Как се справя Форд с ниските температури?
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Няма ли някой, освен Наско, да си признае
Аз се бях настроил за градски транспорт тия дни, дори в понедленик излязох по рано за да мога да стигна навреме с трамвая след като откаже колата, но фори ме изненада приятно и не ме измъчва хич, неземното удоволствие от изчадването при запалване и взрива на сажди, батерйката ми издържа и явно ще изкара и най-малко пета зима- монбат рулзз
Аз се бях настроил за градски транспорт тия дни, дори в понедленик излязох по рано за да мога да стигна навреме с трамвая след като откаже колата, но фори ме изненада приятно и не ме измъчва хич, неземното удоволствие от изчадването при запалване и взрива на сажди, батерйката ми издържа и явно ще изкара и най-малко пета зима- монбат рулзз
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Е какво значи да си призная - цяла тема съм написал... Паля със зор, но паля всеки ден без да се налага помощ.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Какво да си признавам и аз?peterdi_bg написа:Е какво значи да си призная - цяла тема съм написал... Паля със зор, но паля всеки ден без да се налага помощ.
Че съм станал мърляч и не си погледнах акумулатора до сега въпреки, че знам, че се нуждае.
Май излезе по-печен от мен и чак вчера даде признаци на умора.
Малко по-мудно завъртя и съответно кочинката по-бавно се взриви, но запали без да връщам ключа за повторен опит.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Аз пък кво да кажа, моя акумулатор даваше признаци на умора още миналата зима Тъпото е че ако беше карбуратор щеше да запали, ама инджекциона иска ток за да пусне гориво.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
И аз съм същия мърльо. .Заредих го леко през ноември и се зарекох да го следя , с мултимера да не пада под 12 волта.Уви първоначалното желание се превърна в мързел .От както падна под нулата всеки ден палеше от раз , със секунда забаване спрямо лятото , обаче днеска я усетих , че едвам превъртя.Фиу фиу , и а да загасне , но запали на косъм .Иначе на предния студ преди месец , я бях оставил на един северен вятър , и тогава запали , изгасна и чак на второто запалване си задържа оборотите , явно компа беше ошашавен от студаpaci написа:Какво да си признавам и аз?peterdi_bg написа:Е какво значи да си призная - цяла тема съм написал... Паля със зор, но паля всеки ден без да се налага помощ.
Че съм станал мърляч и не си погледнах акумулатора до сега въпреки, че знам, че се нуждае.
Май излезе по-печен от мен и чак вчера даде признаци на умора.
Малко по-мудно завъртя и съответно кочинката по-бавно се взриви, но запали без да връщам ключа за повторен опит.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1325
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
И вчера и днес при -16 в 7часа сутринта си запали без проблем ,във събота вечерта обаче свалих акумолатора и го заредих щото е мъртвец ,индикатора свети черно а е на 2г и 3м. Имам проблем обаче със скоростите след около един км. се оправят ама в началото лоста стои много твърд и неможеш да разбереш дали колата е на свободна случвало ми се е като пусна съединитела колата да тръгва леко на пред и гасне ,а уж е на свободна.Със предното стакло също имам проблем лед и от вън и от вътре чистя стаклото от вън ,после докато изчистя и от вътре от вън пак става лед .Миналата седмица смених и термостата ама разлика почти не се осеща освен ,че загрява по- бързо,иначе стрелката стига до първата буква преди това стигаше малко под нея ама и времето беше по-топло.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Имаше в предвид да си признаем за тази сутрин - най-студената от всичките и трета-четвърта под минус 10 (София).
Моя Bosh Silver умира много много, невероятно шокиращо е с колко бавно развъртане(едвам едвам) пали веднага. Много зависи в какво с-е ви е двигателя, не само акумулатора Сигурно още в Италяи е купуван този Бош, при това 62А а не 72А по книжка. На топло лятото след 2 дена върти също бавно(смятайте!)
Днес е последната подобна сутрин! Така казаха, така че чак за другата зима 200лв в джоба за акумулаторче
Кой каза нещо за Лукойл че държала до минус 20? Сигурно е така, защото е пълен с ла*на лукойлския дизел. Колата никога не е димяла (само при изфорсиране), а димеше 5пъти повече от при изсфорсиране като запалих на лукойлски дизел (добре че беше малко) в началото на декември -16 в София точно онази сутрин(само една беше толкова). После колата вървеше по-зле и гореше повече. Изгорих тези 10л и повече в лукойл ме няма. Така и така никой не е казал 1 хубава дума за нафтата им (освен за бурагските лукойл, но това е за бургазлии)
Моя Bosh Silver умира много много, невероятно шокиращо е с колко бавно развъртане(едвам едвам) пали веднага. Много зависи в какво с-е ви е двигателя, не само акумулатора Сигурно още в Италяи е купуван този Бош, при това 62А а не 72А по книжка. На топло лятото след 2 дена върти също бавно(смятайте!)
Днес е последната подобна сутрин! Така казаха, така че чак за другата зима 200лв в джоба за акумулаторче
Кой каза нещо за Лукойл че държала до минус 20? Сигурно е така, защото е пълен с ла*на лукойлския дизел. Колата никога не е димяла (само при изфорсиране), а димеше 5пъти повече от при изсфорсиране като запалих на лукойлски дизел (добре че беше малко) в началото на декември -16 в София точно онази сутрин(само една беше толкова). После колата вървеше по-зле и гореше повече. Изгорих тези 10л и повече в лукойл ме няма. Така и така никой не е казал 1 хубава дума за нафтата им (освен за бурагските лукойл, но това е за бургазлии)
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
днес при -21 запалих но колата взе да прекъсва и загасва .. отидох в МР и диагнозата беше замръзнала нафта - заредих на ОМВ ,обикновения им дизел .. подмениха горивния филтър който се оказа пълен с някаква белезникава и гъста като мед течност която от ОМВ наричат нафта долях Шелска нафта до горе и сложих една присадка да видим утре сутрин как ще е ...
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Днес след поредните -20 в Търново при опит за стартиране на дизела на обед (чеп). Акумулатора сдаде багаже след втория опит. Абе какво да се лъжем -20 си е изродия. Щях да запаля ако бях с добър акумулатор, но уви. Запалих с кабели и ток от приятели. Тази вечер и утре ще го прибирам в мазата.
- Ceko
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 20 окт 2006, 09:45
- Модел на автомобила: fiesta 96'-techno 1.25i 16v;75hp;Mondeo Mk2, 1,8TD GHIA
- Местоположение: Козлодуй
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Здравейте, всички искам да ви се похваля, онзи ден в събота бях на в.Ком на ски, през ноща температурата беше паднала до -23, първо си помислих че няма да запаля, но като знам че съм се подготвил все пак за зимата( антифриз- немски, нафта с добавка газ за горене, мощен акумулатор и чисто нови свещи беру) реших да опитам. Първо пуснах фаровете за около 30-40 сек. после развъртях двигателя няколко оборота без да подгрявам, после подгрях 2-ва пъти и запали от раз. Трябва дави кажа че колата даже не се чуваше как работи, според мен е мн. важно с какво масло караш. До мен беше спрял един пич с Хюндай санта СПЕ- какво ли не му прави но не го запали.
"и форд е кола , но за мен е нещо повече''
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Като чета и някакси се успокоявам... колкото и противоречиво да звучи, щото на никого не пожелавам проблеми с паленето, някой ако има проблеми в Младост сутрин да звънка, подкарам ли мохикана няма проблем да давам ток и да дърпам. Прави ми впечатление и още едно нещо - всичките междинки в квартала си стоят още със снега, явно изобщо никой не е правил опит да ги подкара. Все пак и това че ми е карбураторна колата си казва думата, щото иначе щях да си мечтая да я карам всеки ден на тоя студ. Довечера ще си направя пак замерване на напрежението преди студен старт и по време на студен старт, че да сравня показанията с новия акумулатор като го монтирам утре.
Вметка: другата седмица според прогнозите за времето по avn-модел ни чака нов студ.
http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel2.html
Вметка: другата седмица според прогнозите за времето по avn-модел ни чака нов студ.
http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel2.html
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
На баща ми сиерата пали от раз, старото ми бензиново Мондео пали също от раз, обаче печката на -10 пали от 4-я път след доста въртене. От 2 дена не съм се пробвал, щото ми падна акумулатора по незнайно каква причина, а е нов. Не зарежда ли нещо динамото, не знам вече. Сега е на зарядно, утре следобед като станат положителни температурите ще го пробвам. Но май проблема идва от лошата нафта, един колега от форума и той е със същото Мондео и той не може да запали на напълно зареден акумулатор. Сложих Кастрол ТДА добавка, но след дъжд качулка, не знам дали е успяла да се омеси, както е в спряло положение колата . С една дума на тези температури, без добавка май трудно става.
Който кара Форд е горд!
- tqnko
- потребител
- Мнения: 233
- Регистриран: 13 окт 2009, 18:32
- Модел на автомобила: Ford fiesta mk3 1.1 с АГУ, 4/5 врати, много бЕга.
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
На бензин с дръпнат смукач пали от 1-2 пъти. Понякога се губят оборотите и трябва и 3-път!
Относно вратите, то и галаро да е като са замръзнали пак ще има проблем.
Относно вратите, то и галаро да е като са замръзнали пак ще има проблем.
Закона на живота гласи: Яж боб, карай форд, живей горд!
http://prikachi.com/users/tqnko/13D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Моята красавица...
Приемам бартери за ел. стъкла на фиеста мк3 4/5 врати!
http://prikachi.com/users/tqnko/13D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Моята красавица...
Приемам бартери за ел. стъкла на фиеста мк3 4/5 врати!
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 26 яну 2010, 19:15
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD 96'
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Моя при -12* запали от втория път за около 5-6 сек. ама при -16* не запали от три завъртания за по 7-8 сек. и се отказах. Ще го оставя докато температурата не се качи над 0. Предполагам че е замръзнала нафтата. Пълня само от Лукойл. Служебния Транзит 2,5Д му замръзна нафтата още на –10*. той зарежда от Петрол.
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 26 яну 2010, 20:28
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci i ford Mondeo 1.8 td
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Влизам като нинджа през багажника на Мондеото/жената има Фокус-втвърден воллан при минус 17 градуса/ ,паля го от 2-3 път, успявям да излязя от дясната врата защото лявата не се отваря,след което централното само закючва колата която е с работещ двигател .Прибирам се в къщи вземам резервните ключове и пак като нинджа влизам през багажника и потеглям.След около 14 километра пристигам на работа и всичко вече е нормално.Излизам си от лявата врата като бял човек.След работа ,когато температурите са минусуви пак си влизам по погоре описания начин ,като нинджа но този път без да излизам от колата защото тръгвам веднага и се прибирам благополучно в къщи.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
моя таранталясник вчера (-15) си запали нормално (след 3-4сек на 200rpm),
но днес вечерта (-6) запали нормално (след 3-4 сек въртене) ... работи 1мин... и загасна (после не ще - все едно няма нафта) ... за голям сеир на жена ми (нейната C4 си пали все едно е лято! )
може би е замръзнала нафтата (филтъра ми е за смяна отдавна) ... което е странно защото вчера нарочно заредих половин резервоар алпин дизел (преди бях на лукойл)...
но днес вечерта (-6) запали нормално (след 3-4 сек въртене) ... работи 1мин... и загасна (после не ще - все едно няма нафта) ... за голям сеир на жена ми (нейната C4 си пали все едно е лято! )
може би е замръзнала нафтата (филтъра ми е за смяна отдавна) ... което е странно защото вчера нарочно заредих половин резервоар алпин дизел (преди бях на лукойл)...
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Аз сипвам нафта само на Лукойл, не че съм някакъв фен просто имам карта за отстъпка там, и не усетих проблеми с замръзнала нафта тези дни.Йонко написа:Моя при -12* запали от втория път за около 5-6 сек. ама при -16* не запали от три завъртания за по 7-8 сек. и се отказах. Ще го оставя докато температурата не се качи над 0. Предполагам че е замръзнала нафтата. Пълня само от Лукойл. Служебния Транзит 2,5Д му замръзна нафтата още на –10*. той зарежда от Петрол.
Ха-ха-ха, БатНаско как ме разсмя Хубавото на този тип коли е, че винаги можеш да влезееш/излезеш през багажника и алармата/централното не може да те постави в мат
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Хора не знам какво да ви кажа за нафтата и бензиностанциите, които я предлагат... В един друг форум има много хора, които най-много плюят(с основание) точно Алпин дизела на ОМВ, други на Лукойл, а пък хвалят тази на Петрол. Но като се има предвид, че повечето са на франчайз, това означава, че всеки там може да си сипва каквото иска. Аз лично с Шел V-power diesel усещам разлика във вървежа. Обаче пък много удря в джоба. Карам с нафта от една единична нафтова колонка, понеже ползвам много голяма отстъпка(много над 6 ст.), преди като съм я засичал няма разлика с обикновената нафта на Лукойл и Шел. Но не съм само аз, на един комшия Пежо 306 също му е замръзнала нафтата и на доста хора покрай мен.
Който кара Форд е горд!
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Ама какво се чудите че ви замръзва нафтата! Те официално снощи по новините си го казаха, че в България дизела замръзва след -15 - 20. Решението явно се крие във вземането на превантивни мерки. Който има топъл гараж да си я държи вътре, другите ще сипват добавки в резервоара. Чувал съм и за малко бензин дори. Представете си в русия, канада и т.н. кво ще се случи ако имат такава боза вместо нафта?
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Дидо прави като мен бе, по 3-4 литра бензин на пълен резервоар с нафта мисля че няма да вреди по никакъв начин, а и няма да замръзва дизела. С моята нафтова печка съм нямал проблеми с паленето в кучия студ който беше във Варна, само където подгрявам 3-4 пъти преди да запаля и от оборот и половина настъпва взрива
П.С. Дидо дали свещите са в ред, това палене от 4-тия път не е нормално според мен.
П.С. Дидо дали свещите са в ред, това палене от 4-тия път не е нормално според мен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта