Как се справя Форд с ниските температури?

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.

Има ли проблеми ФОРДА със студа?

1. Не, пали от първия път и не е необходимо да му подавам газ.
203
60%
2. Почти никакви, пали от първия път, но му подавам газ.
79
23%
3. Пали от 2-3 път. Трудно му отварям вратите.
20
6%
4. Правя няколко опита, докато запали, но накрая успява да запали:-)
22
7%
5. Запалва като взема ток от съседа или с бутане.
5
1%
6. Не може да запали. Ще се наложи да се грижа по-добре за колата си.
8
2%
 
Общо гласове: 337

Потребителски аватар
tisho.74
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tisho.74 » 28 яну 2006, 10:38

ЗАПАЛИХ ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ!!!! :D след цяла седмица пред блока на "Арктически" студ...

Без проблеми при отварянето на вратите, благодарение на силиконов спрей ВЮРТ.
Само беше замръзнала течността на чистачките, въпреки, че на нея пише -30 градуса по Целзий:evil: Май ще се върна на старата рецепта от МОСКОВЕЦА- 2 литра домашна ракия (патока :wink: ) 40 градуса, не повече от литър вода и течен сапун на вкус:wink:
Маслото в скоростната кутия явно беше станало на боза, защото като пуснах съединителя колата почти потегли.
Търся си форд

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 30 яну 2006, 11:44

1. уплътнение - намазани с парафин - върши работа
2. палене 1-2 сек. повече (при положение, че иначе е "от половин оборот")
3. бавно ми загрява двигателя (сменен термостата преди зимата, но...)
4. завръзнала клячалка на багажника
5. течността за чистачките - менте - старията вариант с ракийка или водка май е за предпочитане

Потребителски аватар
vurgi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 21 ное 2005, 19:25
Модел на автомобила: Форд Сиера 2,3D
Местоположение: София
Status: Извън линия

моята сиера

Мнение от vurgi » 30 яну 2006, 15:29

Моята сиера няма никакви проблеми със студа,въпреки че е 2.3D

Ford-blue
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 08 сеп 2009, 18:50
Модел на автомобила: Ford Escort MK3 1.6/ Ford Fiesta MK3 1.1
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от Ford-blue » 10 ное 2009, 23:56

моята баба яга пали много добре никви проблеми с течност масла и т.н. ама при много ниски температури -15 което е адски студ за бургас и е голяма рядкост тогава не пали от 1 път
ina4e za 24 godi6na moqta fordela si q biva
Ford Escort MK3 1.6
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 09315n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от S_C » 11 ное 2009, 00:49

Пали.Ама за сега експериментирам с размера на картона пред радиатора.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
Herr Flick
потребител
потребител
Мнения: 206
Регистриран: 05 юли 2008, 16:29
Модел на автомобила: Fiesta '97, Zetec-S 1.25, 16V, 75 hp.
Местоположение: Габрово.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от Herr Flick » 11 ное 2009, 06:59

По принцип нямам проблем с паленето, защото я държа в гараж.

Ford-blue, от архива ли я извади тази тема? :mrgreen:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от nikolovvd » 11 ное 2009, 09:09

Ford-blue написа:моята баба яга пали много добре никви проблеми с течност масла и т.н. ама при много ниски температури -15 което е адски студ за бургас и е голяма рядкост тогава не пали от 1 път
ina4e za 24 godi6na moqta fordela si q biva
При много студено време палиш фаровете за 15-20 сек., за да се загрее малко електролита и след това ще запали от първия път.

Потребителски аватар
beauti
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 28 авг 2008, 12:58
Модел на автомобила: FORD FIESTA C 1.3/95 год.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от beauti » 11 ное 2009, 16:57

Ми нашия Фордю пали без отказ.С нови гуметки е.Антифриз.Акумулатор 100Am.Вратите не съм ги пипал-рядко замръзват.Течността на чистачките-вода.Масло 10w40 repsol.
Това не е кола,това е FORD

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от venom4o » 11 ное 2009, 17:52

В момента рядко я карам но пали веднагически и загрява адски бълзо направо и се кефя! Много си я обичам сиерата

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от vvasilev » 22 ное 2009, 17:30

Рано е още да се каже. Чакайте да стане поне -10. Не знам защо имам чуството, че при натисната спирачка пали с една идея по-бавно. Винаги я паля на съединител без газ, но ако е опряна в бордюр или на ръчна (т.е. без да натисна спирачка) май пали по-лесно :shock: ...аз ли откачам или има обяснение. Няма ли някой с 20 години стаж в автомобилистроителните заводи и инженерни студия да каже възможно ли е това? :?: :?: :?:

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от Conan_1 » 25 ное 2009, 21:13

Еми колега ако помислиш логически като палиш на натисната спирачка правиш излишна консумация на крушки,датчици,таблото и бог знае още какви джаджи и то в момента когато двигателят се нуждае от пълният капацитет на акумулатора, когато си опрян в бордюра или на ръчна консумация няма и пали подпомагана на 100% от акумулатора. _friends_

За паленето на колите ми: Дедо ескорт 1,8Д пали при -10 с много въртене мъка и чудене, трябжа яко зареден акумулатор,зимна добавка, нерви и неколкократно подгряване докато се зачуди дали да се размърда или не. :-/:
Ескорт номер 2 1,8ТДи паали при -10 градуса значително по-лесно, но отново иска двукратно подгряване и преди това завъртане на стартера за 2-3 секунди да подкачи нафтичка в цилиндрите, следва 3-4 секунди въртене , малко кашляне и сме запалили :D: (пак слагам зимна добавка)
Фикусът 1,8ТДЦИ при -5 пали както и при +20 на секундата ,с леко изчакване да подгрее , на по-ниски температури не съм го палил че не е виждал зима още от както е мой :D:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от Alexi » 25 ное 2009, 21:18

преди имах Форд Транзит 2.5д от нов му врътнах 200к ама зимата много зор палеше и то от нов си беше така .. само със спрей за студен старт палеше като хората а акумулатора на 2 години се сменяше .. сега Кънекта пали като бензинче да са му се ненадяваш ,ама парното много слабичко ,и много бавно загрява зимата ,няма печка ,направо бялата смърт може да те хване .. :D:

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от Вейдър » 28 ное 2009, 23:12

:) Дядко си палеше екстра миналата зима в София .Акомулатора е на около година и половина.Ще видя как ще е тази зима във Велинград , където е доста по-студено. Но пък имам топъл гараж и масло 10W40 :) Като идват роднини , обаче ще нощува в преспите . Миналата зима редовно ми замръзваха ключалките и уплътненията, влизал съм няколко пъти през дясната врата. Даже една нощ се прибирах от работа със завързана с колана предна дясна врата. Беше замръзнало езичето на на ключалката и не щеше да се затваря. Има чудесно парно, впрочем.
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от bateto_toshko » 28 ное 2009, 23:52

Conan_1 написа:..., малко кашляне и сме запалили :D: (пак слагам зимна добавка)
...
на бензина ли му викате зимна добавка :roll:
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от Conan_1 » 29 ное 2009, 10:36

_friends_ е не точно зимна де но с добавка и не бензин това за мене не е правилно ,и мощноста пада и има повече детонации :?
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от peshaka » 29 ное 2009, 15:56

beauti написа:Ми нашия Фордю пали без отказ.С нови гуметки е.Антифриз.Акумулатор 100Am.Вратите не съм ги пипал-рядко замръзват.Течността на чистачките-вода.Масло 10w40 repsol.
Сложил си 100 амперчаса акумулатор на фиеста 1.3 бензин ?!?!

Иначе по темата и зиме и лете си пали еднакво фиестата ми върти на стартер 2-3 секунди и пали /без да и подавам газ/
Уплътненията на вратите заляпват ако не са обработени с парафин, миналата зима направих грешка да оставя вода в казанчето с течност за чистачките и от ноември до април нямах пръскапки :D
Изображение
Изображение

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от Вейдър » 17 дек 2009, 22:43

:oops: Въъъй, нощес вална малко снежец в София и на Дедо му замръзнаха уплътнениятя....едвам влязах. Преди малко се прибрах от работа и здраво наплесках всичкото уплътнение с глицерин. Утре дано няма проблеми. Поне си пали като змей :D , никакви ядове.
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от Трол » 17 дек 2009, 23:06

Хора, срамота е в днешно време паленето на една кола при -10 (или колкото е там по повечето градове) да е повод за задоволство. Така де, обиждате си колите. А тези, които имат проблеми значи не са гледани добре. И да не съм много извън темата: моя форд поне с паленето нямаше проблеми, палеше еднакви при всички температури навън.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от madboy » 18 дек 2009, 11:03

nikolovvd написа:[При много студено време палиш фаровете за 15-20 сек., за да се загрее малко електролита и след това ще запали от първия път.
Максимум десетина секунди, иначе има вероятност да си останете само с паленето на фаровете.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Цецо Нинов
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 14 дек 2009, 18:25
Модел на автомобила: Форд Ескорт
Местоположение: Червен бряг
Status: Извън линия

Re: Как се справя Форд с ниските температури?

Мнение от Цецо Нинов » 18 дек 2009, 12:43

*00143* И аз като горд собственик на Форд съм много доволен.Това ми е втори личен и не броя вече служебните. :D Сутрин пали от раз.Най-много съм доволен от това че е комби.Обичам да ми е широко.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта