Войната По Пътищата
-
- потребител
- Мнения: 79
- Регистриран: 04 сеп 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 00 , 1.8TDDI
- Местоположение: Yambol,Sofia-Младост 3
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
днес в северна българия има малко сняг и сега ще има много катастрофи , защото всички си мислят ,че пътят не се хлъзга
Пътят беше страшно хлъзгав.главен път София-Велико Търново след Севлиево

това е от Аз,репортерът.
Пътят беше страшно хлъзгав.главен път София-Велико Търново след Севлиево
това е от Аз,репортерът.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Горните снимки от В.Търново - София от днес са логични, днес карах по същия път сутринта към София след Севлиево, валеше, но още беше вода и скоро хвърлен пясък(с хиляди камъни летящи по мене дори да се пазя
) между 9 и 10ч (сигурно са от по-късно снимките), и както винаги, всички си караме с 90-100, и през 2мин някой идва с 150, кара на 2см зад теб, и бам хайде пак 150 до теб и напред. Най-страшното е, че някои коли бяха стари, които се движеха така, не че и по-хубавите е много добре с 150, в Сащ е 80км извънградско, на магистрала 110. А имат десетки милиони км пътища като стъкло гладки и град-град е в стотици мили х 1.6. Ограниченията са ни едни от най-високите, и пак не ги спазваме. 100 е супер скорост за широк сух участък, магистралата са екстра 130. 30мин по-рано ли ще стигнат от Варна до София, че да убият себе си и още няколко човека за 130-140 извънградско и 170 на магистралата.


теза 1: бил е бил пиян, вижда се ясно, че на тротоара има супер много място да спре успоредно на стълбите, и пътя не е ултра тесен за целта. Дори жена няма да спре така, а мъж - само психологично болен, мястото под него е явно. Тези джипове не са толкова високи, със сигурност е ударил нещо -> доказва теза 1. Това не прави по-малко просташки спирането, но шофьора още ще има над 0.5 промила ако го проверят същата сутринnikky написа:http://www.narodnodelo.bg/todaynews.php?news=8138
http://www.narodnodelo.bg/todaynews.php?news=8139" onclick="window.open(this.href);return false;

Последна промяна от PcMan на 15 фев 2011, 17:18, променено общо 1 път.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3616151" onclick="window.open(this.href);return false;
Още една страшна катастрофа!
Четирима са пострадали в катастрофа между пътнически автобус на фирмата "Етап" и товарен автомобил на пътя Варна - София.

Още една страшна катастрофа!
Четирима са пострадали в катастрофа между пътнически автобус на фирмата "Етап" и товарен автомобил на пътя Варна - София.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Тази колежка явно много мрази WV и Опел
За 5 минути 19-годишна тресна две коли в Кърджали.
19-годишна шофьорка направи две катастрофи в Кърджали само за 5 минути, съобщиха от полицията.
Момичето седнало зад волана на лека кола „Форд“. В 12,10 часа на обяд в понеделник тя ударила паркиран “Фолксваген”.
Девойката веднага напуснала мястото на произшествието, но на кръстовище на същата улица отнела предимство на “Опел” и треснала и него.
Алкохолните проби на шофьорите са отрицателни. На виновната е съставен акт. http://www.dnes.bg/index/2011/02/15/za- ... ali.111278" onclick="window.open(this.href);return false;

За 5 минути 19-годишна тресна две коли в Кърджали.
19-годишна шофьорка направи две катастрофи в Кърджали само за 5 минути, съобщиха от полицията.
Момичето седнало зад волана на лека кола „Форд“. В 12,10 часа на обяд в понеделник тя ударила паркиран “Фолксваген”.
Девойката веднага напуснала мястото на произшествието, но на кръстовище на същата улица отнела предимство на “Опел” и треснала и него.
Алкохолните проби на шофьорите са отрицателни. На виновната е съставен акт. http://www.dnes.bg/index/2011/02/15/za- ... ali.111278" onclick="window.open(this.href);return false;
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
не не е свързано със свръх стрес ,а с купуване на книжкаtropper написа:PcMan, за скоростите, подкупите и предложението за вдигане на глобите съм съгласен 100%.
В последно време обаче, освен горното, наблюдавам един феномен - всички карат адски неадекватно и от тук е голямото число на леките ПТП. Реално последните месеци виждам (че и по неволя участвам във) много повече леки ПТП, от когато и да било по друго време. Това не е свързано със новите глоби и закони... Може би някакъв свръх стрес, който се акумулира от последните кризисни години ли.... какво ли е незнам и аз....
когато си купуваш книжка няма кой да ти обясни ,да ти покаже или да пробваш с кола с инструктор всякакви видове екстремни условия като сняг ,лед или дъжд -е това е резултата
другия вариант е -караш курсове на 70 коня корса дизел в град с 2 светофара и без трафик,а после се качваш на някаква лимузина в голям град като София.....с над 100 коня и със 100 000 екстри(блокаж -млокаж ,тракшън,......) и си мислиш че те ще те спасят от какастрофа
третия вариант е неизправна кола или фиктивно изправна-което не е рядко явление(неработещи нормално спирачки, прецакано окачване,износени или неподходящи гуми ..)
времето е като парите-никога не стига
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
edit: Не отричам горното, така си е.
Стреса, кризата и безпаричието (и не само тези неща) правят хората нервни, не малко от тях си го изкарват на пътя, дори не нарочно, подсъзнателно.
Това да можеш да караш е до даденост и винаги ще го твърдя. Карал съм си курсовете в малък град, и ? Не бях карал кола, качих се и карах перфектно. Не бях карал 8 тонен (сух) камион с 16 скорости или нещо подобно дори, и се качих директно и карах. Не е само до купуването, 18годишни ли правят катастрофите? Повечето не, 18годишните се блъскат в дървета пияни или каращи с 200 най-добрата кола на света, ауди а3 97ма / бмв е30/36.
По-опасно е човек да си мисли, че може да кара, и да кара с 150 на 90 на мокро, не знаейки, че и с 90 ако блъсне някой без спирачен път го оставя там този отсреща (виновния е с по-голям шанс винаги).
Стреса, кризата и безпаричието (и не само тези неща) правят хората нервни, не малко от тях си го изкарват на пътя, дори не нарочно, подсъзнателно.
Това да можеш да караш е до даденост и винаги ще го твърдя. Карал съм си курсовете в малък град, и ? Не бях карал кола, качих се и карах перфектно. Не бях карал 8 тонен (сух) камион с 16 скорости или нещо подобно дори, и се качих директно и карах. Не е само до купуването, 18годишни ли правят катастрофите? Повечето не, 18годишните се блъскат в дървета пияни или каращи с 200 най-добрата кола на света, ауди а3 97ма / бмв е30/36.
По-опасно е човек да си мисли, че може да кара, и да кара с 150 на 90 на мокро, не знаейки, че и с 90 ако блъсне някой без спирачен път го оставя там този отсреща (виновния е с по-голям шанс винаги).
Последна промяна от PcMan на 16 фев 2011, 12:52, променено общо 3 пъти.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
не приемай всичко буквално
90% от шофьорите на таксита са .....на по 30г и отгоре ,е ти да си видял..... в учебна кола?
разбира се чи има и изключения ,но неможеш да отречеш всичко което нописах по горе
90% от шофьорите на таксита са .....на по 30г и отгоре ,е ти да си видял..... в учебна кола?
разбира се чи има и изключения ,но неможеш да отречеш всичко което нописах по горе
времето е като парите-никога не стига
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Мъж загина в ужасяваща катастрофа на пътя Е-80

Един човек загина на място при тежка катастрофа на международния път Е-80 край хасковското село Върбица. Инцидентът е станал около 16:30 часа днес. По неизяснени засега причини управляваният от мъжа лек автомобил Форд Фиеста е навлязъл в насрещното платно и се ударил челно в ТИР, пътуващ за Турция. Колата е влязла под ТИР-а и е премазана. Починалият е лекар – психиатър от димитровградската болница, съобщава БТА.
.................................................................................

Един човек загина на място при тежка катастрофа на международния път Е-80 край хасковското село Върбица. Инцидентът е станал около 16:30 часа днес. По неизяснени засега причини управляваният от мъжа лек автомобил Форд Фиеста е навлязъл в насрещното платно и се ударил челно в ТИР, пътуващ за Турция. Колата е влязла под ТИР-а и е премазана. Починалият е лекар – психиатър от димитровградската болница, съобщава БТА.
.................................................................................

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Както се вижда фиестата е с газова уредба и няма никаква експлозия. Още едно доказателство че колите с АГУ не са бомби на колела.
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Ужас. Газта е последна дупка на кавала като влезеш с Фиеста под ТИР.
Заспал е най-вероятно... Ужас.
Заспал е най-вероятно... Ужас.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Тези феисти са здрави колкото картон. Не може човек да кара 20годишна кола защото му е евтино, живота му колко е евтин? Ами ако е технически проблем и не е заспал ? В това й състояние трудно ще разберат, а и грешката е напълно в жертвата и надали разследване ще има дори. Може газовата да е празна, има случаи на по-леки птп-та, газовата се запалва, човека е в съзнание и е заклещен, и.. Съжалявам ако звучи грубо и обидно за хората с агу, но има такива случаи, и това е газ под налягане при това в нефабрично доправяне. Щом не всеки път не се пали, дайте да си караме. Щом карам внимателно дай да си карам 20годишната хармоника. За това захвърлих сиерата в гаража само за градско в ловеч, перфектно състояние, евтина, гори малко, вози тихо и меко, не дава проблеми, и? агу + кола + лиспа на абс и мега слаби спирачки + конструкция равна на 0 спрямо по-новите коли + фарове светещи като свещи + тежък съединител, трудно влизащи скорости (на фона на по-нова кола), тежко кормило и 10 навъртания до завиване при паркиране + по-тясна от по-малкия фокус отпред и със същия багажник. Разликата е безкрайна, безкрайна в здравината и системите.. Почти никой не усъзнава колко безкрайна е разликата в здравината, само говори как с/у тир всички са равни, и ти било писано
Еми не са равни, и от къде знае че изобщо има такова нещо като писано, или всичко зависи от нас и от други в пресечни случайни точки само, на което казват писано. А безопасни коли не скъпи колкото искаш, и поевтиняват още.

Последна промяна от PcMan на 18 фев 2011, 17:50, променено общо 1 път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Това в кой филм го гледа? Досега всички запалили се коли след ПТП, които съм виждал са били БЕЗ газова уредба.PcMan написа:........., има случаи на по-леки птп-та, газовата се запалва, човека е в съзнание и е заклещен, и.. ........
Няма безопасна кола.
Ето информация от двата хасковски сайта:
http://www.haskovo.net/?module=news&act ... s&id=75726" onclick="window.open(this.href);return false;Според Хасково нет най вероятна причина е спукана предна лява гума.
Обаче на снимките от другия сайт се вижда че гумата е здрава и след катастрофата:
http://haskovo.info/index.php?option=co ... 5&Itemid=2" onclick="window.open(this.href);return false;





Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
По спомен беше птп на тракия. Не успява google да я изрови по моите предположения в търсенето, но тогава бях шокиран и 99% не бъркам, ако някой може да помогне с линк. Поне преди година беше, или год. и половина. Не 100% на тракия, но случая е със самозапалване на агу-то. И 1 случай да е, значи не е във филм. Линка само да се издири за потвърждение, все пак не е от вчера - изписаното от мен не го доказва, знам.
Последна промяна от PcMan на 18 фев 2011, 17:46, променено общо 2 пъти.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Силно се надявам да не е това. Горното изречение ме подсети за ония ненормалници, дето скачат от мостове, под които минават автомобили. Колкото и да е, остава травма в шофьор, убил човек.Не са изключени обаче и други сценарии, сред които и умишлено действие от страна на водача на лекия автомобил.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Псман айде моля те спри да агитираш колко са опасни колите с газови уредби и как ти никога няма да си сложиш бомба в колата. Много по вероятно е да се запали резервоара с бензин отколкото газовата бутилка.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата


Период 8.00 17.02.11 - 8.00 18.02.11 (сутрин-сутрин):
През изминалото денонощие на територията на страната са станали 16 тежки ПТП с 2 загинали и 23 ранени, от които 1 с опасност за живота. За района на София са станали 140 леки и 3 тежки ПТП с 3 ранени. /КАТ
- hobbitbg
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 сеп 2010, 17:16
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6v ,1998
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Хм, много ми е интересно дали си правил някакви изчисления, дали мнението ти се основава на статистика или просто така си решил? Аз не се считам за капацитет по въпроса и по принцип не съм предубен срещу колите с АГУ. Напротив, даже приветствам колите на газ и метан, защото се считат за по-екологични. Проблема е обаче, че у нас много малко хора карат коли с вградени фабрично такива, а повечето си слагат АГУ с най-малкото съмнително качество заради фактора цена на уредбата, и е факт, че заради това много от тях изпускат малки количества газ. Което може да е много опасно, не случайно е забранено вкарването на такива коли в подземни гаражи. Така, че категорично не се съгласявам с твоето мнение за това, кое е по вероятно, още повече, че не уточняваш дали говорим за самозапалване или избухване при ПТП. В случая все пак ударът е бил отпред, интересно е какво щеше да се случи, ако камионът беше ударил фиестата отзад, не че за горкия шофьор има голямо значение. Иначе си прав, че Псман драматизира доста, аз не съм съгласен и с генералното му твърдение за старите коли, не е толкова важно на колко години е колата, а как се поддържа. За което от една снимка не можем да правим изводи. вероятно Псман няма да се съгласи, но аз съм на мнение, че автомобилите днес са доста по-некачествени от 70-те, 80-те години например, и това се прави донякъде умишлено. Защото от ремонтите и резервните части се печели дори по-добре от самата продажба. Видяхме колко опасни могат да бъдат чисто нови коли на "Тойота" и на други марки, а и по улиците не катастрофират само трошки.urgan написа:Псман айде моля те спри да агитираш колко са опасни колите с газови уредби и как ти никога няма да си сложиш бомба в колата. Много по вероятно е да се запали резервоара с бензин отколкото газовата бутилка.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Последното мнение ме подсети точно за случай на Хемус, ТИР удря рено клио отзад, газовата се самозапалва(не съм сигурен дали казаха за взрив преди това) в движение от жестокия удар отзад, реното и каросерията на тира се запалват в движение, всички загиват на място, последва и доизгаряне на целия тир и кола. По бтв даваха репортаж и очевидци споменаха как всички спират да се нагледат на горящия тир и кола (през нощта става жестокия инцидент). Губят се връзките и старите новини постнати в сайтовете за да го открия конкретно, но случая си го спомням кристално. Има си краш тестове, и ако кажете, че са само с/у стена: http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY, http://www.youtube.com/watch?v=rIKu1UDoa6s (огромен range rover с носещи метални греди
) http://euroncap.com/tests/citroen_xantia_1997/16.aspx с 64км/ч това е чисто нова, колкото и да е поддържана дали ще стане по-добре замислена откъм безопасност? Всички стари коли са в това или по-лошо ниво. Само споделям мнението си за относително нова и относително стара кола и безкрайните разлики в замисъла и крайния резултат от към безопасност. Най-малкото самата конструкция на основното шаси няма нищо общо, както и разпределение на силите при удар.
Новите коли не се правят по-некачествено(с повече пластмасови съединения, от където допринася за това мислене), а с по-малък жизнен цикъл, по-сложни елементи и замисъл за по-висока надеждност само в краткия жизнен цикъл, с която надеждност си позволяват по-сложни съединения и пр., които са по-удобни и евтини за производство, но по-скъпи за ремонт, тъй като не са предвидени за ремонт. След този цикъл всичко започва да си отива, едно по едно, и с огромни суми за ремонт и стойност, тъй като продукта(напр.автомобил) се предвижда да е напълно надежден в цикъл малко над гаранционния си период, така се притиска пазара след 1вия собственик, от който пазар производителя не печели и цент, а обратното, губи милиони в нереализирани нови клиенти. Това е причината за дюзите и др.подобни на TDCI-тата, за гниенето на всички опели след дадени години и условия на използване(вкл. най-новите модели, открито заявено от опел, че нарочно се произвеждат така) и т.н. и т.н. Това е част от PLM (product lifecycle management), което учим в университета.

Новите коли не се правят по-некачествено(с повече пластмасови съединения, от където допринася за това мислене), а с по-малък жизнен цикъл, по-сложни елементи и замисъл за по-висока надеждност само в краткия жизнен цикъл, с която надеждност си позволяват по-сложни съединения и пр., които са по-удобни и евтини за производство, но по-скъпи за ремонт, тъй като не са предвидени за ремонт. След този цикъл всичко започва да си отива, едно по едно, и с огромни суми за ремонт и стойност, тъй като продукта(напр.автомобил) се предвижда да е напълно надежден в цикъл малко над гаранционния си период, така се притиска пазара след 1вия собственик, от който пазар производителя не печели и цент, а обратното, губи милиони в нереализирани нови клиенти. Това е причината за дюзите и др.подобни на TDCI-тата, за гниенето на всички опели след дадени години и условия на използване(вкл. най-новите модели, открито заявено от опел, че нарочно се произвеждат така) и т.н. и т.н. Това е част от PLM (product lifecycle management), което учим в университета.
ПТП:
През изминалото денонощие на територията на страната са станали 16 тежки ПТП с 1 загинал и 23 ранени от които 3 с опасност за живота. За района на София са станали 131 леки и 1 тежко ПТП с 1 ранен.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
През миналият уикенд гледах краш тест с Фокус като твоя.
Тестваха влиянието на челния удар върху пътниците на задната седалка. Споменаха, че основно се тества какво се случва с водача и пътника до него, а за пътниците на задната седалка почти нямали данни. Какво остава за тестовете на ударите отзад, още повече, че едва ли са тествали автомобил с АГУ.
Между другото въздушната възглавница на пътника до водача направо направи на сол предното стъкло!
Тестваха влиянието на челния удар върху пътниците на задната седалка. Споменаха, че основно се тества какво се случва с водача и пътника до него, а за пътниците на задната седалка почти нямали данни. Какво остава за тестовете на ударите отзад, още повече, че едва ли са тествали автомобил с АГУ.
Между другото въздушната възглавница на пътника до водача направо направи на сол предното стъкло!

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Войната По Пътищата
Едва от януари 2009та правят този тест euroncap, и то само за предните седалки като ги монтират на подвижни специални платформи и имитират удар отзад. Задните са фиксирани масово, от там нямат активна защита при заден удар, което включва различни системи и движения на цялата седалка, облегалка и подглавница. http://euroncap.com/Player.aspx?nk=4de4 ... 39a6f77d7e след 3:17. Това е новия C-Max grand с макс.точки в теста за удар отзад.
На задните седалки при челните и странични удари се слагат две бебешки седалки монтирани напред и назад съответно, с бебешки dummy-та. И на най-новите коли, наистина се гледа само предните седалки за заден удар, и чак от 2009та. Дори в момента не се мерят пасажери на задните седалки, освен бебешките кукли в 2те възможни положения. В fifth gear s18e06 (линк арена, липсва в youtube/vbox още-ново е)) удрят такъв фокус1 с 80.5км/ч челно в бетонна стена без меката част преди стената като в euroncap(за включване на възглавници и други системи преди рязкото спиране в бетона). Има и dummy зад шофьора, за което казват резултат, заради него е теста.
Ето и какво става с поправен фокус тоталка от челен удар със същия отсреща, но без промени, при обща скорост 100км/ч(2х50), с изрязани до някъде греди на бившата тоталка (2:46), заварени нови с липса на признаци за масивен бивш челен удар. http://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k Много ги харесват тези фокуси в Fifth gear, съвпадението с моята кола е случайно, с други коли същите неща не са правили, просто обичат да мачкат насам и натам фоксу1, който е евтин и доста здрав за целите очевидно. Най-безопасния спрямо конкурентите си в класа по съответащи генерации.
Сега някой с 30годишна кола и 30годишен опит ще се включи и ще каже, че съм прекалено заинтересован от краш тестове и безопасност, прекалено много вярвам на двете и ще предизвикам по този начин птп. И че на него винаги ще му е по-добре и ще е по-защитен в 30годишната кола ако кара както трябва с опит и рутина. Да, но ако караш както трябва може този с/у теб да не го прави и да те отнесе. Така е ставало с познати, и мен ме е удрял странично кретен, и в ТИР съм щял да се удрям, и започнах да се интерсувам повече и захвърлих в гаража сиерата, така че моля не ми казвайте че преувеличавам, защото на 1 длан държава имаме по 10-20 тежки птп-та понякога повече, всеки ден без изключение.
КАТ: за период 8.00 на 24ти до 8.00 на 25ти днес:
На задните седалки при челните и странични удари се слагат две бебешки седалки монтирани напред и назад съответно, с бебешки dummy-та. И на най-новите коли, наистина се гледа само предните седалки за заден удар, и чак от 2009та. Дори в момента не се мерят пасажери на задните седалки, освен бебешките кукли в 2те възможни положения. В fifth gear s18e06 (линк арена, липсва в youtube/vbox още-ново е)) удрят такъв фокус1 с 80.5км/ч челно в бетонна стена без меката част преди стената като в euroncap(за включване на възглавници и други системи преди рязкото спиране в бетона). Има и dummy зад шофьора, за което казват резултат, заради него е теста.
Ето и какво става с поправен фокус тоталка от челен удар със същия отсреща, но без промени, при обща скорост 100км/ч(2х50), с изрязани до някъде греди на бившата тоталка (2:46), заварени нови с липса на признаци за масивен бивш челен удар. http://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k Много ги харесват тези фокуси в Fifth gear, съвпадението с моята кола е случайно, с други коли същите неща не са правили, просто обичат да мачкат насам и натам фоксу1, който е евтин и доста здрав за целите очевидно. Най-безопасния спрямо конкурентите си в класа по съответащи генерации.
Сега някой с 30годишна кола и 30годишен опит ще се включи и ще каже, че съм прекалено заинтересован от краш тестове и безопасност, прекалено много вярвам на двете и ще предизвикам по този начин птп. И че на него винаги ще му е по-добре и ще е по-защитен в 30годишната кола ако кара както трябва с опит и рутина. Да, но ако караш както трябва може този с/у теб да не го прави и да те отнесе. Така е ставало с познати, и мен ме е удрял странично кретен, и в ТИР съм щял да се удрям, и започнах да се интерсувам повече и захвърлих в гаража сиерата, така че моля не ми казвайте че преувеличавам, защото на 1 длан държава имаме по 10-20 тежки птп-та понякога повече, всеки ден без изключение.
КАТ: за период 8.00 на 24ти до 8.00 на 25ти днес:
През изминалото денонощие на територията на страната са станали 14 тежки ПТП с 2 загинали и 14 ранени, от които 1 е с опасност за живота. За района на София са станали 109леки и 2 тежки ПТП с 2 ранени.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта