Ford фокус мк2 2.0 дуратек 145 коня :) .
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Ford фокус мк2 2.0 дуратек 145 коня :) .
Що пък си мислиш, че не може същия мотор съм свалял до 7.6 и то не по борд с висок клас ГИ.fearlessss8 написа:Един постна във форд групата(facebook) , как мондеото градско му харчи 8/100 бензин( Ford - Mondeo I Wagon - 2.0 i 16V 136hp).ГордСФорд написа:Да бе, на тия данни вервай. И за бмв i 8 даваха 2 разход, а реално 8.
Изпратено от моят LG-D802

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Ford фокус мк2 2.0 дуратек 145 коня :) .
Абе ти се бъзикаш ама наистина има няква игра с тоя ток,щото на Койнов старши някъв дърт колега(пенциониран мозък 0т БАН) си прай некви такива ел джиджавки слага ги около акумолацията и има някъв ефект...
Нямам на идея кво праят ама по негови обяснения "оправяли качеството на тока" и колата харчела по малко.
Нека по компетентните от мен се намесят и разяснят за иво иде реч.
Нямам на идея кво праят ама по негови обяснения "оправяли качеството на тока" и колата харчела по малко.
Нека по компетентните от мен се намесят и разяснят за иво иде реч.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Ford фокус мк2 2.0 дуратек 145 коня :) .
Койнов братле стегни се, оправя качеството на тока, кво има да му оправяш на постоянния ток, нали затова има акумулатор колата да играе роля на буфер за пиковете на напрежение, ако мислиш, че онези фитифлюшки дето ги продават в запалката включваш и разхода ти пада, оправяло ти зареждането и т.н. с някакъв кондензатор от 100 или 200 микро фарада, е страшна заблуда, та в тоя ред на мисли се е залял нета и с супер устройствата дето ги включваш в контакта и пестиш, да ама може да спестиш само от нещо дето ползва капацитивна енергия, та идеята е че като си пуснем духалката или печката ще ми пести от тоя дето го веее вятъра, това са уреди дето ползват чисто активна енергия както и да, отплеснах се малко.
Преди 7, 8 години правихме опити да точим капацитивна енергия която не я отчита електромера за целта ползвахме кондензатори от кондензаторна батерия на подстанция доста големи, е по груби сметки голяма инвестиция за тиристори и една барака за батериите можеше и да е получи нещо, ама по евтино е да си плащаш тока.
Гледал съм кви ли не глупости за пестене на енергия, за пестене на гориво, то не слагат магнити да му покажат на бензина правилния път и да го благословят, да гори по хубаво. то не са таблетки за в резервоара то кво ли няма да си дадеш парите, има един форум точно за такива идеи турбинатори разни на дросела се слагат и завихрят въздуха това може и да има ефект, слага ли сме и клетки с браунов газ, в момента едната кола има такава, но там стана доста сложна системата, следят се обороти, максимален ток, съотношение на електролита много неща и има ефект там.
Гледам тука покрай нас всичките тарикати наслагаха газови на дизелите и пърпорят по гората, главно джипове са, това също има ефект, ама останалото е глупост за мен.
Преди 7, 8 години правихме опити да точим капацитивна енергия която не я отчита електромера за целта ползвахме кондензатори от кондензаторна батерия на подстанция доста големи, е по груби сметки голяма инвестиция за тиристори и една барака за батериите можеше и да е получи нещо, ама по евтино е да си плащаш тока.
Гледал съм кви ли не глупости за пестене на енергия, за пестене на гориво, то не слагат магнити да му покажат на бензина правилния път и да го благословят, да гори по хубаво. то не са таблетки за в резервоара то кво ли няма да си дадеш парите, има един форум точно за такива идеи турбинатори разни на дросела се слагат и завихрят въздуха това може и да има ефект, слага ли сме и клетки с браунов газ, в момента едната кола има такава, но там стана доста сложна системата, следят се обороти, максимален ток, съотношение на електролита много неща и има ефект там.
Гледам тука покрай нас всичките тарикати наслагаха газови на дизелите и пърпорят по гората, главно джипове са, това също има ефект, ама останалото е глупост за мен.

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Ford фокус мк2 2.0 дуратек 145 коня :) .
Братино на мене ми е ясно че с некви глупости дето се ръгат у запалката няма къ да стане колата от 10 да харчи 6...
Виш това с ННО генератора ми е мнооооогооо интересно.С един познат се позанимавахме едно време и постигнахме резултати ама ни скоро съм го виждал ни съм го чувал.
Виш това с ННО генератора ми е мнооооогооо интересно.С един познат се позанимавахме едно време и постигнахме резултати ама ни скоро съм го виждал ни съм го чувал.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 08 мар 2015, 23:18
- Модел на автомобила: Форд фокус 2.0 седан мк2 :) .
- Status: Извън линия
Re: Ford фокус мк2 2.0 дуратек 145 коня :) .
Газово на дизел ок, ама харчи 50% газ и 50% дизел, метана харчи 100% на дизелDidibao написа:Койнов братле стегни се, оправя качеството на тока, кво има да му оправяш на постоянния ток, нали затова има акумулатор колата да играе роля на буфер за пиковете на напрежение, ако мислиш, че онези фитифлюшки дето ги продават в запалката включваш и разхода ти пада, оправяло ти зареждането и т.н. с някакъв кондензатор от 100 или 200 микро фарада, е страшна заблуда, та в тоя ред на мисли се е залял нета и с супер устройствата дето ги включваш в контакта и пестиш, да ама може да спестиш само от нещо дето ползва капацитивна енергия, та идеята е че като си пуснем духалката или печката ще ми пести от тоя дето го веее вятъра, това са уреди дето ползват чисто активна енергия както и да, отплеснах се малко.
Преди 7, 8 години правихме опити да точим капацитивна енергия която не я отчита електромера за целта ползвахме кондензатори от кондензаторна батерия на подстанция доста големи, е по груби сметки голяма инвестиция за тиристори и една барака за батериите можеше и да е получи нещо, ама по евтино е да си плащаш тока.
Гледал съм кви ли не глупости за пестене на енергия, за пестене на гориво, то не слагат магнити да му покажат на бензина правилния път и да го благословят, да гори по хубаво. то не са таблетки за в резервоара то кво ли няма да си дадеш парите, има един форум точно за такива идеи турбинатори разни на дросела се слагат и завихрят въздуха това може и да има ефект, слага ли сме и клетки с браунов газ, в момента едната кола има такава, но там стана доста сложна системата, следят се обороти, максимален ток, съотношение на електролита много неща и има ефект там.
Гледам тука покрай нас всичките тарикати наслагаха газови на дизелите и пърпорят по гората, главно джипове са, това също има ефект, ама останалото е глупост за мен.

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Ford фокус мк2 2.0 дуратек 145 коня :) .
Краставици на колелета харчи метан/дизел 100%.....
Работата е следната на празен ход и ниски м/у 75-90% на дизел средни до 50% дизел високи можееее и до 30% дизел.
Дизела няма свещи(запалителни)както на повечето е известно и няма как метана да се самозапали...Просто метана е обогатяеащо гориво на дизела но в малки пропорции.
Имам двама познати каращи дизел/метан хората казват същото кола градско харчеща 15-17 нафта в момента е на 9-10 извън градско харчеща 8-10 сега е на 4.5-5.5 .
Но първоначалната им инвестиция е около 3-3500 лв.Дали е икономически изгодно за среден дизел от среден клас вие съми преценете.
Поздрави
Работата е следната на празен ход и ниски м/у 75-90% на дизел средни до 50% дизел високи можееее и до 30% дизел.
Дизела няма свещи(запалителни)както на повечето е известно и няма как метана да се самозапали...Просто метана е обогатяеащо гориво на дизела но в малки пропорции.
Имам двама познати каращи дизел/метан хората казват същото кола градско харчеща 15-17 нафта в момента е на 9-10 извън градско харчеща 8-10 сега е на 4.5-5.5 .
Но първоначалната им инвестиция е около 3-3500 лв.Дали е икономически изгодно за среден дизел от среден клас вие съми преценете.
Поздрави
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford фокус мк2 2.0 дуратек 145 коня :) .
По челния руски опит,по спомени 92-ра някаде масово камионите бяха с поне 3 бутилки пропанец.Гледах и невярвах дизел на газ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта