Страница 4 от 5

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 18 ное 2009, 10:06
от mrdds
chaosdd написа:http://www.motopfohe.bg/mp_auto.php?mak ... &price_to=" onclick="window.open(this.href);return false;

Ето ти два демонстрационни Фокуса на по 9 0000 км. Пита ли в Мото-Пфое за подобни, сигурен съм, че има още какво да ти предложат на 1-2 години.
Ако този демонстрационен фокус е бил като "демонстрационното" мондео ,което беше предоставено от МП на писта дракон пролетта никак не ми се иска да го купя.
Тези тестови автомобили в нередки случаи са достигали предела на възможностите си.Сам се убедих в това,като гледах как се карат по пистата.Едно ,че окачването се натоварваше на макс и колата едва не оставаше на 2 колела и друго,че почти всеки,който се качва в тестов автомобил гледа да му смачка газта като на "чужд".Този автомобил би следвало да се бракува,а не да се продава.Или най малкото да остане служебен автомобил на МП да си разкарват персонала.

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 18 ное 2009, 10:22
от chaosdd
mrdds написа:
chaosdd написа:http://www.motopfohe.bg/mp_auto.php?mak ... &price_to=" onclick="window.open(this.href);return false;

Ето ти два демонстрационни Фокуса на по 9 0000 км. Пита ли в Мото-Пфое за подобни, сигурен съм, че има още какво да ти предложат на 1-2 години.
Ако този демонстрационен фокус е бил като "демонстрационното" мондео ,което беше предоставено от МП на писта дракон пролетта никак не ми се иска да го купя.
Тези тестови автомобили в нередки случаи са достигали предела на възможностите си.Сам се убедих в това,като гледах как се карат по пистата.Едно ,че окачването се натоварваше на макс и колата едва не оставаше на 2 колела и друго,че почти всеки,който се качва в тестов автомобил гледа да му смачка газта като на "чужд".Този автомобил би следвало да се бракува,а не да се продава.Или най малкото да остане служебен автомобил на МП да си разкарват персонала.
Не си прав. Повечето от тези автомобили кротко си стоят по гаражите през повечето време и си се карат по нормални 20 мин. тестове с клиенти, които ги е страх да не ги загасят и далеч не карат зверски.
Има естествено ексцесии, но дори от споменатото каране по писта Дракон, нищо не може да се случи на автомобила, освен да се изтъркат бордовете на гумите.

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 18 ное 2009, 15:06
от cossy
Направете му една добра отстъпка на тоз човек да си купи Фокус _friends_

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 18 ное 2009, 15:12
от chaosdd
cossy написа:Направете му една добра отстъпка на тоз човек да си купи Фокус _friends_
Направили сме му :) Всичко е в неговите ръце.

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 19 ное 2009, 07:23
от dr. Svetlyo
Край! Решението е взето:
Капарирахме Фокуса - 2.0 TDCi Titanium седан, цвят Moodust silver! Излиза малко над 33 000 лв.
След седмица-две ще посрещенем четвъртия Форд в семейството!

Благодаря на всички за участието и подкрепата!

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 19 ное 2009, 07:56
от synthez 3D
Поздрави колега,това е верният избор!Новата кола си е нова,да не говорим,че Фокусът е чудесен автомобил.Карай го с удоволствие и му се радвай всеки път като се качиш в него.Има защо!

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 19 ное 2009, 09:41
от chaosdd
dr. Svetlyo написа:Край! Решението е взето:
Капарирахме Фокуса - 2.0 TDCi Titanium седан, цвят Moodust silver! Излиза малко над 33 000 лв. барабар със зимните гуми, стоманените джанти, парктроника и разни други подаръчета-благинки...

След седмица-две ще посрещенем четвъртия Форд в семейството!

Благодаря на всички за участието и подкрепата!
Браво, това е правилното решение! И ние се озорихме с теб :)
16" дано да си поръчал стоманени, че 2.0 дизел е с по-големи спирачики и не се събират в 15". И да им сложиш хубави оригинални тасове, ей ;): !

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 19 ное 2009, 13:37
от Alexi
mrdds написа:
chaosdd написа:http://www.motopfohe.bg/mp_auto.php?mak ... &price_to=" onclick="window.open(this.href);return false;

Ето ти два демонстрационни Фокуса на по 9 0000 км. Пита ли в Мото-Пфое за подобни, сигурен съм, че има още какво да ти предложат на 1-2 години.
Ако този демонстрационен фокус е бил като "демонстрационното" мондео ,което беше предоставено от МП на писта дракон пролетта никак не ми се иска да го купя.
Тези тестови автомобили в нередки случаи са достигали предела на възможностите си.Сам се убедих в това,като гледах как се карат по пистата.Едно ,че окачването се натоварваше на макс и колата едва не оставаше на 2 колела и друго,че почти всеки,който се качва в тестов автомобил гледа да му смачка газта като на "чужд".Този автомобил би следвало да се бракува,а не да се продава.Или най малкото да остане служебен автомобил на МП да си разкарват персонала.
една нова кола не се издухва толкова лесно ,с 20-30 обиколки на писта на макс .. да не кажа че нищо няма да и има и аз с удоволствие бих я купил само че малко множко им искат ,като цяло МП имат странна политика за определяне на цени на 2ра ръка коли и на сайта им има големи аномалии като някои предложения са като че ли направени специално за определен човек и за часове изчезват ,а други са безумно високи ...
Докторе честито ,със здраве да си я караш !

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 19 ное 2009, 13:42
от cossy
Честито :)))) а за тасовете, може и да не са оригинални _friends_

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 19 ное 2009, 17:47
от bateto_toshko
dr. Svetlyo написа:Край! Решението е взето:
Капарирахме Фокуса - 2.0 TDCi Titanium седан, цвят Moodust silver! Излиза малко над 33 000 лв. барабар със зимните гуми, стоманените джанти, парктроника и разни други подаръчета-благинки...

След седмица-две ще посрещенем четвъртия Форд в семейството!

Благодаря на всички за участието и подкрепата!
Е тя още от началото беше ясна ама нарочно поддържахме интригата за да не обидим и другите марки :mrgreen:
Честито! _friends_

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 19 ное 2009, 19:40
от Alexi
Що е Це Юч не е лошъ ама друг да я кара :mrgreen:

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 20 ное 2009, 23:15
от dr. Svetlyo
Този уикенд ще прекараме с тестовия Фокус за Варна - 1.8 TDCi Trend хечбек. Като му гледам интериора - по-дървен е от този на Пежо и Меган - груби форми, по-различни и ръбести превключватели от тези, които са в Ескортите и Фиестата; возията е по-твърда от френските марки; двигателят ми се струва шумен, ама... баща ми настоя - Фокус, та Фокус. Ми добре - поне Форда има пътно поведение и доста ряз!

Не го знам избрания Фокус как ще изглежда. Тая надежди Титаниума да са го барнали и наживо да хваща окото. То е ясно, че превключвателите за светлините, мигачите, чистачките и т.н. ще са същите като в Тренд, но нищо - и без това бащата основно ще тръкаля Фокусника. Аз все още оставам фен на Пума!

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 21 ное 2009, 14:19
от nikolovvd
Докторе, возията и стабилността на пътя са две различни неща.
Ако искаш колата да стои на пътя и да върви като по релси окачването трябва да е по-твърдо.
Ако искаш да не усещаш неравностите на пътя или с други думи да вози като лодка не очаквай да стои добре на пътя. Ще се накланя доста в завоите и задницата ще се опитва да те изпревари.
Ако искаш и двете цената е над 60 000 и режимите се избират с бутон. Както казват старите хора - "Две добри няма!"
Спокойно! Ще свикнеш!
И аз като се качих на Лансера ми беше кофти, защото возията на Скорпиото ми е в пъти по-добра дори от френските коли, като тази констатация я направи собственик на високия клас Пежо.

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 21 ное 2009, 15:05
от Alexi
не е точно така .. при БМВ примерно и 2те неща са на ниво ,но там цената на нов автомобил е друга

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 21 ное 2009, 18:58
от vvasilev
Ами да де. Друго е (хидравлика с промяна на височината и твърдостта) ама цената е колкото на 3 фокуса.

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 22 ное 2009, 01:33
от dr. Svetlyo
nikolovvd написа:Докторе, возията и стабилността на пътя са две различни неща.
Ако искаш колата да стои на пътя и да върви като по релси окачването трябва да е по-твърдо.
Ако искаш да не усещаш неравностите на пътя или с други думи да вози като лодка не очаквай да стои добре на пътя. Ще се накланя доста в завоите и задницата ще се опитва да те изпревари.
Ако искаш и двете цената е над 60 000 и режимите се избират с бутон. Както казват старите хора - "Две добри няма!"
Спокойно! Ще свикнеш!
И аз като се качих на Лансера ми беше кофти, защото возията на Скорпиото ми е в пъти по-добра дори от френските коли, като тази констатация я направи собственик на високия клас Пежо.
Напълно съм съгласен! По принцип съм любител на по-твърдата и стабилна возия - искам Пума, ама в България от 3-4 години не са внесли ни една читава 1.7 от 2002 година. На човек направо да му писне да чака!
Относно возията: с Ескортите и Фиестата - дупките се усещат. Тойотата филтрира добре неравностите - нормално - все пак е нова. Тестовите Пежо и Меган, пък и гореспоменатото 308, леко преминават през неравностите и сякаш не се люшкаха толкова много, ама пак се разтрисаха по дупките. Тестовия Фокус днес го покарах по един "хубав" пътен участък, при това без много да го жаля (да ме прощават от Мото Пфое) и останах доста доволен от поведението на колата. Преминаваше без да подскача, а окачването тихо потропваше. Нищо не скърцаше или шимеше в интериора - добра сглобка. Колата е на 1,5 години на 10 500 тестови км. и както се досещате досега жалене не е видяла. Както по-горе един колега спомена всеки е гледал да "ѝ смачка газта". Така че: Браво Форд!

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 22 ное 2009, 19:14
от bateto_toshko
това им е проблема на бегачките.Взимат им здравето и ги продават на нас.А иначе кой не би харесал пумата? Всъщност всеки който харесва фиеста харесва и пума , това си е гримирана фиеста с по голям мотор :D: , като знам как върви 1,4 ......1,7 не го ща , ще се пребия някъде :roll: :P

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 22 ное 2009, 19:32
от vvasilev
Като знам как върви 6.3 AMG направо мога да сляза в движение от 1.7 :D :lol: :D :lol: :D :lol: _friends_

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 05 дек 2009, 21:43
от ageorgiev
Честито за покупката. Направили сте верният избор :) Двигатеят съм го карал на едно тестово Volvo C30 (на практика Ford Focus) и бях възхитен, но за 24500 лв може или Фокус 1.6 с 27% отстъпка или Volvo C30 на 2 години със същият мотор :)

Пожелавам ти много хубави моменти с новят автомобил и посещения в МП само за премиери на по-нови модели ;)

Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.

Публикувано: 09 юни 2010, 17:51
от dr. Svetlyo
Много вода изтече от покупката насам и е време да споделя впечатления от първите 5000 км.

Нямам думи! Или с 2 думи казано - чудесен автомобил!!! :D

Пътно поведение - фантастично, стабилно, добра возия по кофти пътища, тиха, комфортна и стегната. И гумите имат значение - touring тип: Michelin Primacy HP 205/55 R16.
Ще цитирам 2 от последните ситуации:
1. Знак "опасен завой", ограничение "60", влизаме в завоя с 90, излизаме с 120. Колата не потрепва, държи стабилно траекторията, TCS и ESP изобщо не се намесват.
2. Остър завой с голям наклон (до Аладжа манастир), 2ра предавка, изкачване, сух асфалт. Подаването на газ и 340-те Nm накараха гумите да превъртят, а TCS и ESP да присветнат. Смазваща тяга.

Двигател: Мотора е прекрасен, може би най-доброто нещо в колата. Все пак е съвместна разработка на PSA и Ford. Изключително еластичен, икономичен и тих. Чува се само при настъпване, като се долява типичното дизелово тракане, но далеч по-тихо от старите дизели. Силата на двигателя е в диапазона 1750-2250 об./мин. При по-високи обороти не е така еластичен, но пак е много мощен. Колата изисква правилно подбиране на предавките. По баир и при изпреварване - там е силата на двигателя. Макс. скорост - бяга много, но с повече от 160 не е карана. Със сигурност 200 ще ги стигне без проблем.
На 4-та или 5-та спокойно може да се кара в града - още от 1000 об./мин. има тяга и дърпа здраво, но не е хубаво да се кара така, пък и мотора се мъчи.
Без значение дали е натоварена или не - колата е еднакво пъргава и с багаж и празна.

Разход: около 5,0-5,5 извънградско с висока скорост и климатроник. Смесено излиза 6,5-7,0. Градско не е засичана. Трип компютъра показва верни стойности.

Комфорт: Предните седалки са спортни и много удобни. Прегръщат тялото и стимулират шофьора и "навигатора" към истинско шофиране, или както е Казал Валтер Рьорл - "истинските шофьори имат следи от мушици и по страничните стъкла".
Като екстри има всичко: Завиващи автоматични фарове (с чудесно разпределение на светлината и осветяващи ъгъла на завоя), фарове за мъгла, автоматични чистачки, затъмняващо се електрохромно огледало, отопляеми и ел. прибиращи се огледала, 4 автоматични ел стъкла, двузонов климатроник, 6 CD чейнджър Sony (баса е покъртителен, високите са дразнещо високи и силни, но системата има чудесни настройки на звука). Кожата на волана е мека и приятно рлефна, дано издържи дълги години без да се излющи. Много голям багажник. Вози приятно и е чудесна за дълъг път. За града идва малко голяма.

Недостатъци: Много евтина (проста, груба, твърда и донякъде грозна) пластмаса на вратите и в ниските зони на купето; липсва парктроник, но с габаритите се свиква.

Експлоатация: Досега без абсолютно никакви проблеми! :D Дано и занапред да бъде така!