1500 км с 55 л гориво?!?!
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
1500 км с 55 л гориво?!?!
теорията казва едно, практиката друго.
всеки може да си направи сам изводите как се изчислява разхода от производителя и реално какво се получава
--------------
"Топ Гиър" разказва как: Да караш на изпарения
От Испания до Англия с един резервоар гориво? Пиърс Уорд смята, че може да се направи със "Сеат Леон Екомотив"
28.08.2008
На теория с "Леон Екомотив" е възможно да се измине разстоянието от щаб-квартирата на "Сеат" в Испания до Великобритания само с един резервоар гориво. Над 1500 км с 55 л. На теория. Искам да наблегна на тази дума - теория, пише Пиърс Уорд в сп. "Топ Гиър".
1 | 2
Разбира се, има някои ограничения, тъй като официалният разход на "Леон" е далеч от нашата цел. Трябва да изключим климатика, да внимаваме с педала на газта, да вземем минимален багаж и да не спираме за хапване и кафе. О, и да караме точно с 80 км/ч.
Ако сте започнали да смятате, спестете си неприятностите - пътуването излиза 18 часа.
Няма нужда да казвам, че в офиса не настана блъсканица за тази задача. Да седиш 1500 км в кола без климатик означава, че и живеещ в пещера отшелник ще развие клаустрофобия. Но теорията съществува, на всичкото отгоре е моя и затова станах доброволец.
Горивото никога не бива да свършва. Съвременните автомобили имат големи резервоари, приличен разход, а бензиностанциите са навсякъде. Разбира се, всеки прекалява по малко.
Знаете как е - светва лампичката, че няма гориво, но вие подминавате първата бензиностанция, защото си мислете, че на следващата ще е по-евтино или пък тази не е от веригата, където предпочитате да зареждате. В крайна сметка спирате.
В нашия случай обаче ние не можем да направим подобно нещо. Защото, ако го направим, теорията ще си остане само теория. Затова, за да я проверим, отиваме до щаб-квартирата на "Сеат" край Барселона.
"Сеат" много мило ни предоставят няколко инженери, които да ни обяснят как трябва да караме, за да постигнем целта си, какво да предприемем, ако автомобилът се повреди, и какво те са направили, за да бъде "Леон" по-икономичен.
Обичайните работи - по-дълги предавки, гуми с по-малко съпротивление срещу настилката на пътя, малко спестено тегло. Дори и при това положение те смятат, че няма да успеем. Никакво съмнение няма. Твърдо "не".
Тръгваме към колата и по пътя се сблъскваме с президента на "Сеат". Обясняваме какво сме замислили и получаваме същия поглед, който ни хвърлиха инженерите - съчувствена загриженост за психическото ни здраве.
Подхвърлям остроумна забележка за лудостта и англичаните, но това не облекчава ситуацията. Погледът си остава същият. Сбърчената вежда не иска да се отпусне, и това е.
За да повишим шансовете си за успех, залепяме с тиксо вратите на колата. Всякакви ръбчета и нарушения в линията на купето, били те и минимални като на вратите, създават съпротивление и увеличават разхода.
Затова пуснахме в ход тиксото, като залепихме дори и вратата на шофьора. Това е готино, защото трябва да излизаме през прозорците като във филмите за състезателните пилоти.
След първите 50 км обаче моята теория започва да изглежда доста недостоверна. Няма нищо толкова депресиращо, колкото осъзнаването на факта, че през следващите 18 часа ще си затворен в кола и няма да има спиране дори през нощта.
С фотографа Джонатан Бушел се сменяме зад волана. На километража пише 127 км, навън е 30 градуса по Целзий, вътре е поне 35 градуса, пътуваме вече час и половина, а навигацията отчита, че след има-няма 1450 км ще пристигнем.
Разбирането, че светът ти няма да се промени през целия следващ ден, тежи на душата. Камионите ни мигат, като ни изпреварват, надуват клаксоните си, най-вероятно защото не са свикнали да виждат някой по-бавен от тях. А ние не им пречим и не виждам какъв е проблемът. Но тези раздразнителни шофьори са опасни. Практичността на нашата теория издиша.
По график сме. Стъпваме на магистралата, настройваме круиз контрола и разчетът за горивото на "Леон" изведнъж показа, че ще стигне за цели 1705 км, което е поне с 200 км повече, отколкото ни трябва.
В света на икономичното шофиране това е направо вълнуващо и започваме да крадем от разхода, като пускаме по инерция при всяка удобна възможност.
През останалото време круиз контролът снема напрежението от нас. Какво чудно изобретение! В това пътуване ни спасява живота, както между другото и изводът за iPod.
За известно време не се случва нищо вълнуващо. Цяла Франция изглежда замъглена като филм на бавен кадър, скуката е тотална. Даже нощната смяна не предлага грам емоция. В 3 часа сутринта Париж пък изглежда като специална версия на филма "Рандеву" за калпави шофьори.
Нещата живват едва когато се озоваваме отново във Великобритания. След 1334 км светва лампичката за презареждане. На всичкото отгоре няма аварийна лента и ни облива студена пот, защото, ако спрем точно на този път, ще ни линчуват.
Не можем и да си позволим да намаляваме скоростта заради икономията на гориво и притеснено се ослушваме за шума на двигателя. Около 50 км по-късно излизаме на М26 и попадаме на родоначалника на всички задръствания...
Първоначално изпитвам облекчение. Тук лесно ще отбием встрани, тъй като останалият трафик едва пъпли. Но след това светва един от модерните знаци, който позволява влизане в аварийната лента, за да се облекчи движението.
Гррррх!
"Леон" твърди, че има гориво за още 8 км, но ако спрем тук, озверялата тълпа първо ще ни нарита до полукоматозно състояние, а след това и ще ни линчува. За десерт.
Затова оставям по-голямо разстояние между мен и колата отпред, в случай че спре. Идеята е, че аз не бива да спирам, и се надявам, че тя ще потегли, преди да съм я достигнал. Галя газта като с перо по изкачванията и пускам по инерция при всяка възможност.
Започвам и да се оглеждам дали няма начин да издрапам отстрани, но се отказвам. SUV би се справил с бордюра, но този "Леон" няма шанс.
Но в това напрежение има и удоволствие. Стигнахме толкова далеч, без нищо да ни разнообрази. Е, като не броим случайните халюцинации от недоспиване.
И затова рискът да загинем, претрепани от побеснели британски автомобилисти, определено вдига адреналина.
Пъплим цяла ера, но най-после излизаме от задръстването живи и здрави. От тук нататък всичко е без значение. Претръпнали сме, тъй като индикаторът на гориво отдавна показва нула след 1424 км, а подминаваме бензиностанция след бензиностанция. Оставихме зад гърба си и табелата за Лондон, след това махнахме на колегите край офиса на Top Gear, а "Леон" даже и не се задавя.
Би трябвало да празнуваме, но сме толкова невероятно изтощени, че бих бил по-щастлив, ако проклетият автомобил най-после беше предал Богу дух. А той не показва дори белези на умора. И ето ни на А40, продължаваме опита да вземем здравето на колата.
Вече едва гледаме и даже не можем да се зарадваме. Вместо това ни обзема гняв. Просто искам да спрем. Вече не държим само най-лявата лента, пускаме и климатика.
Теорията ми се оказа вярна, ОК? Чувате ли ме, вие от "Сеат"!
И тогава, като гръм от ясно небе, натискам педала на газта и нищо не се случва. Бързо давам ляв мигач и влизам в аварийната лента. Слава Богу, тук такава има.
Най-после мога да изляза нормално от вратата на шофьора. Правих се на филмов състезател и излизах от прозореца не помня колко пъти, но това никак не е удобно. Тази част от теорията издиша.
Изминахме 1509,4 км и "Леон" най-после се предаде. Цели 26 часа почти непрекъснато шофиране. Що се отнася до "Леон", постижението е внушително.
Среден разход от 3,6 л/100 км, а това е с цели 23,6% по-добро от официалните данни на "Сеат". Но вече няма никога да се занимавам с теории. Може и да се оказах прав, но ако трябва отново да доказвам нещо подобно, по-скоро бих се захванал с непосилен каторжен труд.
Текст: Пиърс Уорд, фото: Джонатан Бушел, "Топ Гиър"
http://netinfo.bg/?tid=40&oid=1228237
всеки може да си направи сам изводите как се изчислява разхода от производителя и реално какво се получава
--------------
"Топ Гиър" разказва как: Да караш на изпарения
От Испания до Англия с един резервоар гориво? Пиърс Уорд смята, че може да се направи със "Сеат Леон Екомотив"
28.08.2008
На теория с "Леон Екомотив" е възможно да се измине разстоянието от щаб-квартирата на "Сеат" в Испания до Великобритания само с един резервоар гориво. Над 1500 км с 55 л. На теория. Искам да наблегна на тази дума - теория, пише Пиърс Уорд в сп. "Топ Гиър".
1 | 2
Разбира се, има някои ограничения, тъй като официалният разход на "Леон" е далеч от нашата цел. Трябва да изключим климатика, да внимаваме с педала на газта, да вземем минимален багаж и да не спираме за хапване и кафе. О, и да караме точно с 80 км/ч.
Ако сте започнали да смятате, спестете си неприятностите - пътуването излиза 18 часа.
Няма нужда да казвам, че в офиса не настана блъсканица за тази задача. Да седиш 1500 км в кола без климатик означава, че и живеещ в пещера отшелник ще развие клаустрофобия. Но теорията съществува, на всичкото отгоре е моя и затова станах доброволец.
Горивото никога не бива да свършва. Съвременните автомобили имат големи резервоари, приличен разход, а бензиностанциите са навсякъде. Разбира се, всеки прекалява по малко.
Знаете как е - светва лампичката, че няма гориво, но вие подминавате първата бензиностанция, защото си мислете, че на следващата ще е по-евтино или пък тази не е от веригата, където предпочитате да зареждате. В крайна сметка спирате.
В нашия случай обаче ние не можем да направим подобно нещо. Защото, ако го направим, теорията ще си остане само теория. Затова, за да я проверим, отиваме до щаб-квартирата на "Сеат" край Барселона.
"Сеат" много мило ни предоставят няколко инженери, които да ни обяснят как трябва да караме, за да постигнем целта си, какво да предприемем, ако автомобилът се повреди, и какво те са направили, за да бъде "Леон" по-икономичен.
Обичайните работи - по-дълги предавки, гуми с по-малко съпротивление срещу настилката на пътя, малко спестено тегло. Дори и при това положение те смятат, че няма да успеем. Никакво съмнение няма. Твърдо "не".
Тръгваме към колата и по пътя се сблъскваме с президента на "Сеат". Обясняваме какво сме замислили и получаваме същия поглед, който ни хвърлиха инженерите - съчувствена загриженост за психическото ни здраве.
Подхвърлям остроумна забележка за лудостта и англичаните, но това не облекчава ситуацията. Погледът си остава същият. Сбърчената вежда не иска да се отпусне, и това е.
За да повишим шансовете си за успех, залепяме с тиксо вратите на колата. Всякакви ръбчета и нарушения в линията на купето, били те и минимални като на вратите, създават съпротивление и увеличават разхода.
Затова пуснахме в ход тиксото, като залепихме дори и вратата на шофьора. Това е готино, защото трябва да излизаме през прозорците като във филмите за състезателните пилоти.
След първите 50 км обаче моята теория започва да изглежда доста недостоверна. Няма нищо толкова депресиращо, колкото осъзнаването на факта, че през следващите 18 часа ще си затворен в кола и няма да има спиране дори през нощта.
С фотографа Джонатан Бушел се сменяме зад волана. На километража пише 127 км, навън е 30 градуса по Целзий, вътре е поне 35 градуса, пътуваме вече час и половина, а навигацията отчита, че след има-няма 1450 км ще пристигнем.
Разбирането, че светът ти няма да се промени през целия следващ ден, тежи на душата. Камионите ни мигат, като ни изпреварват, надуват клаксоните си, най-вероятно защото не са свикнали да виждат някой по-бавен от тях. А ние не им пречим и не виждам какъв е проблемът. Но тези раздразнителни шофьори са опасни. Практичността на нашата теория издиша.
По график сме. Стъпваме на магистралата, настройваме круиз контрола и разчетът за горивото на "Леон" изведнъж показа, че ще стигне за цели 1705 км, което е поне с 200 км повече, отколкото ни трябва.
В света на икономичното шофиране това е направо вълнуващо и започваме да крадем от разхода, като пускаме по инерция при всяка удобна възможност.
През останалото време круиз контролът снема напрежението от нас. Какво чудно изобретение! В това пътуване ни спасява живота, както между другото и изводът за iPod.
За известно време не се случва нищо вълнуващо. Цяла Франция изглежда замъглена като филм на бавен кадър, скуката е тотална. Даже нощната смяна не предлага грам емоция. В 3 часа сутринта Париж пък изглежда като специална версия на филма "Рандеву" за калпави шофьори.
Нещата живват едва когато се озоваваме отново във Великобритания. След 1334 км светва лампичката за презареждане. На всичкото отгоре няма аварийна лента и ни облива студена пот, защото, ако спрем точно на този път, ще ни линчуват.
Не можем и да си позволим да намаляваме скоростта заради икономията на гориво и притеснено се ослушваме за шума на двигателя. Около 50 км по-късно излизаме на М26 и попадаме на родоначалника на всички задръствания...
Първоначално изпитвам облекчение. Тук лесно ще отбием встрани, тъй като останалият трафик едва пъпли. Но след това светва един от модерните знаци, който позволява влизане в аварийната лента, за да се облекчи движението.
Гррррх!
"Леон" твърди, че има гориво за още 8 км, но ако спрем тук, озверялата тълпа първо ще ни нарита до полукоматозно състояние, а след това и ще ни линчува. За десерт.
Затова оставям по-голямо разстояние между мен и колата отпред, в случай че спре. Идеята е, че аз не бива да спирам, и се надявам, че тя ще потегли, преди да съм я достигнал. Галя газта като с перо по изкачванията и пускам по инерция при всяка възможност.
Започвам и да се оглеждам дали няма начин да издрапам отстрани, но се отказвам. SUV би се справил с бордюра, но този "Леон" няма шанс.
Но в това напрежение има и удоволствие. Стигнахме толкова далеч, без нищо да ни разнообрази. Е, като не броим случайните халюцинации от недоспиване.
И затова рискът да загинем, претрепани от побеснели британски автомобилисти, определено вдига адреналина.
Пъплим цяла ера, но най-после излизаме от задръстването живи и здрави. От тук нататък всичко е без значение. Претръпнали сме, тъй като индикаторът на гориво отдавна показва нула след 1424 км, а подминаваме бензиностанция след бензиностанция. Оставихме зад гърба си и табелата за Лондон, след това махнахме на колегите край офиса на Top Gear, а "Леон" даже и не се задавя.
Би трябвало да празнуваме, но сме толкова невероятно изтощени, че бих бил по-щастлив, ако проклетият автомобил най-после беше предал Богу дух. А той не показва дори белези на умора. И ето ни на А40, продължаваме опита да вземем здравето на колата.
Вече едва гледаме и даже не можем да се зарадваме. Вместо това ни обзема гняв. Просто искам да спрем. Вече не държим само най-лявата лента, пускаме и климатика.
Теорията ми се оказа вярна, ОК? Чувате ли ме, вие от "Сеат"!
И тогава, като гръм от ясно небе, натискам педала на газта и нищо не се случва. Бързо давам ляв мигач и влизам в аварийната лента. Слава Богу, тук такава има.
Най-после мога да изляза нормално от вратата на шофьора. Правих се на филмов състезател и излизах от прозореца не помня колко пъти, но това никак не е удобно. Тази част от теорията издиша.
Изминахме 1509,4 км и "Леон" най-после се предаде. Цели 26 часа почти непрекъснато шофиране. Що се отнася до "Леон", постижението е внушително.
Среден разход от 3,6 л/100 км, а това е с цели 23,6% по-добро от официалните данни на "Сеат". Но вече няма никога да се занимавам с теории. Може и да се оказах прав, но ако трябва отново да доказвам нещо подобно, по-скоро бих се захванал с непосилен каторжен труд.
Текст: Пиърс Уорд, фото: Джонатан Бушел, "Топ Гиър"
http://netinfo.bg/?tid=40&oid=1228237
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
Никъде не видях да пише този Сеат бензин ли е или дизел,но като гледам разхода...няма начин да не е дизел
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
То има един лаф : "България е единствената страна в света, в която могат да те блъснат отзад докато караш в насрещното платно! "mitaka76 написа:Взех си шофьорската книжка 1995 г., и с носталгия си спомням онези години, когато карах спокойно с 80 км/ч и цялото ми внимание бе насочено напред. Нямаше ги и тези проблеми с паркирането като сега. А сега когато карам, гледам предимно назад. При положение че вече средната скорост стана 100-120. Вече не ме е страх че ще блъсна някой отпред, а че отзад ще налети някое камикадзе.
- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
cenzor написа:То има един лаф : "България е единствената страна в света, в която могат да те блъснат отзад докато караш в насрещното платно! "mitaka76 написа:Взех си шофьорската книжка 1995 г., и с носталгия си спомням онези години, когато карах спокойно с 80 км/ч и цялото ми внимание бе насочено напред. Нямаше ги и тези проблеми с паркирането като сега. А сега когато карам, гледам предимно назад. При положение че вече средната скорост стана 100-120. Вече не ме е страх че ще блъсна някой отпред, а че отзад ще налети някое камикадзе.
колата която те е отпрала от зад явно е била гоуф...
- izrotbg
- потребител
- Мнения: 284
- Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
-= Абе тоя 1500км с 55л нафта е добре ... но се пак аз от както сложих метан се родих 2000км 100лева .... а що се отнася до блъскането отзаде, ако ще да се качиш да паркираш на дърво един ще отнесе дарвото и ще ти падне колата а след тва втори ще ти удари и самата кола... а как и защо го правят още не мога да разбера =-
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
Аз се опитвам да постигна разхода по книжка, досега на Фиестата/Маздата мин. 7.0л/100км съм правил, по книжка е 6.7-6.8л/100км...Бива.
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
Обърнете внимание на факта, че този разход е постигнат при положение, че колата не е спирана въобще! Демек двигателя не е истивал. Когато двигателят е студен тогава разхода е най-висок. От там идва момента при нас, че не можем да достигнем заводския разход. Пък и момчетата са професионалисти, а и карат с далеч по-качествени горива от нашите.
Аз лично с Ориона (1.8д), чиито резервоар е 47 литра съм минавал близо 1100 км. При него обаче нямаше ламПИЧКА за горивото и ... не щях нещо да си правя експерименти
Иначе аз винаги съм си записвал колко зареждам и колко минавам ... за повече справка в подписа ми. Мисля, че 6.5/100 бензинец е повече от доволно
Аз лично с Ориона (1.8д), чиито резервоар е 47 литра съм минавал близо 1100 км. При него обаче нямаше ламПИЧКА за горивото и ... не щях нещо да си правя експерименти
Иначе аз винаги съм си записвал колко зареждам и колко минавам ... за повече справка в подписа ми. Мисля, че 6.5/100 бензинец е повече от доволно
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
През далечната 1990 година с още двама колеги от Правец трябваше да летим за Виена. Тогава имаше голяма криза за бензин и предишния ден колегата, който щеше да ни отведе до аерогарата с Москвича си не можал да зареди. В този случай се мина на системата ШИШЕ. Една пластмасова бутилка с бензин я държа в ръка, а през триъгълното прозорче на предната врата митава тръбичката до карбуратора.
И такаааа. Сядаме в колата (това става в началото на Февруари) и шофера пали. За около 10 секунди половин литър замина. Докато стигнем да бензиностанцията на шатрата бензина свърши. Това са 3-4 км. само. Бензин няма.
Решаваме да продължим към Ботевград, но с какво? Добре че се намери един Габровец та ни даде още един литър бензин и така успяхме да стигнем до входа на Ботевград и да заредим на бензиностанцията.
С други думи при студен двигател 1 литър едва ни стигна за 3-4 км. Със следващия литър изминахме още 10-12 км.
И такаааа. Сядаме в колата (това става в началото на Февруари) и шофера пали. За около 10 секунди половин литър замина. Докато стигнем да бензиностанцията на шатрата бензина свърши. Това са 3-4 км. само. Бензин няма.
Решаваме да продължим към Ботевград, но с какво? Добре че се намери един Габровец та ни даде още един литър бензин и така успяхме да стигнем до входа на Ботевград и да заредим на бензиностанцията.
С други думи при студен двигател 1 литър едва ни стигна за 3-4 км. Със следващия литър изминахме още 10-12 км.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
хора ,1 тука става дума за дизел ,2 жигулата е карбуратор и няма нищо общо с днешното поколение инжекционни автомобили ,нормално е един инжекцион да има по малък разход от един карбуратор
времето е като парите-никога не стига
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
От Пежо нали минаха с един резервоар почти 2000км
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
Ми почти да ,казват 1919км с един резервоар да ги *ба.Тия са като господ бе всеки знае как му е името, така и те кой се питам аз не знае кооолко е резервоара на таза...... кола пежо ???? А И хората нали са Юзъри от секаде купуват френски коли и го направиха №1 по продажби в европа. Ако някой го интересува мойто скромно мнение(ако не го интересува па че си го кажем )френската кола ако не прави свиииии...-и не я купувам
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
Скорпиото минава 1200 км с един резервоар и то на бензин с багаж и семейството ми Видин-Варна и обратно. >:D<:
Въпреки че е 2 литра двигател и е на 17 години.
Въпреки че е 2 литра двигател и е на 17 години.
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
Наскоро малкият HDI дизел, оборудван с филтър за твърди частици, постави световен рекорд по икономичност. Оборудвано с него "Пежо 308" хечбек измина 1919 км с един резервоар, което се равнява на среден разход 3.13 литра на сто километра..
Много съм се замислил за такава кола...
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
Да ... мисли си ... тва което икономисаш от разхода + още толкоз ще го даваш за части. Каточели на СЕАТ-а по бих се доверил.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1618
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1500 км с 55 л гориво?!?!
http://www.zr.ru/articles/49796" onclick="window.open(this.href);return false;
Здравейте. Е това е резултат от обикновен Форд Фокус при това КОМБИ
Здравейте. Е това е резултат от обикновен Форд Фокус при това КОМБИ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта