Страница 1 от 1

Форд Фокус Купе Кабриолет

Публикувано: 23 фев 2007, 15:50
от DTM
Ето на тея снимки попаднах докато разглеждах клипчета из metacafe. Само не можах да разбера дали е щатската или европейската версия . Иначе си го бива купе-кабриолет :) !

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано: 23 фев 2007, 18:38
от chaosdd
Европейски е. Скоро ще бъде и в България.

Публикувано: 23 фев 2007, 18:39
от chaosdd
А ето и ценова листа:

Публикувано: 23 фев 2007, 18:52
от the_mad_max
Леле, този Фокусник е страшен!!!! Ама ако смятам, ще мога да си го позволя след 20 годинки сигурно! :lol:

da

Публикувано: 23 фев 2007, 23:57
от krava_i_pile
наистина е хубав! красива линия..стегната :)

Публикувано: 24 фев 2007, 00:21
от chains
Да супер е, крайно време беше и нашите хора да си размърдат главите, че конкуренцията набра сериозна преднина!

пп: дано забавянето да се окаже плюс и този модел да влезе в редиците на отличниците :wink:

Публикувано: 05 мар 2007, 16:24
от Fallencho
Не забелязахте ли поне на кой е дизайна :)) Pininfarina колеги,това е най-добрата дизайнерска фирма в автомобилостроенето,в кабриолетите са ненадминати !

Публикувано: 05 мар 2007, 16:35
от valboy
Ускорение 0-100 км/ч (сек.):
2.0 Duratec 16V 145 к.с.=2.0 Duratorq TDCi 136 к.с.=10.3 сек.!!?? :shock:

Публикувано: 05 мар 2007, 21:02
от chaosdd
valboy написа:
Ускорение 0-100 км/ч (сек.):
2.0 Duratec 16V 145 к.с.=2.0 Duratorq TDCi 136 к.с.=10.3 сек.!!?? :shock:

Ако искаш да кажеш, че 2.0 дизел ускорява по-бързо от 2.0 бензин, въпреки, че втория е малко по-мощен, причината е голямото тегло на автомобила, в резултат на което много по-големия въртящия момент на дизела дава предимство.

Тези машини са много тежки, заради допълнителното услилване на каросрията. Иначе мноо се усуква, което е супер зле за динамичните качества и поведение в завой.

Публикувано: 05 мар 2007, 22:57
от BadAngel
на фокуса кабрио не му ли беше още преди нова година премиерата, защо в българия се задържат продажбите? голф кабриото (еос или нещо такова) се появи веднага, също и астра кабрио

иначе такъв тип кола си е душевен гъдел направо, карал съм меган кабрио с твърд соларен покрив и като свалиш покрива и си пуснеш добра музика в мислите си караш по крайбрежната алея на някой шикозен курорт :) :) жалко, че са толкова скъпи кабриолетите :(

Публикувано: 06 мар 2007, 00:01
от valboy
chaosdd написа:
valboy написа:
Ускорение 0-100 км/ч (сек.):
2.0 Duratec 16V 145 к.с.=2.0 Duratorq TDCi 136 к.с.=10.3 сек.!!?? :shock:
Ако искаш да кажеш, че 2.0 дизел ускорява по-бързо от 2.0 бензин, ....
Ами да! Изненадан съм! А дали не са спънати нарочно? Колко по-тежка е бензиновата версия? Бахмаааму аз си мислех, че дизелите са само за пенсионери...
:wink:

Публикувано: 06 мар 2007, 03:01
от Gate
valboy написа:
chaosdd написа:
valboy написа:
Ако искаш да кажеш, че 2.0 дизел ускорява по-бързо от 2.0 бензин, ....
Ами да! Изненадан съм! А дали не са спънати нарочно? Колко по-тежка е бензиновата версия? Бахмаааму аз си мислех, че дизелите са само за пенсионери...
:wink:
Времето на пенсионерите отдавна отмина(дизелите)а дори и при по старите каруци(моята)си има добри попълнения :lol:

Публикувано: 06 мар 2007, 08:50
от chaosdd
Дизеловия си е по-тежък от бензиновия. Като цяло обаче колата е тежка и въртящия момент си казва своето.
2.0 бензин има 185 Нм, 2.0 дизел има 320 Нм, 340 в режим на "Overtorq". В реалния живот разликата много по-осезаема. Дизела (в моята кола същия 2.0 TDCi 136 к.с.) още от 1800 об/мин тегли като локомотив. За подобна динамика трябва да държиш бензиновия над 4500, което също си има своя, чар разбира се, но е го правиш постоянно.