Страница 1 от 2

Впечатления от МП

Публикувано: 25 яну 2006, 10:38
от monov
Такаа - и аз направих сефтето да си имам вземане даване с МотоПфое... УЖАСНИ СА!
Да си споделя мъката - каква е историята всъщност?!
След удара ми миналата година се оказа, че ми се е счупила една от поддържащите щипки на десния фар (дето е без винт за регулиране) и някъде по някоя дупка по-късно е изпаднала и фара клопаше. Закрепих го криво-ляво с 2 свински опашки за пружината на мигача, поне да не дрънчи. Търсих тук там - ама няма такива щипки. Ииии - айде в МП. Гледаме на компютъра - показвам му коя -ОК ама нямаме - трябвало да се поръча - ОК - поръчвам. След седмица получавам смс от сайта на МТел (егати скръндзите) - отивам да си взема щипчицата и ми връчват някаква метална конструкция колкото половината фар :shock: викам "станала е грешка..." - "не бе - тва е! номера е същия!" гледаме - верно номера е същия, но това определно НЕ става за моя фар и мацката се дръфчи "и сега квоо да направим? поръчал си я, платил си я - тва е" и аз побеснях :evil: ама се удържах - казах й "това НЕ е което поръчах!" докато тая цикли и се чуди какво да прави добре, че се появи някакъв приемчик и разбра, че имаме проблем и отидох при него - видяхме пак в компютъра - оня гледа щипката и каза, че нещо са сбъркали и порови в склада и намери каквото ми трябва (! със съвсем друг инвентарен номер и без да ми се репчи), нещо говори с касиерката - не бяха много доволни, но ми върнаха парите и аз си платих вече истинската, която беше двойно по-евтина (не че цената е фактор в случая, защото става въпрос за 2-3 лева, но при по-скъпи части би се оказало проблем)
ии вместо епилог - госпожица "и квоо да направим" щеше да отнесе среща със шефа, ако не се беше появил онзи приемчик, който май е от малкото които знаят за какво са там. Потвърждавам тезата че "краденето в МП от клиента е фирмена политика". И съм разочарован, че не могат да си се оправят със собствените софтуери.
Аааа да - и като си купувах спирачна течност - казвам "1 литър" и един приемчик наблизо "брееей - кво ше правиш с толкова много?!?" - явно не знаеше колко е вместимостта на системата и каква е загубата при смяна и реших, че не си заслужава да му отгорарям въобще, иначе отговора ми щеше да е нещо от сорта на "да си права гаргара с нея!"
накратко - в МП отивам само по необходимост, когато нямам друг избор :!:

Публикувано: 25 яну 2006, 16:07
от Polly
Първите впечатления понякога са погрешни :lol:

Не трябва да забравяме, че понякога /може би твърде често/ МП е единственото място, където могат да оправят фордовете ни и е добре да споделяме и някое положително впечатление от тях.

Факт е, че си оставят ръцете, когато не им се занимава, но когато имат желание се справят доста професионално и ремонтират дребни неща, за които никой гаражен майстор няма и да пожелае да помисли.

Последните ми впечатления от МП са повече от добри. Преди няколко месеца на фиестата автоматик и смениха маркучите, по които минава въздуха към изпарителя и преработиха някой неща по АГУ-то без да им казвам и без да го плащам, платих само работата на стенд-а / диагностиката/. Освен това почистиха свещите, закрепиха по интелигентен начин плочката на АГУ-то и колата стана като нова.

При покупка на крушки за фаровете, консултираха ме и дори обясниха как да си ги сменя сама.

В момента пазаря една пластмаса за новата и ми предлагат по евтини варианти от други коли, ходя гледаме, мериме до колко е подходяща и всичко това без да ме карат да поръчвам и предплащам. И на самите служители там им е ясно, какви са цените и гледат да съдействат клиента да е доволен.

За да не възникнат въпроси, нито ряботя там, нито имам роднини, приятели и тн подобни работещи там. Може би малката "тайна", че съм редовен клиент повече от 3 г, и искат, не искат се държат любезно;-) А причината да съм сред доволните клиенти е, че са оправяли неща за които други са вдигали ръце и са казвали "продавай я".

Публикувано: 25 яну 2006, 17:44
от monov
:) подчертах, че това е първото ми впечателние - има и кадърни хора, номера е, че мен явно ме подценяват и това ме дразни - все пак съм клиент и съм отишъл да им давам пари - и те са ЗАДЪЛЖЕНИ да им се занимава...
за консумативите също съм на мнение, че оригиналното си е най-добро, стига да мога да си го позволя

Публикувано: 25 яну 2006, 17:59
от Polly
:lol: Явно трябва по-настойчиво да им се досажда, за да обърнат вниманието, което е редно да обърнат на един клиент.

Но както казах според мен в голяма степен всичко опира до настроението, в което ги хванеш и настойчивостта понякога, която проявиш.

Но най-добре да не ти се налага да посещаваш, който и да е сервиз/ магазин;-)

Публикувано: 25 яну 2006, 19:24
от demiro
Моето впечетление е, че работят според човека дето се казва.
Явно трябва по-настойчиво да им се досажда, за да обърнат вниманието, което е редно да обърнат на един клиент.
Ей това най-много ме дразни.Значи аз отивам там с парите си да им оставя някой лев,а те ще кажеш че нещо ги притеснявам. Според мен трябва да се помисли за такава длъжност по големите сервизи,щото на прага да те посреща човек,който до като не излезеш от сервиза да е постоянно край тебе.Освен проблема с отношението към клиента,по този начин и ще изкарват допълнителни пари,щото току виж ти продали допълнително нещо ненужно :wink:
ремонтират дребни неща, за които никой гаражен майстор няма и да пожелае да помисли.
Е да ако си млада дама,разбира се ще ти обърнат по-голямо внимание :lol: и ще се направят на майстори,това в кръга на шегата/но понякога е вярно/

Но като обобщение ще кажа,че това отношение е остатък от социалистическото обслужване по автосервизите,когато автомайстора беше на върха на хранителната верига :wink: :twisted:

Извинявам се на Polly,ако и се стори, че цитатите са извадени от контекста на мнението и!

Публикувано: 26 яну 2006, 19:30
от cybernone
Обесни ми може ли диагностика да ме пита мене какво да гледа на компютъра (кой датчици да проврява, дали ламбда дали МАФ и т.н.). Пълен некадърник Evil or Very Mad . И след 3 часа рзправии да ми каже че не може да открие проблема, ама май (МАЙ?!?) в ламда-сондата.
Според мен трябва да се помисли за такава длъжност по големите сервизи,щото на прага да те посреща човек,който до като не излезеш от сервиза да е постоянно край тебе.Освен проблема с отношението към клиента,по този начин и ще изкарват допълнителни пари,щото току виж ти продали допълнително нещо ненужно
Такава длъжност има, то даже цял отдел има - отдел по контрол на качеството и обслужването на клиента, подчинен на маркетинговия отдел. Обикновено след около 20 до 30 дни една очтива жена ти звани и те пита дали си доволен от обслужването и дали повредата е отстранена. Е на мен като ми се обадиха, смятай че глоби там е имало :twisted:

Публикувано: 27 яну 2006, 09:16
от Polly
cybernone написа:Обесни ми може ли диагностика да ме пита мене какво да гледа на компютъра (кой датчици да проврява, дали ламбда дали МАФ и т.н.).

Такава длъжност има, то даже цял отдел има - отдел по контрол на качеството и обслужването на клиента, подчинен на маркетинговия отдел. Обикновено след около 20 до 30 дни една очтива жена ти звани и те пита дали си доволен от обслужването и дали повредата е отстранена. Е на мен като ми се обадиха, смятай че глоби там е имало :twisted:
Няма нищо лошо да те пита какво да гледа на компютъра, като отидеш на лекар , лекаря поставя ли ти диагноза без да те е питал какво ти е? Същото е и с колите, ти си я познаваш колата, обясняваш какво е положението и казваш кое искаш да ти погледнат. Твое е правото да поискаш и повече неща да ти проверят и без това си плащаш за това. :lol:

Отделно по-старите модели на форд имат една "особеност" доколкото са ми обяснявали в МП, но повечето от вас я знаете. Това са коли, които имат малко електроника по тях и единствения начин да се диагностицират повечето неща е "по метода на изключването", както те сами са ми казвали. По новите модели имат повече ел. модули, които като се закачат на стенд могат да дадат информация за състоянието на дадено нещо по колата и там наистина не е необходимо да питат "Какво да гледам", защото стенда в случая си показва. Доколкото съм чела, при новия фокус ел. модули са почти 50, за сравнение при БМВ същата година на производство като модел / 2005 г/, тези модули са 70. Чисто технически / поне аз в този аспект съм чела/ наличието на повече ел. модули улеснява компютърната диагностика и това, което се изисква от лицето, работещо на стенд е да закачи колата и да каже какво е показал стенда и е повече от естествено за нещата, които нямат ел. модули да те питат и да работят по метода на изключването.

И още един пример, когато преди време държаха фиестата 2 часа на стенд, докато се уверят дали проблема е в CRS-а или бобината и проверяваха нещата по запалването едно след друго, пристигна един доста по-нов форд, закачиха го на стенда видяха какво му е и го оставиха за ремонт без да разпитват собственика му какво му е точно и какво да гледат. В случая едва ли става въпрос за "некадърност" или "компетентност", но и там врачки няма :lol:

По отношение оплакванията, не е нужно да чакаш 20-30 дни да ти се обадят да те питат , доволен ли си, а ако нещо не ти харесва, докато си там си казваш. :lol:

И по-малко нерви с МП :lol:

Публикувано: 27 яну 2006, 09:46
от Любо
Изглежда сред нас само на Polly обръщат достатъчно внимание в МП. Във връзка с това имам едно предложение. Който има работа с МП да й се обади и барабар с нея в МП пък после да я черпи, че му е спестила разправийте и нервите :))


П.П. Polly, това е в кръга на майтапа. Просто ми направи впечатление, че много настървено ги защитаваш. Не споря с теб. Права си в това което казваш (пишеш), но фактите са си факти. Факт е че като отиде човек при тях и те само се чудят как да не му свършат работа и да му вземат пари.
Аз имам много оплаквания от тях (сега няма да ги описвам пак), но като няма кой да ми продаде някой части пак опирам до тях. Но вече ги ползвам само за магазин, за нищо повече!

Публикувано: 27 яну 2006, 10:25
от Polly
Любо, както каза фактите са си факти. :lol: Всеки си пише впечатленията, и аз съм имала неприятни впечатления, но повечето са положителни. :lol:

Спирам да ги защитавам, а ако реша да сменям колата, срещу процент от сметката на МП, а не черпене ще карам колите на желаещите *00120*

Публикувано: 27 яну 2006, 10:38
от DigiPro
аз също съм доволен от Мото Пфое. Естествено говоря за Търновския сервиз. От Софийския офис единственото впечатление ми е че бяха объркали една поръчка на търновския в която трябваше да пристигне един датчик за мойта кола, та се наложи да чакам още 3 дена докато го изпратят.
Иначе търговците на коли втора употреба в Софийското Мото Пфое са много любезни и коректни. Спестиха ми доста разправии и разкарвания като си купувах от тях Фиестата.

Публикувано: 27 яну 2006, 10:39
от Любо
Polly написа:ако реша да сменям колата, срещу процент от сметката на МП, а не черпене ще карам колите на желаещите *00120*
Ха! Не се бях сетил за процента :lol:
Чухте ли момчета (и момичета) - така се прави пачка! А вие (ние) ще караме обслужени (ама наистина) от МП коли =)):

Публикувано: 27 яну 2006, 10:52
от forzi
Така де,няма заради едно ОБСЛУЖВАНЕ да си сменяме пола я. Polly е насреща. :D

Публикувано: 27 яну 2006, 19:34
от achkob
сега и аз искам да си кажа мнението,като свидетел от основаването на фирмата до ден днешен...не коментирам безбожните цени за труд,но мисля че за тях работата трябва да се върши далеч по качествени и бързо.след всеки ремонт съм се връщал нещо да се дооправя,да не говорим че ми бяха развалили вратата и имах(и все още) лак по прозорците...ремонт за седмица ми бе извършен за 2 месеца не заради липса на части или нещо от сорта,а заради немърливост и празни обещания.спор няма че някои неща само там ги има...но самото отношение на персонала е според мен под всякаква критика,с изключение на2-3 ...нищо лично,но ''клиентът за нас е номер 1" не личи да е логото на тази фирма!!!

Публикувано: 28 яну 2006, 11:22
от rejo
Факт е, че не само собствениците на Форд се оплакват от МП, но и тези на Волво.....труда е много скъп и затова повечето хора ходят при други майстори. Отношението към клиентите не е коректно в повечето случаи. Ми като купува клиент частите оттам, поне някаква отстъпка за ремонта да предлагат или при някакви суми направени от редовни клиент, някакви намаления. НЯМА......Като ходих за трети път и ме питат: "Пазарувал ли сте вече от тук" -ДА. Казвам си: сигурно си правят база данни и после отстъпки.....Питам продавачката дали цената, която ми казва е с някакво намаление и тя така ме погледна, че се засрамих за глупавия въпрос и предположение :evil: :evil: :evil:
Оказа се, че просто ги мързи да вписват данните за колата и клиента всеки път като пазарувам оттам. ПОЛУДЯХ......

А след като се пробвах да си сменя блендите там за 36 лв и онзи майстор ми вика гумички за 30 лв не сте си купил(освн блендите) ?!?!?!?!?!? Обясних му (аз) как да ги смени (лично при майстора ме заведе приемчика) без да сваля бронята и да му трябват гумички и той ми отговори че в МП не го правили така!!!!!! Казах им да ми върнат ключовете и "излетях" от сервиза. Това в МП Младост.....
Накрая с малко питане във форума си ги смених сам и с 36лв се самопочерпих :lol: :lol: :lol: :lol: . Да не разправям пък за ходовата част и рейката. Накрая в сервиза, който отидох и който се намира близо до МП Люлин се оказа, че ходят доста фордовци и т.н.

Въобще цялата тази ситуация с МП е една и съща в цялата страна, във всичките им офиси и това НЕ МОЖЕ ДА Е СЛУЧАЙНО ИЛИ ЕДНОКРАТЕН ИНЦИДЕНТ!!!!!!!!!

Публикувано: 28 яну 2006, 16:02
от divinity
Споко, не се пали :D
Докато колата беше в гаранция ходихме да й сменят маслото при нашите приятели от МотоПфое. Много бяха любезни :D
Смениха маслото, тръгваме и на баща ми и му светва лампата за маслото още в двора на сервиза :shock: :D
Тия некъдърнци не сложили капачката на маслото :D
Целият двигател беше омаслен, както може да си представите и оня мухльо ми обяснява, че знаел автомивка, където щели да ми го направят като нов :D Обяснихме му на този полуидиот, че просто е тяхно задължение да измият двигателя, да налеят ново масло и да намерят капачка, защото старата беше изчезнала :D
Така че, не се впечатлявай :D
Поздрави!
:D

Публикувано: 28 яну 2006, 19:43
от cybernone
Polly написа:
cybernone написа:Обесни ми може ли диагностика да ме пита мене какво да гледа на компютъра (кой датчици да проврява, дали ламбда дали МАФ и т.н.).

Такава длъжност има, то даже цял отдел има - отдел по контрол на качеството и обслужването на клиента, подчинен на маркетинговия отдел. Обикновено след около 20 до 30 дни една очтива жена ти звани и те пита дали си доволен от обслужването и дали повредата е отстранена. Е на мен като ми се обадиха, смятай че глоби там е имало :twisted:
Няма нищо лошо да те пита какво да гледа на компютъра, като отидеш на лекар , лекаря поставя ли ти диагноза без да те е питал какво ти е? Същото е и с колите, ти си я познаваш колата, обясняваш какво е положението и казваш кое искаш да ти погледнат. Твое е правото да поискаш и повече неща да ти проверят и без това си плащаш за това. :lol:

Отделно по-старите модели на форд имат една "особеност" доколкото са ми обяснявали в МП, но повечето от вас я знаете. Това са коли, които имат малко електроника по тях и единствения начин да се диагностицират повечето неща е "по метода на изключването", както те сами са ми казвали. По новите модели имат повече ел. модули, които като се закачат на стенд могат да дадат информация за състоянието на дадено нещо по колата и там наистина не е необходимо да питат "Какво да гледам", защото стенда в случая си показва. Доколкото съм чела, при новия фокус ел. модули са почти 50, за сравнение при БМВ същата година на производство като модел / 2005 г/, тези модули са 70. Чисто технически / поне аз в този аспект съм чела/ наличието на повече ел. модули улеснява компютърната диагностика и това, което се изисква от лицето, работещо на стенд е да закачи колата и да каже какво е показал стенда и е повече от естествено за нещата, които нямат ел. модули да те питат и да работят по метода на изключването.

И още един пример, когато преди време държаха фиестата 2 часа на стенд, докато се уверят дали проблема е в CRS-а или бобината и проверяваха нещата по запалването едно след друго, пристигна един доста по-нов форд, закачиха го на стенда видяха какво му е и го оставиха за ремонт без да разпитват собственика му какво му е точно и какво да гледат. В случая едва ли става въпрос за "некадърност" или "компетентност", но и там врачки няма :lol:

По отношение оплакванията, не е нужно да чакаш 20-30 дни да ти се обадят да те питат , доволен ли си, а ако нещо не ти харесва, докато си там си казваш. :lol:

И по-малко нерви с МП :lol:
Ескорт 95 си има доста интелигиентно ECU което именно се закача на стенда, и се провряват отделните компоненти. Като си оставяш колата на записания преди 15 дена час, един служител наричащ себе си приемчик те разпитва и на него му се обесняват проблемите, а той следователно ги казва на диагностика, който се предполага че е учил за това. И така секи трябва да се занимава с това за което е учил. Аз ако знаех кое точно да гледа нямаше да ходя там нали. Съжелявам ако тона ми е по-нервен, но действително съм бесен. Надява ме се никой от вас да няма подобен опит с МП, защото ще е срамота за такава голяма фирма. Мене лично ме загубиха като клиент, загубиха ми и времето тогава, че и пари им дадох за нищо. :evil:

Публикувано: 28 яну 2006, 23:18
от forzi
Хе хе.Това за маслото звучи направо като анекдот =)): =D>:
Моите негативни впечатления от МП приличат направо на глезене в сравнение с написаното по горе,та няма смисъл да ги добавям.Обаче възниква следния вапрос: защо като има толкова много недоволни клиенти ,при МП е такава навалица?(лятото ми казаха че за диагностика трябва да се запиша поне седмица по рано).
Лошо обслужване + Високи цени = Голямо търсене на услугите на МП
Странно изглежда тази формула :-?:

Публикувано: 28 яну 2006, 23:23
от pepy1
явно доволните са повече от недоволните

Публикувано: 29 яну 2006, 10:58
от monov
не мисля така pepy - по-скоро Polly е права, че много неща ги има само там и те разчитат на това и си правят каквото искат

Публикувано: 29 яну 2006, 14:58
от divinity
Е за вас това с маслото може да ви звучи като анекдот, ама много ме е яд, че не си снимах двигателя тогава :D !
Иначе е нормално при МП да е опашка! Просто работят толкова бавно, че няма как хората да не чакат :idea: :D
Освен това има хора, които са били прекарвани по разни "сервизи" или просто не могат да отстранят повредата сами и се доверяват на фирмата вносител!