написал: "Факт е че возих 5 момичета във форда после в бмвто и всички казаха форда ми е по готин от бмвто!!! После гъзетата ми тръгват да свалят мацки с умрелите си е36ци! Абе слезте на земята бе хора!!!"

petiapee
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 10 фев 2012, 19:04
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от petiapee » 10 фев 2012, 19:13

Офф писна ми от тези малолитражни форсирани моторчета с живот по 100 000 км. Те хората са го казали - колкото е по-голям мотора, толкова му е по-дълъг живота.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от DigiPro » 10 фев 2012, 20:19

petiapee написа:Офф писна ми от тези малолитражни форсирани моторчета...
Ама пък по рядко посещаваш бензиностанцията и ти е леко на джоба ;)

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от nikolovvd » 10 фев 2012, 23:57

Да направят моста и може да отидем на една разходка до Крайова! Само 90 км са и пътя е по-хубав от този до Монтана, а разстоянието е същото. :D
От гледна точка на Видин! ;): :D:

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от Conan_1 » 13 фев 2012, 11:40

petiapee написа:Офф писна ми от тези малолитражни форсирани моторчета с живот по 100 000 км. Те хората са го казали - колкото е по-голям мотора, толкова му е по-дълъг живота.

E kak пък разбра че живота им е по 100 000км ??? Я отрежи един cosworth двигател 2 литра и 220 коня на половина и се получава 1000 кубика (110 кс.) или в случая са изкарали 120 . 100 % след 3-4 години като почнат да ги вкарват втора употреба към бг ще са на по 200 и кусур и пак ще бачкат. Всичко е в потдръжката
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от nikolovvd » 15 фев 2012, 09:09

Те и дизелите са с турбо, пък виж как изкарват по 300-400 хил. км.
Може би неприятният момент е в маслото, което ще се ползва и няма да може да се сипва М10, както прави колегата ми на Ескорта.

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от ImpossibleMan » 05 мар 2012, 19:36

Колега, чудно ми е след като Фордовете вече ще издържат 100 000 км, защо в бъдеще ще се ползват само турбо мотори? Я малко се замисли и пак. Какъв ти е проблема с турбото? Нови материали, нови технологии, нови нова електроника. Все на едно място ли ще стоим? Ами да се върнем към еднокамерните карбуратори, че двукамерните по-сложни.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от madboy » 11 юли 2012, 16:29

Ford Focus 1.0 EcoBoost постави 16 световни рекорда за скорост
Изображение
Всички рекорди са обект на хомологациите на ФИА в категория В (серийно производствени автомобили), Група 1 (4-тактов двигател), Клас 5 (двигатели между 850-1000 куб.см).
Изображение
http://www.automedia.bg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от jlpetkov » 18 юли 2012, 17:11

madboy написа:Ford Focus 1.0 EcoBoost постави 16 световни рекорда за скорост
Всички рекорди са обект на хомологациите на ФИА в категория В (серийно производствени автомобили), Група 1 (4-тактов двигател), Клас 5 (двигатели между 850-1000 куб.см).
http://www.automedia.bg
много ясно че ще поставя рекорди като го сравняват с простичките 1-литрови 4 цилиндрови атмосферки а той е натъпкан с електроника, турбини и други красоти

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от opex » 18 юли 2012, 22:46

jlpetkov написа:
madboy написа:Ford Focus 1.0 EcoBoost постави 16 световни рекорда за скорост
Всички рекорди са обект на хомологациите на ФИА в категория В (серийно производствени автомобили), Група 1 (4-тактов двигател), Клас 5 (двигатели между 850-1000 куб.см).
http://www.automedia.bg
много ясно че ще поставя рекорди като го сравняват с простичките 1-литрови 4 цилиндрови атмосферки а той е натъпкан с електроника, турбини и други красоти
Че останалите коли не са натъпкани с електроника и хай-тек бъзикни ли?? Изглежда предпочиташ стар голям тулуп в коша с голям разход и малко коне и си против нови технологии и всичко което следва автоматично от тях, не налагай така остро мнението си :) Всяко нещо си има предимствата - най-малко ако тези двигатели се окажат скапан боклук, те ще са поставили условията и постигнали опита за създаване на следващото поколение действително хубави двг
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
Maikal
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 12 май 2007, 16:36
Модел на автомобила:  
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hp 2015 ;)
Ford Focus 1.6 TDCi 90hp 2008 ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115hp 2004
Ford Mondeo 1.6 16V Zetec 90hp 2000
Местоположение: Велико Търново / Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от Maikal » 19 юли 2012, 23:58

Мен тази работа от слаб двигател да вадиш такава сила ми се струва, че няма да има продажба от Германия към България за "втори / трети / т.н. живот".
Ако изкара 300 000 км добре ще е, но ми се струва непосилна задача, дано да съм с погрешно мнение де ...

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от bateto_toshko » 20 юли 2012, 02:37

Не виждам защо ревете толкова.Така или иначе на нас западняците ни пращат колите си малко преди основен ремонт, поне ще ремонтираме 3 вместо 4 цилиндъра , може да се окаже по -изгодно *00120*
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от TED » 03 авг 2012, 14:53

Аз пък предлагам да не спорим. Нека да кътаме парички и след като тест драйвърите (на нови и не толкова нови хай тек малолитражки) се опарят да си купим това което е оцеляло на пътя.

Ето затова например аз джиткам атмосферни бензинки на газ а дизеловите тест драйвъри страдат...
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: Ford Focus минава на три цилиндъра

Мнение от ImpossibleMan » 22 авг 2012, 11:42

TED написа:Аз пък предлагам да не спорим. Нека да кътаме парички и след като тест драйвърите (на нови и не толкова нови хай тек малолитражки) се опарят да си купим това което е оцеляло на пътя.

Ето затова например аз джиткам атмосферни бензинки на газ а дизеловите тест драйвъри страдат...
Викаш...тя и твоята работи на 3 цилиндъра, та си готов за новото поколение мотори...преди повече от 20 години и аз карах разни дву и трицилиндрови возила като...ЗиЛ 130 и тем подобни. Наистина, че и така вървят, само дето стигаше до 100 л/100 км разход. Рекорд за 3-те му от 8-те я работещи, я не работещи цилиндри. като ви чета мненията си представям, как аз съм доволен от това, което имам, ама как ми се ще да карам онова, което другите имат в повече от мен :)

Отговори

Върни се в “НОВИНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта