след цял ден мъки извадих мотора

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

след цял ден мъки извадих мотора

Мнение от venom4o » 26 яну 2008, 18:57

Значи... Днеска ок 12 часа до сега съм вадил мотора на ХМ-а който продавам на части.. Много трудна кола за работа бе ? не е като на форда - за 50 минути е готов за Вадене.. е*ати ужаса е .. На някой прави ли му впечатление ,че фордовете са направени доста удобно винаги имаш достъп до всичко!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 26 яну 2008, 19:07

не само ситроена е така ,а всички френски коли
най лесно е на лада и москвич
времето е като парите-никога не стига

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 26 яну 2008, 19:10

Хо,хо,хо...във 60% от сервизите не искат да се занимават с Форд точно защото всичкото е сбито и не можеш да си пъхнеш ръката никъде и за да достигнеш до нещо трябва да свалиш покрай него поне 5 неща.Нали гледах като ми сменяха ангренажа.Погледни един VW двигател примерно да видиш какъв достъп имаш до всичко.
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 26 яну 2008, 20:03

Съгласен съм с колегата 1.8d !!! При твоя модел сиера може да е лесно и широко но я ела с моята фиеста да се занимаваш.
Като беше за смяна водната помпа си викам чакай за 15 мин е работа не е кой знае какво. А като отворих капака лошо ми стана къде беше завряна и моменнтално я закарах в сервиз. Жал ми стана накрая за момчетата там а и какви лафове чувах за фордовете през цялото време.....
Be happy

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 26 яну 2008, 20:18

1.8d написа:Хо,хо,хо...във 60% от сервизите не искат да се занимават с Форд точно защото всичкото е сбито и не можеш да си пъхнеш ръката никъде и за да достигнеш до нещо трябва да свалиш покрай него поне 5 неща.Нали гледах като ми сменяха ангренажа.Погледни един VW двигател примерно да видиш какъв достъп имаш до всичко.
ако става дума за голф 2 съм съгласен ама виждал ли си фв поло как за елементарна манипулация се разглобява почти целия двигател
ако сте обърнали внимание на по новите автомобили мястото на двигателния отсек е малко ,правят ги с малък кош за да пестят място за комфорт на пътника - така хем колата е малка ,хем на пътниците в него не им е тясно
времето е като парите-никога не стига

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 26 яну 2008, 20:25

Правя аналогия между моите,Ескорт 1.8Д и Мондео ТД,на братовчет ми - Пасат 1.6 ТДИ,на колегата Голф 3 ГТД и на един комшия - Джета 1.8 на газ и едно Пежо 405 1.9Д.Не става въпрос за новите коли сега,те сега мамата си еб....Но като вземем коли от периода 90-98г примерно,Фордовия ДВГ е един от най-претрупаните и труднодостъпни
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 26 яну 2008, 20:36

Ми аз имам главно поглед при Екорт 91-ва (1,4mi/1,6EFI CVH) Пежо 205/405 1,6/1,9бенз. и Рено Еспейс 2,1ТД. 91-95г.
Ми главата най-лесно се сваля на ескорта (1,4 и 1,6 CVH мотори) и имаш що годе нормален достъп. На Пежата (1,6 и 1,9 бенз. ама те са напълно еднакви) си е под наклон и е по-неудобно работата на място (не съм свалям ама такана пръв поглед) а пък на Еспейса.... за да натегна алтернатора съм се мъчил 2 часа и сумати деруги по ръцете... там са измисли да се свали пластмасовото турпедо, заедно със радиаторите и тогава да пипаш каквото ти трябва по двигателя (той е надлъжно разположен не напречно). Та съм забелязал, че на рената за сега най-много мъки съм имал за монтаж и демонтаж като цяло :? Не че са много лишо, ама там много инженери явно са мислили и се е получило все едно "много баби хилаво бебе" *00120* .
То всяка кола си има и трудни и лесни неща за монтаж/демонтаж но на рената до сега съм попадал предимно на трудните явно :twisted: .
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Bijutera
потребител
потребител
Мнения: 1850
Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Bijutera » 26 яну 2008, 20:50

след 10 години като отворим предния капак,ще видим една голяма пластмаса,на която пише вида на мотора и толкоз.нищо няма да можем да пипаме,за съжаление.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 26 яну 2008, 22:03

venom4o е прав, на Фордовете с CVH и OHC мотори, в коша има място да сложиш още един мотор и няма да си пречат. При Дизела и при Зетека е друго.
Да видите обаче Корса с мотор Исузо какво чудо е, за да се смени масления филтър е по-лесно да се свали мотора, отколкото да се мъчиш на място.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Sasho85 » 26 яну 2008, 22:27

:shock:
Последна промяна от Sasho85 на 15 мар 2012, 04:45, променено общо 1 път.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 27 яну 2008, 10:04

И на моя се сваля подкалника. Както и казанчетата за антифриза и хидравличната течност. Всичко е много нагъсто под капака. Не можеш да свалиш крушката на фара без да си надереш ръцете. За да стигна до горивния филтър, махам капака и тръбата на въздушния. За да стигнеш до алтернатора, трябва да окачиш и поместиш радиатора, а преди това и корите отдолу.
Не сме изключение фордовете.
Изображение

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 27 яну 2008, 11:34

абе и аз не съм много съгласен. особено ако се отнася за болтовете на кръглия тампон на ДВГ (мъкааа) или рейката, или недай бойе да счупиш стабилизираща щанга (мъкаааааа) иначе другото е що годе достъпно...

Потребителски аватар
bochev89
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 22 апр 2007, 17:43
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 Ghia Ford Mondeo 1.8TDI Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от bochev89 » 27 яну 2008, 13:57

Специално за сиерата съм съгласен, че има доста място, спокойно могат да се "мунат" 7, 8 "капацитета" и да размишляват какво и има :D

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 28 яну 2008, 10:24

точно така си е, сиерата и според мен има едно от най-добрите пространства в коша. честно казано не се сещам нещо до което да не може да се стигне по лесен начин, особено това важи за ОНС карбураторните мотори. там както казаха колегите има място направо за още един двг :D

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 яну 2008, 11:43

Твоя кош верно в сравнение със моя си е направо празен.. ТОва като на един приятел Волагата на дядо му като се махне стария мотор има място за два ОНС мотора там.. Ние мислим да му купим един ОНС Ефи и да му го боднем на Волгата ще заспи..

едит: честно казано тоя мотор от Ситроена за там го гласяхме но няма да стане защото е от кола със предно.. Мислим да земем някфо малко купенце и да го боднем... той е 120 коня

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 яну 2008, 23:55

Изображение


Изображение


Изображение

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от GalinBelos » 29 яну 2008, 21:22

Определено Фордовете не правят изключение с претрупаният двигателен отсек.Из онез дни си вадих предната броня на Монди (защо му викат броня - по-правилно е предна пластмасова украса - особенно чуплива :D )Не знам как е при другите модели но за Мондеото най-лесният начин да свалиш предната броня е като демонтираш двигателя преди това :P !

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 30 яну 2008, 08:32

Ако бъркнете в коша на Ланча Делна Интеграле ще спрете да говорите колко е тясно в коша на Форд. Там игла неможеш да бутнеш, а какво остова за ръка. :lol:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 30 яну 2008, 08:35

един приятел има вентилирано рено 19 шамад.. Мотора е 1.8 16в 137 коня.. и преди 1 седмица 4 часа се опитвахме да му сложим новия радиатор .. просто е цифра тясно.. На сиерата го откачаш от 3 те маркуча.. отдолу има 2 болта 13 дето го държат към рамата и пада.. нищо сложно...

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Мнение от jlpetkov » 30 яну 2008, 09:52

Сладурско :)
Ние пък веднъж изпуснахме един камък десетка на фиестата из двигателя и след два месеца го намерихме вътре на една греда ;) два месеца каране и не беше паднал, смятайте колко е претъпкано!

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта