Как се справя Форд с ниските температури?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
От 7:00 съм на Фиестата, идеята беше да ползваме и двете коли, обаче условията се оказаха неподходящи за самостоятелно кормуване на жената(първа зима) и влезнах в ролята на инструктор. Първите триста метра бяха с възвратно-постъпателни движения, щото по улицата беше минала само една джипка и коловозите бяха дълбоки и пода опираше. Ескорта си остана затрупан, щото ме домързя да изравям и него.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
А как се справяте с потяглянето от място на заледен баир ?!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Един път ми се случи, тогава нямах шанс да тръгна по леда, върнах малко надолу в една пряка, тръгнах на равно и после в насрещното. Нямах шанс да кача тротоара и да карам по него.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Днес ми се наложи точно това. Върнах малко назад, полека на втора тръгнах с малко газ колкото да не угасне и после като се засили колата е лесно вече.didon80 написа:А как се справяте с потяглянето от място на заледен баир ?!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1325
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
аз тръгвам на 2ра щот на 1ва само върти на едно място задницата ми е със спортни прожини и е по-ниска и предницата трудно захапва по наклон със отъпкан сняг тръгнах ама на лашки на полу съединител ,а ако е на заден ход си тръгвам без проблем .Днес обаче ми се наложи 2 пъти да разритвам снега пред колелата щот снегорините чистиха само главните улици и затваряха малките улички
- devailo
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 06 мар 2008, 00:30
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2004 TDCi 1,4 - 68 коня
- Местоположение: Велико Търново, София
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Сутринта с 3 замаха на ракава на якето и падна всичкия сняг и после 20 минути не мога да изляза от паркинга Голяма мъкааа..Инъче най големия ми подвиг е в Велико Търново от пътя към пътния възел на ляво най бруталния наклон за към стадиона пробвах с засилка не стана спрях се в бордюра. И бавничко на първа си го качих.. а не беше ринато нямаше пясък нямаше нищо
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Защо вратите ни замръзват? Работата се оказва баламски проста.
При навалял сняг, когато колата е студена, вратите не замръзват... какво правим ние - чистим колата и тръгваме. После паркираме и си ходим по работата. Е да, ама не. Колата се е загряла, снегът се е стопил и уплътненията на вратите са се намокрили. Колата после изстива и - честитка... но ако вземем да забършем тези уплътнения и ръбовете на вратите, че да не са мокри, после няма да се чудим как да влизаме като нинджи през багажника, да не говорим че при седаните е малко сложно.
Вчера специално отделих няколко минути за това и после вратите си бяха ОК.
При навалял сняг, когато колата е студена, вратите не замръзват... какво правим ние - чистим колата и тръгваме. После паркираме и си ходим по работата. Е да, ама не. Колата се е загряла, снегът се е стопил и уплътненията на вратите са се намокрили. Колата после изстива и - честитка... но ако вземем да забършем тези уплътнения и ръбовете на вратите, че да не са мокри, после няма да се чудим как да влизаме като нинджи през багажника, да не говорим че при седаните е малко сложно.
Вчера специално отделих няколко минути за това и после вратите си бяха ОК.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Интересно - и аз тия дни разсъждавах по същия въпрос. На вратата откъм шофьора верно съм намазал едно от уплътненията ама другите - не съм. Но до сега не съм имал никакви проблеми с отварянето на вратите. И аз си мислех, че най- вероятно е от това, че не ги оставям мокри уплътнениятаpeterdi_bg написа:Защо вратите ни замръзват? Работата се оказва баламски проста.
При навалял сняг, когато колата е студена, вратите не замръзват... какво правим ние - чистим колата и тръгваме. После паркираме и си ходим по работата. Е да, ама не. Колата се е загряла, снегът се е стопил и уплътненията на вратите са се намокрили. Колата после изстива и - честитка... но ако вземем да забършем тези уплътнения и ръбовете на вратите, че да не са мокри, после няма да се чудим как да влизаме като нинджи през багажника, да не говорим че при седаните е малко сложно.
Вчера специално отделих няколко минути за това и после вратите си бяха ОК.
п.п. много ми е кеф, че и аз съм открил топлата вода поне веднъж
п.п.п.
Вчера сутринта в Седем термометърът в колата покзваше -10 градуса и за моя радост вратите се отвориха и колата запали от раз без проблем. На по- ниски температури още не съм я тествал още
- kkkc100
- потребител
- Мнения: 478
- Регистриран: 16 яну 2010, 23:32
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 TDCI 2.0 130 HP /X.2001/
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
много зависи какъв е наклона,леда,гумите, ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО.didon80 написа:А как се справяте с потяглянето от място на заледен баир ?!
ако е е оня перфектен гладък като стъкло лед мн здраве на тоя дето ще тръгне от място нагоре.
морска сол,пясък,спрей течни вериги !!! вериги ....
ако можеш да се спуснеш надолу и да се засилиш е ок или да обърнеш и да го вземеш на задна скорост ако си с предно предаване пак бива но за такива ситуации най най добре да имаш едно 5-6 кила сол в багажника и спрей течни вериги пръскаш на гумите хубаво в красиви заигзакообразни/\/\/\/\/\ ,ромбоидни,чавки{ { { { форми/ от личен опит най добре се поличава със стрелково пръскане <<<<<</ като ги почистиш от снега за да попада спрея в/у гумата чкаш 5 мин и потегляш мн бавно на полусъединител от 2 ра скорост !! !!!! + вземаш пакетите със сол разхождаш се поръсваш от там дето ще ти минават гумите 2 пътечки и си ти и с пясък става но е по-мръсно ....
идеята е леда да се надере от нещо
Цял живот живееш само заради един миг.
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Тая сутрин към 7 часа не знам минус колко беше в Люлин, но фокуса не можа да запали от раз. Втория път с малко газ запали, ама се помъчи 3-4 секунди. Не знам от нафтата ли е, или подгряващите свещи не работят както трябва, ама не ми хареса Друг е въпроса че на тъста ми бензиновия ФВ Пасат изобщо не е успял да запали
- Дмитарчо
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 03 окт 2009, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate MK3 Ghia /2003/ 131 Hp
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Не я бях палил цяла седмица пущината. Понеже утре ще ми е необходима, реших да пробвам дали ще запали. Взе ми акъла Запали си все едно е лято /макар, че я купих преди няколко месеца - незнам как пали лятото / Нямаше никакви проблеми, а колата показа, че е -11 градуса. Повече от доволен съм Да чукна на дърво /глава/ и утре сутринта да запали по този начин
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Хе-хе аз вчера така се забих в 1 преспа,до стъклата на вратите.Но си вееше така,че невиждах предния капак.После 1 час риене,мааалко помощ с бутане и се измъкнах.Но никак неми бе до снимане,то и какво се виждаше 1/2 кола диагонално.Ако бях постоял още малко и щеше да е част от пряспата.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Днес подпитах един колега с Фокус, дали е запалил сутринта при -28 градуса, а той с усмивка сподели, че само той е запалил от всички на паркинга.
Скорпиото е същата работа. Преди 8-9 години три месеца не беше пален и въпреки това при -15 запали от раз.
Скорпиото е същата работа. Преди 8-9 години три месеца не беше пален и въпреки това при -15 запали от раз.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Маалко фордажиите сме като рибариnikolovvd написа:Днес подпитах един колега с Фокус ....
Иначе Вещицата пали, не е имало ядове.
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Миналата седмица запали при -23 С и след 10 мин. работа на място си обърна на газ.Много съм доволен, при тези температури сутрин пали без проблеми.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Днес комшията "изпи" тока на акумулатора за два дъъъълги опита да замали при -8 и не успя, защото не е Форд.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Без никакви проблеми.Показвам му ключа докато съм в леглото и той си знае ПАЛИ САМ >:D<:
- _George_
- потребител
- Мнения: 412
- Регистриран: 01 авг 2007, 18:56
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 2.5i V6 24V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Да чукна на дърво и аз не съм имал проблеми с паленето, само дето централното отключва всичките врати след около 5-6 мин. шофиране
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Онзи ден един колега ме посъветва да пробвам при много ниски температури преди да запаля да правя двукратно подгряване на нафтата и смятам да пробвам тия дни как ще стане.
-
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как се справя Форд с ниските температури?
Това с двете подгрявания може да подобри паленето, но до колкото съм чувал от майстори - крие и риск - може да доведе до по-бързи прецакване на свещите. По-добрия вариант е след 1во подгряване кратък опит за палене (да направи 1, 2 развъртания стартера, а не да се даржи ключа секунда, 2, 3, 4, ...) после малко изчакване (10 сек.) - 2ри опит и т.н.Яким написа:Онзи ден един колега ме посъветва да пробвам при много ниски температури преди да запаля да правя двукратно подгряване на нафтата и смятам да пробвам тия дни как ще стане.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта