До автосалона и назад (микропътепис)

Предимно, но не само за Форд.
Потребителски аватар
Felis Concolor
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 21 мар 2015, 21:28
Модел на автомобила: Ford Puma 1.6 2001
Местоположение: София 1151, с. Лозен
Status: Извън линия

До автосалона и назад (микропътепис)

Мнение от Felis Concolor » 22 мар 2015, 14:06

Когато Хари срещна Сали...

Не, разбира се! Когато аз срещнах Пума-та, втората ми работа (първата ми работа беше легни-стани около и в купето) бе да я замъкна за по-обстоен преглед и диагностика в Мото-Пфое-то - с репатрак, щото акумулаторът й беше по-разреден от атмосферата на Фобос, а джамбазинът-и-както-и-да-е.

Отиваме, значи, и докато се занимаваха по-обстойно с "мачката" (целият кириз плюс почистване на един АБС-датчик - 50-ина кинта, имах, дадох), си поуплътних времето със совалки около новеничките Фордове. Е, новото си е ново, а и "синият овал" определено е вдигнал качеството на новите модели! И все пак някои неща оставиха у мен "ограничено впечатлние за качество", както следва:
- лаковото покритие - където и да бяха "вапцали" новия Фокус-седан, се бяха поизложили; тъмносинята боя на светлината седеше някак на, хм, ивици, сякаш е пребоядисвана колата; може пък да е било изолиран случай;
- дръжките на вратите - като изключим Турнео Кънект-а и Фиеста-та, от Фокус през Мондео до Куга имаше макар и малки, но забележими луфтове в дръжките на вратите; вярно, нищо фатално за функционалността им на този етап, но от новенички автомобили човек обикновено очаква повече;
- неравномерни фуги - както на вече споменатия Фокус-седан, така и на Мондео Титаниум-комби имаше видимо неравномерно напасване на капаците отзад; допълнително по един от винтовете, които захващаха багажника на комбито, вече се наблюдаваше нещо като повърхностна корозия (?)

Разбира се, нищо от това не следва да откаже когото и да било от мечтата за нов Форд! И все пак "дяволът е в подробностите", а там Форд Европа явно още мъничко трябва да потърси "изгубения рай".
"Идеите сами по себе си са безценни, но и най-добрата идея си остава гола идея, ако не я материализираш, защото иначе всеки може да дава идеи" (Хенри Форд)

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: До автосалона и назад (микропътепис)

Мнение от koinov_bg » 22 мар 2015, 15:26

Ами whelcom to BG,
Виш сега в чуждите страни представителствата на дадените марки автомобили имат закрити(покрити) складове,гаражи паркинги и т.н.к. места за съхранение на нови и секън хендс автомобили...И ако недай си боже ги дръне няква градушка като миналото лято у наз,не им дремеее,е да де ама тва на запъд или(да допълня) ако се случи пострадалите коли се продават със супер отстъпка от цената....и както казах по-торе тва на запъд...
А ние ко прайм държим колите дет бива и небива гърми ги градужка и понеже са нови ,а тряяя се продадът ко стааа?Ами бояжиите у "фото мое"(както му вика един френд) боядисват натрошените коли изпраят чукат китват кой колкото може и както може и понеже е на заплата и тря да го направи...Абе сещате кво имам в предвид.
Мото фое не иска да губи кинти..боядисва скапано,напасва скапано и после утива човеко у шоурума на Форд и ко да види...Скрабове макър и нови...И както казахпо горе...
Whelcome to Bulgaria....
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
sinnerman
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 07 сеп 2012, 11:08
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: До автосалона и назад (микропътепис)

Мнение от sinnerman » 22 мар 2015, 18:05

koinov_bg написа:Ами whelcom to BG,
Виш сега в чуждите страни представителствата на дадените марки автомобили имат закрити(покрити) складове,гаражи паркинги и т.н.к. места за съхранение на нови и секън хендс автомобили...И ако недай си боже ги дръне няква градушка като миналото лято у наз,не им дремеее,е да де ама тва на запъд или(да допълня) ако се случи пострадалите коли се продават със супер отстъпка от цената....и както казах по-торе тва на запъд...
А ние ко прайм държим колите дет бива и небива гърми ги градужка и понеже са нови ,а тряяя се продадът ко стааа?Ами бояжиите у "фото мое"(както му вика един френд) боядисват натрошените коли изпраят чукат китват кой колкото може и както може и понеже е на заплата и тря да го направи...Абе сещате кво имам в предвид.
Мото фое не иска да губи кинти..боядисва скапано,напасва скапано и после утива човеко у шоурума на Форд и ко да види...Скрабове макър и нови...И както казахпо горе...
Whelcome to Bulgaria....
Нещо си в грешка. Навсякъде новопроизведените автомобили стоят на огромни открити площи.
Прикачени файлове
zx450y250_1137672.jpg

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: До автосалона и назад (микропътепис)

Мнение от koinov_bg » 22 мар 2015, 20:16

Ами може ...Зависи VW тат у волсбург имат гараж тип кула например...Ама не спора.
фатката е в не-къдарноста на наще Авто-тенекежии(жеуезари от стумана Пеуник),които са си остайли рацете...
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
mclsdreal
потребител
потребител
Мнения: 550
Регистриран: 01 май 2009, 20:44
Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
Местоположение: Germany- Saarlouis
Status: Извън линия

Re: До автосалона и назад (микропътепис)

Мнение от mclsdreal » 31 май 2015, 14:51

Тук от завода....директно на открито заминават...товарим ги на вагони и тирове....Няма закрити места :lol:
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: До автосалона и назад (микропътепис)

Мнение от pepy1 » 31 май 2015, 18:35

Изключение правят автомобилите по поръчка - те са на закрито. Тук има много луксозни автокъщи, където автомобилите са на закрито. По белия свят е същото предполагам. Не вярвам да произведеш днес много автомобили за по 100-200 хил евро броя, и да ги оставиш навън.
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
mclsdreal
потребител
потребител
Мнения: 550
Регистриран: 01 май 2009, 20:44
Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
Местоположение: Germany- Saarlouis
Status: Извън линия

Re: До автосалона и назад (микропътепис)

Мнение от mclsdreal » 31 май 2015, 20:15

Тези по поръчка, изчезват веднага....Но пак се возят на платформи по тирове и вагони...на открито
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!

Отговори

Върни се в “НОВИНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта