Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Предимно, но не само за Форд.
Потребителски аватар
Paranoid
потребител
потребител
Мнения: 251
Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
Местоположение: България
Status: Извън линия

Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от Paranoid » 17 яну 2015, 22:58

Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium е на 2-ро място по качество пpи продължителен тест от 100 000 км на Autobild

https://www.youtube.com/watch?v=0dbeTaKpdLs

http://www.autobild.de/artikel/ford-foc ... 45219.html
Изображение

Потребителски аватар
M.Demirev
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 09 яну 2015, 14:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2001г. 2.0 TDCI 115hp & Ford Fiesta 2006г. 1.4 TDCI
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от M.Demirev » 18 яну 2015, 00:13

Четох статията в новия брой на Auto Bild, впечатлен съм от резултата на Focus ! Привърженик съм на Дизела, но бих си закупил Ford с три цилиндров EcoBoost, макар че се загледах в EcoBoost 125hp. или 186hp. :)
Впечатлен съм и от дизайна и интериора на Focus и на Mondeo 2015г. Много ми харесаха визитките на двата автомобила. Не на последно място ще отбележа и новия Mustang, също само суперлативи чета по списанията за него. Изобщо Ford е в много правилна линия ! *fordlogo*

Потребителски аватар
peterpetroff
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от peterpetroff » 18 яну 2015, 02:17

Колега, ние в България до 100 000 км само ги ʼразработвамеʼ двигателите за да си покажат истинските заводски параметри. Същото се отнася и до ходовата част на автомобилите тук, въпреки състоянието на пътните ни настилки. В Германия нещата са очевидно различни, както по отношение на първото, така и по отношение на всичкото. Освен, че AutoBild e списанието издавано-спонсорирано (на практика) от VAG групата, съответно и теориите-пректиките в него не се отнасят по никакъв начин до БГ. Не съм се интересувал конкретно, но мисля, че в БГ пазара на коли е основно отнасящ се до екземпляри на по над 15 години и пробег над 200 000- 250 000 км реални (по табло около). Хайде да видим EcoBoost-а след още 80к как ще го бъде? Не вярвам, че ще става нещо от него, ако пък и купето и ходовата част да са перфектни.
Според мен е грешно да се намесва Mustang където и да е между европейските произведения на Ford. Това е кола от друга цивилизация по отношение на колите. Ти колко пъти си виждал Crown Victoria на живо? Отиди в Щатите и ще е първата кола (жълта) която ще те посрещне още не летището и всяка 100-тна ще е Mustang.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от synthez 3D » 18 яну 2015, 08:17

Добре де, защо трябва веднага да се подлага на съмнение всяка положителна новина? Хората казват, че няма никакви следи от износване по двигателя за изминатите 100000 км.(което смятам за съвсем нормално) и това при положение, че е експлоатиран в тежки условия. Защо мислите, че за следващите 100000 ще се разпадне? Според списанието, качествата на двигателя са основна причина за доброто класиране на автомобила и това не са празни приказки, защото при други марки и модели при същия пробег е имало проблеми. Радвам се, че вече го има и този тест за издръжливост, което показва, че няма да има проблеми с надеждността при продължителна експлоатация. Аз също не бях 100% сигурен относно качествата на този двигател (все пак не вярвам много на маркетингови стратегии и реклами), но след като вече го карам, мога да ви уверя, че напълно заслужава международните си награди.
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от paci » 18 яну 2015, 10:20

synthez 3D написа:Добре де ...
Ти дали ще му врътнеш 100 000 само на наша територия? :)

За България ни трябва Лунход с двигател от Москвич.
Друго всичко умира преждевременно :)
Не знам онези какви тестове правят ама тук е друго :)
Ни горива, ни пътища.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от DigiPro » 18 яну 2015, 14:36

peterpetroff написа:Колега, ние в България до 100 000 км само ги ʼразработвамеʼ двигателите за да си покажат истинските заводски параметри.
Какви по-конкретно нови коли (след 2005г.) си изкарал от автосалона и си разработвал за да твърдиш такова нещо? Моят опит с Fusion 1,4 Duratec и B-Max 1,0 Ecoboost показва, че т.нар. "разработка" е около 15-на хиляди километра, след което се постигат максималната динамика и минималният разход. Ако говориш за старите двигатели на Ладите и Москвичите, то може и да си прав.
peterpetroff написа:Хайде да видим EcoBoost-а след още 80к как ще го бъде? Не вярвам, че ще става нещо от него, ако пък и купето и ходовата част да са перфектни.
Пожелавам си да имам много работа и пътувания и да ти напиша как е EcoBoost-a след 180 хил.км. Сигурен съм, че ще е все така безпроблемен и приятен за каране. Хората от AutoBild според мен не са лаици и щом класират Focus-a на второ място пред марки като мерцедес и лексус, то той е наистина добър и надежден.

Потребителски аватар
Paranoid
потребител
потребител
Мнения: 251
Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
Местоположение: България
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от Paranoid » 18 яну 2015, 15:45

Съжалявам, че пускането на тази тема от мен, предизвиква началото на някакъв спор или негативни изказвания от някои потребители. Разбирам, че песимисти винаги ще има!
Исках само да отбележа, че при подобен тест на автомобили при техните условия, марки като волво и други премиум автомобили, показват големи проблеми. Форд също има слабо представяне на някои модели, но явно FOCUS им е топ модел в ниския сегмент.
Следователно ако се водим по логиката на peterpetroff, тези премиум автомобили и марки биха се предали и изложили по нашите родни пътища и условия!
Изображение

Потребителски аватар
peterpetroff
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от peterpetroff » 20 яну 2015, 02:14

DigiPro написа:....
м


Колега, може би не си обърнал внимание, че съм употребил 'разработваме' в кавички, което означава, че в БГ кола на 100 000км. я имаме едва ли не като чисто нова за разлика от останалия свят, където такава кола (според собственика и) си е вече мноого карана. Или ти не си ме разбрал добре или аз не съм се изразил правилно. :) Много ясно, че на съвременен двигател не са му необходими повече от 10к за да постигне оптималните си параметри. Тук говорим, че за едни 100 000км са много (запад) , а за други нищожно малко (БГ). И никога не съм твърдял, че от Autobild са лаици, но условията, при които се експлоатират колите в Германия и тези в БГ нямат нищо общо: започваме от състоянието на пътищата, минаваме през качетвото на консумативите (масла, филтри, течности) и стигаме до съмнителния произход на резервните части предлагани в БГ. Факт е, че последните поколения двигатели FSI,TSi между които се вписва и EcoBoost далеч не са толкова ремонтнопригодни както по-старите поколения мотори (при които 2-3 основни ремонта са нещо допустимо и нормално), което по същество означава, че ДВГ с обем 1,0л и мощност 130к.с. не са и предвидени за такава дълга експлоатация и пробег. Или накратко казано: имаш проблем с двигателя- сменяш двигателя или казано по друг начин тук нещата с ДВГ започват да добиват вида на консуматив.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от DigiPro » 20 яну 2015, 13:33

peterpetroff написа:... което по същество означава, че ДВГ с обем 1,0л и мощност 130к.с. не са и предвидени за такава дълга експлоатация и пробег. Или накратко казано: имаш проблем с двигателя- сменяш двигателя или казано по друг начин тук нещата с ДВГ започват да добиват вида на консуматив.
Навремето така говореха и за Zetec 1,6 100к.с., че не подлежал на основен ремонт и направо го заменяли с друг. В последствие се оказа, че се ремонтира. Колко според теб е нормално дълъг период на експлоатация? Според производителя за EcoBoost 1,0 сервизния интервал за смяна на ангренажен ремък е 10 години или 240 хил.км (150 хил. мили). 10 години си караш по 24 хиляди на година и сменяш само масла и филтри. Ти по колко въртиш на година? Едва ли има и 20 хил. км. Колко искаш да издържи една кола? Или както едно време дядо си купува Лада, че да я карат после и внуците :) В това време на динамично променящи се технологии, не ми се мисли след 10 години какви коли ще има. Колко по сигурни и икономични ще бъдат. Най-вероятно повечето ще предлагат автономно придвижване и ще поемаш управлението само ако ти се прииска да покараш.
Проблема не е, че е "малък" ресурса на двигателя или колата. Проблема е, че сме бедняци и разсъждаваме като такива. Ако можеш с 4-5 месечни заплати да си позволиш нов Фокус, едва ли ще ти е проблем, че след 10 години трябва да го изхвърлиш на вторични суровини.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от dimkar » 20 яну 2015, 14:20

Не виждам никаква причина 1,0 EcoBoost да не може да изкара 300 000 и повече км пробег без ремонт. Стига да му се сменят консумативите редовно.

Потребителски аватар
peterpetroff
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от peterpetroff » 22 яну 2015, 01:36

DigiPro написа:Проблема е, че сме бедняци и разсъждаваме като такива. Ако можеш с 4-5 месечни заплати да си позволиш нов Фокус, едва ли ще ти е проблем, че след 10 години трябва да го изхвърлиш на вторични суровини.
Да, точно това е, че сме бедняци и гледаме на колата как да ни изкара повече години (защото не можем да си позволим друга-нова) и поради тази причина само гледаме кое как и какво да закърпим, да отсрочим във времето покупката на друга (нова-стара) кола. Лично аз нямам нищо против новите технологии, но не мога да си ги позволя, именно затова разсъждавам по този начин (ами колко ще изкара този ДВГ, ами може ли да се ремонтира, ами колко основни ремонта ще могат да му се направят)? Автомобилите отдавна престанаха да ги правят по концепцията ʼвечен автомобилʼ поради няколко причини, отттук насетне, купувайки си кола по ʼновата концепцияʼ е ясно, че нито на ДВГ, нито на купето ще им се наложи основен ремонт поради простата причина, че вече няма да съществуват и ще бъдат заместени от следващото поколение на модела…марката. Едно време правеха други коли, но тогава на 4-членно семейство се падаше по 0,4 единици автомобил, сега е друго...Икономията от гориво изплаща автомобила, а не годините на безаварийната му експлоатация. Затова и материалите, които се влагат при направата на съвременните коли не са като на дедовия Московец...всичко се скапва и се заменя с ново-нормално. Да но ние българите (визирам в частност) себе си не сме с този начин на мислене), все още вярваме, че ʼвечния автомобилʼ съществува някъде в пространството и неговия дух витае някъде около или над нашия собствен автомобил, паркиран там долу, между всички останали курници на паркинга пред блока...

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Мнение от kito » 22 яну 2015, 09:13

Мнението ми е, че просто трябва да се борим за това да получаваме по-нормално заплащане и нещата ще се оправят.
Но за съжаление, това е много трудно постежимо начинание в България. За разлика от всички останали страни и народи, просто ние не знаем какво е общо развитие и благо.

Отговори

Върни се в “НОВИНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта