след цял ден мъки извадих мотора
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
след цял ден мъки извадих мотора
Значи... Днеска ок 12 часа до сега съм вадил мотора на ХМ-а който продавам на части.. Много трудна кола за работа бе ? не е като на форда - за 50 минути е готов за Вадене.. е*ати ужаса е .. На някой прави ли му впечатление ,че фордовете са направени доста удобно винаги имаш достъп до всичко!
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Хо,хо,хо...във 60% от сервизите не искат да се занимават с Форд точно защото всичкото е сбито и не можеш да си пъхнеш ръката никъде и за да достигнеш до нещо трябва да свалиш покрай него поне 5 неща.Нали гледах като ми сменяха ангренажа.Погледни един VW двигател примерно да видиш какъв достъп имаш до всичко.
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съгласен съм с колегата 1.8d !!! При твоя модел сиера може да е лесно и широко но я ела с моята фиеста да се занимаваш.
Като беше за смяна водната помпа си викам чакай за 15 мин е работа не е кой знае какво. А като отворих капака лошо ми стана къде беше завряна и моменнтално я закарах в сервиз. Жал ми стана накрая за момчетата там а и какви лафове чувах за фордовете през цялото време.....
Като беше за смяна водната помпа си викам чакай за 15 мин е работа не е кой знае какво. А като отворих капака лошо ми стана къде беше завряна и моменнтално я закарах в сервиз. Жал ми стана накрая за момчетата там а и какви лафове чувах за фордовете през цялото време.....
Be happy
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
ако става дума за голф 2 съм съгласен ама виждал ли си фв поло как за елементарна манипулация се разглобява почти целия двигател1.8d написа:Хо,хо,хо...във 60% от сервизите не искат да се занимават с Форд точно защото всичкото е сбито и не можеш да си пъхнеш ръката никъде и за да достигнеш до нещо трябва да свалиш покрай него поне 5 неща.Нали гледах като ми сменяха ангренажа.Погледни един VW двигател примерно да видиш какъв достъп имаш до всичко.
ако сте обърнали внимание на по новите автомобили мястото на двигателния отсек е малко ,правят ги с малък кош за да пестят място за комфорт на пътника - така хем колата е малка ,хем на пътниците в него не им е тясно
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Правя аналогия между моите,Ескорт 1.8Д и Мондео ТД,на братовчет ми - Пасат 1.6 ТДИ,на колегата Голф 3 ГТД и на един комшия - Джета 1.8 на газ и едно Пежо 405 1.9Д.Не става въпрос за новите коли сега,те сега мамата си еб....Но като вземем коли от периода 90-98г примерно,Фордовия ДВГ е един от най-претрупаните и труднодостъпни
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми аз имам главно поглед при Екорт 91-ва (1,4mi/1,6EFI CVH) Пежо 205/405 1,6/1,9бенз. и Рено Еспейс 2,1ТД. 91-95г.
Ми главата най-лесно се сваля на ескорта (1,4 и 1,6 CVH мотори) и имаш що годе нормален достъп. На Пежата (1,6 и 1,9 бенз. ама те са напълно еднакви) си е под наклон и е по-неудобно работата на място (не съм свалям ама такана пръв поглед) а пък на Еспейса.... за да натегна алтернатора съм се мъчил 2 часа и сумати деруги по ръцете... там са измисли да се свали пластмасовото турпедо, заедно със радиаторите и тогава да пипаш каквото ти трябва по двигателя (той е надлъжно разположен не напречно). Та съм забелязал, че на рената за сега най-много мъки съм имал за монтаж и демонтаж като цяло Не че са много лишо, ама там много инженери явно са мислили и се е получило все едно "много баби хилаво бебе" .
То всяка кола си има и трудни и лесни неща за монтаж/демонтаж но на рената до сега съм попадал предимно на трудните явно .
Ми главата най-лесно се сваля на ескорта (1,4 и 1,6 CVH мотори) и имаш що годе нормален достъп. На Пежата (1,6 и 1,9 бенз. ама те са напълно еднакви) си е под наклон и е по-неудобно работата на място (не съм свалям ама такана пръв поглед) а пък на Еспейса.... за да натегна алтернатора съм се мъчил 2 часа и сумати деруги по ръцете... там са измисли да се свали пластмасовото турпедо, заедно със радиаторите и тогава да пипаш каквото ти трябва по двигателя (той е надлъжно разположен не напречно). Та съм забелязал, че на рената за сега най-много мъки съм имал за монтаж и демонтаж като цяло Не че са много лишо, ама там много инженери явно са мислили и се е получило все едно "много баби хилаво бебе" .
То всяка кола си има и трудни и лесни неща за монтаж/демонтаж но на рената до сега съм попадал предимно на трудните явно .
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
venom4o е прав, на Фордовете с CVH и OHC мотори, в коша има място да сложиш още един мотор и няма да си пречат. При Дизела и при Зетека е друго.
Да видите обаче Корса с мотор Исузо какво чудо е, за да се смени масления филтър е по-лесно да се свали мотора, отколкото да се мъчиш на място.
Да видите обаче Корса с мотор Исузо какво чудо е, за да се смени масления филтър е по-лесно да се свали мотора, отколкото да се мъчиш на място.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Последна промяна от Sasho85 на 15 мар 2012, 04:45, променено общо 1 път.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100
.........
.........
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И на моя се сваля подкалника. Както и казанчетата за антифриза и хидравличната течност. Всичко е много нагъсто под капака. Не можеш да свалиш крушката на фара без да си надереш ръцете. За да стигна до горивния филтър, махам капака и тръбата на въздушния. За да стигнеш до алтернатора, трябва да окачиш и поместиш радиатора, а преди това и корите отдолу.
Не сме изключение фордовете.
Не сме изключение фордовете.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Твоя кош верно в сравнение със моя си е направо празен.. ТОва като на един приятел Волагата на дядо му като се махне стария мотор има място за два ОНС мотора там.. Ние мислим да му купим един ОНС Ефи и да му го боднем на Волгата ще заспи..
едит: честно казано тоя мотор от Ситроена за там го гласяхме но няма да стане защото е от кола със предно.. Мислим да земем някфо малко купенце и да го боднем... той е 120 коня
едит: честно казано тоя мотор от Ситроена за там го гласяхме но няма да стане защото е от кола със предно.. Мислим да земем някфо малко купенце и да го боднем... той е 120 коня
-
- потребител
- Мнения: 161
- Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Определено Фордовете не правят изключение с претрупаният двигателен отсек.Из онез дни си вадих предната броня на Монди (защо му викат броня - по-правилно е предна пластмасова украса - особенно чуплива )Не знам как е при другите модели но за Мондеото най-лесният начин да свалиш предната броня е като демонтираш двигателя преди това !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта