Тест-драйв на Ford Fiesta 1,0 EcoBoost

Предимно, но не само за Форд.
Потребителски аватар
Septerra
потребител
потребител
Мнения: 203
Регистриран: 03 авг 2008, 17:56
Модел на автомобила: 2015 Ford Mondeo ST-Line 2.0 TDCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Тест-драйв на Ford Fiesta 1,0 EcoBoost

Мнение от Septerra » 24 ное 2013, 20:37

Здравейте, колеги. Ето го последното ми творение за сайта, в който работя. Цялата статия е в линка, тук слагам само началото. Поздрави и приятно четене! :)

http://autoclub.bg/index.php?menu=29&id=67

Ford Fiesta заличава границите между класовете

Изображение

Честно да си призная, никога не съм си представял, че модел като Fiesta ще играе толкова определяща за Ford роля при наличието на глобален коз като Focus. По-малкият модел се превръща бързо в нещо като световен посланник на марката, особено в месеците след фейслифта си. И как няма - "открадна" повечето водещи технологии от "батко" си и ги опакова в доста съблазнителна форма.

За какво говоря - Fiesta наскоро бе обявен за най-продавания малък автомобил в света с 356 434 регистрирани автомобила за първата половина на 2013 г., според данните на Polk за глобалните регистрации. Звучи доста сериозно, нали? Но не само там се крие успехът на модела – в момента той разполага с най-актуалната техника на Ford и предлага удоволствие от шофирането, пътно поведение и чар, характерни по-скоро за по-горния клас. Казва ви го частичен или пълен собственик на четири форда през последните пет години, два от които – по-ранни поколения именно на Fiesta.

Изображение

Често по улиците ми се случва да срещна последното поколение на колата преди и след нейния фейслифт. И често се чудя – коя визия по ми харесва? Голямата радиаторна решетка е много cool, но пък понякога ми се струва прекалена за толкова малък автомобил. От друга страна, „затворената уста“ на pre-facelift версията не поражда никакво очакване за шофиране у мен, макар и да е доста по-съръзмерна за габаритите на Fiesta. Все пак, като че ли избирам предницата в стила на Aston Martin, кара ме с нетърпение да се кача в салона и да отпраша на някъде.

А иначе, визията след генералния фейслифт е доста по-модерна, което е постигнато с няколко дребни, но хитри промени. Графиката на задните светлини, например, е нова, а в корпуса на фаровете са вградени LED-дневни светлини. Има и няколко нови металикови цвята, като в един от най-странните и неочаквано за мен – подходящи за возилото, беше боядисан тестовият автомобил – Copper Pulse или есенно кафяво. Особено в периода, в който колата беше на разположение при мен и посоката, в която се отправих – началото на октомври при тамън настъпваща шарена есен и дестинация възрожденското градче Копривщица. Там, на централния площад, любопитни чуждестранни и български туристи заглеждаха колата, шушукайки си колко е чаровна. Наслаждавах се как мога да възбудя интереса на хората дори и с малка, градска кола от масов производител!
........

Отговори

Върни се в “НОВИНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта