Пълни глупости за задно
- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Много си прав колега, няма такъв купон! С Фиестата на нормална квартална улица, като ми се наложи да обръщам и като ги има необходимите условия, грам не се замислям - ръчна, ВЪРТИ и колата е на 180 градуса обърната. Ескорта обаче по трудно го въртя! Това ме радва най - много, завоите ги взимам с ръчна отново, но при мен е възможно защото аз се мотам с колата по нощите след 12 и е безлюдно. Онзи ден първата ми изправяща косите ситуация, Люлин, 19:00h приблизително, пред офиса на IBank и Alianz правя обратен завой, и вече като съм го направил подадох повечко газ обаче в Люлин не беше почистено и се оказа, че на главен булевард под кишата лед. Оттам аз се движа на около 45 градуса по пътя, без да знам правила това онова, инстинктивно волана в посока на поднасянето, газ, и я овладях.EscortMK51.3 написа:Не ми трябва задно зимата за да си карам с вратите напред
Е след това зад едни блокове пак си правих кефа





ПОЗДРАВИ И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ, КОЛЕГИ!
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Такам, когато става въпрос за дрифт, имам желание някои да ми обясни със задно, като изпуснеш веднъж колата, какво правиш за да я изправиш? С предното вече ми е ясно общо взето, аз попринцип не ползвам ръчна, само в първия момент, за да влезе колата... и като тръгне повече от 90 градуса, просто дърпам ръчната и газ. Някои да каже, как го правите това със задно? Струва ми се че няма връщане испуснеш ли я веднъж или греша?
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Спорът е безмислен - като яйцето и кокошката.
И двете си имат предимства и недостатъци.
Бих казал, че дори зависи:
1. от настилката (от сняг до сняг / лед и пр. има ограомна разлика. понякога дори мокрия асфалт е по-хлъзгав от сняг)
2. от гумите
3. от шофьора
4. от всичко останало
И двете си имат предимства и недостатъци.
Бих казал, че дори зависи:
1. от настилката (от сняг до сняг / лед и пр. има ограомна разлика. понякога дори мокрия асфалт е по-хлъзгав от сняг)
2. от гумите
3. от шофьора
4. от всичко останало
Ford. Feel the difference
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Карал съм ЗАЗ (още я имам), карал съм Жигула, първата кола която подкарах беше Трабант, карам Нива но, единствените условия в които предното е с неуспоримо предимство, е на сняг, лед и кал. Естествено трябва да има подходящи гуми, но каквито и гуми да има задното има склонност към поднасяне при ускоряване. Колите със задно разположен д-л са по-стабилни, обаче тръгнат ли веднъж да се въртят, овладяването им е много трудно. Нивата със съотношението си 30/70 в полза на задното, на утъпкан заледен сняг е по-зле от Жигулата.Xplod написа:Някой ако има зазка или стара шкода на която двигателя да е отзад да пробва по заледено и да каже как е
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Занасяне
В неделя на едно изкачване с комбинация от лед и сняг както си карах,без да подавам газ или натискам спирачка ,изведнъж колата ми поднесе адски.Задницата поднесе надясно към канавката,при опита ми да стабилизирам ,завъртаики волана на дясно се получи обратния ефект и задницата тръгна мощно наляво.От тук на татък не знам какво саъм правил но застанах напреки на пътя и разтоянието между предната броня и мантинелата бе 2 пръста!!!Добре че нямаше насрещно движение!
Колата е със задно и е автоматик.Лошото беше че я карах на "DE",а не както трябва на 1 или 2.(при 1 или 2 двигатела действа като спирачка)
Спаси ме АBS-а!
П.П.Да се свети името на АBS и неговите подчинени ESP и SRS!
Колата е със задно и е автоматик.Лошото беше че я карах на "DE",а не както трябва на 1 или 2.(при 1 или 2 двигатела действа като спирачка)
Спаси ме АBS-а!
П.П.Да се свети името на АBS и неговите подчинени ESP и SRS!


- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Честно казано досега не съм имал проблеми нито със задното нито с предното - факт е че се карат коренно различно, но в това е тръпката!
Студентската ми кола беше Волво 340 1.4 със задно /още си я имам - има емоционална стойност за мен/, преди Мони имах Сиера 1.8тд, а баща ми имаше Сиера 1.6ОНС и да Ви кажа честно не съм имал сериозни проблеми през зимата /ходех си на ски и за където сме тръгвали сме стигали, а преди години ако си спомняте си валеше доста сняг/ - пътното поведение зимата зависи най-вече от гумите на автомобила и от уменията и културата на водача. Ако колата е обута в качествени зимни гуми и водача е сравнително грамотен /при зимни условия трябва да се кара по-бавно и плавно, всячески трябва да се избягват недобре обмислените маневри; да не се натискат рязко и агресивно педалите и да не се върти рязко волана/ то и със задно и с предно предаване няма да има проблеми!
До голяма степен проблемите през зимата се дължат на това, че голяма част от колите са със зимни гуми втора употреба или летни /днес направо се изумих, като в Студ.град видях А8 модел 02-03г., която беше с летни гуми!?!?!? - и какво като е куатро в случая, направо безумие!/хората са адски изнервени, вечно бързат и карат агресивно, а зимата пътната настилка не е еднородна /караш си на сух асфалт и в следващия завой може да стъпиш на лед или на сняг/ и колата има непредсказуемо поведение и реакции!
А иначе ако се возите 4 човека в купето, то е по-добре колата да е със задно отколкото да е с предно и малък двг!
Студентската ми кола беше Волво 340 1.4 със задно /още си я имам - има емоционална стойност за мен/, преди Мони имах Сиера 1.8тд, а баща ми имаше Сиера 1.6ОНС и да Ви кажа честно не съм имал сериозни проблеми през зимата /ходех си на ски и за където сме тръгвали сме стигали, а преди години ако си спомняте си валеше доста сняг/ - пътното поведение зимата зависи най-вече от гумите на автомобила и от уменията и културата на водача. Ако колата е обута в качествени зимни гуми и водача е сравнително грамотен /при зимни условия трябва да се кара по-бавно и плавно, всячески трябва да се избягват недобре обмислените маневри; да не се натискат рязко и агресивно педалите и да не се върти рязко волана/ то и със задно и с предно предаване няма да има проблеми!
До голяма степен проблемите през зимата се дължат на това, че голяма част от колите са със зимни гуми втора употреба или летни /днес направо се изумих, като в Студ.град видях А8 модел 02-03г., която беше с летни гуми!?!?!? - и какво като е куатро в случая, направо безумие!/хората са адски изнервени, вечно бързат и карат агресивно, а зимата пътната настилка не е еднородна /караш си на сух асфалт и в следващия завой може да стъпиш на лед или на сняг/ и колата има непредсказуемо поведение и реакции!
А иначе ако се возите 4 човека в купето, то е по-добре колата да е със задно отколкото да е с предно и малък двг!
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
и аз като падна снега бях още с летните гумета,голям купон леле мале ,Бог си ме пази щото даже и в бордюр не можах да се забия и това беше в продължение на 10дни.тогава бях като шейна стигна ли ляв завой завивам на дясно и обратно,после сложих зимните гуменки и е супер,такави номера прави само ако аз ги задам.
вчера неква курваа ме издразни и натиснах повече газта опита се да поднесе повечко ,ама нали изпреварвам не мога да рискувам да се наданя.аи да добавим че лимозините също са с задно предаване bmw 7,mercedes S class
вчера неква курваа ме издразни и натиснах повече газта опита се да поднесе повечко ,ама нали изпреварвам не мога да рискувам да се наданя.аи да добавим че лимозините също са с задно предаване bmw 7,mercedes S class
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта