тия прехвалени бегачки ...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
тия прехвалени бегачки ...
Абе тия BMW-та кога и колко им трябва да се развъртят?
Е снощи поредното. Не можах да го дръпна щото малко късно реагирах а и не беше загряла оптимално.
Обаче и той не можа да ме дръпне.
Приближавам светофара на червено, 2 ленти, едната е за на ляво и направо а тази за надясно си е с отделна секция на светофара.
Иде едно BMW и опа у десната лената щото неква куца фиеста седи и той нали е бърз и ще мине преди нея и аре у десната лента.
Хуу седя си аз няма грижи щом е у десната лената начи ще е надясно обаче светка зелено и нашия газ напрао.
Ааа да бе чеки малко ...
Реди предавки, мачка педала ма нещо не не мое, некък си не стаа раотата...
Друг случай.
Приближаваме един светофар пак на червено и си седи точно къде и е мястото една МК2 фиеста.
Идем ние с едно BMW, той от дясно на фиестата аз ептем нагъл от ляво. Като се мине светофара в дясно има спрели коли и платното е 1 за преминаване. Светка зелено и BMW-то бута газ ... дам ама познайте кой се мушна преди него ?
Такааа, питанката ми е следната!
Хууу казаха ми че е нормално да късам някой BMW-та с мотори 1,6 100 коня. Обаче същия такъв има качен и на ОПЕЛ обаче опела щял да ме скъса.
Тва за ква отсечка говорим, кво разстояние му трябва да се развърти да ме "скъса".
Все още имам да свиквам с моята, проблем все още ми е бързата смяна на предавките във високите обороти.
Май все на некви кошници попадам и си мисля че карам кой знае какво но за сега радва душата
Пантата иска на срещата да се пробваме обаче бях в едно такова състояние в което ... ужасно
Догодина се надявам да има пак такъв интерс и да променим мястото за да имаме възможност да си "поиграем"
На мен ми стана жал за на Disc ориончето като ни вози щото то се види, че е добър пътя но тва е само зрителна измама.
Е снощи поредното. Не можах да го дръпна щото малко късно реагирах а и не беше загряла оптимално.
Обаче и той не можа да ме дръпне.
Приближавам светофара на червено, 2 ленти, едната е за на ляво и направо а тази за надясно си е с отделна секция на светофара.
Иде едно BMW и опа у десната лената щото неква куца фиеста седи и той нали е бърз и ще мине преди нея и аре у десната лента.
Хуу седя си аз няма грижи щом е у десната лената начи ще е надясно обаче светка зелено и нашия газ напрао.
Ааа да бе чеки малко ...
Реди предавки, мачка педала ма нещо не не мое, некък си не стаа раотата...

Друг случай.
Приближаваме един светофар пак на червено и си седи точно къде и е мястото една МК2 фиеста.
Идем ние с едно BMW, той от дясно на фиестата аз ептем нагъл от ляво. Като се мине светофара в дясно има спрели коли и платното е 1 за преминаване. Светка зелено и BMW-то бута газ ... дам ама познайте кой се мушна преди него ?

Такааа, питанката ми е следната!
Хууу казаха ми че е нормално да късам някой BMW-та с мотори 1,6 100 коня. Обаче същия такъв има качен и на ОПЕЛ обаче опела щял да ме скъса.
Тва за ква отсечка говорим, кво разстояние му трябва да се развърти да ме "скъса".
Все още имам да свиквам с моята, проблем все още ми е бързата смяна на предавките във високите обороти.
Май все на некви кошници попадам и си мисля че карам кой знае какво но за сега радва душата

Пантата иска на срещата да се пробваме обаче бях в едно такова състояние в което ... ужасно

Догодина се надявам да има пак такъв интерс и да променим мястото за да имаме възможност да си "поиграем"

На мен ми стана жал за на Disc ориончето като ни вози щото то се види, че е добър пътя но тва е само зрителна измама.
Последна промяна от paci на 11 юли 2007, 00:32, променено общо 2 пъти.
- ivoled
- потребител
- Мнения: 542
- Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
- Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
- Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
- Status: Извън линия
Паци ти маи пак се по оля(това в добрия смисъл)
от де тръгна некви баварки и де стигна до disc до ориона.
Аз много компетентен отговор не мога да ти дам обаче да ти кажа ,че такива "тарикати" и аз не един или двапъти съм ги правил смешни хем с курнико.В смисъл незнам дали е от хората или от колите щот на ли се сещаш че има хора дет може и каруци да карат обаче щот са със синьо-бялата перка от пред и са вървежни. А за предавките и на моита 5-тата не увляя винаги кат ората

Аз много компетентен отговор не мога да ти дам обаче да ти кажа ,че такива "тарикати" и аз не един или двапъти съм ги правил смешни хем с курнико.В смисъл незнам дали е от хората или от колите щот на ли се сещаш че има хора дет може и каруци да карат обаче щот са със синьо-бялата перка от пред и са вървежни. А за предавките и на моита 5-тата не увляя винаги кат ората

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Тя затва е и у КАФЕНЕ. Верно е мноу Умешано щото така е и в главата ми.
Чудих се дали да я пускам и как да я напиша да раздвижа малко обстановката
Па на тоя твоя курник ти казах че нищо че мотора е на амнайсе хиляди километра е най-здравото нещо у нея. Некво плавно мазно комфортно потегляне се получва с нея което ме зарадва. Трябваше ти дам да видиш с моя курник с газ и бързо отпускане на съеднителя ко стаа.
Напрао копа асвалта ... От как сложих и гумите и съм на 4 еднакви следи и сякаш искам ги скапя тея гуми .... незнам но напоследък много я тормозя 
DigiPro вика "ти толкоз пари фърли по нея остаа и да не и се кефиш"
Чудих се дали да я пускам и как да я напиша да раздвижа малко обстановката

Па на тоя твоя курник ти казах че нищо че мотора е на амнайсе хиляди километра е най-здравото нещо у нея. Некво плавно мазно комфортно потегляне се получва с нея което ме зарадва. Трябваше ти дам да видиш с моя курник с газ и бързо отпускане на съеднителя ко стаа.


DigiPro вика "ти толкоз пари фърли по нея остаа и да не и се кефиш"
- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Видях се някъде из поста и аз ще се обадя
Аз градско много много не се стрелкам, обаче на извънградско понякога ме ядосват някви глупаци и й стъпвам здраво. Сещам се за един с пасат, слиза от околовръстното на Хасково посока Димитровград и го гледам засилен да не му убия инерцията влизам в крайна лява и го настигам и се изравнявам и ония дава газ.... аз път му правя ония ми се натиска. И от 120 почна гонката и без да връщам без нищо газ и настигаме коли и пича скача в аварийната да ги минава ама мен кво ми пука, като иска състезание има го, до 170 вървеше с мен, после увисна нещо, а като дойде нагорнището на МБК не знам отказа ли се ама ми се изгуби в огледалото и като си я пуснах по инерция по надолнището от другия край си стигнах до вкъщи

Аз градско много много не се стрелкам, обаче на извънградско понякога ме ядосват някви глупаци и й стъпвам здраво. Сещам се за един с пасат, слиза от околовръстното на Хасково посока Димитровград и го гледам засилен да не му убия инерцията влизам в крайна лява и го настигам и се изравнявам и ония дава газ.... аз път му правя ония ми се натиска. И от 120 почна гонката и без да връщам без нищо газ и настигаме коли и пича скача в аварийната да ги минава ама мен кво ми пука, като иска състезание има го, до 170 вървеше с мен, после увисна нещо, а като дойде нагорнището на МБК не знам отказа ли се ама ми се изгуби в огледалото и като си я пуснах по инерция по надолнището от другия край си стигнах до вкъщи


- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Просто гледах да не те загубя, че незнаехме къде е закъсалpaci написа:Е там баце вдигам ръце и се предавам.
За извънградското говорим.
Лафа е за старт.
Буташ газ на светофара и ...
Обаче ти май се опитва да ме догонваш при един от преходите към закъсалия Таурус?
На климатик бях с 4-ри човека!


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
.... иии никви грижи нямашpantata написа:... и ще се обадя

У Плевен след трагедията на пистата в Долна Митрополия при една от гонките вече няма такива.
Днес чух че правили нещо някъде миналите Събота и Неделя ...
Трябва се организира нещо някъде да се отпускаме на контролирани участъци.
Намерих най-после пустата картинг писта но на нея само на 2-ра

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Прав си! Точно 325i карах преди да се кача на Скорпиото. Много върви, но докато развърти тоя шестак ти се скъсват нервите. А каква ламя е 50 литра Ви Пауър Рейсинг ги изпапа за 300 км - 16-17 разход и то 80% извънградско. Уж двувратка уж бегачка ама в града я няма никъде. Фиат Уно ме късаше като стой та гледай.mrdds написа:особенно 325i......6 цилиндъра...2,5л....gad написа:Абе вярно, че сме във форума на форд и е нормално да се хвалят само фордовете, ама да казвате, че бмв са тромави коли е доста смешно.
За Скорпиона кво да ви кажа на светофарите разни софиянци (видинлии със софийска регистрация) ги навирам в отсрещното щото тоя номер от лявата лента за завиващи на ляво го зная още от 1994г., когато бачках по Софето. Просто предното предаване пред задното с блокиращ диференциал и 120 истински коня под капака и за крив ..... макарон нестава. А тия с баварките дето се правят на отворени, а са си сложили сондата за зареждане на газ от страни на задния калник просто не ги коментирам. Това са хора само фасада - въздух под налягане. И където отидат само проблеми с тях. Или на автомивката са му направили драскотина или на паркинга си го погледнал на криво. Все дандания около тях - демек вижте ме аз съм с BMW.
А като влезе в сервиза и му кажат MAF-а ти е изгорял, а новия е 1400лв. - почва да кърши ръце и да пита нещо там втора употреба няма ли. Те тогава да ги видите тия с баварките.
Според мен - всеки трябва да се простира според чергата си. Аз съм преценил, че съм за Форд и съм доволен.
Паци, извинявай че те пропуснах.
Опитай като издоиш І-ва да вденеш веднаг ІІІ-та и пиши как се получава като прескочиш ІІ-ра.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Извинен си !nikolovvd написа:Паци, извинявай че те пропуснах.
Опитай като издоиш І-ва да вденеш веднаг ІІІ-та и пиши как се получава като прескочиш ІІ-ра.

За тва базикаш ли се ?
Кво тряя стане?
Ще го пробвам де


1-ва 43-45 и бие прекъсвача
2-ра 100 и прекъсвач
3-та е наред но тва като излеза извънграда и съм в час за експерименти.
Ама тва 1-ва до прекъсвач и после 3-та с тея kретенски обороти ... ще тряя мноу внимателската със зацепването на съединителя

С дъртия съм правил 1-ва - 4-та щото много бях блокирал. Тръгвал съм на 3-та с него. Имах чувството, че нямаше голямо значение коя предавка му ръгаш. Беше малко кола за новобранци. На 3-та можеше си караш колкото си искаш, че и да тръгваш на нея.
Чеки че Юли го забрайхме

Ми заповядай бе!

Я кажи за онея Голфари кога Фиестака ти е чакал чаркаляците при Бате Влади.
Нещо им се бил охладил ентусиазма


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Аз често го правя тоя номер.
В града като изтегле І-ва до 5000 и направо вдяна ІІІ-та и си свиркам.
Извън града - влизам в населено място 50 на ІІІ-та. Малко е ниска, но пък по-добре с 41-45 от колкото с 51-55 = 10лв. (ако те хванат). После си ускорявям до 100 на ІІІ-та и направо V-та. Така ускорявам за максимално кратко време и отивам в икономичния режим на V-та предавка.
Пробвай! Може пък да ти хареса.
В града като изтегле І-ва до 5000 и направо вдяна ІІІ-та и си свиркам.
Извън града - влизам в населено място 50 на ІІІ-та. Малко е ниска, но пък по-добре с 41-45 от колкото с 51-55 = 10лв. (ако те хванат). После си ускорявям до 100 на ІІІ-та и направо V-та. Така ускорявам за максимално кратко време и отивам в икономичния режим на V-та предавка.
Пробвай! Може пък да ти хареса.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта