Мигачи комфорт

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мигачи комфорт

Мнение от 1.8d » 09 фев 2008, 17:22

Онзи ден бях в сервиза на VW в Ст.Загора за реглаж на ходовата част на Мондеото и докато чаках да ми приемат колата се загледах в една листовка с една джаджа на него.Че този модул прави така че при едно докосване на лоста на мигачите те светват 3-4 пъти.Сега като се разтърсих,гледам че по другите форуми колегите вече си го наслагали по колите :arrow: мигачи-комфорт...Какво е вашето мнение :roll: :?:
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

SKLR
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 17 авг 2007, 03:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8i
Местоположение: Плевен до София и обратно...
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от SKLR » 09 фев 2008, 18:03

Кофти, на Мондеото трябва само да бутнеш лостчето и мигат 3 пъти. Но е кофти ако го бутнеш попогрешка защото мигат и няма спиране(е може да смениш посоката по същия начин ако се усетиш де)...

Та си мисля, че ако е само с докосване ще е по некомфортно.
NFS-Bulgaria.com

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 09 фев 2008, 19:22

А като натисна бутона на клакона или присветна на дълги колко пъти ще мига? Всичко ми е на тази ръчка. Май ще светя като елхичка и най-много да отнеса някой акт.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 09 фев 2008, 19:24

баа и аз не му разбрах комфорта на тФа
мноо съм тъп *00935* *00926*

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 09 фев 2008, 19:27

paci написа:баа и аз не му разбрах комфорта на тФа
мноо съм тъп *00935* *00926*
Без коментар! :P
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
maxpoint
потребител
потребител
Мнения: 1265
Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от maxpoint » 09 фев 2008, 19:49

paci написа:баа и аз не му разбрах комфорта на тФа
мноо съм тъп *00935* *00926*
комфорта се състои в това че когато пътувам по магистралата и тръгна да изпреварвам не включвам пътепоказателя а леко го чуквам и мигача премигва три пъти а това се налага често по магистралата...удобно е :D

Потребителски аватар
Bijutera
потребител
потребител
Мнения: 1850
Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Bijutera » 09 фев 2008, 21:47

maxpoint написа: а това се налага често по магистралата...удобно е :D
:lol:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 09 фев 2008, 22:14

Да цъкнеш 3 пъти с мигача и да излезеш и изобщо да не дадеш мигач според мен е равностойно, след като излезеш по нищо не личи дали изпреварваш или си карате успоредно за удоволствие.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 09 фев 2008, 22:15

maxpoint написа:
paci написа:баа и аз не му разбрах комфорта на тФа
мноо съм тъп *00935* *00926*
комфорта се състои в това че когато пътувам по магистралата и тръгна да изпреварвам не включвам пътепоказателя а леко го чуквам и мигача премигва три пъти а това се налага често по магистралата...удобно е :D
По закон си длъжен да си с включен мигач до завършване на маневрата , а нещо не ми се вярва да успееш да изпревариш за три цъквания на мигача?!
За три присветвания тези отзад я видят, я не какво си намислил да направиш....

ЕДИТ: HACKO го е написал същото аз докато си довърша поста.
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 10 фев 2008, 00:55

Когато четох листовката за мигачи-комфорт аз се замислих за почти подобна ситуация,която са описали колегите по другите форуми за магистралата.Аз рядко ползвам магистрала,но често лятно време по извънградски пътища се случва със 100-120 да застигна някой Московец или Вартбург излязъл от някой селски път натоварен до тавана със зелки или щайги с домати и краставици да кара с 40-50км/ч.В такива случаи леко натискам лоста на мигачите колкото да мигне веднъж и да го изям.Не толкова да покажа на околните каква маневра ще направя(то това се подразбира),а за собствено успокоение че все пак съм дал мигач преди да изпреваря.В случая само едно мигане ми е достатъчно да завърша маневрата с оглед скоростта между двете коли,но няма ли да е по-добре да мигне няколко пъти???
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 10 фев 2008, 01:55

Ако нямаш нагласа да цъкаш къФ е смисъла?
А аз разбрах, че се включват 4-те едновременно, един вид си пуснал авариините.
Затва ми се стори тъпотия.
А за цъкането го казах вече :)

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 10 фев 2008, 09:24

абсолютна глупост 8)

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от Cougar » 10 фев 2008, 09:40

т'ва не е толко до комфорт, колкото до мързел ! :D

Потребителски аватар
hitman
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 15 окт 2006, 19:44
Модел на автомобила: Ford Escort MK3 XR3
Status: Извън линия

Мнение от hitman » 10 фев 2008, 09:53

Какво толкова има в това да се пускат както си е по принцип няма мускулна треска да се хване от натискане на лостчето.Само допълнителни проблеми като неволно пускане на мигач като превключваш на дълги или къси.Макар че който е състезател и през 1-2 минути изпреварва по някоя кола навярно ще му е от полза тази ''екстра'' :lol:

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 10 фев 2008, 10:14

Както maxpoint каза, удобно е когато караш на магистрала и излизаш в лявата лента. Не просто да изпревариш и да се върнеш в средната лента. Или когато караш в лявата и трябва да освободиш на някой по-бърз, прибирайки се в дясно. Спестяваш две щтракания на ключето. Не е кой знае каква екстра, но е малко удобство като му свикнеш. То при тази конкуренция неминуемо се раждат и подобни измишльотини. :lol:

Потребителски аватар
hitman
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 15 окт 2006, 19:44
Модел на автомобила: Ford Escort MK3 XR3
Status: Извън линия

Мнение от hitman » 10 фев 2008, 10:25

Малко не е по темата но ще патентовам клаксон който се задейства с гласова команда да ти е.а майката :lol: Ето на това му викам идеална екстра в България.

Потребителски аватар
zar
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от zar » 10 фев 2008, 11:42

Трите цъкания с мигача са най-подходящи като се прибираш и си изпреварил вече.Иначе аз на моята се бъркам доста често и го докосвам лостчето и става една паникйосваш се че си дал мигача и тръгваш да го спираш ама ако не си свикнал пускаш другия мигач и някой отсрани яко се бърка.Все още не съм и свикнал на колата а не слизам от нея почти!Та като цяло добре е с тези мигачи но само в дадени случай според мен!

SKLR
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 17 авг 2007, 03:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8i
Местоположение: Плевен до София и обратно...
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от SKLR » 12 фев 2008, 04:53

Светлинен сигнал се подава непосредствено преди започване на маневра. Тоест ЛЕВ мигач при минаване У ЛЕВОТО платно, дотук с тази маневра. Следва десен при при връщане в дясното. И за 2-те е много удобно "цъкването".
Особенно удобно е и при преминаване с 80 през 1/4 от кръгово през ноща, така и така си е права линия ама тряя се подаде сигнал, винаги го цъкам на излизане. От кадето и да го гледате си е едно нарушение по-малко.
NFS-Bulgaria.com

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 12 фев 2008, 09:27

Има си предимства, разбира се! Не забравяйте, че си остава и другата функция на лоста като се бутне за продължителен светлинен сигнал.

П.П. Всички изобретения са измислени от мързел.
:wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
pan_m
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pan_m » 12 фев 2008, 11:20

Е хубаво де, ама пича май не се е регистрирал в нашия форум, че нещо ми стана интересно ?
Дали ще има някакви проблеми със слагането в колата - в смисъл да не се прецака някакво управление и пр. ? :roll:
HWBG Forum member
АвтомобилЪ

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта