Как е възможно опел вектра 1.6 75 кс да ме бие ???

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
aipetrov
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 26 ное 2005, 14:53
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i DOHC 1990год
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aipetrov » 14 авг 2006, 14:47

И още 1 приятел минала година си взе Ескорт 1.6 16V 96 год. , и понеже беше карал само Москвич аз му го покарах основно зада проверя АBS , и доста добре вървеше :D .. Не разбирам как Вектрата ще бие този мотор./ и такава Вектра съм карал / не ми се връзва.
Изображение

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 14 авг 2006, 15:25

noface написа:......Крут.момент-знаете ли кво означава? За "дърпане" на късо р-е той е по-важен от конете ,кобилите и камилите.Естествено в някакви граници :D
Това е обяснението,по голям въртящ момент,постиган на по-ниски обороти=на по-добра бегуна на къси разтояния.А конските сили ги зае*и,те не са основен фактор при този спор,да.... :wink:
Същото е да спорим,защо турбодизел стотина коня и бензинка инжекция 135 коня,ако карате на четвърта примерно със 100 и кой ще ускори по-бързо без да се сменя предавката до 150.Отговора е турбодизела,заради по-големия въртящ момент на ниски обороти.
В нашия сайт има статия,озаглавена "Конски сили и въртящ момент" мисля :roll: Прочете я и ще ви се изеснят бая работи :lol:
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 14 авг 2006, 16:31

Никой до сега не спомена за трансмисията.......

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 14 авг 2006, 21:10

demiro написа:
noface написа:......Крут.момент-знаете ли кво означава? За "дърпане" на късо р-е той е по-важен от конете ,кобилите и камилите.Естествено в някакви граници :D
Това е обяснението,по голям въртящ момент,постиган на по-ниски обороти=на по-добра бегуна на къси разтояния.А конските сили ги зае*и,те не са основен фактор при този спор,да.... :wink:
Същото е да спорим,защо турбодизел стотина коня и бензинка инжекция 135 коня,ако карате на четвърта примерно със 100 и кой ще ускори по-бързо без да се сменя предавката до 150.Отговора е турбодизела,заради по-големия въртящ момент на ниски обороти.
В нашия сайт има статия,озаглавена "Конски сили и въртящ момент" мисля :roll: Прочете я и ще ви се изеснят бая работи :lol:
Аз пък съм имал проблеми с 3 форда, и все с центровката, и то все с динамичната центровка. С една дума, в режим на ускорение регулаторите не следят както трябва работата, и се прецакват преходните режими (в частност ускорението). В статично положение или леки промени, не при "рязане", делкото или там каквито са регулаторите, се наместват и си правят точна центровка и колата катери баири, гори малко и т.н. Май форд, в стила си да осигурят екстри на ниска цена, се скапва повече в тези "тънки" места, които все пак дават кеф де :). Не знам дали е горивната система, или ел. частта - различно е всеки път.
По отношение на въртящия момент си мисля, че няма голямо значение, освен на дистанции като за 3 и 4 скорост. Примерно ако се дърпат до високи обороти на 3, и едната кола не си показва силата в ниските, вече за 4, преди края на трасето. То усетът и навика на шофьора много вярно наместват трансмисията и въртящият момент и в крайна сметка абсолютната стойност на мощността си остава решаваща... при изправна кола.
... да не се обиди някой :)

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 14 авг 2006, 22:55

а какво ще кажете за Мондеото с 2.2l Duratorq TDCi със завидните 400Nm въртящ момент, аааа?

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

???

Мнение от acj » 15 авг 2006, 12:29

Кви са тия опелски и голфови митологии, не мога да разбера. Що ли пък на мене не ми се случват такива работи, а все обратното (със същия двигател 1.6 съм и скоростна кутия от Ескорт), къде, къде по-нови и мощни коли от моята издухвам, за мъка на собствениците им дето са изсипали торба с пари за тях и се правят на отворени, а вие тука ми фалите некви марки и модели, дето през ум не би ми минало да ги отчитам че съществуват.

Единственото което мога да кажа е че моето коленце не спира да ме изненадва какво може.

А-а пардон, да се коригирам, аз карам на газ, от тва ще да е! :lol:

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 15 авг 2006, 12:55

Гледам темата доста се е разгорещила и понеже преди форд карах опел, ще се включа и аз. :lol:
Със сигурност опелите на 2-3 скорост доста по-бързо ускоряват от форд и отделно макар и гонени от ръждата конете им не умират толкова бързо и лесно като при форд.
Затова и не се учудвам от вектрата 1.6, която е по бърза от ескорт 1.6 16 V.
Като пример на магистралата забелязах как ескорт /, за който след като се свих вдясно, не по мое желание, да му дам път да ме изправари/ видях че е 1.6 16 V се мъчеше да ме изправари и не успяваше и доста време караше на една кола разстояние след мен, а аз съм с двигател 1.3. И общото ми впечатление от ескортите е, че бързо им умират конете, за съжаление :cry:
Не веднъж съм проверявала дали съм по-бърза от ескорт и определено съм по-бърза, но не мога да кажа същото за астрите и голфчетата :cry:
FORD - Feel the difference.

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 15 авг 2006, 13:02

EscortMK51.3 написа:а какво ще кажете за Мондеото с 2.2l Duratorq TDCi със завидните 400Nm въртящ момент, аааа?
пада от примера 2.2 дци :) проверено.
Играчките се променят,
момчетата - не.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 15 авг 2006, 13:03

от ескорт до ескорт има разлика.Не мога да разбера що се палите и четете характеристики на НОВИ автомобили,а правите изпитанията със стари.Поли е права,че има 1.6 16в които не могат да изпреварят 1.3,и при това колите ни са вече на газ(повечето),което още повече допринася за намалението на мощността.Гарантирам,че ако се наредим 4 ескорта всички по 105 коня,нито един няма да финишира наравно с някой друг.
На всеки индивидуален автомобил амортизацията му е в различна степен(по-малка или по-голяма) и сравнението с вектра,голф или каквато и да е кола е неуместно.

cmr156
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 16 юни 2006, 22:22
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v, alfa 156 2.0 ts
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cmr156 » 15 авг 2006, 14:20

Коне умират, когато компресията почне да пада, а при мен няма такова нещо. Колата е на 130000 км , с 5В30 масло, което седи на 1 ниво от смяна до смяна; при работещ ДВГ от отвора за щеката не се усеща никакво духане, което е признак за запазен ДВГ.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 15 авг 2006, 15:18

Polly написа:Гледам темата доста се е разгорещила и понеже преди форд карах опел, ще се включа и аз. :lol:
Със сигурност опелите на 2-3 скорост доста по-бързо ускоряват от форд и отделно макар и гонени от ръждата конете им не умират толкова бързо и лесно като при форд.
Затова и не се учудвам от вектрата 1.6, която е по бърза от ескорт 1.6 16 V.
Като пример на магистралата забелязах как ескорт /, за който след като се свих вдясно, не по мое желание, да му дам път да ме изправари/ видях че е 1.6 16 V се мъчеше да ме изправари и не успяваше и доста време караше на една кола разстояние след мен, а аз съм с двигател 1.3. И общото ми впечатление от ескортите е, че бързо им умират конете, за съжаление :cry:
Не веднъж съм проверявала дали съм по-бърза от ескорт и определено съм по-бърза, но не мога да кажа същото за астрите и голфчетата :cry:
=)): =)): =)): =)):
Направо ме уби! Как разбра, че Вектрата е по бърза? Без да си карала въпросен Ескорт?...

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 15 авг 2006, 15:26

kEFi написа:
=)): =)): =)): =)):
Направо ме уби! Как разбра, че Вектрата е по бърза? Без да си карала въпросен Ескорт?...[/quote]

Въпросните ескорти както казах ги изпреварвам без проблем с по-слаб двигател. А опели съм карала :lol:
FORD - Feel the difference.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 15 авг 2006, 15:27

Аз карах 75 коня вектра, сега 90 коня ескорт. Да Вектрата е по-бърза, има и по-голяма максимална скорост даже.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 15 авг 2006, 15:40

Polly написа:
kEFi написа:
=)): =)): =)): =)):
Направо ме уби! Как разбра, че Вектрата е по бърза? Без да си карала въпросен Ескорт?...
Polly написа:Въпросните ескорти както казах ги изпреварвам без проблем с по-слаб двигател. А опели съм карала :lol:
Много добре! Продължавай в същия дух!
Явно вече си минала разработката на двигателя си...

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 15 авг 2006, 15:47

kEFi написа: Много добре! Продължавай в същия дух!
Явно вече си минала разработката на двигателя си...
Хихих това като го каза и се сетих. Вчера по задръстванията карах зад една фиестичка, '91 или '92 да е била и някакво младо момиче я караше, ама лека като натисне да потегли и от ауспука бяла пелена. Ама всеки път направо облак от бял пушек ми правеше пред мен.... Тая мацка май никак не и пукаше, че нещо мотора не е наред.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 15 авг 2006, 15:55

*00118*

Ей колеги, разводнихте темата с офтопик :lol: Вместо да проявявате ирония спрямо колежките по автомобил, гледайте как и доколко вашите жени се грижат за автомобилите си и тогава коментирайте, темата беше се Вектра и Ескорт :lol:
FORD - Feel the difference.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 15 авг 2006, 16:18

Polly написа:Ей колеги, разводнихте темата с офтопик :lol: Вместо да проявявате ирония спрямо колежките по автомобил, гледайте как и доколко вашите жени се грижат за автомобилите си и тогава коментирайте, темата беше се Вектра и Ескорт :lol:
Да....,колата и жената изискват редовна потдръжка.И докато за жена ти може да се погрижи някой друг освен тебе,то за колата няма кой даром да дойде да ти я изчука,примерно казано :lol: :lol: :lol:
Още малко офтопик:Значи возя оня ден едно френдче дето се прави на майстор/с него издънихме катализатора,дето писах в една друга тема/ и му викам-Не си ли забелязал колко много Астри се навъдиха по пътищата,явно е добър избор за нашите условия.А той потрива ръце и казва одобрително:-Ще има хляб за нас майсторчетата ей,като почнат след година-две,я праг,я някое калниче,от сега трябва да купувам тел за ЦО-то... :lol: :lol: :lol:
Изображение

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 15 авг 2006, 16:39

Отдавна мислех да пусна един пост относно темата.
От личен опит твърдя ТОЗИ ДВГ 1.6 МОНО НА ОПЕЛ Е МНОГО ПО БАВЕН ОТ 1.6 ЗЕТЕК, да не говорим че Вектрата дори май е с по-голямо тегло :!: На колегата колата просто е зле или той не може да я кара. По принцип вентилираните двигатели са малко по особени за експлоатация от нормалните 8 клапанови. На мен след сиерата ми трябваха няколко месеца за да свикна нормално с динамичните характеристики на колата и начина по който се развърта (ескорта) и да изпреварвам както трябва. Готов съм да сложа пари при евентуален ластик между такава вектра и ескорт, не зетек дори, а DOHC, първо поколение, за победа на Ескорта, при положение че го карам аз или някой който познава колата :!: Това даже и човек който кара опел трудно ще го повярва (че опела ще бие).

Прощавайте за тона ми, но от такива теми ни се носи славата на фордажийте като калпави шофйори с калпави коли, обърнете вниманието колко пъти казвате в темата постове от сорта "ми как нема да върви като бяга от ръждата" и прочие.....това звучи направо жалко... :!: Нищо чудно някой колега от друг форум вече да е пуснал темата в тяхните форуми и вече да ни хранат здраво..... :roll: :evil:
Love sucks......true love swallows!

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 15 авг 2006, 18:07

колеги стига сте спорили за глупости 8) голема работа станала че вектрата била ескорта
ОТ КОЛА ДО КОЛА ИМА РАЗЛИКА
НЕ четете тия "каталожни данни " при условие че говорим за коли НАД 10 години претърпели кои знае какви Шофери, натоварвания, удрания,съст. на гуми и т.н то просто е безмислено да се ръководите от това.
Колега като толква искаш да разбереш що те е била тая Вектра ми пусни се с един 1.6 16в кат твоя из форума са бол......
Така ще си покаже поне при тебе ли е проблема или по наште "каталози" не излиза


8)
Последна промяна от форд мк2 на 15 авг 2006, 18:31, променено общо 1 път.
Be happy

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 15 авг 2006, 18:13

На мен ми е единствено чудно дали във форума на VW или Опел или който и да е, ще се види подобна тема. Това явление не го забелязвам за пръв път и не ми прави добро впечатление, вечно недоволни от това което имат и все гледат да не са се минали нещо. Почти всеки шофьор ще се замае да обяснява колко уникална е точно неговата кола и след това ще каже че въпреки това мечтата му е еди каква си кола да има. Лакомията край няма, а и рекламата какво ли не прави. Хубаво е да си цените вашето и да гледате неговите плюсове. В случай че не са достатъчни за вас, пазара е свободен да намерите това което по ще ви пасне с риска след време пак да се запее същата песен на нов глас.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта