Мазда и Форд - каква е връската?

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 11 юни 2007, 11:50

cosworth не е точно форд... фирмата си е самостоятелна, работили са с форд но по принцип си е отделна фирма

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 12 юни 2007, 01:09

nikolovvd написа:Може и да е вярно че Форд не струва, но защо тогава и Ситроен и Волво използват двигатели Форд, като могат да вземат от Нисан. Нали са собственост на Французите.
Ти и Ламбоджини, Мазарати, Сааб, Волво, ТВР, Лотус, Морган, Бугати, Вектор и още доста легендарни марки не си чувал да имат отбори в Ф1 и световния рали шампионат но това не е критерии, че не правят автомобили ;) Някои от тях са специлиализирани точно в производството на спортни купета на всичкото отгоре и да нямат състезателни отбори?! Леле, че дървета нали?! Хахаххахаха.
За 24-те часа на Льо Ман май не си чувал ... там можеш да видиш за участията на Нисан и за успехите им ;) А в офроуд състезанията аз лично не съм виждал Форд да има въобще някакво участие ... А там Нисан са утвърден лидер ;)
Колкото до Волво и Рено .... познай съвместо с кой Нисан си правят дизелите .... май Волво им викаха ;) А двигателите на Ситроен НЕ ГИ ПРАВЯТ ФОРД, А ФОРД ВЗИМА ДВИГАТЕЛИ ОТ ТЯХ! Даже из този форум постоянно се тръби за френския дизел с който са накои фодове, та даже и първите двигатели с директно впръскване на форд са разработка на ПСА. По твойта логика квот е под шапката на Форд значи се прави от форд. Тва звучи меко казано смешно и несериозно ;)

cenzor, чели сме ги ... не казваме, че са зле но японките май са бая по-напред гледам :roll: Сравнени с Тойота, Митсубиши, Нисан, Мазда ..

ImpossibleMan, нес е заблуждавам, а изхождам от твоите "примери". Ама в крайна сметка квото и да си приказваме кучето си лае Нисана си върви *00130*
Изображение

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 12 юни 2007, 01:19

Форд взимат дизели от Пежо... до колкото знам обаче имат разработки за нов дизел и няма да се прибягва до френското :wink:
Изображение

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 12 юни 2007, 01:27

cossy написа:Форд взимат дизели от Пежо... до колкото знам обаче имат разработки за нов дизел и няма да се прибягва до френското :wink:
Не отричам ... но ползват и френските все още за някои от моделите си ;)
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 12 юни 2007, 08:53

Новината, че Ситроен слагат Дураторк в автомобилите си е от 2 седмици. Освен ако по телевизията не лъжат.
А за френския дизел няма да говоря. В Събота щях да изкъртя пода с педала на гаста на едно Берлинро. Едвам изкачи естакадата на ферибоота и то на първа и празен.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 12 юни 2007, 11:26

Ми то туй берлинго било жив мъртвец :) Понавървяват си иначе :)
Изображение

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 12 юни 2007, 11:57

cossy написа:Форд взимат дизели от Пежо... до колкото знам обаче имат разработки за нов дизел и няма да се прибягва до френското :wink:
Само дето Пежо купува двигателите за новото 4007 от Форд :lol: :lol: :lol:
Изображение

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Мнение от ImpossibleMan » 12 юни 2007, 12:59

Абе отде я взехте тая информация за дизелите? Скоро писаха в едно уважавано списание, че Форд най-накрая е направил конкурентен дизелов автомобил, вземайки мотори от Пежо!

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 12 юни 2007, 16:38

Голям спор се заформи. Нямам време за подобни обемно постове, но се чувствам длъжен да се включа поне малко.

Видях истини и неистини написани. Смея да твърдя, че съм добре информиран. Ще дам само факти.

Общи платформи:

Платформа С1:

Ford Focus, Ford C-MAX, Mazda 3, Mazda 5, Volvo S40/V50, Volvo C30, Volvo C70. Донякъде Land Rover Freelander (новия модел) и бъдещите малки джипове на Ford и Volvo

Всички са на тази платформа, дори междуосието им е еднакво. Произлиза оригинално от Focus и се счита за една от най-добрите в класа. Всички знаем кой е най-добрия автомобил на пътя - Focus, пише го черно на бяло във ВСЕКИ професионален тест, останалите марки са изключително облагодетелствани да "стъпят" върху най-доброто.

Платформа EUCD:

Ford S-MAX, Ford Galaxy (новия модел), Ford Mondeo (новия модел), Volvo S80, V70, XC70 (новите модели).
Единствено ще напиша, че теста на Mondeo vs Passat от бастиона на VW завършва с победа за Ford. Карайте новото Mondeo на автосалона, ще разберете.

B-платформата

Ford Fiesta, Ford Fusion, Mazda 2.

Ford Ranger (европресйкият), практически = Mazda B2500

Дизелите:

Не са на Пежо, а са съвместна разработка между Ford и PSA. Някои мотори се произвеждат в заводи на Ford и се доставят на PSA. Други обратно.

Съвместните мотори са:

1.4 TDCi 68 PS - Fiesta, Fusion, Mazda 2, PSA
1.6 TDCi 90 & 109 PS - Fiesta, Fusion, Focus, Mazda 3, Volvo S40, V50, C30, PSA
2.0 TDCi 136 & 140 PS - S-MAX, Galaxy, New Mondeo, Focus, C-MAX, Volvo S40, V50, C30, Mazda 3, Mazda 6, PSA
2.2 TDCi 160 / 175 PS - S-MAX, Galaxy, New Mondeo, PSA, Freelander
2.2 TDCi 85/110/120/130 PS - Transit, Boxer, Jumper
2.7 Bi-Turbo D - Jajuar S-Type, XJ, LR Range Rover, Discovery, Peugeot 407 Coupe

Всяка марка си внася индивидуалност - софтуера и адаптацията са различни, понякога дюзи, инжектори и пр.

Надеждност:
Настоящото поколение Ford са изключително надеждни автомобили. Доказват го всички тестове, проучвания и пр. Печелят постоянно награди за най-добър употребяван автомобили. Fiesta, Focus, Mondeo са Употребявани а-ли на 2007 на Autocar, английското най-уважавано английско списание. Само пример.

Автомобилен спорт:

Всяка марка се концентрира в различен, не може на всякъде.
Там където се концентрира Ford - световния рали шампионат - мачка в момента. Това са и колите най-близки до тези които реално караме между другото.

И аз се поотнесох.

Опитах се да съм донякъде безпристрастен горе са предимно чисти факти.

Nissan е чудесна марка като всички останали. Изключително близка е с Рено. Толкова близка, колкото Mazda и Ford.
От сегашната гама, Primera остаря, иначе е приличен и нестандартен автомобил. Не че на мен ми харесва с тоя вид на сом и циферблати по средата, но е достоен за уважение.
Note е чудесен, само за каране е зле.
Almera беше години след конкуренцията, но новия Quashquai е супер. Съвсем е на ниво, а и е нестандартен.

Европейските и американските коли почти нямат общо, независимо от марката.

Толкоз.
Ford. Feel the difference

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта