Мошенниците Шел Пловдив!
Публикувано: 08 яну 2009, 19:00
Тази страна никога няма да се оправи....!Докато клиентите биват "мачкани" и винаги ВИНОВНИ.На 23 декември 2008г заредих бензин на бензиностанция Шел в Пловдив (до Била).Излезнах отключих резервоара и бинзинджията започна да зарежда,при което аз отидох да платя на касата.След плащането ключовете бяха на шофьорската врата(стандартна процедура) , качих се и потеглих.След празниците ,на 4 януари 2009 се прибирам и решавам да зареда
и изненада...........!!!! отключвам вратичката на резервоала и какво да видя?? Капачката на гърловината я няма!!!! Отивам в Шел и очтиво им обеснявам случея че въпросната капачка я няма и е изчезнала на тяхнатата бензиностанцията !И естествено те са "света вода" започнаха да се правят на луди и едва ли не нищо не може да се направи.При молбата ми да говоря с управителя срещнах отговор "Неможе" и при повторно запитване отговор -"гледайте си работата"!!!!!На другия ден си уредих сраща с управителя е му представих случея!Отговора бе- "ще се проведе разследване и ще ме уведомят"!
Както става в България ,забравиха да ме уведомят и трябваше пак да търся управителя лично.При поредната среща ми се обясни че записите от видеокамерите са изтрити (бях дал тачен час и дата на зареждане ,плюс номера на колонката) и управителя вярвал на своите служители и не може да ми уважи претенциите ми. Просто останох потресен ,как може да се случи това ,как така клиента бива винаги прецакан?????????????Че то не е само проблема в капачката (ЦЕНА в МП-57 лв.), ами ако изчезнеше нещо от багажника????????
Ще продължа да се боря за правати си !????Севетвам и всички останали с подобни проблеми да се не се отказват и примирява....!!
и изненада...........!!!! отключвам вратичката на резервоала и какво да видя?? Капачката на гърловината я няма!!!! Отивам в Шел и очтиво им обеснявам случея че въпросната капачка я няма и е изчезнала на тяхнатата бензиностанцията !И естествено те са "света вода" започнаха да се правят на луди и едва ли не нищо не може да се направи.При молбата ми да говоря с управителя срещнах отговор "Неможе" и при повторно запитване отговор -"гледайте си работата"!!!!!На другия ден си уредих сраща с управителя е му представих случея!Отговора бе- "ще се проведе разследване и ще ме уведомят"!
Както става в България ,забравиха да ме уведомят и трябваше пак да търся управителя лично.При поредната среща ми се обясни че записите от видеокамерите са изтрити (бях дал тачен час и дата на зареждане ,плюс номера на колонката) и управителя вярвал на своите служители и не може да ми уважи претенциите ми. Просто останох потресен ,как може да се случи това ,как така клиента бива винаги прецакан?????????????Че то не е само проблема в капачката (ЦЕНА в МП-57 лв.), ами ако изчезнеше нещо от багажника????????
Ще продължа да се боря за правати си !????Севетвам и всички останали с подобни проблеми да се не се отказват и примирява....!!