Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
-
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 07 апр 2009, 21:42
- Модел на автомобила: C-max Ghia 1.6 TDCi, S-max Titanium 2.0 TDCi
- Местоположение: Голямото шопско село
- Status: Извън линия
Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
Здравейте всички,
реших да пусна тази тема провокиран от маааалкия спор разразил ето тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=3&t=40942
Въпроса е в разликите между нови автомобили за БГ и за други страни от ЕС.
Има ли и други като мен с лични наблюдения за разлики между произведеното за БГ и за други държави в ЕС.
Личните ми наблюдения включват следното:
Служебната играчка Шкода Руумстър произведена 2009 с двигател 1.9 PD-TDI е окомплектована с задни барабанни спирачки и 4 броя въздушни възглавници.
Руумстър в UK се предлага само в варианти с пълен пакет "airbags" - предни, странични и завеси. Двигателя 1.9 PD-TDI се окомплектова задължително с 4 дискови спирачки.
Рено Гранд Сценик 2004-2009 официално в БГ не се предлага с ESP от официалния вносител - ESP дори не е в списъка с екстрите за модела. Същия модел в UK може да бъде поръчан и с ESP за допълнителни 300 паунда.
Вие сте на ход...
реших да пусна тази тема провокиран от маааалкия спор разразил ето тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=3&t=40942
Въпроса е в разликите между нови автомобили за БГ и за други страни от ЕС.
Има ли и други като мен с лични наблюдения за разлики между произведеното за БГ и за други държави в ЕС.
Личните ми наблюдения включват следното:
Служебната играчка Шкода Руумстър произведена 2009 с двигател 1.9 PD-TDI е окомплектована с задни барабанни спирачки и 4 броя въздушни възглавници.
Руумстър в UK се предлага само в варианти с пълен пакет "airbags" - предни, странични и завеси. Двигателя 1.9 PD-TDI се окомплектова задължително с 4 дискови спирачки.
Рено Гранд Сценик 2004-2009 официално в БГ не се предлага с ESP от официалния вносител - ESP дори не е в списъка с екстрите за модела. Същия модел в UK може да бъде поръчан и с ESP за допълнителни 300 паунда.
Вие сте на ход...
Последна промяна от iavorski на 27 окт 2010, 11:01, променено общо 1 път.
- exotique
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 19 сеп 2008, 22:17
- Модел на автомобила: xr2i
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за ЕС - разликите!
Пежо Партнер 2007 г 1,9 д мотор закупен от СФА беше Африканска сглобка,на 50000км хвърли дискове,на 80 съединител,ако не ремонтираш торсионите на около 80000 след това правиш осн ремонт на задният мост,омешват водата с маслото масово около 120000км,забранен за продажба мотор(1,9д) в ЕС след 2007 год.
,сменяш шарнири заедно с маслото 


-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за ЕС - разликите!
Интересни са тези неща. Ако е възможно казвайте дали има разлика в цените на споменатите автомобили у нас и в чужбина.
- exotique
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 19 сеп 2008, 22:17
- Модел на автомобила: xr2i
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за ЕС - разликите!
пежото струваше 25000 лв заедно с лизинга 2007 год.Peet написа:Интересни са тези неща. Ако е възможно казвайте дали има разлика в цените на споменатите автомобили у нас и в чужбина.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за ЕС - разликите!
едно малко отклонение от темата ,нашите богаташи (по скоро мутри)предпочитат да си купят 1,2или 3 годишна кола от Германия (визирам Мерцедес ,БМВ и Ауди)или от хора които ги внасят от там по поръчка или големи автокъщи ,като автолукс на околовръстното срещу царско село(май вече не е там)отколкото да ги купят от официалния вносител за БГ,тъй като всичко произведено за източна европа (България и Румъния)е компромис с качеството и материалите,екстрите и ....а цената си е горе долу същата
примерно пежо 206 седан(ужасно грозно)се произвежда само за БГ и Румъния -и съответно се кара само там
примерно пежо 206 седан(ужасно грозно)се произвежда само за БГ и Румъния -и съответно се кара само там
времето е като парите-никога не стига
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за ЕС - разликите!
Горенаписаното , е и официално признание на председателя, на асоциацията на вносителите на автомобили в България, и то от преди повече от 4 години !
P.S.- Нямаме стандарт, и това си е !
P.S.- Нямаме стандарт, и това си е !

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- edin_muzh
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 16 фев 2010, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Fiesta (new) 1.4-96hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за ЕС - разликите!
Със VW съм се заигравал и след заведено дело, признаха автомобил закупен от германия и регистриран тук. 20 хиляди лева е разликата в пасат със всички екстри а тук екстрите са с 18 броя по-малко.ЯЛТА написа:Горенаписаното , е и официално признание на председателя, на асоциацията на вносителите на автомобили в България, и то от преди повече от 4 години !
P.S.- Нямаме стандарт, и това си е !
За Шкода няма да говорм просто свалете офертата от сайта им в германия от дилъра и ще ахнете.
В италия приятелката ми си взе фиеста същите екстри като моята и на същите пари макар че акциза на чуждите коли е по-висок. Но е по-добра от италянките във всяко отношение. Но пак има разлика ESP там е в стандартното оборудване на Форд.
- edin_muzh
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 16 фев 2010, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Fiesta (new) 1.4-96hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за ЕС - разликите!
ЯЛТА написа:Горенаписаното , е и официално признание на председателя, на асоциацията на вносителите на автомобили в България, и то от преди повече от 4 години !
P.S.- Нямаме стандарт, и това си е !
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за ЕС - разликите!
Първо трябва да се уточни, че България е в ЕС. Съответно заглавието леко издиша.
Пазарът на нови коли в България е толкова малък, и преди и след кризата, че няма смисъл да се произвеждат по-кофти броики специално за нас.
Може конкретен дилър да поръча конкретен модел с конкретни екстри насочени към конкретен пазар. Примерно виждал съм Пежа швейцарски пакет с 5 години гаранция. Нормално е в България някои функции в кола, предлагана за България да са екстра, а в други страни да са включени в стандартното оборудване.
Разлика няма по мои наблюдения. Руумстър и Партнер не са никак показателни, замислете се в кой клас са? Замислете се служебните коли в масовия случай в България по колко години се лашкат... Кое ли интересува един работодател - дали има 4 или 8 възгалвници и отзад са барабани вместо дискове, или колко пари ще даде???
Шансът някой да даде 1,000 лева за екстра на Рено и то СЦЕНИК в България като цяло не е голям, дилърът е разчел, че няма да се търси, а ще качи "базовата" цена.
Пазарът на нови коли в България е толкова малък, и преди и след кризата, че няма смисъл да се произвеждат по-кофти броики специално за нас.
Може конкретен дилър да поръча конкретен модел с конкретни екстри насочени към конкретен пазар. Примерно виждал съм Пежа швейцарски пакет с 5 години гаранция. Нормално е в България някои функции в кола, предлагана за България да са екстра, а в други страни да са включени в стандартното оборудване.
Разлика няма по мои наблюдения. Руумстър и Партнер не са никак показателни, замислете се в кой клас са? Замислете се служебните коли в масовия случай в България по колко години се лашкат... Кое ли интересува един работодател - дали има 4 или 8 възгалвници и отзад са барабани вместо дискове, или колко пари ще даде???
Шансът някой да даде 1,000 лева за екстра на Рено и то СЦЕНИК в България като цяло не е голям, дилърът е разчел, че няма да се търси, а ще качи "базовата" цена.
- между чисто нова и нова на 1,000 километра може да направиш стъпка. Прагматични са.едно малко отклонение от темата ,нашите богаташи (по скоро мутри)предпочитат да си купят 1,2или 3 годишна кола от Германия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за ЕС - разликите!
По мои наблудения голямата част от Фокусите за България идват от Испания. В Германия произвеждат също Фокус, но тук не съм видял такъв.
Разликата между двата е в това, че на испанските след 35-40 хил. км. започва да вие заден ляв лагер. Сигурно динамометричния ключ на испанците е повреден!

Разликата между двата е в това, че на испанските след 35-40 хил. км. започва да вие заден ляв лагер. Сигурно динамометричния ключ на испанците е повреден!


-
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 07 апр 2009, 21:42
- Модел на автомобила: C-max Ghia 1.6 TDCi, S-max Titanium 2.0 TDCi
- Местоположение: Голямото шопско село
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за ЕС - разликите!
Колега, като казваш че разлика няма да ти дам пример.nikky написа:Първо трябва да се уточни, че България е в ЕС. Съответно заглавието леко издиша.
Пазарът на нови коли в България е толкова малък, и преди и след кризата, че няма смисъл да се произвеждат по-кофти броики специално за нас.
Може конкретен дилър да поръча конкретен модел с конкретни екстри насочени към конкретен пазар. Примерно виждал съм Пежа швейцарски пакет с 5 години гаранция. Нормално е в България някои функции в кола, предлагана за България да са екстра, а в други страни да са включени в стандартното оборудване.
Според EURONCAP Шкода Руумстър е получила 5 звезди за безопасност. Обаче колата която е тествана е екипирана като за по-развитите държави в ЕС / да уважим факта че БГ е в ЕС нали! /.
Тоест страничния тест който е проведен е проведен на кола оборудвана с въздушни завеси.
И когато ти/аз/някой си отиде в Еуратек да си купи кола, научава от дилъра, а и от сайта им също, че Шкода Руумстър е автомобил с максималната оценка - 5 звезди. А всъщност колата която ще си купи може и да не е с 5 звезди.
За барабанните спирачки честно да си кажа не ми е толкова проблем въпреки че дори и в сайта на Еуратек по спецификация 1.9 беше екипиран с 4 диска. Но да те заблуждават за безопасността си е малко нали доста неприятно.
Руумстър освен това не е само служебна кола - това не е баничарка, а си е автомобил от класа на Форд Фюжън, Опел Мерива, Нисан Ноте. Не се заблуждавайте от дизайна направен сигурно от най-некадърния дизайнер в света. Така че доста хора може да си го купят и за да си возят децата в него.
- Stefak
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 22 фев 2006, 09:44
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.6 2000 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
Хайде стига с тези конспирации вече. У нас всичко било най - некачествено, вечно сме най - ощетени. Кола можеш да си поръчаш каквато искаш и с каквито искаш екстри, а това че тези които са на склад тука нямат някои от екстрите,които ги имат в колите в Италия примерно си е решение на вносителя, той си е направил смтека кое ще се продава най - много тук и какви са нагласите на купувачите. Колите са едни и същи навсякъде с изключение на някпи модели, които са наистина правени за източните пазари, но те са и по евтини съответно. А да се твърди, че Ауди, БМВ и Мерцедес правят по лоши коли за нас е просто несериозно.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
При моя автомобил всички модификации от най-ефтината до най-скъпата са оборудвани с пълен комплект възглавници и завеси.
На краш тестовете има 5 звезди и дори след челен удар вратата на водача и пътника до него се отваря като на нова кола.
Като видя в списъка с допълнителните екстри, които предлагат дилърите неща от типа - допълнителна въздушна възглавница за коленете или завеси за пътниците на задната седалка, се обръщам и напускам шоурума. Не може да се прави компромис с живота на хората в колата, защото веднъж ще ти потрябва нещо от пасивната безопасност и това може да се окаже фатално. Човек има само един живот!
На краш тестовете има 5 звезди и дори след челен удар вратата на водача и пътника до него се отваря като на нова кола.
Като видя в списъка с допълнителните екстри, които предлагат дилърите неща от типа - допълнителна въздушна възглавница за коленете или завеси за пътниците на задната седалка, се обръщам и напускам шоурума. Не може да се прави компромис с живота на хората в колата, защото веднъж ще ти потрябва нещо от пасивната безопасност и това може да се окаже фатално. Човек има само един живот!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
това са фактите ,не съм го измислил азStefak написа:Хайде стига с тези конспирации вече. У нас всичко било най - некачествено, вечно сме най - ощетени. ... А да се твърди, че Ауди, БМВ и Мерцедес правят по лоши коли за нас е просто несериозно.
мисля ,но не съм 100% сигурен че при всички японки е такаnikolovvd написа:При моя автомобил всички модификации от най-ефтината до най-скъпата са оборудвани с пълен комплект възглавници и завеси
времето е като парите-никога не стига
- Stefak
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 22 фев 2006, 09:44
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.6 2000 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
Не мисля, че фактите са такива. Поне до сега не съм срещал. Можеш да си поръчаш каквито екстри поискаш и се предлагат от марката, никой няма да ти каже - не може ти си от България.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
Японки, Германки все тая! Тук е мястото да се проявим като клиенти, т.е. хората които дават парите и поръчват музиката.pepy1 написа: мисля, но не съм 100% сигурен че при всички японки е така
Винаги компромисите излизат скъпо!
- exotique
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 19 сеп 2008, 22:17
- Модел на автомобила: xr2i
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
незнам как ги мислите тези работи,но факт е че се купуват нови коли на цената като в белите държави ,но много по-"олекотени"примери-1 000 000.Отивам и питам в хюндай-имате ли нещо на газ-мнеее...е добре бе 300хюндая има заводски на газ-ония не били внасяли,било поръчка само за ОК.Други примери също-само цветовата характеристика е очебийна-разлика от червена кола купена от франция и такава купена от бг е от земята до небето...В много от офертите пише-подсилено окачване(уж за балкански страни)а то осен едни по-високи пружини всичко останало е класи надолу...и така 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
Май разликите идват от диларите. Поръчват модели от по-ниския ценови клас, а ги продават на по-високи цени.
Иначе няма как да си обясним продажбата на нови коли с 20+ процента отстъпка и още да не са фалирали.
Иначе няма как да си обясним продажбата на нови коли с 20+ процента отстъпка и още да не са фалирали.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
Е как няма да е с 20 % отстъпка , като един комшия тук си взе ТОЙОТА произведена 2006 год. , а купена 12 м. 2009 год. , тя ако постои още малко, и е дала фира ! 

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Автомобили произведени за БГ и за др.държави в ЕС-разликите!
тук говорим не за автомобил по поръчка ,а за автомобил серийно производствоStefak написа:Не мисля, че фактите са такива. Поне до сега не съм срещал. Можеш да си поръчаш каквито екстри поискаш и се предлагат от марката, никой няма да ти каже - не може ти си от България.
преди 4 години сравнявах автомобил тойота с форд (българските им сайтове)
излезе че на форда да има екстри като на тойотата трябва да се доплаща ,и то много (сега положението не е по различно)
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта