Мнение за форд мондео 2.0 136ps 1993г
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 14 яну 2007, 09:07
- Модел на автомобила: VW POLO 1993 STYLE 1.4; FORD MONDEO 1994 1,8 TD
- Status: Извън линия
Мнение за форд мондео 2.0 136ps 1993г
Здравейте, предстой ми смяна на автомобила и съм се спрял на това :
Форд мондео 2,0 136 кончета, клима, фул ел. пакет, комби, доста читаво изпълнение на джия количката е 1993г.
Но ме притеснява как е обслужването на този мотор много по скъпо ли е от 1,8 версията. как е с с разхода и така, всякаква информация ще ми е полезна.
Форд мондео 2,0 136 кончета, клима, фул ел. пакет, комби, доста читаво изпълнение на джия количката е 1993г.
Но ме притеснява как е обслужването на този мотор много по скъпо ли е от 1,8 версията. как е с с разхода и така, всякаква информация ще ми е полезна.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Браво! За семейна кола това е една от най-добрите алтернативи като интериор, екстериор и пътно поведение /просто е много широка и доста повратлива за размерите си/, а като ценоразпис няма конкуренция!
Колкото до конкретния двг, то 2.0 е от семейството на Зетек и е технологично индентичен с останалите 4 цил. бинз двг. в гамата, а те са доста разпространени, познати са в сервизите и частите се намират лесно и не мисля, че се нуждае от по-особена подръжка. Зетеците като цяло са доста модерни в техническо отношение и имат доста добри показатели; близки до отличниците в класа от средата на `90 те.
По окачването сериозни проблеми не съм консатирал до момента /за вече близо 70 000 км./ - като същите по-скоро са породени от съмнителния произход на резервните части и пътните условия в добрата стара София, отколкото от конструктивни слабости и се изчерпват с тампони на носачи и предни лагери.
Частите са в доста широки ценови граници, но евтините...... после като сметниш и двойния труд ти излизат през носа!
2.0 върви много и реално харчи почти колкото по-малките си роднини /дори при интензивно шофиране може да даде по-нисък разход/, просто колата с този мотор е доста жива и почти не ти се налага да я настъпваш - по принцип е прието, че с 2.0 от бенз двг най-добре се хармонира купето и затова е доста разпространен.
пп: ако си си харесал вече колата и няма неизправности не мисли много, а я взимай! Но ако нещо се разскисне работата се огледай за същото купе, но с 1.8 тд - просто съм влюбен в този мотор!
Колкото до конкретния двг, то 2.0 е от семейството на Зетек и е технологично индентичен с останалите 4 цил. бинз двг. в гамата, а те са доста разпространени, познати са в сервизите и частите се намират лесно и не мисля, че се нуждае от по-особена подръжка. Зетеците като цяло са доста модерни в техническо отношение и имат доста добри показатели; близки до отличниците в класа от средата на `90 те.
По окачването сериозни проблеми не съм консатирал до момента /за вече близо 70 000 км./ - като същите по-скоро са породени от съмнителния произход на резервните части и пътните условия в добрата стара София, отколкото от конструктивни слабости и се изчерпват с тампони на носачи и предни лагери.
Частите са в доста широки ценови граници, но евтините...... после като сметниш и двойния труд ти излизат през носа!
2.0 върви много и реално харчи почти колкото по-малките си роднини /дори при интензивно шофиране може да даде по-нисък разход/, просто колата с този мотор е доста жива и почти не ти се налага да я настъпваш - по принцип е прието, че с 2.0 от бенз двг най-добре се хармонира купето и затова е доста разпространен.
пп: ако си си харесал вече колата и няма неизправности не мисли много, а я взимай! Но ако нещо се разскисне работата се огледай за същото купе, но с 1.8 тд - просто съм влюбен в този мотор!
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 14 яну 2007, 09:07
- Модел на автомобила: VW POLO 1993 STYLE 1.4; FORD MONDEO 1994 1,8 TD
- Status: Извън линия
благодаря, за мнението утре ще ходим в мото пфое за диагностика и ако е шест, скачам
)) Но днес ми хареса и друг форд, значително по малък, става въпрос за фиеста 98 набор, пак джия изпълнения, климатик, хладилна жабка, страшен плюшен салон, с еърбек, абс, няква блокираща система на колелета да не се пързаля, с хромирани табелки форд на праговете, 1,2 16 винтилка, пак готина машинка
) та се чудя


- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз съм с такова.. само че 94 г.. да ти кажа.. това е много добра кола, стига да е стопанисвана добре. Много съм доволен от поведението й. Ако я натискаш си погорва...но извънградско със 100-110.. около 8/100 бензин (9-9,5 газ). Хубавото е че е достатъчно мощна и не ти се налага много често да превключваш предавките. Този двигател е добър и с това че няма голяма разлика във "вървенето на колата" пълна/празна.. все си е пъргава.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Я да кажа и аз нещо, не толкова компетентно за това мондео 136 коня
Не съм карал такова никога обаче баща ми ми даде позитивно мнение. Като скъса ангренажния ремък с вектра 91' преди 2 месеца на магистралата от Варна към София, едно такова мондео 136 коня го е теглило бая бързо без проблем обратно към града по магистралата. Каза ми, че тея го теглили със 100км/ч
Явно вървят добре тея фордове. Поне в сравнение с моя със сигурност

Не съм карал такова никога обаче баща ми ми даде позитивно мнение. Като скъса ангренажния ремък с вектра 91' преди 2 месеца на магистралата от Варна към София, едно такова мондео 136 коня го е теглило бая бързо без проблем обратно към града по магистралата. Каза ми, че тея го теглили със 100км/ч
Явно вървят добре тея фордове. Поне в сравнение с моя със сигурност

Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 14 яну 2007, 09:07
- Модел на автомобила: VW POLO 1993 STYLE 1.4; FORD MONDEO 1994 1,8 TD
- Status: Извън линия
Еми от днес съм собственик, на дизеловото мондьо, значи колцата си има клима, ел седалки, ел стъкла, четири нови зимни гуми на метални джанти, 4 летни на един сезон с алуминиеви джанти, аларма централно, гражднаска и винетка, стерео, ,скоро ще кача и някоя снимка, сега ме вълнува къде да я застрахова, става въпрос за каско
)

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта