НОВИНИ Ford Focus остава най-продаваният модел в за 2013

Предимно, но не само за Форд.
Потребителски аватар
Major_Koenig
Администратор
Администратор
Мнения: 955
Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

НОВИНИ Ford Focus остава най-продаваният модел в за 2013

Мнение от Major_Koenig » 10 апр 2014, 18:26

Focus.jpg
Ford Focus остава най-продаваният модел в света за 2013. Седанът и електрическата версия ще бъдат показани в Ню Йорк

• Ford Focus е най-продаваният модел в света, според току-що излезлите данни на Polk за регистрациите на нови автомобили за календарната 2013 г.

• Световните продажби на Focus набраха скорост покрай Китай, на който се пада над една от всеки три регистрации, а Европа е с 29%

• Новият Focus седан прави световен дебют с нови екстериорен и интериорен дизайн, двигатели, технологии, окачване и подобрения по шасито


КЬОЛН, Германия, 9 април 2014 г. – Ford Focus запазва титлата си като най-продавания модел в света за 2013 г., според анализираните от Ford току-що излезли годишни данни на Polk за регистрациите на нови автомобили. Новината идва точно преди глобалния дебют на новия Focus седан на международното изложение в Ню Йорк другата седмица.

Регистрациите на Focus са с ръст от 8.1% и 1 097 618 продадени автомобила по света през 2013 г., в сравнение с 1 014 965 през 2012 г., вкл. 317 110 регистрации в Европа миналата година – 29% от общите регистрации. На Китай се пада над един от всеки три продадени автомобила Focus по света, според данните на Polk.

„Забележително е как Focus отново е лидер в индустрията като най-продавания модел на планетата“, сподели Джим Фарли, Изпълнителен вицепрезидент, глобален маркетинг, продажби и услуги във Ford Motor Company. „С новия автомобил отново вдигнахме летвата, показвайки отдадеността на Ford към постоянно усъвършенстване – с добавяне на по-добри технологии за водача и на динамичен, още по-модерен екстериор сред цялата гама на Focus”.

Новият Focus е с по-изискан дизайн, включващ нови капак, решетка, фарове, стопове и променен заден капак. Отвътре цветовете и материалите са с изчистен и модерен вид, сатенирани хромирани детайли, нови облицовка на седалките, контролни уреди и технологии, вкл. отопляем волан.

Ford е извел прочутото пътно поведение на Focus до по-високо ниво с подобрено управление. Инженерите на Ford са осигурили по-солидно, отзивчиво и свързано с пътя усещане, увеличавайки структурната стегнатост в предната част, променяйки геометрията на окачването, увеличавайки страничната здравина, пренастройвайки амортисьорите и използвайки нова програма за електронна стабилност. Електрическото сервоуправление също е променено, за да се чувства водачът още по-свързан с пътя.

Ford е подобрил също и популярната система за предотвратяване на удари с ниска скорост Active City Stop, която подготвя спирачките, ако водачът не реагира, намалява въртящия момент и автоматично задейства спирачките, за да намали силата на удара. Технологията е подобрена да работи със скорост до 50 км/ч, в сравнение с 30 км/ч в сегашния модел.

Ford представя в Европа също и Системата за превенция на сблъсъци. Тя работи по подобен на системата Active City Stop начин, но с по-голям обхват за засичане на автомобил, за да помага на водачите при по-висока скорост, например на магистрали, като издава предупредителни сигнали и ако е необходимо – задейства спирачките.

Настоящият адаптивен круиз контрол помага на водачите на Ford да запазят зададено отстояние от предния автомобил, дори когато той се движи с по-ниска скорост от зададената на автопилота. В случаите, когато адаптивният автопилот не е активен, Ford представя в Европа за първи път новата Предупредителна система за посочване на дистанцията, която позволява на водачите да зададат предпочитано отстояние, което искат да спазват спрямо предния автомобил.

Нови технологии в помощ на водача, използващи сензори, допринасят за още по-голямата увереност сред клиентите на Ford, вкл. Cross Traffic Alert, която предупреждава водачите за автомобили, преминаващи зад тях, при излизане от паркомясто на заден ход; Перпендикулярно паркиране – нова хендсфрий технология, която надгражда системата Active Park Assist от настоящия модел и помага на водачите да паркират на заден ход до други автомобили; Система за излизане от паркомясто, която помага на водачите да излязат безпрепятствено от мястото при успоредно паркиране.

Новият Focus ще е първият автомобил в Европа, предлагащ гласово управляваната система за свързаност SYNC 2, която улеснява достъпа до аудио системата, навигацията, климатичната инсталация и съвместимите мобилни телефони.

Новият Focus ще бъде оборудван и с технологията Ford MyKey. Тя позволява на собствениците да програмират ключа – обикновено този на младите шофьори – с ограничение за максималната скорост, която да вдигат, максималната сила на звука на аудио системата и предотвратява стартирането на автомобила, ако не са поставени предпазните колани.

Подобрената система за адаптивни светлини вече настройва светлините на новите би-ксенонови HID фарове, за да се нагодят най-добре към пътя. Системата преценява обкръжаващото автомобила осветление, както и обекти по пътя отпред и нагажда ъгъла на предните фарове и интензивността от 1 до 7, в зависимост от скоростта на автомобила, ъгъла на завиване и разстоянието до предмет отпред.

В допълнение към стилните и технологични преимущества, новият Focus ще предлага забележително ефективния и забавен за шофиране 1.0-литров EcoBoost агрегат – световен двигател на 2012 и 2013 г. – с 6-степенна трансмисия и подобрена икономичност спрямо предходния модел.

„Новият Focus предлага нови, ултра модерни технологии, като в същото време тази последна версия е подобрена и опростена“, сподели Шериф Маракби, Директор автомобили във Ford-Европа. „Изтънченият редизайн даде на Focus нов, свеж и модерен стил отвътре и отвън, но духът на Focus е удоволствието от управлението, когато си зад волана и с това не сме правили компромиси. Всъщност сме го подобрили“.

Представянето на Focus седан и на електрическия Focus в Ню Йорк следва дебюта на модела във версиите хечбек и комби в Женева през март т.г.. Нов спортен Focus ST ще бъде показан по-късно тази година.

Ford произвежда Focus в осем завода на четири континента. Производствените центрове в Германия, САЩ, Русия, Китай, Виетнам, Тайланд, Тайван и Аржентина имат общ капацитет над 1.5 милиона автомобила Focus годишно или повече от два на секунда. От представянето на Focus през 1998 г. досега от най-желания модел в света за две поредни години са продадени над 12 милиона автомобила глобално.

Данните на Polk също потвърждават, че Ford Fiesta е завоювала мястото на най-продавания малък автомобил в света, със 735 299 регистрации за 2013 г. Регистрациите на двата компактни модела на Ford – Fiesta и Focus – възлизат общо на 1 832 917 автомобила за миналата година, което е 4.3% ръст спрямо 2012 г.
image001.jpg
(3.05 KБ) Свален 149 пъти
Изображение

Отговори

Върни се в “НОВИНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта