Мазда и Форд - каква е връската?
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ти и Ламбоджини, Мазарати, Сааб, Волво, ТВР, Лотус, Морган, Бугати, Вектор и още доста легендарни марки не си чувал да имат отбори в Ф1 и световния рали шампионат но това не е критерии, че не правят автомобилиnikolovvd написа:Може и да е вярно че Форд не струва, но защо тогава и Ситроен и Волво използват двигатели Форд, като могат да вземат от Нисан. Нали са собственост на Французите.

За 24-те часа на Льо Ман май не си чувал ... там можеш да видиш за участията на Нисан и за успехите им


Колкото до Волво и Рено .... познай съвместо с кой Нисан си правят дизелите .... май Волво им викаха


cenzor, чели сме ги ... не казваме, че са зле но японките май са бая по-напред гледам

ImpossibleMan, нес е заблуждавам, а изхождам от твоите "примери". Ама в крайна сметка квото и да си приказваме кучето си лае Нисана си върви

- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Голям спор се заформи. Нямам време за подобни обемно постове, но се чувствам длъжен да се включа поне малко.
Видях истини и неистини написани. Смея да твърдя, че съм добре информиран. Ще дам само факти.
Общи платформи:
Платформа С1:
Ford Focus, Ford C-MAX, Mazda 3, Mazda 5, Volvo S40/V50, Volvo C30, Volvo C70. Донякъде Land Rover Freelander (новия модел) и бъдещите малки джипове на Ford и Volvo
Всички са на тази платформа, дори междуосието им е еднакво. Произлиза оригинално от Focus и се счита за една от най-добрите в класа. Всички знаем кой е най-добрия автомобил на пътя - Focus, пише го черно на бяло във ВСЕКИ професионален тест, останалите марки са изключително облагодетелствани да "стъпят" върху най-доброто.
Платформа EUCD:
Ford S-MAX, Ford Galaxy (новия модел), Ford Mondeo (новия модел), Volvo S80, V70, XC70 (новите модели).
Единствено ще напиша, че теста на Mondeo vs Passat от бастиона на VW завършва с победа за Ford. Карайте новото Mondeo на автосалона, ще разберете.
B-платформата
Ford Fiesta, Ford Fusion, Mazda 2.
Ford Ranger (европресйкият), практически = Mazda B2500
Дизелите:
Не са на Пежо, а са съвместна разработка между Ford и PSA. Някои мотори се произвеждат в заводи на Ford и се доставят на PSA. Други обратно.
Съвместните мотори са:
1.4 TDCi 68 PS - Fiesta, Fusion, Mazda 2, PSA
1.6 TDCi 90 & 109 PS - Fiesta, Fusion, Focus, Mazda 3, Volvo S40, V50, C30, PSA
2.0 TDCi 136 & 140 PS - S-MAX, Galaxy, New Mondeo, Focus, C-MAX, Volvo S40, V50, C30, Mazda 3, Mazda 6, PSA
2.2 TDCi 160 / 175 PS - S-MAX, Galaxy, New Mondeo, PSA, Freelander
2.2 TDCi 85/110/120/130 PS - Transit, Boxer, Jumper
2.7 Bi-Turbo D - Jajuar S-Type, XJ, LR Range Rover, Discovery, Peugeot 407 Coupe
Всяка марка си внася индивидуалност - софтуера и адаптацията са различни, понякога дюзи, инжектори и пр.
Надеждност:
Настоящото поколение Ford са изключително надеждни автомобили. Доказват го всички тестове, проучвания и пр. Печелят постоянно награди за най-добър употребяван автомобили. Fiesta, Focus, Mondeo са Употребявани а-ли на 2007 на Autocar, английското най-уважавано английско списание. Само пример.
Автомобилен спорт:
Всяка марка се концентрира в различен, не може на всякъде.
Там където се концентрира Ford - световния рали шампионат - мачка в момента. Това са и колите най-близки до тези които реално караме между другото.
И аз се поотнесох.
Опитах се да съм донякъде безпристрастен горе са предимно чисти факти.
Nissan е чудесна марка като всички останали. Изключително близка е с Рено. Толкова близка, колкото Mazda и Ford.
От сегашната гама, Primera остаря, иначе е приличен и нестандартен автомобил. Не че на мен ми харесва с тоя вид на сом и циферблати по средата, но е достоен за уважение.
Note е чудесен, само за каране е зле.
Almera беше години след конкуренцията, но новия Quashquai е супер. Съвсем е на ниво, а и е нестандартен.
Европейските и американските коли почти нямат общо, независимо от марката.
Толкоз.
Видях истини и неистини написани. Смея да твърдя, че съм добре информиран. Ще дам само факти.
Общи платформи:
Платформа С1:
Ford Focus, Ford C-MAX, Mazda 3, Mazda 5, Volvo S40/V50, Volvo C30, Volvo C70. Донякъде Land Rover Freelander (новия модел) и бъдещите малки джипове на Ford и Volvo
Всички са на тази платформа, дори междуосието им е еднакво. Произлиза оригинално от Focus и се счита за една от най-добрите в класа. Всички знаем кой е най-добрия автомобил на пътя - Focus, пише го черно на бяло във ВСЕКИ професионален тест, останалите марки са изключително облагодетелствани да "стъпят" върху най-доброто.
Платформа EUCD:
Ford S-MAX, Ford Galaxy (новия модел), Ford Mondeo (новия модел), Volvo S80, V70, XC70 (новите модели).
Единствено ще напиша, че теста на Mondeo vs Passat от бастиона на VW завършва с победа за Ford. Карайте новото Mondeo на автосалона, ще разберете.
B-платформата
Ford Fiesta, Ford Fusion, Mazda 2.
Ford Ranger (европресйкият), практически = Mazda B2500
Дизелите:
Не са на Пежо, а са съвместна разработка между Ford и PSA. Някои мотори се произвеждат в заводи на Ford и се доставят на PSA. Други обратно.
Съвместните мотори са:
1.4 TDCi 68 PS - Fiesta, Fusion, Mazda 2, PSA
1.6 TDCi 90 & 109 PS - Fiesta, Fusion, Focus, Mazda 3, Volvo S40, V50, C30, PSA
2.0 TDCi 136 & 140 PS - S-MAX, Galaxy, New Mondeo, Focus, C-MAX, Volvo S40, V50, C30, Mazda 3, Mazda 6, PSA
2.2 TDCi 160 / 175 PS - S-MAX, Galaxy, New Mondeo, PSA, Freelander
2.2 TDCi 85/110/120/130 PS - Transit, Boxer, Jumper
2.7 Bi-Turbo D - Jajuar S-Type, XJ, LR Range Rover, Discovery, Peugeot 407 Coupe
Всяка марка си внася индивидуалност - софтуера и адаптацията са различни, понякога дюзи, инжектори и пр.
Надеждност:
Настоящото поколение Ford са изключително надеждни автомобили. Доказват го всички тестове, проучвания и пр. Печелят постоянно награди за най-добър употребяван автомобили. Fiesta, Focus, Mondeo са Употребявани а-ли на 2007 на Autocar, английското най-уважавано английско списание. Само пример.
Автомобилен спорт:
Всяка марка се концентрира в различен, не може на всякъде.
Там където се концентрира Ford - световния рали шампионат - мачка в момента. Това са и колите най-близки до тези които реално караме между другото.
И аз се поотнесох.
Опитах се да съм донякъде безпристрастен горе са предимно чисти факти.
Nissan е чудесна марка като всички останали. Изключително близка е с Рено. Толкова близка, колкото Mazda и Ford.
От сегашната гама, Primera остаря, иначе е приличен и нестандартен автомобил. Не че на мен ми харесва с тоя вид на сом и циферблати по средата, но е достоен за уважение.
Note е чудесен, само за каране е зле.
Almera беше години след конкуренцията, но новия Quashquai е супер. Съвсем е на ниво, а и е нестандартен.
Европейските и американските коли почти нямат общо, независимо от марката.
Толкоз.
Ford. Feel the difference
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта