Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от licho » 26 май 2009, 12:42

моята фиеста я взех 2005 година за 2200 лв. купих я от мото пфое. тогава гледах и една която беше мк3.5, но се спрях на тази, предлагаха ми и за 2800 бяла фиеста rs, ама човека рече вероятно е доста ръчкана.
преди това се возех на една лада 2102, и бях карал една друга фиеста. спрях се на фиестата, защото не беше скъпа пък и ми харесва :)
не съм доволен от ръждата, много е почнала да ме гони (тя и затова върви колата :) ). и другото недоволство е маслото - харчи си и май изпуска от някъде, но ще се кара докато има душа. хубавото е, че зимата стига разхода до около 8/100 най-много 10, извън града 4.5 до 5.5/6 зависи с каква скорост се кара + масло. ремонтът не е скъп, дори и в мото пфое понякога излиза на прилични суми. липсва ми повече мощност, но това не е голяма болка и 50 к.с. стигат.
бих я сменил за мк4 с фейслифта или мк5 с фейслифта.
общото впечатление е - евтина кола с евтина поддръжка, която върши работа и трябва да се грижиш за нея за да нямаш проблеми. и предпочитам това пред немското качество на vw и разни други митове и легенди, които държат високи цени
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
michony
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp.
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от michony » 26 май 2009, 12:46

Тъй-като сме 3-ма шофери в къщи, едната кола е моята гордост 19-ката, а другата беше Самара, която беше ми омръзнало да я разнасям по-майстори и само да харча след нея, тръгнах миналото лято да търся ново возило. Така след около два месеца си харесах Фокуса, искаха му много прилична цена и след кратки дебати си стиснахме ръцете. Колата е 2000г. 1.6 Зетек, седан, ел. пакет, климатик, фарове за мъгла и с изключение на някой козметични недостатъци е просто перфектен. Хубавец се оказа, малък разход на гориво, нисък данък, удобен и комфортен, а бе това е семейният автомобил. Само че слаба динамика, колеблив в завоите, неща които все още ме дърпат към Реното, Форда го карат, жена ми и баща ми (човека много се кефи на климатика), а аз само се занимавам с подръжката му, винаги да е изпънат и без проблеми. Мисля, че съм направил добър избор, по-скоро оптимален избор(цена, качества и комфорт). Това е от мен.
Изображение

Потребителски аватар
teodor_89
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 29 яну 2008, 21:55
Модел на автомобила: ford orion 1.3 1990
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от teodor_89 » 04 юни 2009, 21:55

ами сдобих се моя орион понеже е есмейната ни кола но баща ми кара пове4е пежото боксер.имаше доста работи които не харесвах в колата най-ве4е дизайна/особенно на задницата/.Другото което ми направи неприятно ло6о впе4атление е двигатела/1.3 ОХЦ/.доколкото знаех много хора не долюбват този двигател.Но с времето оцених достойнствата му.сравнително ниска поддражка нама ремък а е с верига малко е 6умен но се търпи.с времето се нау4их как да изваждам доста динамика за този двигател.разхода на гориво е доста прили4ен.карам я на бензин но се замислям за лпг.салона е доста приятен особенно в сравнение с аскона кадет и голф :twisted: багажника е огромен.масло бута но откакто е взета не сме го сменяли и е доста разредено.макс скорост която съм правил е 160 и честно да ви кажа се радвам е не е някаква бека4ка дето да се изку6авам да я настъпвам много/не 4е тая не я настъпвам де/
не е важно колко коня има под капака,а какво магаре зад волана

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от Вейдър » 05 юни 2009, 09:43

:) Последни впечатления от моя сребърен куршум. ..
- Все повече ме радва факта, че по двигатела няма никакви видими течове на масло. мотора си е чист, т.е. само прашен. Целия преден кош е (заедно с ботушите ма макферсоните) е абсолютно здрав, няма ръжда. Гледах го на естакада. Наскоро ми изкърпиха гредите при задния мост. Много добре стана, слагат 2мм. :!: ламарина. ако някой проявява интерес към такъв ремонт да ми пише да му дам координати на тенекеджията. Баща ми кара Рено 19(също приятен автомобил) и е на ремонт в момента при същия човек , защото има големи проблеми по ламарините. Понеже остана човека без кола, покара малко моя Форд, аз го повозих напред ,назад и...виждам, че гледа Ориона с други очи. Май много му хареса. И има защо да е така. :)
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от orlinm » 05 юни 2009, 20:41

Плюсове: лесно се кара, малък разход (а и аз съм на газ), като го настъпваш бяга добре за конете си, има достатъчно място в багажника за такъв клас кола, здраво окачване (личен опит - джанти съм кривил окачването е издържало), зетек моторите са добри и надеждни по принцип (по принцип), дизайна бива, лесно обслужване и евтино откъм консумативи и амортизиращи се части по окачването

Минуси: ръжда, веднъж ми хвърли водна помпа ако не се бях усетил и мотор щях да хвърля, електрониката прави номера понякога, сравнително труден достъп до елементарни части на двигателя - датчици например, казах ли за ръждата?, скърцащи пластмаси и кори из купето (но това е нормално за 15-годишна кола от такъв клас).
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от venom4o » 01 юли 2009, 18:31

Сиерата : ОНС мотора- елементарна подръжка , ниски цени, надеждност , непретенциозен е .
Недостатъци- Скапана електроника - стара е прави мизерии
DOHC - Доста по скъп за поддръжка ,но - По динамичен , по икономичен , Също лесен за подръжка ,но доста по капризен от ОНС , доста по труден за обслужване с тази верига .
От самата кола- Приятна за управление , доста добра возия и стабилност на пътя , Маневрена е .. Има е добри спирачки ..Ръждицата я обработих иначе си е напаст ако я изпуснеш край с колата... Предницата е чук ,но тия тампони на стабилизиращата щанга откакто се счупиха оригиналните се на ментета попадам...

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от vargala81 » 01 юли 2009, 19:17

Предницата е чук ,но тия тампони на стабилизиращата щанга откакто се счупиха оригиналните се на ментета попадам...
на скоро и аз сменях моите на носачите.Преди това бях сменил целите носачи,но тампоните им изкараха 2-3000км,та майстора в сервиза расправя :квото смениш във България,почваш само това да сменяш непрекъснато :lol:

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от Doin » 01 юли 2009, 20:49

С марката Форд започнах през 97-ма - Форд Таунус'84, двувратка, 1.6 бензин, вакумен карбуратор - безотказна кола. Карах я година, но бяха трудни времена, криза и след като за 3 месеца й минах едва 200 километра реших да не седи да гние пред блока и я продадох. Баща ми видя от мен и той си взе Форд, само че Ескорт 1.6 D '88 и от тогава се влюби в марката, а и от двигателя - икономичен и бърз за годините си. Аз пък след няколко 19-ки се върнах към марката с Ескорт 1,8 D '93 Ghia комби.... мека возия (комбито си е комби), страшно икономична кола, евтина за поддръжка... единствения му недостатък бе малкото кончета - само 60. За градско шофиране идеален, на магистралата като се набере веднъж не мож го удържа, но кагото междуградско ми потрябва мощност при изпреварване... ниц. Затова сега си взех Фокус '00 5вратия хечбек, отново дизел 90 к.с. и отново Ghia (влюбих се в лукса). Вече 4-5 месеца се радвам на избора си и пожелавам на все повече колеги да намират удоволствие зад емблемата на Форд.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от peterdi_bg » 02 юли 2009, 12:17

Миналата година изведнъж ми щукна да си купувам кола, една позната казва - еди кой си продава Пежо 106. Викам - малко е, ама като за мене става (още се донаучавах да карам тогава). Не разбирам от коли, но отидох сам да я видя - оказа се че момичето леко се е объркало, колата беше 205 и беше доста зле поддържана, с някаква газова която заемаше половината от без това скромния багажник. Отказах се от колата, но не и от идеята, и почнах да се пооглеждам.
Търсих нещо евтино, на което да се науча да карам и да мога да си го позволя със собствени средства. Така дойде момента, в който в мобилето прегледах офертите за ескорти. Цената ме устройваше и още след седмица взех единия от тях, не беше много добре поддържан но нещата на пръв поглед изглеждаха поправими с малко усилия (за повечето така и беше). Вярно че след това започна да си показва бодлите, пораснали в неокосената трева - за повечето неща съм писал тук.

Кое ми харесва в колата?
1. Сравнително малка, но пък е просторна вътре, с 4 врати и достатъчно голям багажник. Е, по-ниска (таван) и тясна е от доста други коли, но все пак не опирам в тавана и 5 човека пътуват спокойно.
2. Успявам да си намеря или оправя много части с малко средства.
3. Представлява слаб интерес за недобронамерените
4. Издържа на доста издевателства от страна на нашите пътища, още повече че я карам и по черни пътища. Не ляга на земята даже и когато е стабилно натоварена.
5. Най-вече - колата може не винаги да успее да потегли, но винаги пристига!

Кое не ми харесва?
Cossy е изброил доста от нещата. Най-вече всички проблеми идват от неадекватна поддръжка от страна на предишните собственици (3 или 4 на брой - не знам точно) - ръжда, стари пластмаси, проблеми по токовете, раздърпан вид и прочие. Важи това за меките ламарини, но пък не важи това за нагъчкания двигател - под капака има място за още един и достъпът е лесен.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: vw passat-b3 1.8
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от aniaeg » 03 юли 2009, 12:58

Както казват,не шофера си избира колата а колата си избира шофера.
Аз въобще не съм мислил че ще карам форд.Когато дойде реда да купуваме с жената "нова"кола,аз се бях спрял на vento,просто много ми харесваше.И понеже жената е работила в германия 2г,и е докарала 3-4 коли на приятели,решихме тя да докара вентото.Да,ама не.Като ми се обажда на 2-я ден от германия,вика венто е на луди пари.Аз казвам-търси 3-ка голф.Да,ама и тука не.Една 3-ка комби за 4200(евро).Викам си-те тия са луди бе.И след още 2-а дена -хоп -форд ескорт.Докара го тя-ами той супер,качих се в него,покарах го,няма грешка.И въобще не мисля че има слаби места,много съм доволен.Понагласих го,джанти,музика,халогени,редовна поддръжка.Баща ми вика-абе форд,ама като ходихме с него един път до софия,му го дадох да го покара.С 130км го държеше-не мърда,вика-бах мааму.И хайде и него-обзаведохме го с една фиестичка.Та така,ФОРДА си е ФОРД. :D
Бъди себе си,има достатъчно други

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от mrdds » 03 юли 2009, 15:34

Единственото,което харесвам във форд е,че го купуваш евтино за екстрите,които предлага.

Нещата,които не харесвам са :
-Непродаваем,освен ако не го дадеш за "без пари".Купуваш го и когато решиш да го смениш с по-нов модел,стария няма продаване.Народа в БГ бяга от форд заради лошата му слава придобита от гаражни майстори заради трудността и сложността на изпълнение и последващи ремонти.
Виж за опел и VW нещата са съвсем различни-голф 3-ка от 94 без каквито и да били екстри се търгува на същата цена като мондео с всички есктри 99г.И със сигурност се купуват повече голфове,от колкото мондеота.
-Ходовата част е сложно направена с един куп тампончета,шарнирчета,биалетки и т.н(спокойно може и без половината от тях),които по нашите пътища се разбиват твърде скоро и после смяната им е скъпа.НЕ говорим за амортисьори,които струват по 150лв/бр за най евтините ментета.Отигиналния сигурно е около 300-400лв/бр.Сами се сещате,че колата струва колкото 4 нови амортисьора.
-Пак стигаме до сложността на двигателния отсек,където за да смениш един съединител,който се води консуматив ,в сервиза го правят 1 цял ден съответно ти вземат 100тина-150лв за труд.
-Имат един куп вакумни тръби,които къде се запушват,къде се измъкват и започват проблемите с парно,ниски обороти,EGR клапани и т.н.

Говоря за по новите и високи модели на форд(предимно мондео фокус и ескорт)
Като заключение бих казал,че вече форд няма да си купя ,освен ако не е за 1500лв в добро състояние с всички екстри.....тъй като остава вечно мой. :D:
Бил съм собственик на 3 форда,всеки от тях съм продавал със доста голяма загуба на пари и с голям зор.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от madboy » 03 юли 2009, 15:47

mrdds написа:...............
Хихихих, ауе ей! Я си редактирай поста като на мястото на автомобилните марки сложиш многоточие. С така редактирания текст ще имаш успех във всички автомобилни форуми. :mrgreen:
_friends_
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от Вейдър » 03 юли 2009, 15:56

:) Такаа...Преди седмица си докарах багажа във Велинград с камион и Форда остана в София. Баща ми докара жена ми и детето и още багаж. Слиза от колата ухилен. Питам го как е колата? А той- "Абе страхотно върви, супер ти е колата, няма грешка. " Много му хареса и като едното нищо някой ден ще си смени Реното с Форд. Човека има книжка сигурно вече 40 години и е карал какво ли не(вкл. служебен Мерцедес 190Е), та това не са празни приказки. Честно казано толкова Фордове накуп , колкото във Велинград не бях виждал. Явно тук марката е на голяма почит. На улицата ми само от 1-ви до 8-ми номер сме 5 Форда, по нагоре по улицата мернах и едно Мондео, а улицата е дълга и не съм ходил до края и. Абе Велинград е FORDCITY :D .Апропо, клуба има ли клон във Велинград и има ли колеги от града, които пишат тук?
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
sebbulba
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 24 май 2009, 18:22
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDCi 2002
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от sebbulba » 12 юли 2009, 12:49

Избрах си колата съвсем случайно/почти/.Ходих по разни автокъщи на Горубляне,в Дупница,във Велико Търново и честно казано,не съм поглеждал форд никъде,тъй като карах курсовете на Ford Focus/по-стария модел от моя/ и ми се струваше тесничък отвътре.То не,че аз съм много едър де,но все пак имах такова впечатление ... та гледах кави ли не марки и модели/аз нищичко не разбирам от автомобили/ и все ми харесваха такива,за които нямах достатъчно пари.На едно ходене до Горубляне бяха докарали Ford Focus TDCi 2007 на седемдесетт и няколко хиляди км.,черен ... седнах вътре и "залепнах",ако мога така да се изразя,а и на външен вид много ми харесва.Та вземам аз брат ми с мен за кураж и понеже той разбира повече от коли/то кой ли пък разбира по-малко от мен де :-?: / и се запътваме към Горубляне с неговата Фиеста :mrgreen: .И там като се започна : гледай сега тук е пребоядисвано,личат си разликите в боята,ела пък тук да видиш надраскано от шлайфмашината,виж тук на дръжките няма драскотини от нокти/което било нормално за употребяван автомобил/,а има капки от боя/което не било нормално при заводско боядисване,все пак звъннах на човек от Мото Пфое Русе/,на вратите нямаше никакви чуквания от отварянето им,личало си къде бил китван...Гледа сервизната книжка ... в нея е попълвано до 36 000 км ,защо нямало на към 50 000 нищо и т.н.С една дума - отказа ме!А аз през цялото време се надявах да ми каже нещо хубаво и да започваме пазарлъка/даваха я за 14 900 лв.
Както и да е,на следващия ден един колега ми каза,че имало много изгодни оферти от Мото Пфое и вечерта вече бяхме там да гледам.Тогава вече бях сигурен,че ще си купя именно такава кола,както и стана. :D:
Както вече споменах,аз не разбирам нищо от азвтомобили,но във Мото Пфое ми изкараха пълна сервизна история на автомобила и това убеди дори и брат ми/който до този момент все ме отказваше от какви ли не коли/,че колата си струва.И не селед дълго/за моя радост/ намерих пари от приятели,колеги,роднини и ...резултата е на аватара ми! *00133*
Харесва ми как вози,има екстри,които ме задоволяват напълно на този етап,харчи малко,макар за сега да не съм карал кой знае колко.Изобщо харесвам колата си много и за сега няма от какво да се оплаквам.
Лапам мухите и си щракам с пръсти ...

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от Вейдър » 17 юли 2009, 14:17

:) Така...От Велинград до Варвара има едно уникално дефиле с много завои и фантастични гледки. Вчера реших да пробвам колата на "ръчка" из дефилето да видя как е...28 км. надолу и толкова на обратно.На спускане нямаше трафик и взех дефилето за 25 мин.(който е ходил във Велинград, знае за какво дефиле иде реч). Чист адреналин си е.Прибрах се с мокра тениска :D . Ориона си вдигна рейтинга в очите ми с още 100% :D Изключително спортно поведение и стабилност. Няма такава кола в народния клас. Обявих го за народно Ферари. На връщане имаше трафик и си карах много внимателно. Един местен Гоуф с невероятно неадекватен и самонадеян шофьор ми дължи поне каса бира(ако не и живота си :roll: ), но това е за друга тема...Който идва насам да се пази от Гоуф-ове :mrgreen: . Та тъй- FORD- official car of The dark side of FORCE :D:
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от vvasilev » 17 юли 2009, 14:21

Вейдър написа::) Ориона си вдигна рейтинга в очите ми с още 100% :D Изключително спортно поведение и стабилност. Няма такава кола в народния клас. Обявих го за народно Ферари. :D:

Къртиш колега, изкефи ме на макс! Само Форд! :D: :D: :D: :D: :D: _friends_

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от gazetto » 18 юли 2009, 13:24

Та да си кажа и аз.Преди 3 години тръгнах да си купувам моя лична кола(първата ми такава).Та тогава гледах опел омега 2.5тдс,мондео 1.8тд МК1 и ФВ пасат 1.9 тди.Та тогава изпробвах всички.Омегата ми хареса най-много,но предвид големия мотор и големите данъци я задрасках.След това пасата и мондеото нямаха голяма разлика във возията и вървенето,но мондеото беше доста по - евтино от пасата.И така започнах да търся само мондео.Обиколих цяла България и не си харесвах и тва е.Докато един ден попаднах на обява в Плевен.Отивам и гледам МК2 за около 1000лв по-скъпо от МК1 4 години по-старо,но с външни забележки.Тва не ми попречи и взех колата.Малко по-малко сия оправих по мой вкус.Сега след 3 години и около 100 000 км с моята ми се наложи да си купя още една кола за работа.И без да се колебая направо си взех още едно МК2 дизел.
Та за мен няма по идиото устоичива кола от Мондео.При мен колите се карат по всякакви натоварени терени(имайте в предвид почти офроуд).Окачването е изключително здраво,двигателя има изключителен ресурс,вървят прилично,имат приятна визия и са изключително удобни.На мен също всички познати ме съветваха да не си взимам форд.Сега всички Те искат било на море или някаде на път да ходим с моята кола, защото била по-просторна от техните и по-сигурна!
За мен минуси са само капризните помпи на дизела и тва че е неудобно за работа под капака.Имам наблюдения и върху хонда акорд 2.0 тди 98г.Имаме и такава в къщи , но е на брат ми.Хондата има изключителен двигател.Но возията не може да стъпи на малкия пръст на форда и в предвид че хондата е 2 пъти по-скъпа,не мисля че е по-хубавата кола...

Надявам се да не ви отегчих с тоя дълъг пост.

PS.Сега обмислям покупка на още една кола и задължително пак мондео,но вече МК3 :D: само да ми вози дупето,а другите остават за работни... >:D<:
Изображение

Потребителски аватар
beauti
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 28 авг 2008, 12:58
Модел на автомобила: FORD FIESTA C 1.3/95 год.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от beauti » 22 юли 2009, 13:13

Айде и аз да се включа.Имах Ренде 25 и сдаде багажа.Миналата година решихме с девойката да купуваме кола.Ужким Ескорт от германия,ама вуйчото(тираджия)-не съм я прегледал,щот съм в Испания и колегата я е запазвал.Та докато чакаме курс до германия да се види Ескорта,звъни вуйчото и оп една фиеста на хоризонта.Цена-1700лв.с номерата и прехвърлянето-2000лв.Двигател 1.3 Испанка за Италия,год.1995.Както се казва-колата избира шофьора-по телефона се спазарихме и докато не се видяхме с продавача не знаех какво купувам(освен,че е фиеста 95год.в добро състояние).
Плюсове-малка навсякъде се пъхам с нея,липса на ръжда(нетипично за форд,както чета),достатъчен комфорд за класа си,малък разход на гориво-4.5/5 извън градско(90/100км/ч),здрава(при смяната на амортесьорите-старите-предни на форд,задни на мотор крафт)лесна за подръжка(опростена ходова част).
минуси-за възрастта си явно е нормално таблото да скърца(поправимо),не добре обезшумена(поправимо),някои части държат доста високи цени(датчик за километража-250лв и с поръчка,амортесьорите-130 предни и то маслени,задни 89лв.)-с подходящи познати излизат и по евтини и по евтини,разход на масло при скорост над 130км/ч-сигурно е поправимо,неустойчива в завой-непоправимо,мисли преди да набере при рязко подаване на газ-сигурно е поправимо,липса на осветление и неудобно място на пепелника.
С две думи-не бих я сменил за друга марка от класа на джуджетата.Сега се замислям и за едно Мондео :mrgreen:
Това не е кола,това е FORD

dizela
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от dizela » 22 юли 2009, 16:45

Почти всичко, което харесвам във форд, вече е казано. Много съм доволен от вътрешното пространство. Опел и Фолксваген са тунели в сравнение с ескорта. Дали качвам хора или материали, винаги има място в колата. Държи се много добре на пътя - производство 1991г. със сто километра не трепва и не можеш да разбереш с колко караш. За подръжката - ако си поддържаш форда, проблемите са минимални. Гниенето на купето ме ужаси, не съм вярвал, че за толкова кратък срок ръждата може така да скапе всичко. (но и това е проблем от подръжката).

mian4o
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 ное 2008, 10:50
Модел на автомобила: sierra 2000 DOHC
Status: Извън линия

Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя

Мнение от mian4o » 07 авг 2009, 14:36

Да напиша и аз

Един колега си беше взел Вектра от тия с големият стоп отзад, а беше една кална зима, а тя вектрата лъщи и му казвам обаждай се да докарват и на мен такава кола и той добре. Звъни след време и ми казва няма Вектра има Сиера 2000 с два вала бяла и аз ОК идвам да я взема. На влака и в Мездра. Слизам на гарата беше април месец едно хубаво слънце а тя измита като за продаване и под кестените направо се влюбих. Оказа се че не е бяла а е сива с черна лайсна на половината врата. качих се едно кръгче в мездра и си стиснахме ръцете 3000 лв защото беше на инвалид без мито. Той я взел за жена си но била много голяма. качих се аз и газ към Сливен. следва ново масло, алуминиеви джанти, нови гуми и това е. до преди 2 години. пукна глава на 2 и 3 ти цилиндър. нова глава и газ ама не. майсторите нали са майстори изпържиха компютера и се почна едно ходене по мъките. оказа се че колата не е с оригинален комп. и той е сменян в Австрия /колата е от там/ и така 4 месеца. Но другият майстор излезе майстор /за тези от Сливен - СЛАВЕЙ трябва да го знаят/ и я върна от оня свят. и така с времето до сега оправих всички бели на другите майстори до преди 2 седмици когато скъса успокоител който те трябваше да сменят ама не. ама и аз не им платих. и покрай успокоителя и другите два успокоителя, веригата, хидр. повдигачи, хидр. оптегач на веригата, семеринги на кол. вал, дистриб. капачка и палец нови на BERU и сега колата е оса. Доволен съм от возия, от вървене от всичко. Широка и голяма кола. Сега ще вземам по голяма но понеже сиерата е на инвалид и прехвърлянето и е филм се двоумя дали да не си взема още едно DOHC в що годе състояние за регистрацията и за едри части. ако това стане отвън със сигурност ще има COSWORTH вид. много ме кефи сиерата. и добре че е нямало ВЕКТРА. *00133* *00133* *00133*

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта